Partyflock

Forumonderwerp · 687833
8 volgers · 379722x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Wat verwachten jullie van de spelcomputers en welke zit je aan te denken te gaan kopen?? en waarom..

Het liefst met plaatjes... O:)
Waarschuw beheerder
reactie van mirosoft op de klachten: http://eurogamer.net/article.php?article_id=61876
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op donderdag 24 november 2005 om 21:24:
Maarre ook wel logisch toch dat microsoft er nog niks over zegt. die staan met hun mond vol tanden! wat moeten ze zeggen....jongens en meisjes sorry???

wie staat er nu met zijn mond vol tanden:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op donderdag 24 november 2005 om 09:39:
nee hoor. het probleem is dat ik er 1 wilde gaan halen mischien. maar met deze berichten wacht ik wel even tot volgend jaar....op de PS3. ff kijken of die het beter gaat doen

Ja, dat kan ook...

Als die ps3 t.o.v. de xbox360 veel extra's te bieden heeft, dan koop ik die er ook wel bij(mits ie niet te duur wordt en ik het geld heb uiteraard;-p).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De meeste van die gevallen van die freezing consoles zijn al verholpen...

mensen schijnen simpelweg de beschrijving niet goed te hebben doorgelezen(vind ik niet zo gek, ik zou zelf ook direct gaan gamen) en de power supply te weinig ventilatie te hebben gegeven...

maar er is natuurlijk ook nog een dikke stapel 360's met bugs... maar ja met dit soort producten heb je dat nou eenmaal vooral nu met zon gewaagde launch...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 21:57:
ik zou zelf ook direct gaan gamen)

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 21:57:
mensen schijnen simpelweg de beschrijving niet goed te hebben doorgelezen(vind ik niet zo gek, ik zou zelf ook direct gaan gamen) en de power supply te weinig ventilatie te hebben gegeven...

klopt, de xbox360 moet van achter blijkbaar goede ventilatie hebben.

Uitspraak van McHammer op donderdag 24 november 2005 om 21:29:
wie staat er nu met zijn mond vol tanden:P

8)

Waarschuw beheerder
niet alleen de 360 moet frisse lucht kunnen krijgen ook de power supply schijnt t nog meer nodig te hebben... ken je dat ding?

dat zwarte ding dus...
[img width=425 height=314 cacheid=000ad8d0001f7886692104b01a01198161]http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1130151011.6424.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik hoop dat die voeding door me deur past:S

Waarschuw beheerder
dat zwarte ding is bijna netzo groot als de revolution:P

Waarschuw beheerder
donateur
das wel een stroomvreter dan :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 13:58:
das wel een stroomvreter dan :|

Wel te verwachten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThaHardATec. op donderdag 24 november 2005 om 15:03:
PS3 duidelijk lijkt mij

Uitspraak van Jann0r^ op donderdag 24 november 2005 om 17:19:
gezien de ps3 10x beter wordt

:yes:

:nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
10 x beter :vaag:
Hahaha dat valt wel mee :x
Waarschuw beheerder
tja 3 core processor of een (cell) processor met 8 cores....das toch wel een duidelijk verschil. maar offie nou 10x beter wordt.....:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar alleen die cell maakt de ps3 niet... het gaat om de gehele infrastructuur...

vb voorbeeld wat heb je aan een spuit die net zo hard kan spuiten als een soort van hogedrukreiniger, als de slang en watertoevoer minimaal is????
Waarschuw beheerder
true! maar je moet toegeven dat de cell proc. wel een hele grote voordeel heeft!

lees anders dit maar ff (voor zover je het begrijpt):

http://www.blachford.info/computer/Cell/Cell0_v2.html

Each Cell contains 8 SPEs.

An SPE is a self contained vector processor which acts as an independent processor. They each contain 128 x 128 bit registers, there are also 4 (single precision) floating point units capable of 32 GigaFLOPS* and 4 Integer units capable of 32 GOPS (Billions of integer Operations per Second) at 4GHz. The SPEs also include a small 256 Kilobyte local store instead of a cache. According to IBM a single SPE (which is just 15 square millimetres and consumes less than 5 Watts at 4GHz) can perform as well as a top end (single core) desktop CPU given the right task.

deze kan dus iig niet overhit raken:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 16:32:
maar alleen die cell maakt de ps3 niet... het gaat om de gehele infrastructuur...

idd 8)

maar laat ze maar lekker 8)
Waarschuw beheerder
Het bericht van gisteren dat de Playstation3 tussen de 300 en 400 dollar zou gaan kosten, blijkt natuurlijk weer eens niet waar te zijn. Het bericht stond toen der tijd op CNN, maar het artikel is nu aangepast. Howard Stringer heeft dit nooit gezegd, aldus CNN.
Correction: An earlier version of this story appeared with statements erroneously attributed to Sir Howard Stringer, CEO of Sony Corporation, regarding pricing and availability of the PS3. Stringer has not commented publicly on how much the PS3 is expected to cost, or how soon it will appear in the US after the Japanese launch in spring 2006.

bron: http://www.ownage.nl/news/10165/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..: PoRtuGaNN :.. op vrijdag 25 november 2005 om 16:26:
tja 3 core processor of een (cell) processor met 8 cores....das toch wel een duidelijk verschil. maar offie nou 10x beter wordt.....

haha kijk hier eerst even. http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html

CONCLUSION
When you break down the numbers, Xbox 360 has provably more performance than PS3. Keep in mind that Sony has a track record of over promising and under delivering on technical performance. The truth is that both systems pack a lot of power for high definition games and entertainment.

However, hardware performance, while important, is only a third of the puzzle. Xbox 360 is a fusion of hardware, software and services. Without the software and services to power it, even the most powerful hardware becomes inconsequential. Xbox 360 games—by leveraging cutting-edge hardware, software, and services—will outperform the PlayStation 3.
Waarschuw beheerder

Goh GEK he!!

E3 2005: Microsoft's Xbox 360 vs. Sony's PlayStation 3
With Sony's specs out, Microsoft has sent us its a comparitive analysis. What's the outcome?

maar goed dies al maanden oud. beetje bij de tijd blijven eh :bier:
Waarschuw beheerder
ik weet, zocht eigenlijk een ander waar ook de hardware met elkaar word vergeleken maar kan niet meer vinden:(
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat net als met de huidige generatie Playstation en Xbox, de verschillen toch weer minimaal zullen zijn :)

Allemaal mooie cijfers & gegevens, maar zo verschrikkelijk veel verschil merk je er ook weer niet van als 1 van de spellen van deze next-gen consoles zult gaan spelen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
hoe zit het met hdd dvd's en bleuray?

Waarschuw beheerder
blue ray schijnt dus fucking duur te zijn... wel veel meer opslagcapaciteit maar ja daar betaal je dan ook wel veel meer voor...

persoonlijk hoeven voor mij de spellen niet groter te worden dan ze nu al zijn.

en nog ff over die cell processor die cell processor is speedachtig snel natuurlijk, maar zorgt die cell chip dat de PS3 10 x mooiere graphics uitpoept???

nee toch?:-s

zoals speedy nick net zei, de Xbox kwam ook zo'n jaar later uit dan de PS2, maar als jullie nu eerst op jullie PS2 spelen en dan op de Xbox, zeg je toch ook niet dat de Xbox 10 x zo beter is...

En hier nog een leuk artikel voor de PS-fanboys :[
Metal Gear Solid 4 best mogelijk op 360
Sony blaast hoog van de toren over de grafische prestaties van de PlayStation 3. Die uitspraken worden echter keihard onderuitgehaald.

Hideo Kojima is als spelontwerper en bedenker van de Metal Gear Solid-reeks, iemand waar naar geluisterd wordt hij iets zegt. De belangrijkste titel waar Kojima aan werkt is uiteraard Metal Gear Solid 4 voor de PlayStation 3. Net als de eerdere delen een exclusieve titel voor de nieuwe console van Sony.

Onlangs werd een presentatie gegeven van Metal Gear Solid 4, die veel mooie ingame beelden liet zien. De game wordt nu al gezien als een showcase waartoe de PS3 in staat is. In dat opzicht is de uitspraak van Kojima dat de demo ook makkelijk op de Xbox 360 zou draaien wel een slag in het gezicht van Sony.

De spelontwerper benadrukte dat de grafische verschillen tussen beide systemen (Konami werkt ook aan een Xbox 360-titel) helemaal niet zo groot zijn als door velen wordt aangenomen.

bron
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bleu ray is idd duur maar kan wel eens de standaard gaan worden.
ps3 wordt niet 10 keer mooier. kijk of ik nog zon artikel kan vinden waarin heel wat duidelijk wordt. was in iedergeval iets met het werk geheugen dat door de 360 kan worden verdeeld door de spelmakers zelf en dat is met de ps3 niet mogelijk. daarin word het gewoon door de helft gesplits maar ik weet niet meer precies waar dat nou mee was:(

Waarschuw beheerder
@ Chris P...

zit je ook op t forum XBoxworld??? ik lees net precies dezelfde zin die ik eerder in dit forum uitsprak...

over die cell processor die cell processor is speedachtig snel natuurlijk, maar zorgt die cell chip dat de PS3 10 x mooiere graphics uitpoept???
Waarschuw beheerder
ja tuurlijk zou MGS4 op de xbox360 kunnen draaien. Waarom niet? Resident evil 4 kon tenslotte ook op de PS2 draaien ipv alleen op de Gamecube. het verschil zat hem alleen in graphics en lighting e.d.
maar blu-ray kan idd duur worden. Maar dat was ook met DVD's toen het net op de markt kwam. De eerste branders e.d. ervoor waren ook belachelijk duur (hetzelfde met de compact discs of CD-R). Maar kijk maar hoe snel de prijsdaling is gegaan omdat de markt zo groot was. Dit zal dus hoogstwaarschijnlijk ook met blu-ray gaan gebeuren, want blu-ray zal niet alleen voor de PS3 games gebruikt gaan worden maar ook voor de film industrie e.d. De markt ervoor is namelijk al aardig groot op dit moment.
Ik weet nog wel dat iedereen ook zo zat te zeiken over de media van de dreamcast, de G-rom (of hoe dat ook heette). Die zou ook duur worden vanwege zijn voordelen e.d. maar dat viel ontzettend mee.
Maar je moet toegeven dat blu-ray voordelen heeft! meer capaciteit kan bijv. leiden tot mooiere spellen. Of met films bijv. ipv 7 kanaals geluid >> 15 kanaals en strakker beeld!

en nog ff over die cell processor die cell processor is speedachtig snel natuurlijk, maar zorgt die cell chip dat de PS3 10 x mooiere graphics uitpoept???

nee toch?:-s

tja ligt eraan wat jij onder mooier verstaat. 10x mooier is natuurlijk onzin, maar sneller leidt meestal tot een betere framerate waardoor het toch ff wat strakker eruit ziet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk daar zit het hem in. De xbox360 en ps3 zullen weinig uit elkaar zitten. De meeste spellen die op beide platformen worden uitgebracht zullen geen verschil tonen.

Men moet het meer hebben van exclusieve titels. Als die goed zijn, dan kan men er goed mee scoren. Kijk maar naar GTA san andreas. Op de xbox is ie veel mooier, maar hij kwam eerst op de ps2, en iedereen speelt hem dus op de ps2.

Misschien zal de ps3 wat sneller zijn, maar dan zal je dit pas merken over een paar jaar wanneer alle consoles al een tijdje op de markt zijn. Wanneer er misschien al weer een nieuwe aan zit te komen.

De revolution daarentegen heeft wel die capiciteiten om beter of slechter uit de bus te komen, puur omdat het een ander systeem is.

Als je nu een xbox360 koopt zul je gewooon een next-gen console hebben. De ps3 zal niet veel meer voordeel geven, behalve dan een blu-ray speler die je straks ook voor 70 euro bij de media markt kan kopen.

Waarschuw beheerder
nahh ik vind de framerates van de huidige consoles al niet storend...

ik zal heel blij zijn vrijdag met mijn threesixty...
Waarschuw beheerder
de voeding van de nieuwe xbox is zo groot en extern omdat ze niet het zelfde probleem wilde als met de oude xboxen ( die vlogen in brand nouja 1 op de 10.000 maar tog)

daarom hebben ze voor een wat grotere en veiligere voeding gezorgd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coelers op zaterdag 26 november 2005 om 10:19:
de voeding van de nieuwe xbox is zo groot en extern omdat ze niet het zelfde probleem wilde als met de oude xboxen ( die vlogen in brand nouja 1 op de 10.000 maar tog)

daarom hebben ze voor een wat grotere en veiligere voeding gezorgd

en nu zorgen de voedingen voor overhitting in de vs. ironisch niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 20:44:
en waar haal je dat vandaan?...

dat weet ik gewoon, en ik ben anti x-box

Waarschuw beheerder
en ik ben anti x-box

en kort door de bocht...maar ga je gang PSfanboy :[
Waarschuw beheerder
nog minder dan een week:woop:

Waarschuw beheerder
Ik wacht gerust op de Playstation 3:)
Waarschuw beheerder
nouw ik denk dat het mij wel lukt om op de ps3 :respect: te wachten:P
Waarschuw beheerder
mij ook wel. vooral na dit te hebben gezien!

http://69.26.178.132/~lemon/Warhawk.wmv

ja GAMEPLAY beelden volgens die gekke jappanners!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooi filmpje...vooral t water ziet er levensecht uit...

Waarschuw beheerder
Voor game developers 100% uit een console weten te halen is er alweer een nieuw model van die console. Je moet kijken naar de game`s, persoonlijk vind ik dat er voor de xbox betere game`s uitkomen dan voor de ps.
Waarschuw beheerder
Wachten op de xbox... nog 1 dagje:P
Waarschuw beheerder
wacht eerst tot er meer spellen komen voor Xbox 360 en koop um pas wanneer die wat goedkoper is, PSIII koop ik waarschijnlijk direct aangezien je daar nog wel je oude spellen op kunt spelen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 16:55:
Voor game developers 100% uit een console weten te halen is er alweer een nieuw model van die console. Je moet kijken naar de game`s, persoonlijk vind ik dat er voor de xbox betere game`s uitkomen dan voor de ps

Kijk en daar zit het um nou gewoon in, iedereen vind zijn eigen console de beste, maar dat komt dus gewoon vanwege welke games je er op wil gaan spelen, ik persoonlijk ga voor playstation omdat daar de finalfantasy reeks op uit komt en ja ik weet dat ff11 op de 360 uit gaat komen, maar er zijn nog wel meer games die sony heeft en Ms niet zoals de devil may cry serie, dus als je nou gewoon op keus maakt aan de hand van wat voor games je wil gaan spelen...

en dan nog, waarom koop je ze nie allebij, want voor gears of war zou ik best een 360 willen hebben :yes:
Waarschuw beheerder
Voor game developers 100% uit een console weten te halen is er alweer een nieuw model van die console

dat geldt mischien voor de xbox (die veel later is gekomen). De ps2 zit al lang op zijn max (zie metal gear soild 3 bijv.)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een uurtje of 7 en dan is de Xbox360 in mijn bezit :d :k

Zin in :jaja: Zal morgen mijn eigen mening posten dan ;)
Waarschuw beheerder
ik heb hem morge om 10uur:D
Waarschuw beheerder
weet wel dat de voedingkabel in een gekoelde dinges moet.. anders brand ie door.. :P