11 volgers · 384003x bekeken
donateur
leuk
bitchy ik vind die ene ook leuk waar je zo serieus op staat
donateur
Vorige week shoot gedaan met een leuke partyflockster en een grote bak met water....... Hieronder twee foto's uit die shoot.
Was een erg leuke en gezellige shoot (alleen zit je daarna met 140 liter water in je studio Nu nog pijn in mijn rug van het gesleep met emmertjes )
laatste aanpassing 30 juni 2006 15:13
Hele mooie foto's!!!
Een tof idee!!!
JAAAAAAAAA uitgenodigd voor de ELITE MODELLOOK 2006!
happy happy happy happy
happy happy happy happy
JAAAAAAAAA uitgenodigd voor de ELITE MODELLOOK 2006!
happy happy happy happy
Proficiat meid!!!
Dat zou ik ook wel van mezelf willen hebben
Moeten we toch ff solliciteren bij Glamour foto Kim!
heeej mensuuh
hebben jullie wel 's een fotoshoot meegemaakt???
ik gisteren voor het eerst en het beviel onwijs..
Whuhahaha
wat kane r mooi aan zijn.. beetje schraal naar die lens kijken ..
echt wel vet wil ik ook wel haha..
kom maaar een keer langs
dan maak ik wat fotshoots voor je
jaja wel onwijs gave opleiding doe je!!
In my dreams ja ..
mocht ik willen..
zou het erg erg erg graag willen doen ..
net zoals Dr G
super baantje
dan zie je nog eens wat
donateur
Dank, dank, dank allen!!! Ik doe maar een klein deel van het kunstje hoor. Kwestie van een paar lampen richten en op een knopje drukken (beetje kort door de bocht..maar afijn)...... Het model doet al het zware werk!
Maar zoals gezegd;.. bij interesse in ook een shoot (al dan wel of niet 'doorweekt') hoor ik het graag!!!!
Wegens langdurig verblijf in het buitenland voor werk zal ik helaas niet eerder shoots kunnen doen dan half september (wellicht een enkele uitzondering hier en daar)..maar het kan maar vast in de planning staan toch?
Maar zoals gezegd;.. bij interesse in ook een shoot (al dan wel of niet 'doorweekt') hoor ik het graag!!!!
Wegens langdurig verblijf in het buitenland voor werk zal ik helaas niet eerder shoots kunnen doen dan half september (wellicht een enkele uitzondering hier en daar)..maar het kan maar vast in de planning staan toch?
haa ja ik zou echt graag willen, maar ben voorlopig arm! wil nog op vakantie, maar weet nie eens of da wel gaat lukke
door ons fijne nieuwe ziekenfondsstelsel ben ik mn verzekering nog 700 euro schuldig..
zou ook wel zo'n baantje willen hebben ja..maar helaas, slecht in natuurkunde, scheikunde en wiskunde..
In my dreams ja
zou ook wel zo'n baantje willen hebben ja..maar helaas, slecht in natuurkunde, scheikunde en wiskunde..
Wat betalen jullie nou voor een gemiddelde shoot???
Niks, noppes nada en soms zelfs geld toe
over 2 weken weer een shoot in de planning
laatste aanpassing
Wat betalen jullie nou voor een gemiddelde shoot???
niks
Jah ik begrijp dat sommige mensen gevraagd worden, en nix betalen maar de mensen die wel moeten betalen, wat betaal je voor zo'n shoot? Voor ongeveer 5 foto's ofzo...
Dat werkt niet zo, tenzij je naar een particuliere fotograaf gaat met winkel, die ook pasfoto's maakt.
Ik begrijp dat veel meiden willen betalen voor een paar leuke foto's, maar zijn steeds meer fake bureau's en fotograven die op naieve meisjes afstappen.
Kijk maar naar het verhaal van die indo, Voorn heet ie, die kerel zit nu vast voor zijn acherlijke handelingen.
En iedereen blijft er maar in trappen op stations.
Die kerel had mij ook al aangesproken, ik heb m een grote bek gegeven en ben doorgelopen
Het lijkt mij wel leuk om mooie foto's van jezelf te hebben, maar ik ben te verlegen dus op zo'n shoot werkt dat niet!
kim ik ben ook verlegen maar in het begin is wel ff onwennig je moet ff relaxed worden
in het begin vd shoot ben ik ook beetje nerveus en durf nog niet echt poses te doen maar eenmaal verder in de shoot gaat steeds beter
en een goeie fotograaf stelt je ook op je gemak en zet een muziekje aan ofso
maar gelukkig is mn vader prof fotograaf dus bij hem hoef ik iig niet verlegen te zijn
kim ik ben ook verlegen maar in het begin is wel ff onwennig je moet ff relaxed worden
in het begin vd shoot ben ik ook beetje nerveus en durf nog niet echt poses te doen maar eenmaal verder in de shoot gaat steeds beter
en een goeie fotograaf stelt je ook op je gemak en zet een muziekje aan ofso
maar gelukkig is mn vader prof fotograaf dus bij hem hoef ik iig niet verlegen te zijn
Haha Ok Simone. Tsja misschien dat ik ooit eens wat met je tip doe! Maar voorlopig nog maar niet
hey hey
That's me!!!
whahaha
Super was echt ontzettend gezellig hoor!!
Zeker de moeite waard!!
En ohw wat was het water koud!!! brrr
Maar doe het zo weer hahahaha
Heb Alweer een paar ideetjes voor wanneer je terug bent Michiel
Groetjes!!!
=xx=
Sorayalaatste aanpassing 7 juli 2006 16:03
Mooie meid ben je!!!
heb beetje gevoel alsof ik ben afgeschreven Heb de pics van Michel nog niet, dies nog altijd op vakantie, Bureau krijg ik nog pics van. Heb maar zelf mensen aangesproken voor shoots..
jij bent niet afgeschreven meid. en laat je stemming niet verzieken door stommerds!! jij bent goed genoeg en dat weet je best