On topic stelletje wijven
ja jonges
blaster kit in 5 minuten te installere mijn gat!
Op zich wel makkelijk maar neemt wel wat tijd in zeg!
Natuurlijk iets te hardhandig gweest ... mijn zegel. Ie is niet kapot en hij kleeft er nu terug: maar het is wel duidelijk dat langs beide kanten wat zilver is blijven plakken op de xbox.
Maar in principe is de zegel dus niet gebroken geweest ... dus wat denken jullie dat MS zou kunnen zeggen mocht die weeral eens binnen moeten te herstelling?
BTW ... blijkt dat ik de Samsung MS25 heb; makkelijkste te flashen van allemaal?
Maar dat is een kwestie van tijd lijkt me
neenee best even rondzoeken. Blijkbaar is de helft van de posters hier nog niet up-to-date maar de benq is wel al te flashen hoor.
Met mijn problemen vandaag heb ik erg veel fora enzo op moeten zoeken en daar stond duidelijk genoeg dat ie al te flashen is
Enjoy
Ik zie echter niet in waarom die Benq beter zou zijn? Tis maar een drive; is mss wel stiller maar niet beter als die andere hoor
Nouja wat ik denk is gewoon, je hebt de rsx en de cell processor. De RSX is gewoon een grote klap minder dan de Xenos dat is wel vrij duidelijk. Dan heb je de cell processor, die meer potentie heeft dan de CPU van de x360. Maar als je dan de grafische tekortkomingen wil goed maken dan zal je daardoor gebruik moeten maken van de cell. Wat het voordeel dat je dus eigenlijk hebt teniet word gedaan. Aangezien je niet een core kan gaan gebruiken met zowel cpu berekingen als grafische berekeningen.
gaat niet om die 10m, maar om het feit dat dat niet de laatste ontwikkeling zal zijn. Straks moeten we onze consoles ook nog upgraden e.
Je moet voor de 360 al een extra apparaat kopen om HD-DVD
ik vond 't op de eerste xbox toch wel handig dat ik spellen op de HD kon zetten
had een 120 gig. HD erin laten zetten en daar kopieerde ik m'n spellen op rechtstreeks van m'n pc
je installeert het spel dan ook niet echt, zoals op de pc, maar je maakt gewoon een exacte kopie van het spel naar je HD
Nu wil ik mijn xbox aansluiten met een HDMI kabel. Maar hoe sluit ik dan mijn versterker digitaal aan op mijn xbox? Ik zien namelijk nergens een digitale uitgang zitten.
ook meer ruimte