heb in rotterdam gekeken bij de mediamarkt en daar wisten ze ook van niks. Dus die 33 euro zal wel bullshit zijn
Het is echt geen bullshit hoor. Misschien is het alleen geldig in een bepaalde MediaMarkt. Maar het is zeker zo. Volgens mij in Alkmaar. Lees dat topic maar effe door, daar zie je er alles over staan
Het zou mij verbazen als ze dit jaar nog beginnen met leveren hier in Europa
De games zijn echt ongeloofelijk mooi getekent
GVD .. Ik zit echt te twijfelen nu
Als ik alles zo lees, zit ik er echt over na te denken om een Xbox360 te halen.. Ik als PS freak
En als de PS3 uitkomt, die erbij
Xbox zou ik dan voornamelijk voor COD halen..
Zijn er nog meer échte aanraders die goed tot zn rechtkomen qua beeld en geluid?
En dat hij hier in 2007 komt
Heb em ook. Ben ACUUT naar de Bart Smit gereden
Heb de traing al af. Nu begint het echte werkt!!!
FOKKING vet getekend gewoon whoehoe weer een knaller van een game erbij. Ik ga weer snel verder.
Media Markt Maastricht en Bart Smit Maastricht hebben er nog genoeg op voorraad... (tip)
Doe ik soms om te kijken wat voor wapens iedereen heeft..Ik haat het als ze in levels als Villers-Bocage, Carentan, Burgundy etc alleen maar gaan zitten sniperen. Dus als ik zie dat ze allemaal sniper rifles hebben ga ik weer
Nou je krijgt er echt geen spijt van. Kameo vond ik geweldig.. En COD2 ook. Maar waar ik nog t meest plezier van hebt gehad is PDZonline. Pfffff dat is echt verslavend.
Feit is gewoon dat er een heleboel ps fanboys zijn. Hebben de ps1 en ps2 gehad en nu willen ze allemala een ps3
zodeju ffkes gespeeld, best moeilijk .. geen run and gun spel. veel knoppen om te onthouden. vette eye candy. ik wou dat ik een HDtv had!(nu ziet die er ook super uit, maar wil hem wel eens op HD zien)
Na lang zoeken nu ook eindelijk in het bezit van een Xbox 360 Premium pakket
zodeju ffkes gespeeld, best moeilijk .. geen run and gun spel. veel knoppen om te onthouden. vette eye candy. ik wou dat ik een HDtv had!(nu ziet die er ook super uit, maar wil hem wel eens op HD zien)laatste aanpassing 7 maart 2006 15:48