Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 380684x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
heb in rotterdam gekeken bij de mediamarkt en daar wisten ze ook van niks. Dus die 33 euro zal wel bullshit zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van St33lo op donderdag 2 maart 2006 om 22:32:
heb in rotterdam gekeken bij de mediamarkt en daar wisten ze ook van niks. Dus die 33 euro zal wel bullshit zijn

Nog maar een quote van Tweakers dan:

net trouwens DOA4 en PGR3 voor 33 euro de stuk gekocht in MM alkmaar

(vanavond getypt).

Het is echt geen bullshit hoor. Misschien is het alleen geldig in een bepaalde MediaMarkt. Maar het is zeker zo. Volgens mij in Alkmaar. Lees dat topic maar effe door, daar zie je er alles over staan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op donderdag 2 maart 2006 om 23:42:
Het is echt geen bullshit hoor. Misschien is het alleen geldig in een bepaalde MediaMarkt. Maar het is zeker zo. Volgens mij in Alkmaar. Lees dat topic maar effe door, daar zie je er alles over staan

Zou goed kunnen hoor,soms heb je idd op andere vestigingen verschillende aanbiedingen..Jammer want Doa 4 voor 33 euries had ik graag gehad..
Waarschuw beheerder
de MM verstigingen hebben niks met elkaars aanbiedingen te maken :no:
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
Lees net dat Ghost recon AW en Oblivian IV "gold" zijn en de zo goed als definitieve release data:

Ghost recon AW: 09 Maart
Oblivian IV: In de week van 20 Maart

:woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben de hele tijd aan het wachten op de DEMO van GRAW.
Die wil ik echt graag spelen. Hopelijk komt die vandaag....
Waarschuw beheerder
hebben jullie weleens gekeken naar de spectator view bij COD2 online?? das vet grappig, dan kan je gewoon boven de map gaan hangen en alles volgen
Waarschuw beheerder
Ja hehe..
Doe ik soms om te kijken wat voor wapens iedereen heeft..Ik haat het als ze in levels als Villers-Bocage, Carentan, Burgundy etc alleen maar gaan zitten sniperen. Dus als ik zie dat ze allemaal sniper rifles hebben ga ik weer :p

Waarschuw beheerder
xbox360 reoleerd over heel de wereld dus
en ja dvd,s kijken enz muziek luisteren trailer,s dowloaden enz ga zo maar door emalien het is een soort pc in het klein uniek gewoon >ik hem hem al sinds dag1 en zal hem ook nooit weg doen voor geen miljoen!

Waarschuw beheerder
ik ben geen echte console fan maar ik zou dan gaan voor de xbox360, ik hoor alleen slechte verhalen over de ps3, en hij zou nog es flink duur zijn ook en grafisch nauwelijks beter als je het mij vraagt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 maart 2006 om 00:45:
en grafisch nauwelijks beter als je het mij vraagt.

Nou, dan vraag ik jou.. Hoezo dan? Als je de rest alleen maar "gehoord" hebt..
Waarschuw beheerder
hebben ze nu eindelijk al een keer een werkende ps3 laten zien dan? Het zou mij verbazen als ze dit jaar nog beginnen met leveren hier in Europa
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van william köster op zondag 5 maart 2006 om 13:14:
Het zou mij verbazen als ze dit jaar nog beginnen met leveren hier in Europa

Wordt ook niet dit jaar hoor.. Dat was al bekend. IVM met prijs etc etc.. Als ze 'em nu zouden uitbrengen zou die iets van 900 dollar kosten, door die blue ray disk en grafische kaart..

Waarschuw beheerder
Wil nu ook zo snel mogelijk een Xbox360 in huis halen, maar moet ik natuurlijk wel ergens de 'Premium versie' zien uit te halen..

Zover ik weet zijn ze nog steeds niet voorradig :frusty:

Als ik hem maar rond de 20e deze maand heb, kan namelijk niet wachten tot ik 'The Elder Scrolls IV - Oblivian' kan spelen :D:respect:
Waarschuw beheerder
he hardcore harry ik werk bij de freerecordshop en ze zijn gewoon voorradig hoor,ddurde eerst een tijdje,maar nu zijn ze weer vollop overal verkrijgbaar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ 2-FIK op zondag 5 maart 2006 om 19:30:
he hardcore harry ik werk bij de freerecordshop en ze zijn gewoon voorradig hoor,ddurde eerst een tijdje,maar nu zijn ze weer vollop overal verkrijgbaar.

Owk bedankt voor tip, dan ga ik morgen na school meteen ff de stad in :P

Waarschuw beheerder
zeker weten wachten op de PS3
de X-BOX 360 schijnt enorm tegen te vallen voor een next-gen console!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:07:
de X-BOX 360 schijnt enorm tegen te vallen voor een next-gen console!

:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 13:07:
de X-BOX 360 schijnt enorm tegen te vallen voor een next-gen console

En dan komt de ps3, en dan valt die net zo tegen als de xbox.

Waarschuw beheerder
dat lijkt me onwaarschijnlijk!
ze hebben een jaar uitstel en hebben nu kunnen zien over welke specs ze heen moeten gaan toch?
dan word het heel makkelijk om een betere consolen te maken
Waarschuw beheerder
donateur
Zullen ze niet al in een ver gevorderd stadium moeten zitten... 8)

Waarschuw beheerder
denk je niet dat ze dat vlug omgooien als ze zien dat hun console eraan te kort komt?
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, want dan duurt het NOG langer...

De Xbox360 valt trouwens echt _NIET_ tegen als next-gen console. Ik ben er echt super blij mee. Echt gewoon een geweldig apparaat voor in je huiskamer. Deze week komen er weer nieuwe spellen uit, dan wordt het weer maximaal feest :D

Waarschuw beheerder
het is een mooi apparaat omdat je er van alles mee kunt maar puur voor de games hoef je dat ding niet te kopen!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat moet je dan kopen als je nu HD wilt gamen?

Precies, d'r is niets anders op de markt. Tegen de tijd dat de PS3 uitkomt kopen we die ook gewoon. Xbox360 is gewoon DE shit op het moment!! De games zijn echt ongeloofelijk mooi getekent (COD2, Kameo, PGR3, DOA4) allemaal spellen die er fantastisch HD uitzien :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op maandag 6 maart 2006 om 14:06:
De games zijn echt ongeloofelijk mooi getekent

helaas besteden ze daar meer aand8 aan dan op de playability :/
Of komt het omdat ik uit een ander tijdperk kom betreft gamen O:)

Ik vind de games zeker uber mooi vergeleken met de vorige gen.consoles.
Maar tegen de Super famicom kan hij niet op zelf niet tegen de psx I qua playability.

Maar goed andere denken daar anders over :)

Waarschuw beheerder
voor dit moment is het zeker iets om te kopen!
daar zul je mij niks over horen zeggen..

maar als ik het moest doen zou ik wachten op de PS3 en er dan voor 400 euro aan games bijkopen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 14:14:
maar als ik het moest doen zou ik wachten op de PS3 en er dan voor 400 euro aan games bijkopen

tegen die tijd is de xbox gekraakt en kan je de gaems weer downlaoden 8)

en kan je die 400 euro in je spaarpot doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de mensen uit Haarlem en omstreken die de nieuwe Ghost Recon snel willen hebben:

www.digifan.nl ;)
Waarschuw beheerder
donateur
GVD .. Ik zit echt te twijfelen nu :@

Als ik alles zo lees, zit ik er echt over na te denken om een Xbox360 te halen.. Ik als PS freak :D

En als de PS3 uitkomt, die erbij B)

Xbox zou ik dan voornamelijk voor COD halen..
Zijn er nog meer échte aanraders die goed tot zn rechtkomen qua beeld en geluid?
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker. Dat zijn (als je ervan houd) KAMEO (echt grandioos mooi getekend) en DOA4 bijvoorbeeld. Beide echt TE mooi getekend!! COD2 is inderdaad ook een pracht van een spel. Koop die 360 nou maar gewoon, daar krijg je _echt_ geen spijt van!!

Heb je een HDTV?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Atmoz op maandag 6 maart 2006 om 15:24:
Heb je een HDTV?

Nee, dat nog niet.. Maar dan komt er ook een nieuwe tv B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op maandag 6 maart 2006 om 15:27:
Nee, dat nog niet.. Maar dan komt er ook een nieuwe tv

Hoppakee, dat bedoel ik :D
Dan moet je het dus zeker doen!!

... ik zou allang onderweg zijn ... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op maandag 6 maart 2006 om 15:16:
GVD .. Ik zit echt te twijfelen nu

Als ik alles zo lees, zit ik er echt over na te denken om een Xbox360 te halen.. Ik als PS freak

En als de PS3 uitkomt, die erbij

Xbox zou ik dan voornamelijk voor COD halen..
Zijn er nog meer échte aanraders die goed tot zn rechtkomen qua beeld en geluid?

Nou je krijgt er echt geen spijt van. Kameo vond ik geweldig.. En COD2 ook. Maar waar ik nog t meest plezier van hebt gehad is PDZonline. Pfffff dat is echt verslavend.

Maar nu was t misschien nog niet helemaal next-gen. Maar met Ghost Recon in de startschappen en The elders scrolls 4 over een halve maand, gaan al deze vooroordelen weg.
Waarschuw beheerder
Ik wacht op de ps3 (Y)
Ik bn egte playstation freak :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hoor van een aantal mensen dat ze GRAW vandaag gekocht hebben... vanmiddag maar es kijken :9
Waarschuw beheerder
donateur
Belde net naar de bart smit hier.. en kan hem zo ophalen. 59.95 euro.
Waarschuw beheerder
donateur
Er waren gister al mensen die hem hadden ;)

Beetje oneerlijk. Die online gameshops wat eerder verkopen... Maarja, ik zou er ook gebruik van maken :D

Waarschuw beheerder
Na lang zoeken nu ook eindelijk in het bezit van een Xbox 360 Premium pakket :P (Y)
Waarschuw beheerder
tweakers

Variety.com had een gesprek met Sony-CEO Howard Stringer, waarin deze stelt dat de Playstation 3 op tijd gelanceerd zal worden voor de eindejaarsperiode van 2006. Recent werd nog gemeld dat de planning oorspronkelijk was om de spelconsole in de lente te lanceren, maar dat een vertraging niet ondenkbaar was. Stringer heeft nu bevestigd dat Sony de PS3 in het najaar op de markt zal zetten. Het succes van deze console is voor Sony van cruciaal belang. Het bedrijf heeft er namelijk voor gekozen van de Playstation 3 een alleskunner te maken die niet alleen kan dienen om videospelletjes te spelen, maar ook Blu-ray-schijfjes kan afspelen en als digitaal entertainmentcentrum moet dienen. Keerzijde van de medaille is dat dit de prijs van de console gevoelig de hoogte in zal drijven, en dat analisten vrezen dat de complexiteit van het systeem de populariteit zal beperken.

vraag is of hij dan hier gereleased word. Zou me niks verbazen alst japan is ofzo :) En dat hij hier in 2007 komt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Net ff met de lokale gameshop gebeld en hij is idd binnen (graw) dus ik ben ff naar de winkel

*edit* ... heb hem gehaald nu erin knallen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Heb em ook. Ben ACUUT naar de Bart Smit gereden :D

Heb de traing al af. Nu begint het echte werkt!!!

FOKKING vet getekend gewoon :) whoehoe weer een knaller van een game erbij. Ik ga weer snel verder.

Media Markt Maastricht en Bart Smit Maastricht hebben er nog genoeg op voorraad... (tip)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoTechnologie op dinsdag 7 maart 2006 om 14:07:
En dat hij hier in 2007 komt

ga daar maar vanuit.

Feit is gewoon dat er een heleboel ps fanboys zijn. Hebben de ps1 en ps2 gehad en nu willen ze allemala een ps3. Oke dat ding zal best wel vette graphics gaan produceren, maar voordat dat ding hier leverbaar is. Ik heb de hoop opgegeven en ik hoop velen met mij.

Belofte maakt schuld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op dinsdag 7 maart 2006 om 15:00:
Heb em ook. Ben ACUUT naar de Bart Smit gereden

Heb de traing al af. Nu begint het echte werkt!!!

FOKKING vet getekend gewoon whoehoe weer een knaller van een game erbij. Ik ga weer snel verder.

Media Markt Maastricht en Bart Smit Maastricht hebben er nog genoeg op voorraad... (tip)

zodeju ffkes gespeeld, best moeilijk .. geen run and gun spel. veel knoppen om te onthouden. vette eye candy. ik wou dat ik een HDtv had!(nu ziet die er ook super uit, maar wil hem wel eens op HD zien)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Necrid op vrijdag 3 maart 2006 om 17:04:
Doe ik soms om te kijken wat voor wapens iedereen heeft..Ik haat het als ze in levels als Villers-Bocage, Carentan, Burgundy etc alleen maar gaan zitten sniperen. Dus als ik zie dat ze allemaal sniper rifles hebben ga ik weer

Ik vind dat ook wel een beetje jammer van Co2 online..je bent bijna verplicht om een sniper te nemen..omdat bijna iedereen die gebruikt..erg jammer wat met een standaard wapen..maak je dan bijna geen kans..en ik vind close combat nou net zo gaaf..
Ze moeten eigenlijk een optie maken waarin geen snipers zijn toegestaan haha..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --best1979-- op maandag 6 maart 2006 om 18:46:
Nou je krijgt er echt geen spijt van. Kameo vond ik geweldig.. En COD2 ook. Maar waar ik nog t meest plezier van hebt gehad is PDZonline. Pfffff dat is echt verslavend.

Gewoon kopen de 360! Ik ben er zelf ook helemaal weg van! Zeker op een HDTV!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van william köster op dinsdag 7 maart 2006 om 15:12:
Feit is gewoon dat er een heleboel ps fanboys zijn. Hebben de ps1 en ps2 gehad en nu willen ze allemala een ps3

:respect: eindelijk iemand die m begrijpt (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van YOURI*teaser* op dinsdag 7 maart 2006 om 15:48:
zodeju ffkes gespeeld, best moeilijk .. geen run and gun spel. veel knoppen om te onthouden. vette eye candy. ik wou dat ik een HDtv had!(nu ziet die er ook super uit, maar wil hem wel eens op HD zien)

Inderdaad best moeilijk. Maar dat komt denk ik omdat ik veels te veel rush. Je moet bij deze game echt heel sneaky en langzaam spelen. Gewoon overal achter blijven zitten zodat niemand je ziet. Dat staat ook bij de tips ;) Dus niet rennen en schieten. Maar kruipen, verstoppen, richten en dan pas schieten :D

Op m'n HDTV ziet het er idd gruwelijk mooi uit. Alsof ik dus echt in de combat zit :P Heerlijk. En ook die muziek, de sfeer. Alles gewoon. Echt een super game!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 7 maart 2006 om 13:26:
Na lang zoeken nu ook eindelijk in het bezit van een Xbox 360 Premium pakket

Gongrats!

Uitspraak van YOURI*teaser* op dinsdag 7 maart 2006 om 15:48:
zodeju ffkes gespeeld, best moeilijk .. geen run and gun spel. veel knoppen om te onthouden. vette eye candy. ik wou dat ik een HDtv had!(nu ziet die er ook super uit, maar wil hem wel eens op HD zien)laatste aanpassing 7 maart 2006 15:48

Ik wil m ook!!!!!! Zeker t eerste spel wat ik ga halen!
Iemand m al online gespeeld?