ik heb ook eigenlijk alleen me lijntje onder me ogen weg... maar als die weg is dan lijken me ogen gelijk een stuk anders.. en daar baal ik van 
ik ben nog niet zo dom als dat ik er uit zie
ik heb alleen maar waterproof maar de een blijft wel beter zitten dan de ander dus vandaar was mijnvraag hoe mensen dit oplossen...
Wat dacht je van waterproof?
ik ben nog niet zo dom als dat ik er uit zie
ik heb alleen maar waterproof maar de een blijft wel beter zitten dan de ander dus vandaar was mijnvraag hoe mensen dit oplossen...
Ik zou geen lippenstift opdoen, gaat er alleen maar slordig uitzien als je hebt gedronken/gegeten enzo, en als je aan het stappen bent heb je echt geen zin om de hele tijd in de spiegel te kijken.
dus dan zou ik voor een mooie lipgloss kiezen als ik jullie was
Verder een oogpotlood van Dior (die blijft goed zitten)
Mascara gebruikte ik ook altijd van Dior maar als je een waterproof wilt dan kun je het beste Apmlicils nemen (van Lancome dacht ik?)
Oogschaduw doe ik niet vaak op, maar als ik die op doe is het er toch een van Dior
dus dan zou ik voor een mooie lipgloss kiezen als ik jullie was
Verder een oogpotlood van Dior (die blijft goed zitten)
Mascara gebruikte ik ook altijd van Dior maar als je een waterproof wilt dan kun je het beste Apmlicils nemen (van Lancome dacht ik?)
Oogschaduw doe ik niet vaak op, maar als ik die op doe is het er toch een van Dior