Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 380343x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)

Waarschuw beheerder
He luitjes...

Nou, kheb een nieuwe x360 opgestuurd gekregen van microsoft
en heb het natuurlijk gelijk ff getest...

Hetzelfde probleem gewoon!!!

Ik ken verder niemand met een x360, dus ik denk, ik ga wel ff naar de mediamarkt waar ze d'r een hebben staan en heb 't daar ff getest..
Blijkt die het ook te hebben!!!
Nou lijkt 't me sterk dat alledrie de x360's niet goed zijn, maarja, niemand anders schijnt het te hebben(of is het misschien opgevallen).
Dus wil iemand a.u.b het volgende uitproberen met COD2:

-Gooi op een rustig stukkie zonder vijanden 4 rookgranaten op de grond...
-ga er middenin staan en draai net zo lang om je as totdat de rook weer weg is.
-check ondertussen het kompasje links onderin of ie wel soepeltjes ronddraait..(bij mij gaat ie dan behoorlijk haperen op een gegeven moment)...

Op sommige plekken in het spel heb ik het ook(1ste level, tweede missie) daar doet ie vaak een beetje haperig.
Niet heel extreem, maar wel genoeg om op te vallen.

thanks in advance!
Waarschuw beheerder
Zijn dat niet gewoon framedrops? Daar kan iedere game toch last van hebben? Dat ligt niet per sé aan je 360, of je power-adaptor ligt mischien bekneld zodat hij te warm wordt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Default op dinsdag 24 januari 2006 om 10:15:
Zijn dat niet gewoon framedrops?

Ja lijkt mij ook. De engine van het spel zelf zal het niet aankunnen. Het lijkt mij sterk dat het aan een hele serie xboxen ligt.

Ik weet ook niet waarom microsoft jou een nieuwe xbox heeft gestuurd? Heb jij ze het zelfde verhaal verteld?
Waarschuw beheerder
donateur
Jato, zal het vanmiddag wel even proberen voor je (F)

Kan idd ook gewoon aan het spel liggen dan, er wordt immers nog maar net voor de 360 spellen gemaakt, is weer een geheel andere code waar de programmeurs om mee moeten leren gaan, dan kunnen dit soort kleine bugjes nog voorkomen denk ik ;)

Framedrops is mijzelf nog niet opgevallen, ga het vanmiddag uittesten voor je :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Jato, ik heb het even geprobeerd met CoD2 ;)

Merk idd wel wat lichte framedrops op, maar vind het niet zo schrikbarend erg eigenlijk :) Denk idd dat het gewoon aan de engine ligt, aangezien de framedrops ook op dezelfde positie gebeurden als je rondjes aan het draaien was tussen je rookgranaatjes :p

Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 24 januari 2006 om 11:50:
Ik weet ook niet waarom microsoft jou een nieuwe xbox heeft gestuurd? Heb jij ze het zelfde verhaal verteld?

Had me Xbox ook terug gestuurd vanwege problemen met afspelen van DVD's, had ook een nieuwe toegestuurd gekregen :d Volgens mij probeert Microsoft gewoon de reparatietijd zo kort mogelijk te houden door een nieuwe te sturen :jaja:

p.s. tip voor de mensen onder ons die PS2 hebben: https://vip.partyflock.nl/topic/843731 (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
He daar....

Ja, uiteraard kan het ook aan het spel liggen, daarom had ik hier in een eerdere post gevraagd of andere mensen daar ook last van hadden, zodat ik zeker wist of er niets mis was met mij x360...
Toen bleek dat niemand dat scheen te hebben, was ik er vanuit gegegaan dat het aan m'n x360 lag...
Kben nogal achterdochtig als ik nieuwe shit koop,vooral dure shit.:jaja:
Kheb ook niet echt goeie ervaring met dure aankopen, vaak is er wel iets kapot en moet het terug.
kweenie wat 't is.....bad karma ofzo...:-/

Thanks voor de feedback iig...

Waarschuw beheerder
360(niet CORE)!!!
Waarschuw beheerder
Framedrops heb ik zelf geen enkele keer gehad. Speel Call of Duty regelmatig en tot nu toe ook al gooi ik in de meest drukste gebieden 4 smokegranades bv bij D-Day als je berg moet klimmen en ga ik rondjes spinnen heb ik geen frame drop....

Waarschuw beheerder
Hmmmm....vreemd.:vaag: (dit is wel op HD resoluties neem ik aan)

Hoe kan dat dan dat die ene bij mediamarkt precies hetzelfde heb als die van mij.Ksnap er echt niets meer van...:vaag:
Ff voor de duidelijkheid: Mijn x360 en voeding liggen gewoon open en bloot op tafel dus die kan echt niet te warm worden.
DVD'tje is zo gaaf als het maar kan, daar ligt 't ook niet aan.In m'n kamer zelf is het ook niet bepaald warm.

Bij microsoft klantenservice weten ze er ook geen reet van af..daar vragen ze de standaard vragen die ze op een lijstje hebben staan en als 't dan niet verholpen is..moet ie opgestuurd worden.
En het zijn geen lichte framedrops, maar het gaat echt behoorlijk haperen.

BTW, nu ik toch in de klaagsfeer zit....;-p
Kheb nu een Samsung le26m51b hdtv en als ik m'n x360 met de component kabel(van joytech)aansluit en ik kies 720p als resolutie, krijg ik een klein beetje wazig beeld(ghosting?).
Het is een soort lichte schaduw, dit zie je vooral duidelijk bij letters en cijfers.
(Een beetje alsof je dubbel ziet)
Dit is overigens niet alleen in het spel, maar ook al in het x360 dashboard.
Als ik nu 1080i als resolutie kies is dat veel minder(zo goed als verdwenen) maar dan is alles zo kartellig.
Als ik m'n x360 via de vga(d-sub) kabel aansluit is het ook praktisch verdwenen.

Zijn er mensen die dit ook hebben, heb ik een firmware update nodig of is de component kabel de schuldige.
Aan de specs van deze tv zal het niet moeten liggen....

Kga natuurlijk ook Samsung ff bellen maar khoor het toch ook liever van de eindgebruikers zelf uiteraard!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 januari 2006 om 00:04:
-Gooi op een rustig stukkie zonder vijanden 4 rookgranaten op de grond...
-ga er middenin staan en draai net zo lang om je as totdat de rook weer weg is.
-check ondertussen het kompasje links onderin of ie wel soepeltjes ronddraait..(bij mij gaat ie dan behoorlijk haperen op een gegeven moment)...

waarvoor zou je dat dan ook in vredesnaam doen??? Tis toch oorlog geen ballet..
Waarschuw beheerder
donateur
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 02:07:
BTW, nu ik toch in de klaagsfeer zit....
Kheb nu een Samsung le26m51b hdtv en als ik m'n x360 met de component kabel(van joytech)aansluit en ik kies 720p als resolutie, krijg ik een klein beetje wazig beeld(ghosting?).
Het is een soort lichte schaduw, dit zie je vooral duidelijk bij letters en cijfers.
(Een beetje alsof je dubbel ziet)
Dit is overigens niet alleen in het spel, maar ook al in het x360 dashboard.
Als ik nu 1080i als resolutie kies is dat veel minder(zo goed als verdwenen) maar dan is alles zo kartellig.
Als ik m'n x360 via de vga(d-sub) kabel aansluit is het ook praktisch verdwenen.

Ik zit zelf nog te w8ten op mijn samsung de le32m61 b dus kan nog niet kijken..waar jij t over heb is volgens mij ghosting en dit zou zeker niet mogen..zeker niet bij t model wat jij hebt..want de m series hebben een response tijd van 8ms..en aangezien de 360 gepromoot word op deze schermen..mag dit zeker niet.. want dez lcd is bijna gemaakt voor de 360..ik zou maar snel ff samsung belllen als ik jou was..laat ff wten hoe t afgelopen is..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
@ Jato waarom koop je dan ook die kabel van Joytech?

volgens mij ligt het daaraan... En waarom als je de premium versie heb gekocht, waarom gebruik je die kabel die erbij zit dan niet?

weet je zeker dat je bij je console instelling alles juist heb staan en het schakelaartje van de kabel zelf ook op hdtv heb staan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Speedy Nick op woensdag 25 januari 2006 om 11:18:
waarom zou je zo'n kinderachtige reactie in vredesnaam doen? Het is een consoles topic, geen peuterspeelzaal hier Ga ergens anders maar spelen!

omg dat slaat echt alles is t je naar je hoofd gestegen ofzo of is t weer een jij bent een meisje dus bemoei je er niet meer ding en buiten dat ik had het toch ook niet tegen jou dus waarom zou je reageren. Tis gewoon een doodnormale opmerking er zit toch geen nut in om heel de tijd rondjes te draaien in de rook van 4 rookgranaten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chlo-tje op woensdag 25 januari 2006 om 18:04:
omg dat slaat echt alles is t je naar je hoofd gestegen ofzo of is t weer een jij bent een meisje dus bemoei je er niet meer ding en buiten dat ik had het toch ook niet tegen jou dus waarom zou je reageren

Opmerking had wel wat vriendelijker mogen klinken, excuses daarvoor (F) Om ff je vraag te beantwoorden, boeit me niet dat je vrouw bent, juist beter toch als je ook van gamen kan genieten dan? :cheer: Vind het zo'n inzin dat gamen alleen voor mannen is :nocheer:
Uitspraak van Chlo-tje op woensdag 25 januari 2006 om 18:04:
Tis gewoon een doodnormale opmerking er zit toch geen nut in om heel de tijd rondjes te draaien in de rook van 4 rookgranaten.

Enigste waarom Jato dat zei was vanwege zijn probleem met framedrops, op deze manier kunnen andere mensen het makkelijkst proberen of ook zij last hebben van dit probleem :) Zo onnuttig is het dus net niet :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 januari 2006 om 01:37:
de xbox 360 is een antwoord op de ps3 maar niet de xbox 2. de xbox2 is veel geavanceerder dan de 360

HAHAHAHAHA
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vriend van me heeft die 360. Heb ff zitten kijken naar Fifa. Het beeld schokt continu, elke 2 seconden ofzo zie je een tik, heel irritant, net of die videokaart het niet trekt.
Waarschuw beheerder
Dat ligt aan Fifa zelf, dat onwijs slecht geprogrammeerd is en vol met bugs zit..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saber op woensdag 25 januari 2006 om 19:59:
Vriend van me heeft die 360. Heb ff zitten kijken naar Fifa. Het beeld schokt continu, elke 2 seconden ofzo zie je een tik, heel irritant, net of die videokaart het niet trekt.

heeft waarschijnlijk met de pal settings te maken .. hebben ze bij kameo ook fout gedaan.. gelukkig zit het daar alleen in de tussen filmpies

Waarschuw beheerder
dan moet ie bij de display instellingen bij console settings de pal of op 50 of op 60 zetten.. dan is het weg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chlo-tje op woensdag 25 januari 2006 om 09:43:
waarvoor zou je dat dan ook in vredesnaam doen??? Tis toch oorlog geen ballet..

Uitspraak van Speedy Nick op woensdag 25 januari 2006 om 18:17:
Enigste waarom Jato dat zei was vanwege zijn probleem met framedrops, op deze manier kunnen andere mensen het makkelijkst proberen of ook zij last hebben van dit probleem Zo onnuttig is het dus net niet

;-p

Uitspraak van MrPark op woensdag 25 januari 2006 om 11:24:
Ik zit zelf nog te w8ten op mijn samsung de le32m61 b dus kan nog niet kijken..waar jij t over heb is volgens mij ghosting en dit zou zeker niet mogen..zeker niet bij t model wat jij hebt..want de m series hebben een response tijd van 8ms..en aangezien de 360 gepromoot word op deze schermen..mag dit zeker niet.. want dez lcd is bijna gemaakt voor de 360..ik zou maar snel ff samsung belllen als ik jou was..laat ff wten hoe t afgelopen is..laatste aanpassing 25 januari 2006 11:29

Ja, kheb ff samsung gebeld, die vertelden mij dat het misschien aan de kabel ligt, dus ik probeer eerst ff een nieuwe componentkabel en kijk dan ff verder.
Als het toch aan de tv ligt, kan ik 'm meteen omruilen voor een nieuwe, dus das geen probleem.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 16:14:
@ Jato waarom koop je dan ook die kabel van Joytech?

volgens mij ligt het daaraan... En waarom als je de premium versie heb gekocht, waarom gebruik je die kabel die erbij zit dan niet?

weet je zeker dat je bij je console instelling alles juist heb staan en het schakelaartje van de kabel zelf ook op hdtv heb staan?

Kheb geen premium!:-(kheb de core:-(

De Bart Smit waar ik hem "gepre-ordered" had, had helemaal geen X360's binnen gehad op 2 dec(dat vertelden ze me ook pas toen ik 'm die ochtend ging ophalen:-S)
Natuurlijk was er nergens meer een premium te vinden, dus toen heb ik uit ellendigheid maar een core gekocht, kon gewoon niet wachten....
En ja, alle instellingen staan goed, ook het schakelaartje.
Het zal dan wel aan de kabel liggen, maar mij was verteld dat deze van Joytech gewoon goed is...

Anyway, thanks voor 't meedenken luitjes;-)

BTW, x360 is vandaag weer opgehaald en is onderweg naar Microsoft...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zag bij free record shop Nijmegen (centrum)nog een premium staan in de etalage, maar weet niet of het een show model was .. misschien voor de mensen die er nog 1 willen dat ze even bellen met desbetrefende free record shop

Waarschuw beheerder
K moet oowk nog een 360 hebbuh.
Vet dingetje moet ik zeggen(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Zit GVD al de hele week te bellen voor DOA4. Is maar niet te krijgen. Alleen bij sommige i-net shops....

Morgen nog maar eens proberen. Lijkt me echt een super game!!! Evenals BF2. Dat ziet er echt WOEI vet uit :P

Waarschuw beheerder
He Jato sorry hoor... maar had je ook last van framedrops buiten het balletdansen temidden van 4 rookgranaten om??? Had je er ook last van met andere spellen? Anders vind ik t een beetje onzinnig dat je nu weer je 360 op laat halen. Ik hoop voor je dat je gelijk hebt en dat de volgende het dan niet heeft, maar eigenlijk is het een beetje azijnpissen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op donderdag 26 januari 2006 om 15:02:
Zit GVD al de hele week te bellen voor DOA4. Is maar niet te krijgen. Alleen bij sommige i-net shops....

Waarom bestel je hem dan niet bij een online-shop, werkt prima..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 16:54:
He Jato sorry hoor... maar had je ook last van framedrops buiten het balletdansen temidden van 4 rookgranaten om??? Had je er ook last van met andere spellen? Anders vind ik t een beetje onzinnig dat je nu weer je 360 op laat halen. Ik hoop voor je dat je gelijk hebt en dat de volgende het dan niet heeft, maar eigenlijk is het een beetje azijnpissen...

Ja, als er enigzins wat meer rook of stof is, dan komen die framedrops...
Ik overdrijf echt niet ofzo, 'tis echt storend gewoon!
Dat met die 4 granaten is gewoon om te checken in wat voor mate andere mensen er last van hebben....

Met Condemned heb ik ook af en toe framedrops, maar nog lang niet zo erg als met COD2.
Met PGR3 heb ik het alleen in de garage.
Met Kameo en PDZ heb ik nergens last van....

Tis heel vaag allemaal, afgezien van 1 ander persoon op een andere forum, heeft niemand hier blijkbaar last van...
Waarschuw beheerder
Nou framedrops liggen heel vaak aan de games zelf. Dit zijn ook nog een lauchtitels die hebben wel vaker mankementen, soms omdat ze snel afgemaakt moesten worden voor de launch.

Je zegt dat je 360 en/of adaptor niet te warm kunnen worden dus dan lijkt het er dus op dat het gewoon aan de games ligt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Atmoz op donderdag 26 januari 2006 om 15:02:

Morgen nog maar eens proberen. Lijkt me echt een super game!!! Evenals BF2. Dat ziet er echt WOEI vet uit

hij is vandaag uitgekomen .. heb hem net gehaald en al ff gespeeld .. maar is best pittig! .. ben nog van de mortal kombat generatie heheh ..

DOA online is vet!
Waarschuw beheerder
dead or live is een vet spel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Default op vrijdag 27 januari 2006 om 11:53:
Je zegt dat je 360 en/of adaptor niet te warm kunnen worden dus dan lijkt het er dus op dat het gewoon aan de games ligt.

Maar waarom heb ik het wel dan en een heleboel anderen niet??

Kheb vandaag een nieuwe x360 binnen, nog steeds dezelfde framedrops...
Kheb een andere COD2 disc geprobeerd, nog steeds de framedrops...

ff vraagje, met die Joytech component kabel en de VGA kabel kan ik niet kiezen tussen 50hz of 60hz...
Kan dat wel met de Microsoft component kabel?
Daar zou misschien mijn probleem kunnen liggen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van YOURI*teaser* op vrijdag 27 januari 2006 om 14:11:
hij is vandaag uitgekomen .. heb hem net gehaald en al ff gespeeld .. maar is best pittig! .. ben nog van de mortal kombat generatie heheh ..

DOA online is vet!

Heb hem vandaag ook gehaald.
Straks eens effekes checken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 januari 2006 om 18:45:
ff vraagje, met die Joytech component kabel en de VGA kabel kan ik niet kiezen tussen 50hz of 60hz...
Kan dat wel met de Microsoft component kabel?
Daar zou misschien mijn probleem kunnen liggen..

uhm... als je niet op HD draait dan zou je tussen pal 50 en pal 60 moeten kunnen kiezen. draai je op HD heb ik geen idee . misschien dat het dan niet meer op gaat maar dat zou ik niet weten .. dat moet atmoz weten want die draait HD

Waarschuw beheerder
die joytech kabel is gewoon kut man
Waarschuw beheerder
Die 360 krijg je gratis bij aankoop van een komkommer bij de Aldi. Prutsding. (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe de la Hiti™ op zaterdag 28 januari 2006 om 09:36:
Die 360 krijg je gratis bij aankoop van een komkommer bij de Aldi. Prutsding.

Haal dr voor mij dan maar 2 DR. Pino!! ......sommige mensen... (s)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joe de la Hiti™ op zaterdag 28 januari 2006 om 09:36:
Die 360 krijg je gratis bij aankoop van een komkommer bij de Aldi. Prutsding.

als ik jou geld geef voor een komkomer, haal jij dan even een 360 voor me de komkomer mag je houden dan
Waarschuw beheerder
je mag blij wezen als je nog ergens premium editie kan vindne
Waarschuw beheerder
donateur
Dead Or Alive 4 is gewoon ram vet :D

Lekker knokken op een zeer hoog grafisch niveau :P
Daar houden we van!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb hem ook vandaag in huis gehaald maar hij is wel pittig moeilijk hoor... ik moet nog een hoop oefenen voor ik me weer eens met doa4 op Live begeef :bloos:

Waarschuw beheerder
hoeveel kost xbox live per maand?

Waarschuw beheerder
per 3 maanden 20 euro en een heel jaarabbo voor 60 euro...
Waarschuw beheerder
donateur
DOA4 trapt kont!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van welten op zondag 29 januari 2006 om 16:58:
DOA4 trapt kont!

deden ze al met de eerste delen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 23 januari 2006 om 14:28:
maar jullie willen zeker die van 400 euro

ik wle die van 400 euries
Waarschuw beheerder