Partyflock

Forumonderwerp · 687833
9 volgers · 361186x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig wordt men zelfs geacht om Standaardnederlands te gebruiken.

Waarschuw beheerder
Je bent blijkbaar nog niet in staat om je eigen taal degelijk te lezen :p
er staat DUIDELIJK op dat Standaardnederlands een VARIANT is op het oudere ABN, wat dus nu is omgedoopt tot AN zoals ik al van het begin zei.

Is het nu goed ja? Of ga je verder strijden ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimpieboy op vrijdag 26 oktober 2007 om 14:39:
Je bent blijkbaar nog niet in staat om je eigen taal degelijk te lezen

Ben te lui om zo'n onzinnig topic woord voor woord door te spitten :)
Waarschuw beheerder
On topic stelletje wijven :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op vrijdag 26 oktober 2007 om 15:22:
On topic stelletje wijven

:lol:

nieuwe demo's op ps3 site...

ik had niks te doen effe wat gedownload, maar de fun is er al vanaf te korte demo's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja jonges
blaster kit in 5 minuten te installere mijn gat!
Op zich wel makkelijk maar neemt wel wat tijd in zeg!

Natuurlijk iets te hardhandig gweest ... mijn zegel. Ie is niet kapot en hij kleeft er nu terug: maar het is wel duidelijk dat langs beide kanten wat zilver is blijven plakken op de xbox.

Maar in principe is de zegel dus niet gebroken geweest ... dus wat denken jullie dat MS zou kunnen zeggen mocht die weeral eens binnen moeten te herstelling?

BTW ... blijkt dat ik de Samsung MS25 heb; makkelijkste te flashen van allemaal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pimpieboy op vrijdag 26 oktober 2007 om 20:45:
ja jonges
blaster kit in 5 minuten te installere mijn gat!
Op zich wel makkelijk maar neemt wel wat tijd in zeg!

Natuurlijk iets te hardhandig gweest ... mijn zegel. Ie is niet kapot en hij kleeft er nu terug: maar het is wel duidelijk dat langs beide kanten wat zilver is blijven plakken op de xbox.

Maar in principe is de zegel dus niet gebroken geweest ... dus wat denken jullie dat MS zou kunnen zeggen mocht die weeral eens binnen moeten te herstelling?

BTW ... blijkt dat ik de Samsung MS25 heb; makkelijkste te flashen van allemaal?

Ok, ok we zouden weer ontopic gaan... maar kom op, dit is toch geen AN meer?! :devil:

:P

*ontopic*

Zometeen toch maar ff Conan halen denk ik, kan niet wachten tot AssCreed, en hoor redelijk positieve berichten over Conan (y)
Waarschuw beheerder
waar heb ik dan ooit beweerd dat ik AN spreek of schrijf? wanker ! :p

ja makkelijkste te flashe ... pfff mijn gat!

Ik slaag er niet in om via USB in Dos te raken.
En de NTFS4DOS cd-rw gaat ook niet; geeft een of andere read error terwijl het net een nieuwe cd is! Of is het omdat die RW is toevallig?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat jij het niet kan, hoeft nog niet te zeggen dat het niet makkelijk is. Een xbox 360 drive flash je in een paar minuutjes inclusief case loshalen. En die MS25 is helemaal 2 vingers in de neus.

Zoek maar eens op google.nl xbox 360 flashing for noobs tutorial.

http://www.360mods.net/Downloads/details/id=61.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dat jij het niet kan, hoeft nog niet te zeggen dat het niet makkelijk is. Een xbox 360 drive flash je in een paar minuutjes inclusief case loshalen. En die MS25 is helemaal 2 vingers in de neus.

Zoek maar eens op google.nl xbox 360 flashing for noobs tutorial.
Waarschuw beheerder
ik denk dat het mij gelukt is via de floppy manier. USB en CD ginge ndus niet.
En eens in DOS herkende hij de xbox niet. Even rondgeneusd en na andere drivers te installeren (hoewel het van een ander merk is ... raar!) en na de interne ipv externe sata poort op de pci sate te gebruiken. Toen ging het wel ;-)
het dus de originele firmware bewaard en stap 2 was het flashen. Nu ben ik normaal klaar niet?

Nu even een spelletje branden en mijn vingers kruisen dat het nu gaat lukken :p hoewel ik nog moet uitdokteren welke switches van de blaster aan en uit moeten staan.
Waarschuw beheerder
Eens je het flashen doorhebt is het idd een piece of cake. Maar het is vooral de blaster box installeren dat veeeel meer als 5 minuten duurt. Het langste duren die minuscule draadjes door de gaatjes krijgen en in die connector die je er moet optapen waar je al helemaal geen speelruimte hebt dar net in de hoek aan de drive.

Al bij al tevreden dat ik die blaster kocht en dat reteding maar 1 keer moest openmaken :p flashen en updaten gaat nu wel erg makkelijk. Kabeltje in de blaster; en ander uiteinde van de sata kabel in de pc. Diskette erin en hoppa :p
Waarschuw beheerder
GELUKT :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net Conan gehaald, maar nog geen tijd gehad om te spelen.... mijn vriendin is jarig, dus aaargh... zit de hele dag in de visite...

gelukkig is het morgen zondag :lief:
Waarschuw beheerder
Knoop is doorgehakt. Het is de 360 geworden :P Ben nu Forza 2 aan het ondekken.

Heb gelijk ff gecheckt welke driver er in zit. Ik heb de Benq (philips) driver. Goede nieuws daarvan is dat het wel de beste en stilste is van de 3 (Hitachi en Samsung), maar het slechte nieuws is dat hij nog niet te flashen is :/

Maar dat is een kwestie van tijd lijkt me :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op zaterdag 27 oktober 2007 om 21:30:
Maar dat is een kwestie van tijd lijkt me

neenee best even rondzoeken. Blijkbaar is de helft van de posters hier nog niet up-to-date ;-) maar de benq is wel al te flashen hoor.

Met mijn problemen vandaag heb ik erg veel fora enzo op moeten zoeken en daar stond duidelijk genoeg dat ie al te flashen is

Enjoy :-)

Ik zie echter niet in waarom die Benq beter zou zijn? Tis maar een drive; is mss wel stiller maar niet beter als die andere hoor
Waarschuw beheerder
Ik zie echter niet in waarom die Benq beter zou zijn? Tis maar een drive; is mss wel stiller maar niet beter als die andere hoor

Mja had ergens gelezen dat hij stiller was, en sneller kon schakelen weet ik het. Het interesseerd me ook geen moer eigelijk :P

Maar wel beter dat hij al te flashen is :D
Waarschuw beheerder
Jericho van Clive Barker is best leuk alleen een donker spel.

Die Ace Combat ziet er ook erg mooi uit (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pimpieboy op zaterdag 27 oktober 2007 om 22:03:
neenee best even rondzoeken. Blijkbaar is de helft van de posters hier nog niet up-to-date maar de benq is wel al te flashen hoor.

Met mijn problemen vandaag heb ik erg veel fora enzo op moeten zoeken en daar stond duidelijk genoeg dat ie al te flashen is

Enjoy

Hij is wel te flashen, alleen als er geen iXtreme firmware voor is dan word het moeilijk he. Ik ben pitten, :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij is er

Eindelijk de langverwachte firmware van C4EVA voor de Benq drive.

-----------------------------------------------------------------------
C4EVA_iXTRME-Benq V1.1
-----------------------------------------------------------------------

Media Stealth, Disc-Jitter,Xbox 360 backup firmware modification!

Features
-----------------

(v1.1) Extra compatability for some DVD movies
(v1.0) Defeats all current Xbox Live detection attempts
(v1.0)Boots ONLY Stealth Xtreme Xbox 360 backups
(v1.0)Boots ONLY Stealth Xtreme Xbox 1 backups
(v1.0)Boots all Xbox 360 originals
(v1.0)Boots all compatible Xbox 1 originals on Xbox 360

Use on Xbox Live at own risk

Technical details
------------------------

Defeats all current and some future Xbox Live detection attempts.

Thanks to all the beta testers,everyone involved for without their effort this would not have been possible. Schrtom for Dosflash. Caster420 for firmtool. Keep up the good work everyone.

Creating Ixtreme Benq firmware
------------------------------
De rest van de NFO kan ik vermoedelijk vanwege de regels hier niet laten zien.
Kijk daarom even op Xbins.org bij Xbox360 voor de volledige NFO.

Word gepost in a.b.g.xbox360

staat op het usenet

Waarschuw beheerder
donateur
A former developer at Harmonix, the team behind the hotly anticipated Rock Band, had some choice words against Sony's PS3 in his personal blog. His outrage comes as the most recent in many public outcries against Sony's next generation machine. He tackles so-called "misconceptions" that PS3 fans seem to have. Firstly, he says that the graphics capabilities of the machine have been misconstrued. "Fill rate is one of the primary ways to measure graphics performance - in essence, it's a number describing how many pixel operations you can perform. The fill rate on the PS3 is significantly slower than on the 360, meaning that games either have to run at lower resolution or use simpler shader effects to achieve the same performance ... And I'm not talking about small differences here, we're talking roughly half the pixel pushing power."

In regards to Blu-ray, the developer criticized the lower read speeds of the medium. "Great for watching movies, but not so great for games. Getting data off the Blu-ray drive takes about twice as long as it does to get the same data off the 360's DVD drive. That translates into longer load times."

Waarschuw beheerder
op de ps3 kun je dus grotere werelden afspelen die daardoor ontiegelijk lange laadtijden hebben en uiteindelijk in een relatief lage resolutie op je scherm komen.

Waarschuw beheerder
Daar wordt wel weer iets voor verzonnen ;)
Waarschuw beheerder
Tja je hoort constant van dat soort verhalen van "gegronde" bronnen, zowel over de 360 als ps3 maar het zal allemaal wel. Als ik filmpjes zie van Ratched & Clank of Uncharted vind ik het er allemaal prima uit zien!

Waarschuw beheerder
donateur
Nouja wat ik denk is gewoon, je hebt de rsx en de cell processor. De RSX is gewoon een grote klap minder dan de Xenos dat is wel vrij duidelijk. Dan heb je de cell processor, die meer potentie heeft dan de CPU van de x360. Maar als je dan de grafische tekortkomingen wil goed maken dan zal je daardoor gebruik moeten maken van de cell. Wat het voordeel dat je dus eigenlijk hebt teniet word gedaan. Aangezien je niet een core kan gaan gebruiken met zowel cpu berekingen als grafische berekeningen.
Waarschuw beheerder
Oh timeshift lijkt me een godsgruwelijke game :D
Waarschuw beheerder
conan (y) leuke game! Niet baanbrekend, maar het speelt wel lekker weg en het is natuurlijk altijd leuk om de eindbaas zijn kop stuk te slaan op z'n eigen superhamer 8)

Waarschuw beheerder
Veel jatwerk uit GoW zeker..?
Waarschuw beheerder
speel conan ook sinds vandaag, hakt inderdaad lekker weg :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 15:24:
Nouja wat ik denk is gewoon, je hebt de rsx en de cell processor. De RSX is gewoon een grote klap minder dan de Xenos dat is wel vrij duidelijk. Dan heb je de cell processor, die meer potentie heeft dan de CPU van de x360. Maar als je dan de grafische tekortkomingen wil goed maken dan zal je daardoor gebruik moeten maken van de cell. Wat het voordeel dat je dus eigenlijk hebt teniet word gedaan. Aangezien je niet een core kan gaan gebruiken met zowel cpu berekingen als grafische berekeningen.

Zolang games als Assasin's Creed prachtig draaien op de PS3 zie ik het punt van zeuren niet. Gewoon even wat beter je best doen met games maken.. ;)
Waarschuw beheerder
depri > heb gow nog nooit gespeeld, nooit n ps gehad he, krijg je dat! ;) anyway, vind het tot nu toe erg leuk. Eens ff kijken hoelang t daadwerkelijk leuk blijft :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 14:48:
lange laadtijden

daarom zet je het op de hdd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op zondag 28 oktober 2007 om 19:28:
daarom zet je het op de hdd

spellen installeren op een console... :s
Waarschuw beheerder
Inderdaad, dat blijf ik ook vaag vinden. Een console betekende juist geen gedoe, installeren, wachten.. Maar gewoon plug n play.
Waarschuw beheerder
ik vond 't op de eerste xbox toch wel handig dat ik spellen op de HD kon zetten

had een 120 gig. HD erin laten zetten en daar kopieerde ik m'n spellen op rechtstreeks van m'n pc
je installeert het spel dan ook niet echt, zoals op de pc, maar je maakt gewoon een exacte kopie van het spel naar je HD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zondag 28 oktober 2007 om 21:09:
Een console betekende juist geen gedoe, installeren, wachten.. Maar gewoon plug n play.

het is wel heel erg om 10 min een spel te installeren...
heb ik liever dat, dan elke keer 10 sec extra wachten bij het laden van een level

Waarschuw beheerder
Uitspraak van radic op zondag 28 oktober 2007 om 21:44:
het is wel heel erg om 10 min een spel te installeren...

Waarschuw beheerder
gaat niet om die 10m, maar om het feit dat dat niet de laatste ontwikkeling zal zijn. Straks moeten we onze consoles ook nog upgraden e.d. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PsyTek op zondag 28 oktober 2007 om 21:50:
gaat niet om die 10m, maar om het feit dat dat niet de laatste ontwikkeling zal zijn. Straks moeten we onze consoles ook nog upgraden e.

Je moet voor de 360 al een extra apparaat kopen om HD-DVD te kijken, het is al mogelijk de HDD te vergroten.
Waarschuw beheerder
Ik bedoel in de zin van 'het kunnen draaien van games'. Zoals je dat bij pc's hebt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2007 om 21:58:
Je moet voor de 360 al een extra apparaat kopen om HD-DVD

Moeten niets.. zijn ook losse HD-DVD spelers.. (die maken ook niet zoveel lawaai als je 360 ;) )

offtopic.. dat HD-DVD eens lkkr uitsterft :[

En nee ik ben niet Bray ivm. Ps3.. want een HD-DVD speler meer of minder lig ik niet wakker van.. maar Bray heeft gewoon coolere doosjes -.-

Waarschuw beheerder
donateur
*** Topic is: || BenQ iXTREME OUT : type ? BenQ || c4e is looking at PS3 FW as his next task :)

Goed nieuws :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BASS op zondag 28 oktober 2007 om 21:15:
ik vond 't op de eerste xbox toch wel handig dat ik spellen op de HD kon zetten

had een 120 gig. HD erin laten zetten en daar kopieerde ik m'n spellen op rechtstreeks van m'n pc
je installeert het spel dan ook niet echt, zoals op de pc, maar je maakt gewoon een exacte kopie van het spel naar je HD

ja dat was idd relaxed, maar dat zat niet bij standaardopties van de xbox natuurlijk ;)
Waarschuw beheerder
Hmmm even een vraagje voor de xbox experts hierzo:

Ik heb een hdmi aansluiting om mijn 360. Heb hem nu aangesloten met de bijgeleverde component/av kabel:

[img width=300 height=250 cacheid=0014189d0029954e73bdce591a020ee2b3]http://www.stegen.com/images/xbox360-component-cable.jpg[/img]

De plug die in de xbox gaat heeft een extra uitgang heeft voor een digitale glasvezel kabel, om aan te sluiten aan een versterker.

Nu wil ik mijn xbox aansluiten met een HDMI kabel. Maar hoe sluit ik dan mijn versterker digitaal aan op mijn xbox? Ik zien namelijk nergens een digitale uitgang zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op maandag 29 oktober 2007 om 14:47:
Nu wil ik mijn xbox aansluiten met een HDMI kabel. Maar hoe sluit ik dan mijn versterker digitaal aan op mijn xbox? Ik zien namelijk nergens een digitale uitgang zitten.

Op de PS3 zit een digital audio out, ik neem toch wel aan dat de Xbox ook zo'n uitgang heeft?

Waarschuw beheerder
Zit op de bovenste van het plaatje... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 00:11:
maar Bray heeft gewoon coolere doosjes -.-

ook meer ruimte
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 oktober 2007 om 14:58:
Zit op de bovenste van het plaatje...

Ja klopt, zo heb ik hem nu ook aangesloten. Maar ik vervang heel deze kabel voor een HDMI kabel.