Partyflock

Forumonderwerp · 687307
11 volgers · 380592x bekeken
Waarschuw beheerder
heeej mensuuh
hebben jullie wel 's een fotoshoot meegemaakt???
ik gisteren voor het eerst en het beviel onwijs..

Waarschuw beheerder
Thnx!was zeker cool, de verwarming was stuk :P

Waarschuw beheerder
Haha, was koud zeker :S
Heb morgen een opdracht :cheer: vraag me niet hoe en wat precies want het is weer eens heel vaag:\:P

Waarschuw beheerder
zeker koud :S

maare..probeer eens uit te leggen dat vage dan :9

Waarschuw beheerder
Niks aan als het koud is O:) brrrrr:P

Tja, het is iets voor sieraden, samen met Marcel van herken de homo,(die gewonnen heeft) heb de serie nooit gezien alleen de laatste aflevering :P
Maar het worden niet echt shots van de sieraden, maar we moeten iets gaan uitbeelden ofzo, zoals trouwringen in de vorm van verbinding :vaag: snap er helemaal niks van, maar zal morgen wel verslag doen ;) t is op locatie, dus hopen dat het weer een beetje mee zit :D

Waarschuw beheerder
ahaaaaaaa...ja klinkt wat vaag, maar ook weer logisch (trouwringen door verbinding enzo) Ben benieuwd!succes iig :D

Waarschuw beheerder
haha, ja zei ik al vaaaaag...O:) maar vaag is wel meestal orgineel:P nu maar hopen dat het wat voor mn port is, want heb zo erg nieuwe pics nodig :S
Zal morgen wel even verslag doen :9

Waarschuw beheerder
doe dat vooral:D
jij was toch ook het meisje wat zo lang op haar foto's zat te wachten?had je die al binnen?

Waarschuw beheerder
ja klopt :[ heb ze nog niet, en hoorde nu VIA VIA dat ik ze ook niet krijg, omdat hij niet tevreden is met het resultaat, doordat het een slechte visagie was :S
Baal er ontzettend van :'( maar zal m zo even mailen trouwens wat de bedoeling nu is, want het is vandaag op de dag af 3 maand geleden, en hou er niet van aan t lijntje gehouden te worden:[:(

Waarschuw beheerder
lekker dan..vind wel dat je in ieder geval iets hoort te krijgen..hoop dat t goedkomt :s succes

Waarschuw beheerder
Ik zou ook wel weer een shoot willen, gewoon voor mezelf. :) Maar ga er niet veel geld aan uitgeven. :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 10:25:
Maar ga er niet veel geld aan uitgeven

meld je aan op Dutchheaven..open een topic dat je nieuw bent en voor je het weet heb je een gratis shoot :)

Waarschuw beheerder
Wie weet wel meer dan 1 ;9

Oooh jakkes het is dus echt buiten de shoot :S En het regent en het stormt alleen maar :(
Zal vrolijke plaatjes opleveren O:)

Heb je alweer nieuwe pics erbij Marleen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 10:57:
Oooh jakkes het is dus echt buiten de shoot En het regent en het stormt alleen maar
Zal vrolijke plaatjes opleveren

arme jij :(
succes :(

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 10:57:
Heb je alweer nieuwe pics erbij Marleen?

mja een paar op mijn (net gemaakte :P) site!
*wegens ongewenste mail site weggehaald :/ *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Katje2 op woensdag 29 maart 2006 om 17:22:
Ben ff gaan kijken, mooi!!!

thnx!hijs nog niet af..wilde er net nog wat fotos opgooien, maar die site heeft storing :/

Waarschuw beheerder
donateur
mooi hoor! al weer een volgende shoot gepland?
ik heb zondag een extreme visa shoot met Rijnaars en maandag een portretshoot met o.a. sierraden bij Frank Mollers, heb er zin in :D
Waarschuw beheerder
Ik heb wel fotoshoots, maar die lijken nou niet echt op die shoots die jullie doen! :)

Waarschuw beheerder
Ja heb er wel eens 1 laten maken nog even sparen en dan lijkt het me wel leuk om weer eens te doen.. het is alweer een tijd geleden namelijk.. is ook leuk voor later
:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (6) Wap (6) op woensdag 29 maart 2006 om 18:22:
Ik heb wel fotoshoots, maar die lijken nou niet echt op die shoots die jullie doen!

Ik heb echt hoge respect voor vrouwelijke body-builders :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:18:
mooi hoor! al weer een volgende shoot gepland?

ja volgende week een shoot met bellenblaas..komt als het goed is maar 1 foto uit..maar vond eht toch wel leuk!

ik heb zondag een extreme visa shoot met Rijnaars

zou ik ook heen :( moest hem vandaag afmailen omdat mn werk zanikte dat ik MOESt komen..echt shit..word een toffe shoot hoorde ik!Succes iig (Y)

portretshoot met o.a. sierraden bij Frank Mollers, heb er zin in

tof!

ik moet er ook tijd voor vrijmaken..wil meer fotos :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:47:
ja volgende week een shoot met bellenblaas

dat is gaaf!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:47:
zou ik ook heen :( moest hem vandaag afmailen omdat mn werk zanikte dat ik MOESt komen..echt shit..word een toffe shoot hoorde ik!Succes iig

o dat is jammer! van wie hoorde je dat dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:53:
dat is gaaf!

ja heb er ook vet zin in!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 18:53:
o dat is jammer! van wie hoorde je dat dan?

Van Rob zelf!Die zag het allemaal wel zitten :D
Waarschuw beheerder
Ik had zondag een shoot met extreme visagie. Ik hou daar toch niet zo van, van die dikke lagen make up. Ik ben dan zo iemand anders! Het resultaat is wel grappig :)

Vandaag weer een shoot in de studio zonder al te gekke visagie. Met echt superelegante kleding, parelkettingen, mooie hoeden, zonnebrillen. Heel chique en classy. Supermooi. ben echt benieuwd naar het resultaat. Ik was ook echt heel mooi opgemaakt. En ik werd gefilmd tijdens het shooten. Als het goed is komt t op tv. WEet nog niet op welke zender, maar wel heel stoer ;) :)

Waarschuw beheerder
klinkt als een hele leuke shoot belissima!

Waarschuw beheerder
Me is back!! :D
Ga zo even op je site kijken Marleen!
Leuk iedereen weer druk aan t shooten:cheer: vooral de resultaten plaatsen he ;9

Zo 2 uurtjes en we waren klaar, heb gerend hand in hand door de stationshal, geknuffeld in de stationshal, thee geleut en gekletst en op een bankje de inhoud van mn tas bestudeerdO:) Zwaar werk toch model zijn:P

Daarna met Marcel wat wezen drinken en uit eten:D Geslaagd dagje!

Hij was erg tevreden en als de echte opdracht binnen is wil hij ons weer als model:cheer: Dus dubbel cashen:bounce:

Ga ik nu even je site checken;)

Waarschuw beheerder
mja als hij het doet..freewebs heeft storing :/
maar klinkt als een leuke dag!ben benieuwd naar de fotos :D

Waarschuw beheerder
Mooi je site, dat je dat kan zeg :O ;)
Ziet er super uit al! Succes met verder knutselen:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 20:05:
Mooi je site, dat je dat kan zeg
Ziet er super uit al! Succes met verder knutselen

dank je, maar is gewoon met een gratis programma hoor..ik ben niet zo technisch :$
Waarschuw beheerder
nja de resultaten heb ik nog niet binnen van vandaag. (was het maar waar haha) dus daar moet ik nog even op wachten. Zodra ik ze heb plaats ik ze wel :)

Waarschuw beheerder
Technischer dan mij in elk gevalO:)
Oooh en ik wordt een stripfiguur:P kreeg een mailtje van iemand die modellen tekent als stripfiguur!:cheer: dus moet even een leuke foto uitzoeken!! Weet alleen niet welke haha!:D

Waarschuw beheerder
Klinkt wel als een leuke shoot inderdaad! Bij welke fotograaf was dat dan?
Waarschuw beheerder
Op de Website www.topmodellen.nl zijn ook fotografen te vinden. Daar kan je tevens foto's van je shoot posten

Je kan vragen stellen, commentaar vragen of geven en natuurlijks shoots en ervaring op doen!

It's all free!

Waarschuw beheerder
Maybe as zaterdag een testshoot ofzo?via mn bureau, in een hotel ergens :D alles wordt dat gefixt, visa/styling :D ik hoor morgen of de opdrachtgeefster me wilt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 21:58:
Maybe as zaterdag een testshoot ofzo?via mn bureau, in een hotel ergens alles wordt dat gefixt, visa/styling ik hoor morgen of de opdrachtgeefster me wilt

uiteraard wil ze jou! je bent de beste van dat hele xistanz :D

enne stel dat ze je niet wilt, FUCK HER

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 20:18:
Technischer dan mij in elk geval
Oooh en ik wordt een stripfiguur kreeg een mailtje van iemand die modellen tekent als stripfiguur! dus moet even een leuke foto uitzoeken!! Weet alleen niet welke haha!

ooo wat vet zeg..I :lief: stips!!

Waarschuw beheerder
Check dit :P:P is die niet geweldig O:)
Dit is het orgineel;)

[img width=332 height=500]http://interval0.rendered.startpda.net/7000001-7050000/7019441_500_500_deUI.jpeg[/img]

En dit is moi als stripfiguur :PO:) Hij is zoooo cool!!:D:D

[img width=323 height=500]http://interval1.rendered.startpda.net/13750001-13800000/13779029_500_500_r171.jpeg[/img]

Beetje een andere mond gekregen en wat blonder uitgevallen, maar ik vind m super!!
Hij gaat die van de Maxim straks ook maken;9

Waarschuw beheerder
zooo dat ziet er gaaf uit joh(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
wat gaaf!!! wie doet dat joh? dat wil ik ook wel o:)

Waarschuw beheerder
hehe ja ik ook :9

Waarschuw beheerder
Rene Janssen heeft het gemaakt!
Hij is gaaf he ;p
Als ik die van de Maxim straks ook heb, ga ik die mijn in huis doen, want de setting is precies in de kleuren van mn huis, en de achtergrond heb ik ook een schilderij van!:D
Ik weet niet of je hem zelf kan benaderen hoor, want volgens mij benaderd hij altijd de meiden, voor zover ik weet, maar je kan het proberen!! :cheer:

Waarschuw beheerder
wel tof!we willen hem wel zien he ;)

Waarschuw beheerder
Jaaa, dat komt goed hoor ;)
Pff, nog zolang wachten :( heb echt geen geduld :P

Waarschuw beheerder
heb ik ook last van :9

Waarschuw beheerder
Echt gaaf meis !!!!!!!!!!!!! :cheer:

Vond dat sowieso al een leuke foto. Leuk dat je die hiervoor gekozen hebt ( of was het zijn keuze ? )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 11:42:
Beetje een andere mond gekregen en wat blonder uitgevallen, maar ik vind m super!!
Hij gaat die van de Maxim straks ook maken;9

wow gaaf zeg! ik wil dat ooooook :D
Waarschuw beheerder
Nee, ben niet zo fotogeniek ;)

Waarschuw beheerder
:cheer: krijg er nog 1 :bounce: :woop: als ik m heb plaats ik m wel weer ;P

Waarschuw beheerder
allemaal jaloers op jouhhh ;P

Waarschuw beheerder
Ikke, ik ga die shoot doen zaterdag :) vette shit! EN!! ik ga woensdag in bikini staan voor een folder :P whahah ik ga niet zeggen welke want dan gaat iedereen mij bekijken in bikini!! ( alle2 via mn bureau)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 maart 2006 om 20:03:
Ikke, ik ga die shoot doen zaterdag vette shit! EN!! ik ga woensdag in bikini staan voor een folder whahah ik ga niet zeggen welke want dan gaat iedereen mij bekijken in bikini!! ( alle2 via mn bureau)laatste aanpassing 30 maart 2006 20:04

nou meid dit heb je verdiend hr!!!