Partyflock

Forumonderwerp · 687307
11 volgers · 380237x bekeken
Waarschuw beheerder
heeej mensuuh
hebben jullie wel 's een fotoshoot meegemaakt???
ik gisteren voor het eerst en het beviel onwijs..
Waarschuw beheerder
Mooi werk Glamour

Waarschuw beheerder
Wow, glamour-foto...ziet wederom super uit!
Waarschuw beheerder
Supermooi Glamourfoto! vooral 1e en laatste, die eerste is zo warm enzo :D

echt supermooi! en laatste vooral bijzonder!
Waarschuw beheerder
donateur
glamourfoto, 2e en 3e helemaal wauw :D

Mooi fotowerk altijd (y)
Waarschuw beheerder
Hey, wat een bekend truitje op de eerste foto, Glamour ! :-P ;-)

Hele gave pics weer, vooooral de laatste ! :jaja:

Tot gauw ! :bye:
Waarschuw beheerder
[img width=462 height=664 cacheid=000dac9700272e30d64c8b031a01cd1333]http://img.photobucket.com/albums/v619/madeliefje81/mo.jpg[/img]

[img width=462 height=664 cacheid=000dac9f00272e493d5f119e1a01cd1333]http://img.photobucket.com/albums/v619/madeliefje81/mo2.jpg[/img]

Model Monique
Visagie Agata
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb morgen wer een portfolio shoot, maar ik moet zelf topjes meenemen. Wat zijn geschikte topjes?

Strakke topjes, fel of juist matgekleurde topjes, mouw of spaghettibandjes.. wat komt mooi over op de foto?
Waarschuw beheerder
@ modelfoto: mooi zeg :o ik vind die grijze mooier!

Waarschuw beheerder
Toen ik een jaar of 17 was ofzo ben ik eens uit de winkel gevist door een scout en toen heb ik eea aan foto werk gedaan.
heb een leuke portfolio thuis maar tis geloof ik niet mijn ding.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op vrijdag 9 maart 2007 om 19:56:
Ik heb morgen wer een portfolio shoot, maar ik moet zelf topjes meenemen. Wat zijn geschikte topjes?

Strakke topjes, fel of juist matgekleurde topjes, mouw of spaghettibandjes.. wat komt mooi over op de foto?

haha dat probleem heb ik zelf dus ook met topjes.
Waarschuw beheerder
je moet gewoon meenemen waarvan jij denkt dat het je leuk staat en waar jij je lekker in voelt. dan voel je je zekerder en heb je een mooiere uitstraling
Waarschuw beheerder
Ik heb gisteren mijn eerste shoot gehad bij Michiel van Glamour-foto en het was in 1 woord fantastisch!!!
Echt een aanrader!! Er was een heel gezellige sfeer en het voorproefje wat ik al heb gezien van de foto's was echt geweldig!!!
Ook de visagist Jean-Baptiste is een aanrader, wat hij nog van mij heeft kunnen maken is echt verbluffend :P
Ik kan niet wachten op de foto's, maar ik ga het zeker nog vaker doen!!!
Waarschuw beheerder
[img width=449 height=684 cacheid=000dad4800272fab3bd31a7d1a01cd4e92]http://i14.photobucket.com/albums/a331/belissima21/7704.jpg?t=1173546628[/img]

[img width=453 height=679]http://www.readrss.com/bel/3-bel-s.jpg[/img]

[img width=453 height=679]http://www.readrss.com/bel/4-bel-s.jpg[/img]

mag ze nou wel plaatsen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Top serie(Y).
Mooi hoor belissima:).

Groetjes Patty

www.Pattyvdroest.nl

Waarschuw beheerder
Ik heb regelmatig een fotoshoot echt leuk om te doen.

Waarschuw beheerder
Ik heb ook met Jean-Baptiste gewerkt :D hij is echt tof idd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **KARIN** op zaterdag 10 maart 2007 om 16:36:
Ik heb gisteren mijn eerste shoot gehad bij Michiel van Glamour-foto en het was in 1 woord fantastisch!!!
Echt een aanrader!! Er was een heel gezellige sfeer en het voorproefje wat ik al heb gezien van de foto's was echt geweldig!!!
Ook de visagist Jean-Baptiste is een aanrader, wat hij nog van mij heeft kunnen maken is echt verbluffend
Ik kan niet wachten op de foto's, maar ik ga het zeker nog vaker doen!!!

Leuk zeg, wat voor soort shoot heb je gedaan?
Waarschuw beheerder
ik doe ook shoots

heb volgende week zondag weer een shoot met visagie
lijkt me echt leuk!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 13:21:
Ik heb ook met Jean-Baptiste gewerkt hij is echt tof idd!

Hi babe

ga jij nog 's shooten dan?!!

@ AM: gewoon simpele dingen meenemen joh; zwart / wit / beige. als JIJ mr opvalt op de foto's!

@ belinda: ik mis echt gevoel in deze foto's. je kijkt zonder enige lading. het is lastig om zo echt mogelijk over te komen maar denk dat jij beter kan :D
Waarschuw beheerder
@ syl

ik vind dat je helemaal gelijk hebt!

Ik heb heel veel geleerd over fashionposes omdat ik normaal vaak beauty doe en zo. Dus dat was heel leuk om anders met mijn lichaam om te gaan, de meest pijnlijke en vreemde houdingen in te nemen. (dit zijn overigens niet de enige foto's maar heb er nog meer maar moet nog bewerkt worden)

ik vind het moeilijk om gevoel in mijn ogen te leggen als iemand me verteld: kijk omhoog, kijk naar beneden, hou die blik vast.

Ik heb dan geen flauw idee hoe ik dan nog gevoel er bij moet stoppen. Dat moet ik duidelijk nog leren :) Meestal geef ik uit mezelf een blik, maar hoe jij gevoel in je ogen vastlegt, dat vind ik echt knap.

Ik denk dat aan mijn gezicht gewoon niet zoveel af te lezen valt. Dat hoor ik vaker ook van vrienden, dat ik een vrij strak gezicht heb waarvan je niet zo goed weet waar je aan toe bent :)

Misschien is een keer een shoot doen en met een goede fotograaf alleen oefenen op expressies :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op zondag 11 maart 2007 om 23:29:
Hi babe

ga jij nog 's shooten dan?!!

Wil wel weer een keer gaan... maar heb het zo druk met mijn studie :o!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van belissima op maandag 12 maart 2007 om 11:23:
Ik heb dan geen flauw idee hoe ik dan nog gevoel er bij moet stoppen. Dat moet ik duidelijk nog leren Meestal geef ik uit mezelf een blik, maar hoe jij gevoel in je ogen vastlegt, dat vind ik echt knap.

die laatste shoot met NP Malina was ik meer aan t acteren dan dat ik mezelf liet zien. van tevoren bedenk ik alvast een aantal types die ik uit wil beelden en gaandeweg gaat het dan gewoon weer vanzelf. de rest improviseer ik. maar ik heb al zoooooveel fotoshoots gehad dat het inmiddels wel vanzelf moet gaan :D

en verder vind ik mezelf niet een onwijs goed model ofzo; omdat ik weet dat ik meer uit mezelf had kunnen halen met mn shoot bij nicoline. maar het was zo damn steenkoud buiten dat het me in ieder geval buiten niet zo goed lukte. toen we naar binnen gingen ging het al een stuk makkelijker!
Waarschuw beheerder
Nou ik heb mijn foto's binnen!!
Ze zijn echt super mooi geworden :D
Alvast een voorproefje hiernaast... Moet nog even het formaat van de foto's aanpassen en dan zal ik ze in een mapje bij mijn foto's zetten..

Michiel bedankt!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **KARIN** op dinsdag 13 maart 2007 om 13:09:
Michiel bedankt!!!!

Meer dan graag gedaan hoor!!!!

Hoe is het verder met een ieder op dit forum? drie dagen geen nieuwe berichten. We zijn toch niet opgehouden met poseren, visageren en/of fotograferen? :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 16:47:
Hoe is het verder met een ieder op dit forum? drie dagen geen nieuwe berichten. We zijn toch niet opgehouden met poseren, visageren en/of fotograferen?

Haha nee hoor

heb morgen een opdracht voor Ulla, ze verhuizen naar lijnbaansgracht in amsterdam. Daarvoor willen ze een verhuiskaart maken om naar de opdrachtgevers fotografen etc te sturen. Dus erg leuk!

en dinsdag naar alle waarschijnlijkheid shoot voor La Vie En Rose, een beautyshoot.

Ik vroeg me af hoe vraag je netjes hoeveel en of je ervoor betaald wordt? Want het lijkt me voor die shoot van morgen van niet, maar die het blad wel. Maar ze zeiden niets uitzichzelf, ook niet van die voor morgen.

Dusja ehm hoe vraag je dat netjes?

Waarschuw beheerder
2 Michiel:Er wordt wel altijd nog driftig gelezen hoor ;)8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op vrijdag 16 maart 2007 om 17:34:
Ik vroeg me af hoe vraag je netjes hoeveel en of je ervoor betaald wordt? Want het lijkt me voor die shoot van morgen van niet, maar die het blad wel. Maar ze zeiden niets uitzichzelf, ook niet van die voor morgen.

gewoon zakelijk zeggen! kom op nou ;) je WERKT voor ze!
ja snap je bescheidenheid wel hr; maar stel jeg ewoon zakelijko p zou ik zeggen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Am:D op vrijdag 16 maart 2007 om 17:34:
Ik vroeg me af hoe vraag je netjes hoeveel en of je ervoor betaald wordt?

Dan vraag je gewoon ... hoe zit het eigenlijk met de vergoeding ?

Dat klinkt iets anders dan ... wat schuift het ? :D

Ik ben dinsdag bij huntmodels geweest, en aangenomen. Ze gaan me via making of a model helpen met mijn portfolio uit te breiden.
Waarschuw beheerder
Hoe is het verder met een ieder op dit forum? drie dagen geen nieuwe berichten. We zijn toch niet opgehouden met poseren, visageren en/of fotograferen?

wat denk je Michel, kom eens een dag mee draaien, werk genoeg.
groet
dick
Waarschuw beheerder
donateur
We zijn toch niet opgehouden met poseren

Nee hoor, heb vandaag 2 shoots gehad in Oss en 1 in Arnhem ;)

Waarschuw beheerder
Nee hoor Michel ben druk bezig.
Heb van de week 2 shoots gehad foto,s komen nog :P.

Groetjes Patty
Waarschuw beheerder
ik zou toch nog graag een x een fotoshoot willen doen :$
Waarschuw beheerder
donateur
dan zal ik er ook wel een paar plaatsen O:)

[img width=412 height=640 cacheid=001289bd00274284433f92e21a01cf77bd]http://img263.imageshack.us/img263/39/img1396cj7.jpg[/img]
Door: Wilron

[img width=427 height=640 cacheid=000db4ae0027429d535ca1341a01cf77bd]http://img132.imageshack.us/img132/7697/mg8725rk4.jpg[/img]
Door: Edwin van Wier

[img width=640 height=428 cacheid=001289bd002742b63a247dcf1a01cf77bd]http://img401.imageshack.us/img401/8186/838591wn7.jpg[/img]
Door XQ
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 11:03:
Haai, bedankt voor de waarschuwing, maar huntmodels betaalt de helft ervan. Dus het valt mee

Een goed buro betaalt de shoot VOOR jou ;)
Dan gaan ze namelijk ook moeite doen om opdr8en te krijgen voor je, ze moeten die investering toch terug verdienen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foxx op zaterdag 17 maart 2007 om 12:35:
Een goed buro betaalt de shoot VOOR jou
Dan gaan ze namelijk ook moeite doen om opdr8en te krijgen voor je, ze moeten die investering toch terug verdienen

Goede bureaus en fotografen hebben allemaal hun eigen regels. Er is geen uniformiteit. Je moet echt van zeer goede huize komen voordat een bureau of fotograaf in je gaat investeren.

Waarschuw beheerder
Laten we deze discussie nu ook niet op PF gaan voeren, op DH is wel genoeg he.
Laten we het erbij houden dat iedereen zo zn eigen ervaringen heeft :)
Waarschuw beheerder
je hebt gelijk

BTW Wij zoeken voor a.s. (wegens griep) maandag een goede visagist(e) betaalde opdr.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
OK, ik zal hier niet verder op ingaan dan. Stardust, ik heb het gelezen, thanx.

Nog 2 dingetjes. ;)

1 ... Ik ken Andrea ook ( persoonlijk ) , en die heeft ook opdrachten gedaan en die is heel positief over Hunt, vooral over Marlous. ( is ook een leuke meid trouwens )

En 2 ... dat Making of a model is geen verplichting, ook zonder dat had ik ( zonder inschrijfgeld ) ingeschreven kunnen staan.

(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 16:20:
op DH is wel genoeg he.

Idd ja ;)

Mooie foto hierboven :yes:
Waarschuw beheerder
wat een gezeik over huntmodels

ik vind het wel een goed bureau

ik krijg opdrachten (heb er meerdere gehad nu en ook (goed!) betaald gekregen)

Maar ik vind het onwijsssssssssss zielig om hunt af te gaan kraken. wat weet jij er nou eigenlijk van dan? ooit verhalen gehoord dat hunt nie tuitbetaald? ik niet. hunt is heel netjes vind ik naar mij toe, marlous houdt rekening met mijn ideeen en wensen e.d.

denk je dat maxmodels voor elk model super veel opdrachten heeft? tis allemaal vissen in een markt overspoeld met bloedmooie meiden.

en als die meid waar je het over hebt nog nooit een opdracht hebt gehad, misscvhien heeft ze niet zulke goede foto's in haar boek staan of is ze momenteel nie tveel gevraagd of zo.

ik sta regelmatig in optie en eens in de zoveel tijd heb ik een leuke opdracht.
punt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bovendien die site die je liet zien, was in de tijd dat LIEKE het bureau runde

dat is al eeuwen geleden

OLD NEWS

marlous heeft the powerrrrrr en ze heeft al haar energie er in gestoken en daarnaast ook nog is een universitaire zeer moeilijke internationale studie afgerond.

ik kan alleen maar zeggen dat ik respect heb voor haar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 maart 2007 om 22:30:
En 2 ... dat Making of a model is geen verplichting, ook zonder dat had ik ( zonder inschrijfgeld ) ingeschreven kunnen staan.

over hunt zelf zeg ik ook niets, maar ik denk wel dat dat moam zonde van je geld is

de meiden die moam hebben gedaan zeggen achteraf dat het leuk was, maar voor PF heb je dr niet veel aan

tenminste, zat zeiden ze tegen mij dan