8 volgers · 380779x bekeken
Heb geen idee waar de mijne is 
Is al zo lang geleden, waarschijnlijk heeft iemand em weggegooid ofzo
Is al zo lang geleden, waarschijnlijk heeft iemand em weggegooid ofzo
Dat is een snes... alleen dan de japanse versie/naam
Die hadden we toen al geloof een hele tijd voordat hij in NL/US uitkwam.
Toen waren consoles ook nog niet zo hot als ze nu zijn.
Daarbij was de SF sneller en mooiere kleuren
Ik weet nog dat SFF II uitkwam en er FL 600 voor betaald werdt
Eerste spel wat ik erop speelde was SM en Final Fight.
Super graphics was ook een uber VETTE console met leuke games
playstation 3 zal niet veel voorstellen vergeleken met xbox
Heb jij die demofilmpjes al es gecheckt???
PS3 heeft echt wel veel power in huis hoor
demofilmpjes
laatste aanpassing
elke console of game heeft zijn eigen specialitijten
dus elke gamer of speler denkt er tog anders over ....en je hebt natuulk veel mee lopers,ik ben begonne met nintendo was toen 1992 vet
maar nu heb ik xbox360 online te vet gewoon verslavend !!!!
en dat is natuulk de shit om nu te hebben >ja en ps3 wat moet je daar van zeggen laat komers 2007 wehehehhe komt dan ps3 en dan in 2010 komt nieuwe xbox ze doen voor elkaar niet onder xbox of ps dus grapichs zal niet veel verschil tusssen zitten licht er ook nog maar net aan wat wij mense mooi vinden dus ik vind de xbox360 geweldig
vergelijken met nintendo 64 met perfect dark heb ik thuis en x box360 met perfect dark als je alleen al naar het verschil kijkt van computer zie je dat xbox360 de ultieme computer van nu is je kunt dvd,s kijken mp3 afspelen en spelen teglijk<>gewoon weg te

en downloaden van spellen en films en trailers enz en chatten emailen >het is een soort pc met vele mogelijkheden en 20 gberbij om op te slaan er is zoveel mogelijk metxbox360 online is gewoon weg mega vet en spelers denk maar niet dat xbox onder doet voor ps3 of ps3 voor xbox koop ze allebij als je ze zmooi vind .ik koop alleen xbox360 ik vind playstation niet zo geweldig niet echt mijn console >
dus elke gamer of speler denkt er tog anders over ....en je hebt natuulk veel mee lopers,ik ben begonne met nintendo was toen 1992 vet
en dat is natuulk de shit om nu te hebben >ja en ps3 wat moet je daar van zeggen laat komers 2007 wehehehhe komt dan ps3 en dan in 2010 komt nieuwe xbox ze doen voor elkaar niet onder xbox of ps dus grapichs zal niet veel verschil tusssen zitten licht er ook nog maar net aan wat wij mense mooi vinden dus ik vind de xbox360 geweldig
vergelijken met nintendo 64 met perfect dark heb ik thuis en x box360 met perfect dark als je alleen al naar het verschil kijkt van computer zie je dat xbox360 de ultieme computer van nu is je kunt dvd,s kijken mp3 afspelen en spelen teglijk<>gewoon weg te
Maakt mij eig ook niet zoveel uit, want ik ga waarschijnlijk toch voor de Nintendo rev. 
Yup, de PS3 is 1080p ready

Alleen gaan het volgens mij toch nog lang duren voor er games in volle 1080p resolutie uitkomen. Gewoon omdat zo'n TV enorm veel kost en dus de meeste mensen dit toch niet gaan kunnen zien + het kost een PAK meer om games in deze resoluties te maken (vooral cinematics dan eig).
Maar tis idd wel
Geloof dat de Psx3 met 1080P komt
720P is al
Yup, de PS3 is 1080p ready
Alleen gaan het volgens mij toch nog lang duren voor er games in volle 1080p resolutie uitkomen. Gewoon omdat zo'n TV enorm veel kost en dus de meeste mensen dit toch niet gaan kunnen zien + het kost een PAK meer om games in deze resoluties te maken (vooral cinematics dan eig).
Maar tis idd wel
laatste aanpassing
hehe en die wordt opnieuw uitgebracht op de ps3, voor mij genoeg reden om de ps3 in huis te halen !!!!!!!!!
TJeck thiZ Awt:
http://media.ps3.ign.com/media/748/748460/vids_1.html
En ik ben er 98% Zeker van dat dit realtime/ingame graphics zijn!
laatste aanpassing
Is dus gewoon een (geremasterde) full motion tech demo, niets meer, niets minder.
Niet echt. Is volledig realtime en speelbaar zoals je het daar iet. Geremasterd? Ook niet echt. Of je moest bedoelen dat het in verschillende passes is gerendert? Maar in welke game gebeurt dat tegenwoordig niet? Neemt ook niet weg dat het allemaal realtime gebeurt. Als je post-productie bedoelt: nope is hier niet toegepast...
Had ergnes een volledig filmpje gezien, met intervieuws enzo, maar kan het niet meer terugvinden tussen men favorieten
hehe en die wordt opnieuw uitgebracht op de ps3, voor mij genoeg reden om de ps3 in huis te halen !!!!!!!!!
Daar is volgens mij nog helemaal niks over bekend hoor?
Dat filmpje is gemaakt om te laten zien hoe het er uit ZOU kunnen zien als FF VII voor de PS3 zou zijn gemaakt..
Eerlijk gezegd denk ik zelf ook dat ze dat ook niet zo maar doen, en dat er wellicht wel plannen zijn..Maar officiele info hebben ze iig nog niet los gelaten.
Ja das wel met meer dingen 
aanstaande woensdag schijnen er ook meer dingen bekend gemaakt te worden over de ps3.
gonst natuurlijk van de rumours in zo'n geval, meeste gaan over dat ze denken dat de ze of gaan vertellen wat de launch datum en prijs gaat worden en de andere meest voorkomende is dat ze denken dat hij vertraagd gaat worden.
laten we maar gewoon hopen dat ze niet weer gaan lopen *kuch!*HyPeN*kuch!* want ik denk niet dat daar iedereen op zit te wachten
en anders kan ik iedereen aan raden om even op de E3 te wachten. das ook niet meer zo verweg, dan moet er zeker wat bekend gemaakt worden en ook laten zien, kan me niet voorstellen, aankomende E3 zonder PS3
aanstaande woensdag schijnen er ook meer dingen bekend gemaakt te worden over de ps3.
gonst natuurlijk van de rumours in zo'n geval, meeste gaan over dat ze denken dat de ze of gaan vertellen wat de launch datum en prijs gaat worden en de andere meest voorkomende is dat ze denken dat hij vertraagd gaat worden.
laten we maar gewoon hopen dat ze niet weer gaan lopen *kuch!*HyPeN*kuch!* want ik denk niet dat daar iedereen op zit te wachten
en anders kan ik iedereen aan raden om even op de E3 te wachten. das ook niet meer zo verweg, dan moet er zeker wat bekend gemaakt worden en ook laten zien, kan me niet voorstellen, aankomende E3 zonder PS3
laatste aanpassing
hehe en die wordt opnieuw uitgebracht op de ps3
er komt er toch ook 1 op de 360
Squareenix heef een contract bij MS
Gisteren dat boxspel gespeeld op de LCD van Samsung 100cm
Spel vind ik erg mooi details
En GRAW die lijkt me wel leuk om verder te spelen live was hij iig wel leuk
Maar vind het niet meer dan unreal tournement online alleen ietsie mooier
en dat grove spel dat je met die mensen moet vechhten en hun kan neerslaan met en lodepijp of bijl
hehehe
Die demo met al die zombies
lijkt me ook wel gaaf
Ik krijg morgen een 360 premium van mijn vriendin i.v.m. mijn verjaardag. Ik hoef ook echt geen PS3. Waarom niet?
Weinig mogelijkheden voor online games. Ontwikkelaars moeten dat er zelf maar even ingieten en inrichten, terwijl dit voor ontwikkelaars van X-Box games heel makkelijk te implementeren is. Gewoon een standaard interface.
De PS3 wordt bovendien niet mooier cq. krachtiger dan de Xbox 360 en kan waarschijnlijk ook niet meer aan dan 720p. In een korte preview werd gezegd dat de PS3 alleen iets beter zou zijn op het gebied van shading.
Nou, daar koop ik zo'n ding niet voor. Ik wacht nu nog op Pro Evolution Soccer 360, maar dat zal nog wel ff duren.
Iemand naast PGR3 nog tips voor games? Ik ben ook erg geinteresseerd in Ghost Recon 3 (GRAW). Die ziet er idd ook erg vet uit!
Weinig mogelijkheden voor online games. Ontwikkelaars moeten dat er zelf maar even ingieten en inrichten, terwijl dit voor ontwikkelaars van X-Box games heel makkelijk te implementeren is. Gewoon een standaard interface.
De PS3 wordt bovendien niet mooier cq. krachtiger dan de Xbox 360 en kan waarschijnlijk ook niet meer aan dan 720p. In een korte preview werd gezegd dat de PS3 alleen iets beter zou zijn op het gebied van shading.
Nou, daar koop ik zo'n ding niet voor. Ik wacht nu nog op Pro Evolution Soccer 360, maar dat zal nog wel ff duren.
Iemand naast PGR3 nog tips voor games? Ik ben ook erg geinteresseerd in Ghost Recon 3 (GRAW). Die ziet er idd ook erg vet uit!
laatste aanpassing
Heb jij die demofilmpjes al es gecheckt???
PS3 heeft echt wel veel power in huis hoor
Dat d8 ik in het begin ook, totdat ik hoorde dat ze pre-rendered waren. Nep en ERG slecht van Sony. Dit flikten ze ook al bij de PS2. Toen zou alles er ook veel vetter uitzien. Tot je de eerste ingame filmpjes zag...
En ik ben er 98% Zeker van dat dit realtime/ingame graphics zijn!
En ik ben er 100% zeker van dat dit geen ingame graphics zijn. Gewoon pre-rendered graphics of een filmpje (die er ook al goed opzagen op de PS2).
Zoals ik hierboven al meldde, de PS3 heeft net zoveel kracht als de XBOX straks en zal hoogstwaarschijnlijk ook alleen 720p aankunnen. Een groot probleem van de PS3 is dat het gigantisch moeilijk is voor de programmeurs om alle rekenkracht te benutten. De architectuur van de X-Box zit veel beter in elkaar waardoor ze de kracht beter kunnen benutten en dus (grafisch) mooiere games kunnen maken. Vergeet niet dat PGR3 en bijv. GRAW slechts gebruik maken van 1 van de 3 core-processoren.
Dit in combinatie met Live, maakt de 360 straks een betere console. Máár, we zullen moeten afwachten tot we de eerste echte ingame filmpjes gaan zien van de PS3.
Hebben jullie trouwens de trailer van Gears of War (360) al gezien? Dat is wél ingame
laatste aanpassing
er komt er toch ook 1 op de 360
Squareenix heef een contract bij MS
Ja maar dat wordt wel een MMORPG..
Het echte vervolg wordt XII, en die komt gewoon uit voor de Playstation 2..
Zoals ik hierboven al meldde, de PS3 heeft net zoveel kracht als de XBOX straks en zal hoogstwaarschijnlijk ook alleen 720p aankunnen. Een groot probleem van de PS3 is dat het gigantisch moeilijk is voor de programmeurs om alle rekenkracht te benutten. De architectuur van de X-Box zit veel beter in elkaar waardoor ze de kracht beter kunnen benutten en dus (grafisch) mooiere games kunnen maken.
dat kan pas blijken wanneer de PS3 uit is en de eerste games op de markt liggen. Veels te vroeg om nu al je conclusies te trekken. Hoe weet je uberhaupt dat de xbox een betere console is als je nog niets hebt gezien van wat de PS3 straks kan.
Dit in combinatie met Live, maakt de 360 straks een betere console.
sony komt ook met een nieuw betaald live systeem. Playstation HUB
volgens bronnen vetter dan xbox live. Het moet nog blijken of het inderdaad net zo vet of beter dan xbox live wordt, maar tot dit online systeem in de lucht is en de eerste games uitzijn die over dit netwerk gespeeld kunnen worden kun je nog geen conclusie trekken wat een betere console is.
laatste aanpassing
ja dat is vaak blablabla
eerst zien en bewijs
klopt. maar tot dan kun je ook niet zeggen dat het niet vetter is. toch?
Ik zeg niet dat de ps3 vetter wordt dan de xbox360, ik zeg dat het te vroeg is om te zeggen dat de xbox een betere console is. DAT is eerst zien en bewijs
daarom w8 ik rustig af tot de ps3 uit is en maak ik dan pas de keuze welk systeem ik aanschaf
laatste aanpassing
klopt. maar tot dan kun je ook niet zeggen dat het niet vetter is. toch?
kan ook niet
maar MS komt al met hadre bewijs dat ze een mooie next gen console hebben.
Dat kan Sony niet zeggen
En MS heeft geen voorsprong.
Over een jaar beginnen de echte VETTE games te komen voor de 360 en dan moet sony nog beginnen
maar goed ik denk dat ze allebij erg mooie vette games zullen hebben.
God of War vond ik wel een gruwlijke hack en slash game
kan ook niet
maar MS komt al met hadre bewijs dat ze een mooie next gen console hebben.
Dat kan Sony niet zeggen
klopt... maar misschien over een jaartje wel
maar indd... het zijn/worden sowieso allebei vette consoles!!!
laatste aanpassing
ieder zijn smaak
De nieuwe samsung 39" geloof ik is erg mooi de 360 wordt ook met dat model LCD geshowed op beursen.
Ik heb zelf de JVC 7ms 1000:1
Die Philips die ik ga kopen is een echte True HD (1080i). Bovendien Ambilight 2, Pixelplus 2, kan hij "echt" zwart weergeven (bij andere schermen zie je een blauwe kleur als je dichtbij staat). Er zit een chip in die het licht op bepaalde vlakken uitzet (als er zwart wordt geconstateerd). Contrast van dat ding is 5000:1 (veel beter dus dan de JVC).
Philips heeft gewoon ontzettend veel ervaring op het gebied van TV's. Beeldkwaliteit is ook super van die CINEOS tv's.
Niet dat de Samsungs lelijk en slecht zijn (die komen ook met een True LCD binnenkort en vind ik op dit moment zelfs beter dan Sony), maar voor overal TV genot kies ik voor de Philips.
maar voor overal TV genot kies ik voor de Philips.
als je een lcd gaat kopen om tv te kijken
LCD is voro consoles en voroal voor dvd gemaakt
dat contrast is net als de samsung dmv computerchip gemaakt is niet(weet nie hoe ik dat moet uitleggen hehehe)
iig niet zoal bij plasma.
het zwart bij de samsung is idd mooier dan bij mij
bij mij zie je geen blauwe kleur hoor
De flips is tot nu toe de enige die zo'n hoge resolutie heeft
maar zoals ik al zei ieder zijn smaak
Vooral met beeld en geluid
De flips is tot nu toe de enige die zo'n hoge resolutie heeft
Ik dacht dat alle HDTV's tegenwoordig 1080i konden weergeven... ik heb een LG 83cm hdtv die ook 1080i aankan
Ik dacht dat alle HDTV's tegenwoordig 1080i konden weergeven... ik heb een LG 83cm hdtv die ook 1080i aankan
Vraag ik mij sterk af! Volgens mij heb je een HD-ready scherm. Wat is de max resolutie van jouw scherm?
Kijk even in het boekje of plaats hier even het typenr
maar zoals ik al zei ieder zijn smaak
Vooral met beeld en geluid
Geluid komt ook wel goed hoor
LCD is voro consoles en voroal voor dvd gemaakt
De Philips Cineos is de enige waar op dit moment fatsoenlijk analoog op gekeken kan worden. Met digitale tv ziet het er op meerdere LCD's goed uit.
Vraag ik mij sterk af! Volgens mij heb je een HD-ready scherm. Wat is de max resolutie van jouw scherm?
Kijk even in het boekje of plaats hier even het typenr
klopt hoor 1080i wel
1080P niet
720p is mooier beeld dan 1080i
Ik kan ook op 1080i dvd's kijken heb aangesloten via hdmi (Qed) en Denon 2910 dvd speler
De Philips Cineos is de enige waar op dit moment fatsoenlijk analoog op gekeken kan worden. Met digitale tv ziet het er op meerdere LCD's goed uit.
zou heel goed kunnen
Ik kijk bijna geen tv en als ik kijk valt het me reuze mee ook al is het analoog