Partyflock

Forumonderwerp · 687833
9 volgers · 361011x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jows op zaterdag 20 oktober 2007 om 22:38:
@Emilio: E-Plaza

ok thx. ik weet niet eens waarom ik t vroeg aangezien ik niet eens een 360 thuis heb atm. :D

Waarschuw beheerder
Hehe.. moet zeggen dat de beeldkwaliteit op foto niet echt erafspat.. maar evengoed ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Anders neem je de foto eens zonder flits... ;)
Verder toppie joppie gozert! Fijne front speakers met een Wii'tje op de linker :) En de PS3 op de woofer???!! Slaat de disc niet over dan?
Is het trouwens wel een woofer? En waar staat de 360?

Waarschuw beheerder
zonder flits zag je zowat niets, slecht weer buiten :/

klopt ook van de ps3, kon m nergens anders kwijt.. en de 360 op een sub zetten.. liever niet ;) en nooit overgeslagen oid.

360 staat achter de tv.. stond er eert voor.. maar dat past nu dus niet.. zoek nog een oplossing ;p

Waarschuw beheerder
Naja.. ander keertje dan nog maar eens een foto plaatsen :P

Waarschuw beheerder
Plasma's moeten in het beginstadium zo'n 400 uur lage instellingen hebben (vergelijkbaar met een nieuwe auto, die je ook de 1e 1000 km moet inrijden ;)), wellicht naast het 50/60 Hz de enigste 2 dingen die minder handig zijn aan Plasma tov. LCD in mijn ogen.. als hij perfect is afgesteld zal ik eens een goeie foto maken van dichtbij, al zal dat niet goed zichtbaar zijn, daar de camera minder scherp is als me tv :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jows op zaterdag 20 oktober 2007 om 22:38:
Klopt, de framerate van de replays is slecht als de camera dichtbij komt. Van veraf is het geen probleem. Maar dat is geen gameplay. Dat is een replayfilmpje. Dat loopt ook niet helemaal vloeiend bij FIFA. Daar heb ik FIFA ook niet op afgekraakt.

ok, maar toch blijf ik het slordig vinden.

Waarschuw beheerder
rot 's op met je FIFA joh.. :9

Waarschuw beheerder
donateur
PES'08 IS VET :D

Waarschuw beheerder
:no:
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 oktober 2007 om 22:54:
ok, maar toch blijf ik het slordig vinden.

Nu valt het opzich mee hoor. De PS3 versie schijnt meer problemen te hebben wat betreft framerate issues.

Tizz zeker matig, maar je hebt er niet continu last van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jows op maandag 22 oktober 2007 om 09:36:
Nu valt het opzich mee hoor. De PS3 versie schijnt meer problemen te hebben wat betreft framerate issues.

Tizz zeker matig, maar je hebt er niet continu last van.

ja dus slecht programmeerwerk. Zowel de ps3 als de 360 is ruim krachtig genoeg om die Pes-engine vloeiend te draaien.

op een console hoort het gewoon vloeiend te lopen.

maargoed, het blijft toch wel weer een heftig spel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 10:46:
ja dus slecht programmeerwerk. Zowel de ps3 als de 360 is ruim krachtig genoeg om die Pes-engine vloeiend te draaien.

op een console hoort het gewoon vloeiend te lopen.

maargoed, het blijft toch wel weer een heftig spel.

True.... Zelfs Seabass wist niet waar het door kwam.... Beetje apart dus. Zou zeggen, huur wat gasten in die veel ervaring hebben op het gebied van Performance...

Waarschuw beheerder
donateur
De menumuziek is trouwens net zo dramatisch als normaal, als je nog niet depressief bent dan word je het wel van die muziek.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jows op maandag 22 oktober 2007 om 09:36:
De PS3 versie schijnt meer problemen te hebben wat betreft framerate issues.

heb ingame nog niks gemerkt om eerlijk te zijn.. alleen die replays :s

Waarschuw beheerder
donateur
Die repláy's zijn echt verschrikkelijk vind het gewoon belachelijk serieus waar.

Haha net 2 potjes online gedaan 2x gewonnen, 8-0 en 3-0 bij die vent werden er gewoon 5 lui uitgestuurd om echt de lulligste overtredingen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 18:12:
Die repláy's zijn echt verschrikkelijk vind het gewoon belachelijk serieus waar.

idd. dat je zo iets gewoon een groen licht voor productie kan geven.

Waarschuw beheerder
Zonet nog maar 12+1 maand Live gehaald (de Halo aanbieding ;))

En pre-order pack bij MM voor 5 euro van R&C... toch geen geld voor zo'n leuke USB stick :P... niet dat ik R&C niet ga halen maar toch :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 oktober 2007 om 18:12:
Haha net 2 potjes online gedaan

kan geen spel online vinden op het moment :/

Waarschuw beheerder
NFS prostreet demo gedaan. Niet echt van onder de indruk.
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 oktober 2007 om 22:17:
NFS prostreet demo gedaan. Niet echt van onder de indruk.

is hij uit ja voor de 360? ah eens ff checken :)
Waarschuw beheerder
Heeft er hier iemand toevallig een blaster box next edition? Heb een handleiding hoe ik moet flashen maar dat is steeds zonder die blaster. Dus weet ik niet goed hoe ik die moet bedienen.
any ideas?
Waarschuw beheerder
Uncharted is ook 'gold'

Nieuws | 24 oktober 2007 - Christian Gyrling, de AI and Animation Programmer bij Naughty Dog, heeft via een reactie op een blog die hij zelf heeft geschreven, laten weten dat de game af is en de gold status heeft bereikt.

We went ‘gold’ last week. Right now the game is in other words 100% done and is currently going through the approval process.

De game zal waarschijnlijk begin december in de winkel komen te liggen.

Waarschuw beheerder
Ik las 't :) Heerlijke game gaat dit worden!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pimpieboy op woensdag 24 oktober 2007 om 11:38:
Heeft er hier iemand toevallig een blaster box next edition? Heb een handleiding hoe ik moet flashen maar dat is steeds zonder die blaster. Dus weet ik niet goed hoe ik die moet bedienen.
any ideas?

Volgens mij veranderd die blaster box er weinig aan, je moet alleen de kabel op die extender goed aansluiten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 18:22:
Volgens mij veranderd die blaster box er weinig aan, je moet alleen de kabel op die extender goed aansluiten.

he? :d ik snap het niet :p

de blaster box zorgt ervoor dat je telkens bij een nieuwe firmware je xbox niet moet opendoen ... kan handig zijn. De eerste keer natuurlijk compleet nutteloos als je die moet flashen. Zou pas handig zijn vanaf de tweede firmware upgrade. Maarja ... aangezien ik er geen reet van snap en ik nergens een degelijke tutorial vind over die blaster :-s

Waarschuw beheerder
paar nachies slapen dan komt naruto en assassin creed uit :woot:
Waarschuw beheerder
ass.creed duurt nog wel even, toch?

Waarschuw beheerder
14 november
Waarschuw beheerder
Dat bedoel ik, das nog bijna 3 weken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 20:52:
14 november

B)

Hij valt die dag op me mat.. (L)

Ik kan niet wachten!

Waarschuw beheerder
Assassin's Creed kan me gestolen worden... :9

16 Nov. komt Super Mario Galaxy :cheer:

Helemaal geen tijd voor AC :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 22:53:
Assassin's Creed kan me gestolen worden

:O

Hoe kan je?!

Assasins Creed, eigenlijk de grote rede dat ik een PS3 heb gekocht..

Samen met GTAIV eigenlijk. Voor de rest koop ik tussendoor wel wat met leuk lijkt.
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Komt gvd pas 1 jan op de pc uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 oktober 2007 om 23:00:
Assasins Creed, eigenlijk de grote rede dat ik een PS3 heb gekocht..

Het was ooit bedoeld als exclusieve titel...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 08:46:

voor de de ps3?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pimpieboy op woensdag 24 oktober 2007 om 18:56:
de blaster box zorgt ervoor dat je telkens bij een nieuwe firmware je xbox niet moet opendoen ... kan handig zijn. De eerste keer natuurlijk compleet nutteloos als je die moet flashen. Zou pas handig zijn vanaf de tweede firmware upgrade. Maarja ... aangezien ik er geen reet van snap en ik nergens een degelijke tutorial vind over die blaster

Nee maar je moet hem wel eerst los halen geloof ik om de blaster goed aan te sluiten. Daarna werkt het net als normaal flashen, alleen hoef je de doos niet meer op te maken en kun je gewoon een sata stekker in de blaster drukken en de knop omdraaien.

Waarschuw beheerder
Mijn setje:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VADsGXAWHce5hd2qMH2OfYV!giOs*xV3akI4Wb0Zg3zPbRU*twQ8PiSP9eBb!q4cOss8hvXMDrHegntICloMqb7ZIrFDMK2AyO2YiUeQynJri6WqLdOIV87Q*Yk02E6n/P?dc=4675645164747194483[/img]

52" Sony Bravia LCD.

Ben alleen nog niet zo goed online met Rainbow Six. Sommige gasten zijn echt TE goed.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan iemand bevestigen dat de premium xbox pakket (349 euro), een xbox bevat met een HDMI aansluiting? Of is heeft echt alleen de elite dat?

Ik lees namelijk op verschillende fora dat de premium GEEN HDMI aansluiting heeft. Maar ik heb gisteren op de doos gekeken, en daar staat met grote letters HDMI op. Verder kan ik er op de doos niks over terugvinden. Had het even kunnen vragen aan de verkopen, maar ach..... mediamarkt he.......
Waarschuw beheerder
Heb mijn premium aangesloten via die component kabel, heb me er nooit echt in verdiept... maar wat ik overal hoor is dat alleen de elite een hdmi aansluiting heeft :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op donderdag 25 oktober 2007 om 09:59:
Kan iemand bevestigen dat de premium xbox pakket (349 euro), een xbox bevat met een HDMI aansluiting?

De nieuwe 'Premium Packs' hebben idd een HDMI uitgang ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 10:51:
De nieuwe 'Premium Packs' hebben idd een HDMI uitgang

Dan wordt het kiezen tussen een xbox en ps3 wel heel moeilijk voor mij :P

Xbox360: Veel spellen, HDMI, makkelijk om te bouwen, goedkoper dan ps3.

PS3: Niet om te bouwen, betere specs, duurder, wel blueray speler

Oohhhhh keuzes...........:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op donderdag 25 oktober 2007 om 09:59:
Kan iemand bevestigen dat de premium xbox pakket (349 euro), een xbox bevat met een HDMI aansluiting? Of is heeft echt alleen de elite dat?

Ik lees namelijk op verschillende fora dat de premium GEEN HDMI aansluiting heeft. Maar ik heb gisteren op de doos gekeken, en daar staat met grote letters HDMI op. Verder kan ik er op de doos niks over terugvinden. Had het even kunnen vragen aan de verkopen, maar ach..... mediamarkt he.......

De nieuwere hebben HDMI, en dat staat dan dus op de doos aangegeven
Waarschuw beheerder
donateur
Die blu-ray speler is toch hoofdzakelijk voor films.

Daar zou ik mn keuze niet vanaf laten hangen O:)

Koop wel een keer een standalone br-speler als DVD echt hopeloos verouderd is. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op donderdag 25 oktober 2007 om 11:17:
Koop wel een keer een standalone br-speler als DVD echt hopeloos verouderd is

Was ook mijn idee.

De toekomstige High Definition spelers zullen zowel blueray als HD films kunnen afspelen. Nu heeft alleen LG zo'n speler. Maar ik verwacht dat in de toekomst meer merken beide formaten ondersteunen.

Behalve Sony natuurlijk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 09:55:
Nee maar je moet hem wel eerst los halen geloof ik om de blaster goed aan te sluiten. Daarna werkt het net als normaal flashen, alleen hoef je de doos niet meer op te maken en kun je gewoon een sata stekker in de blaster drukken en de knop omdraaien

Aha hier word het iets duidelijker! :d
dus ik installeer de blaster en flash hem als normaal via de SATA of USB alsof er geen blaster kit opzit?
Ok hoe het flashen gebeurt staat goed uitgelegd in het textbook. Nu moet ik enkel nog uitvissen welke knoppen van de blaster moeten aanstaan eens ik wil flashen of wanneer ik wil gamen enzo ... ivm pc mode en blaster mode en shit like that. Probleem is dat ik dat ook nergens vind :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 08:46:

Uitspraak van PsyTek op donderdag 25 oktober 2007 om 09:19:
voor de de ps3?

Toen de eerste beelden uitkwamen was het nog een PS3 only, jammer dat Sony dat niet doorgedrukt heeft gekregen bij Ubisoft.

Assasin's Creed is echt een "game waarvoor je een console koopt"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Thompson op donderdag 25 oktober 2007 om 11:20:
De toekomstige High Definition spelers zullen zowel blueray als HD films kunnen afspelen. Nu heeft alleen LG zo'n speler. Maar ik verwacht dat in de toekomst meer merken beide formaten ondersteunen.

Ik vraag me af of er zowieso een winnaar komt tussen HD en BR...twee verliezers is ook een optie.

Fysieke distributiemedia zijn een beetje uit de tijd aan het raken (vooral in landen met een grote bandbreedte penetratie zoals Nederland). Het zou goed kunnen dat de massa voorlopig voor DVD blijft kiezen en dat het toekomstig distributiemedium voor HD content internet wordt.

HD-DVD en Bluray blijven dan beperkt tot niche markt. Het zou me niet verbazen als bv een iTunes uiteindelijk de grote winnaar wordt als online spot voor HD content downloads tenzij Microsoft eerder met een betere propositie op de proppen komen gebaseerd op Xbox 360/MCE/MCE extender/Zune Net/Xbox Live Marketplace...

Ik ga zelf in iedergeval geen van beide kopen en kijk met smart uit naar HD content via Xbox Marketplace :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ook heel goed mogelijk inderdaad :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 oktober 2007 om 12:00:
HD-DVD en Bluray blijven dan beperkt tot niche markt. Het zou me niet verbazen als bv een iTunes uiteindelijk de grote winnaar wordt als online spot voor HD content downloads tenzij Microsoft eerder met een betere propositie op de proppen komen gebaseerd op Xbox 360/MCE/MCE extender/Zune Net/Xbox Live Marketplace...

Mwoah, ik denk dat veel mensen de kracht van een fysieke drager onderschatten. Misschien is het allemaal wel heel erg leuk en makkelijk om alles maar te downloaden.

Maar sommige mensen willen (zoals ik) hebben liever iets fysieks in hun handen. Willen wat cadeau kunnen geven, of een leuke collectie in de kast opbouwen.

Ik denk dat de fysieke drager van film/muziek nooit zal verdwijnen.

Voor een steengoede film/muziek cd met doosje, mooi hoesje en extra's heb ik geld over, voor 1,5 GB aan HD-filmmateriaal niet.

Vooralsnog verwacht ik dat de grote winnaar blue-ray wordt. Geen idee waarom, maar ik zie nog zo weinig HD-DVD hier in Nederland.

Overal staan blue-rayspelers, in elke elektronica winkel staat een Sony blue-rayopstelling, de Free verkoopt al een heel schap aan BR terwijl HD-DVD maar 6 films telt.

Ik voel het aan me water.. ;)
laatste aanpassing