Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 379914x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet wachten, gewoon nu Xbox360 kopen, en als de tijd rijp is PS3 kopen (als je die zo graag wilt hebben). Als je 'm hebt kun je echt niet meer zonder. TE, maar dan ook echt TE vet. Heerlijk sjeuren, schieten, rossen, vegen, etc... En dat met een _SUPER_ beeld + heerlijk geluid. Wat wil je nog meer? Inderdaad ---> niets :D

Hehe, lijk wel iemand die voor MicroSoft werkt. Maarja zo ga je je vanzelf gedragen als je 'm hebt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Revolution van Nintendo:cheer:

http://ms.nintendo-europe.com/black/nlNL/../video/revolution.wmv

Waarschuw beheerder
Ik ben heel erg benieuwd of dat gaat werken die controller... zoals vechten schieten golfen... ik noem maar wat... het hangt wederom van de gamedevelopers af...
Waarschuw beheerder
de Xbox360 is echt te mooi voor woorden en de controller is veel beter dan die van de ps2(had ik hiervoor).
er zit 1 nadeel aan de Xbox je hoort de koeler nog al goed. gewoon het geluid wat harder zetten.
ik zeg: gewoon kopen die Xbox, ps3 duurt tog nog een jaar voor die uitkomt.

Waarschuw beheerder
Ik wil de 360.....kan niet wachten op Oblivion!

Waarschuw beheerder
360!!!! xbox Owned!
Waarschuw beheerder
jah oblivian kijk ik ook naar uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 00:54:
kan niet wachten op Oblivion!

zulke games speel ik toch liever op pc, lijkt me niet echt ideaal om dit op console te spelen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 13:32:
zulke games speel ik toch liever op pc, lijkt me niet echt ideaal om dit op console te spelen

het is maar wat je gewend bent,controls enzo worden er altijd wel naar aangepast zodat het toch lekker speelt voorr een console, en bovendien trekt mijn pc zulke games niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van McHammer op zaterdag 10 december 2005 om 13:58:
controls enzo worden er altijd wel naar aangepast zodat het toch lekker speelt voorr een console

Dat begrijp ik, maar ik vraag me af hoe je bv goeie en snelle controle over je inventory hebt, laat staan al die potions en spells. Verder nix op tegen hoor, vraag het mij gewoon af?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ps3 word gwoon beter.. is algemeen bekend ondertussen :D
Waarschuw beheerder
kameraadje heeft um:kwijl: hij heeft CoD2 en PGR3 wat ziet dat er allebei ubertje gaaf uit zeg!! Xbox 360 :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Atmoz op vrijdag 9 december 2005 om 19:34:
Niet wachten, gewoon nu Xbox360 kopen, en als de tijd rijp is PS3 kopen (als je die zo graag wilt hebben). Als je 'm hebt kun je echt niet meer zonder. TE, maar dan ook echt TE vet. Heerlijk sjeuren, schieten, rossen, vegen, etc... En dat met een _SUPER_ beeld + heerlijk geluid. Wat wil je nog meer? Inderdaad ---> niets

Hehe, lijk wel iemand die voor MicroSoft werkt. Maarja zo ga je je vanzelf gedragen als je 'm hebt

Als je hem echt zo super vindt, waarom ben je dan zo vaak op PF? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKeuv op zaterdag 10 december 2005 om 17:22:
Als je hem echt zo super vindt, waarom ben je dan zo vaak op PF?

:/ wat is dat nou weer voor domme vraag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 19:27:
wat is dat nou weer voor domme vraag.

Weet jij het antwoord dan? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb gister Pgr3 gespeeld wel mooi hoor, maar grafisch geen grotere verbetering tenopzichte van Gt4

Waarschuw beheerder
He KeuV zo ken ik er nog 1...

Als jij nou echt zo'n lekker wijf hebt, waarom zit jij dan zo vaak op PF???

:x :x :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arctic Monkey op zaterdag 10 december 2005 om 23:40:
Ik heb gister Pgr3 gespeeld wel mooi hoor, maar grafisch geen grotere verbetering tenopzichte van Gt4

Dan moet je denk ik even je PS-bril afzetten.:-p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 00:06:
He KeuV zo ken ik er nog 1...

Als jij nou echt zo'n lekker wijf hebt, waarom zit jij dan zo vaak op PF???

Ik maakte maar een grapje :/
En ik ben veel op PF omdat ik anders niks te doen heb op mijn werk, wanneer ik thuis ben zit ik in totaal ... nooit op PF.

Maargoed, het was maar een grapje :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de mijne ook...

maar ben je nu ook aan het werk dan?

;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Jazeker, al vanaf 7 uur.

Waarschuw beheerder
serieus joh?
Waarschuw beheerder
donateur
Dead serious, tot 3 uur.

Waarschuw beheerder
en dat op zondag... nou werkse dan!
Waarschuw beheerder
donateur
Dankje, ja op zondag, wel 175 % ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeKeuv op zaterdag 10 december 2005 om 17:22:
Als je hem echt zo super vindt, waarom ben je dan zo vaak op PF?

Hehe :D Tja, dat komt omdat ik ook erg PC-verslaafd ben ;)
En er moet natuurlijk wat afwisseling zijn he.

Heb trouwens net COD2 helemaal uitgespeeld. Nu alleen nog maar multiplayer spelen...
Waarschuw beheerder
heb net kameo uitgespeeld:woop:
Artiest Muk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 17:32:
Nintendo evolution
Geen overbodige crap, alleen maar gaming zoals het hoort aan een fractie van de prijs

dan hoop ik echt dat ze s wat aan dat spelaanbod doen voor de nintendo consoles. Ben een Nintendofan eerst uur maar dat wordt hard minder zo en hoeft t van mij niet meer. Het spelaanbod is echt belabberd.
Als ze daarin geen verandering in brengen is Nintendo (& de evolution) ten dode opgeschreven.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van McHammer op zondag 11 december 2005 om 15:07:
heb net kameo uitgespeeld

was het bevredigend,, en vond je het kort of niet..

Ik ben er ook mee bezig, maar ben op het moment pdz online verslaafd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --best1979-- op zondag 11 december 2005 om 16:31:
was het bevredigend,, en vond je het kort of niet..

Ik ben er ook mee bezig, maar ben op het moment pdz online verslaafd

ik heb hem in 18 uur uitgespeeld. maar heb het heel langzaam gedaan. ondertussen fruit zoeken en gewoon rondlopen omdat ik de omgevingen zo mooi vond:P.
Waarschuw beheerder
Weet iemand wanneer de xbox 360's weer te verkrijgen zijn in de winkels?
En wat heb je nodig om online te gamen behalve zo'n Xbox Live Gold Card?
Ken nergens duidelijk antwoord vinden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yuri_Ehv op zondag 11 december 2005 om 19:15:
Weet iemand wanneer de xbox 360's weer te verkrijgen zijn in de winkels?
En wat heb je nodig om online te gamen behalve zo'n Xbox Live Gold Card?
Ken nergens duidelijk antwoord vinden...

Nee weet het niet, maar om online te gaan heb je gewoon een ethernetkabel nodig en een router (als je die nog niet hebt). En voor xboxlive voor de 360 heb je geen creditcard nodig. Je kan nu van die kraskaarten kopen en binnen notime online. Echt beter, want ik heb zelf geen creditcard.

Waarschuw beheerder
Kheb nu drie spellen:

-PDZ (beetje een tegenvaller)
-PGR3 (zeer vet spel)
-Condemned (zeer zeer vet spel, wel een aantal glitches)

En toch wil ik nog een spel gaan halen:-p

Welke raden jullie mij aan?
Waarschuw beheerder
Kameo..

Lijkt me duidelijk :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit met hetzelfde probleem.
Heb ook 3 spellen

- Kameo
- PGR3
- COD2

En ik wil er ook eentje gaan halen (ben vandaag gaan kijken maar kon geen keuze maken). Welke is nog vet om te hebben? Ik vond PDZ niet echt zo mooi getekend, en NFS:MW lijkt weer teveel op PGR3 (beide racen). En verder is er maar weinig keuze...

Misschien maar wachten tot er meer spellen uitkomen. Maarja het jeukt zo om nog een spel erbij te halen he :)

Waarschuw beheerder
Ik heb dat ding nog amper aangeraakt eigenlijk. Puur omdat ik die spellen alweer heb gezien.
Heb zelf Kameo en NFS:Most Wanted.
Daarvoor NBA Live 2006 en PGR. Maar vond die geen zak aan. Dus geruild voor Kameo en NFS. PDZ heb ik bij een vriend gezien en vond die maar matig.

En de rest van de spellen spreekt me ook niet zo aan dus moet maar wachten tot er weer wat nieuws uitkomt.

Waarschuw beheerder
-Kameo, lijkt me zeker vet, maar is het qua speelduur wel 60 euro waard, vraag ik me af?

-Cod2, niet echt mijn genre, maar ziet er wel tof uit.

-NFS:MW:nee:......=>PGR3!!!

Uitspraak van Atmoz op zondag 11 december 2005 om 23:38:
Misschien maar wachten tot er meer spellen uitkomen. Maarja het jeukt zo om nog een spel erbij te halen he

:jaja:

Waarschuw beheerder
Gewoon even op gears of war wachten :yes:

doe ik ook, schaf dan ook meteen m'n 360 aan denk ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bij mij jeukt t ook om nog een spel erbij te halen maar ik heb er al 3

Kameo
PGR 3
en CoD2

ik heb er ook nog geen 1 uitgespeeld, dus ik wacht er mee...

toch had ik gister bijna voor 55 euro Condemned erbij gehaald...op de zwarte markt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ga me eerst ff focussen op kameo en COD2 als ik die heb uitgespeeld dan kijk ik wel weer verder .. kan altijd nog online wat uurtjes vertoeven. en dan is het wachten op Gears of war!! dat spel word echt vet!! denk ik dan hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
COD2 heb ik dus uitgespeeld op EASY. Hierdoor verdien je geloof ik 150 punten. Nu wil ik mijn gamerscore (zie profielplaatje) gaan ophogen door sommige levels op "veteran" te gaan spelen, maar dat is dus echt ZO fucking moeilijk dat ik steeds af ga. Het laatste level op "veteran" kan gewoon niemand halen :D (denk ik). Hoe zit dat bij jullie? Hebben jullie wel eens op "veteran" moeilijkheidsgraad gespeeld?
Waarschuw beheerder
donateur
Wie wilt er een Xbox 1080? ;)

Waarschuw beheerder
Jonges dit is echt gaar kut gewoon!...

Ik was met CoD2 in Frankrijk waar ik een silo op moest klimmen en daarboven op moest ik mortiersoldaatjes sniperen...

ik speel de level uit en wat denk je? ik mag opnieuw beginnen, ik heb op xboxworld al gelezen dat dit een veel voorkomende bug in t spel is... na lekker kut dan!

nu ik CoD2 gereset had kon ik of opnieuw beginnen of het level waar ik geeindigt was weer opnieuw spelen...

oh ja ik speel ik trouwens op regular...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vandaag condemned erbij gehaald. geweldig spel, heerlijk om die lui een goede klap op hun smoelwerk te geven met zon lode pijp:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van McHammer op maandag 12 december 2005 om 15:46:
vandaag condemned erbij gehaald. geweldig spel, heerlijk om die lui een goede klap op hun smoelwerk te geven met zon lode pijplaatste aanpassing 12 december 2005 15:46

Dat spel is echt te bruut!! voor woorden, dat is echt mijn spel!
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
Waarschuw beheerder
vandaag condemned erbij gehaald. geweldig spel, heerlijk om die lui een goede klap op hun smoelwerk te geven met zon lode pijp

die lijkt me zo dik en eng!

Waarschuw beheerder
vandaag condemned erbij gehaald. geweldig spel, heerlijk om die lui een goede klap op hun smoelwerk te geven met zon lode pijp

Die heb ik ook gisteren gekocht. Ik had eerst Tiger Woods golf gehaald maar die suckte zwaar. condemned is echt kenkereng man. Zit continu met wijde ogen achter dat beeldscherm :D.

Echt meesterlijk spel! :respect: