zulke games speel ik toch liever op pc, lijkt me niet echt ideaal om dit op console te spelen
controls enzo worden er altijd wel naar aangepast zodat het toch lekker speelt voorr een console
Niet wachten, gewoon nu Xbox360 kopen, en als de tijd rijp is PS3 kopen (als je die zo graag wilt hebben). Als je 'm hebt kun je echt niet meer zonder. TE, maar dan ook echt TE vet. Heerlijk sjeuren, schieten, rossen, vegen, etc... En dat met een _SUPER_ beeld + heerlijk geluid. Wat wil je nog meer? Inderdaad ---> niets
Hehe, lijk wel iemand die voor MicroSoft werkt. Maarja zo ga je je vanzelf gedragen als je 'm hebt
Ik heb gister Pgr3 gespeeld wel mooi hoor, maar grafisch geen grotere verbetering tenopzichte van Gt4
He KeuV zo ken ik er nog 1...
Als jij nou echt zo'n lekker wijf hebt, waarom zit jij dan zo vaak op PF???
Als je hem echt zo super vindt, waarom ben je dan zo vaak op PF?
Nintendo evolution
Geen overbodige crap, alleen maar gaming zoals het hoort aan een fractie van de prijs
was het bevredigend,, en vond je het kort of niet..
Ik ben er ook mee bezig, maar ben op het moment pdz online verslaafd
Weet iemand wanneer de xbox 360's weer te verkrijgen zijn in de winkels?
En wat heb je nodig om online te gamen behalve zo'n Xbox Live Gold Card?
Ken nergens duidelijk antwoord vinden...
Misschien maar wachten tot er meer spellen uitkomen. Maarja het jeukt zo om nog een spel erbij te halen he
vandaag condemned erbij gehaald. geweldig spel, heerlijk om die lui een goede klap op hun smoelwerk te geven met zon lode pijp