Klopt, de framerate van de replays is slecht als de camera dichtbij komt. Van veraf is het geen probleem. Maar dat is geen gameplay. Dat is een replayfilmpje. Dat loopt ook niet helemaal vloeiend bij FIFA. Daar heb ik FIFA ook niet op afgekraakt.
Nu valt het opzich mee hoor. De PS3 versie schijnt meer problemen te hebben wat betreft framerate issues.
Tizz zeker matig, maar je hebt er niet continu last van.
ja dus slecht programmeerwerk. Zowel de ps3 als de 360 is ruim krachtig genoeg om die Pes-engine vloeiend te draaien.
op een console hoort het gewoon vloeiend te lopen.
maargoed, het blijft toch wel weer een heftig spel.
Heeft er hier iemand toevallig een blaster box next edition? Heb een handleiding hoe ik moet flashen maar dat is steeds zonder die blaster. Dus weet ik niet goed hoe ik die moet bedienen.
any ideas?
Volgens mij veranderd die blaster box er weinig aan, je moet alleen de kabel op die extender goed aansluiten.
de blaster box zorgt ervoor dat je telkens bij een nieuwe firmware je xbox niet moet opendoen ... kan handig zijn. De eerste keer natuurlijk compleet nutteloos als je die moet flashen. Zou pas handig zijn vanaf de tweede firmware upgrade. Maarja ... aangezien ik er geen reet van snap en ik nergens een degelijke tutorial vind over die blaster
Kan iemand bevestigen dat de premium xbox pakket (349 euro), een xbox bevat met een HDMI aansluiting?
De nieuwe 'Premium Packs' hebben idd een HDMI uitgang
Kan iemand bevestigen dat de premium xbox pakket (349 euro), een xbox bevat met een HDMI aansluiting? Of is heeft echt alleen de elite dat?
Ik lees namelijk op verschillende fora dat de premium GEEN HDMI aansluiting heeft. Maar ik heb gisteren op de doos gekeken, en daar staat met grote letters HDMI op. Verder kan ik er op de doos niks over terugvinden. Had het even kunnen vragen aan de verkopen, maar ach..... mediamarkt he.......
Koop wel een keer een standalone br-speler als DVD echt hopeloos verouderd is
Nee maar je moet hem wel eerst los halen geloof ik om de blaster goed aan te sluiten. Daarna werkt het net als normaal flashen, alleen hoef je de doos niet meer op te maken en kun je gewoon een sata stekker in de blaster drukken en de knop omdraaien
Het was ooit bedoeld als exclusieve titel...
voor de de ps3?
De toekomstige High Definition spelers zullen zowel blueray als HD films kunnen afspelen. Nu heeft alleen LG zo'n speler. Maar ik verwacht dat in de toekomst meer merken beide formaten ondersteunen.
HD-DVD en Bluray blijven dan beperkt tot niche markt. Het zou me niet verbazen als bv een iTunes uiteindelijk de grote winnaar wordt als online spot voor HD content downloads tenzij Microsoft eerder met een betere propositie op de proppen komen gebaseerd op Xbox 360/MCE/MCE extender/Zune Net/Xbox Live Marketplace...