Ja ik vraag me af bestaan ze nog? Dat soort jongens ik kom ze in iedergeval nooit tegen. uitgestorven zeker. maybe someone can give me the answer..... greetz xus
o ja en als je er 1 bent geef dat dan even aan. (hahaa)
en iedereen die reageert vast bedankt voor de reactie.
ik weet cker dat ik mijn droom vent nooit zal vinden hij moet:
Breed zijn (maar niet te)
Op school zitten of er klaar mee zijn
lief zijn
leuk zijn
grappig zijn
betrouwbaar zijn (voor zo ver jongens dat kunnen)
Niet te jong zijn
wat is dat toch met vrouwen die denk dat jongens niet betrouwbaar zijn? ik ben echt nog nooit vreemd gegaan en als dames dat bij mij flikken worden ze keihard bedankt...dat kan gewoon niet! als je van iemand houdt dan ga je niet met andere zoenen of erger, daar denk je dan niet eens aan, ook niet als je gedronken hebt.
Maarja, ik ken wel genoeg mensen die dit toch wel doen, maar dan heb ik gewoon het gevoel dat ze niet genoeg van zijn of haar vriend(in) houden..
maar wat ik hiermee wil zeggen: betrouwbare jongens genoeg lijkt me! er zijn er genoeg die net als ik denken, for sure!
Niet zo negatief he rotterdam huppelepup...
Wij vrijgezelle vrouwen moeten nog wel een beetje hoop houden...
wij vrijgezelle mannen moeten altijd ons best doen en ons van de beste kant laten en zien en wat doen de vrouwen .........niet gek veel als je het mij vraagt
ikke niet, maar weet cker dat er een boel onstabiele vrouwen in ons midden zijn die dit aantrekken en weer met een zakdoek hun tranen drogen omdat er weer een bestiging is erkend van een mannelijk persoon...
Ik kom niemand tegen want ik kijk nergens naar, ik wil wat ik wil en de jongens moeten maar willen wat ik wil anders wil ik ze niet als ze niet willen wat ik wil.....
dat zei ik toch al, geen vriendje voorlopig voor mij maar als ik er een wil dat moet ie gewoon leuk zijn en wat hebben weetje, daar val ik op... ennu liefhoor: ik ben dan altijd nog opzoek geweest als ik er een kreeg want ik heb alleen maar foute gehad...
tja gewoon niet op zoek gaan zoals al vaker gezegd is hier..maarja wel altijd open blijven staan, dat werkt het beste..
iedereen vind wel ooit iemand waarmee ie de rest van z'n leven wil slijten..echt eeuwig verliefd blijven op een en dezelfde persoon is volgens mij niet mogelijk
Heeft zo'n 'perfecte' vent dan nie ook heel veel nadelen...????
nee dat moet ook, kan je er ook niet een verzinnen en kun je ook niet zeggen we hebben nooit ruzie en dat is slecht want hij was practiesch perfect... Aaaaaight!!!!!
theoretisch niet goed uitgevoerd dan allemaal
nee Rotterdam Records...denk jij eens logisch na
volgens de meeste dames is dus een gozer met de bovenstaande eigenschappe min of meer perfect heb ik het idee...Maar ik kan zo een paar nadelen bedenken hoor...