Partyflock

Forumonderwerp · 687307
11 volgers · 380375x bekeken
Waarschuw beheerder
heeej mensuuh
hebben jullie wel 's een fotoshoot meegemaakt???
ik gisteren voor het eerst en het beviel onwijs..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op vrijdag 17 maart 2006 om 14:09:
Het voordeel daar weer van is, dat ze als ze echt in je geloven je naar een fotograaf sturen en de kosten die je gemaakt hebt voor oa je boek of setcard in houden van je salaris,

das wel erg handig dan!
ik ben veelste klein en ook net wat te appart soms met kapsels enzo om model te worden, dus doe de moeite niet om een bureau binnen te stappen, maar hier en daar een apparte shoot ga ik zeker niet uit de weg :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F) Wenniej :lief: op vrijdag 17 maart 2006 om 14:11:
ohke en daar moet je een hoop centjes voor neerleggen of dat niet?

hm..als je op een fotograaf afstapt die niks in je ziet wel ja..met een beetje geluk ziet een fotograaf je als een aanvulling voor zijn portfolio en dan doet hij het gratis *grin*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 14:13:
hm..als je op een fotograaf afstapt die niks in je ziet wel ja..met een beetje geluk ziet een fotograaf je als een aanvulling voor zijn portfolio en dan doet hij het gratis *grin

Dat klopt,

wat ik trouwens nog wilde zeggen, vooral voor meiden die erotische foto's van zichzelf laten door een onbekende fotograaf, laat die man echt iets tekenen dat ze de foto's niet voor commerciële doeleindes mogen gebruiken, voor je het weet zie je in eens een foto op tv als reclame voor een webcam site of zo,
Waarschuw beheerder
wel grappig om te wete.. zelf doe ik der niks mee hoor.. maar ik vind het altijd heeeel erg leuk om naar te kijken.. ook op tv van die dingen.. maar het lijkt er allemaal zo moeilijk uit te zien..

Waarschuw beheerder
Ik heb weer een stuk of 3 shoots gepland.
Werk altijd met contract of overeenkomst en zeker nie met onbekende mensen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op vrijdag 17 maart 2006 om 09:19:
Euh waarom?? ik neem aan dat dit just for the fun is?? Als je echt professionele foto's van je zelf wilt hebben door een goede en bekende fotograaf, dan kan je als je geen echt goed model bent, behoorlijk veel geld uit je portemonnee trekken voordat zo iemand foto's van je gaat maken. Alsof zo iemand denkt, goh laat ik even foto's gaan maken van iemand die totaal niet geschikt is als model en weet je wat, ik geef haar nog geld toe ook..alleen maar omdat ze aardig is???

Sorry hoor maar de enige manier om echte professionele fotografen te bereiken is altijd nog langs de studio gaan ipv via een internet site, dat zijn meestal juist die flut fotografen, Gewoon een blad open gooien, kijken wie de fotograaf is en langs gaan....

nou come on niet zo boos zeg. ik heb veel prof's gewoon benaderd via de mail met mijn foto's erbij. en ze hadden vaak genoeg interesse. en dit zijn gewoon shoots geweest ten behoeve van onze portfolio's (vrij werk). heb hier echt vaak genoeg ervaring mee en doe binnenkort nog steeds vrij werk trouwens, puur om het poseren/expressies niet te verleren :) ik vind het gewoon superrr leuk en in NL Heb je niet zo vaak jobs. ik heb deze zondag een betaalde fotoshoot voor het blad SEN (editorial :D) en ik zit gewoon bij 1 van de goede bureaus van Nederland. Peperoni. Heb al vaker gewerkt voor bladen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tanky op vrijdag 17 maart 2006 om 12:23:
2 spikewoman, een vraagje voor jou persoonlijk sta je bij een bureau ingeschreven, of wil je gewoon voor prive die foto's hebben??? of om een boek uit te werken??laatste aanpassing 17 maart 2006 12:23

owja en ik hoef in principe mijn boek niet meer aan te vullen met tests maar ik ben dus begonnen met shoots doen voor de fun, het is echt mijn passie weetje :) enne ik vind zelf dat mijn boek altijd wel een fijne oppepper kan gebruiken! en ik vind het gewoon ontzettend leuk om creatief bezig te zijn.
Waarschuw beheerder
oh ben wel benieuwd naar jou vroegere modellenfoto's; kan je wat posten op dit forum of wil je dat niet?
Waarschuw beheerder
in mijn tijd had je nog geen digitale foto's :D

hahahahaa,

had twee jaar geleden eentje geprobeerd in te scanen, maar die zo groot dat ik hem niet op mijn site kan zetten, hihihi
Ik heb ook nog een setcard ergens liggen ik ga kijken of ik die in kan scanen op het werk :D maar die foto vind ik zelf niet zo, had het bureau uit gekozen

Peperoni, :/ nog nooit van gehoord, maarja het is natuurlijk alweer tien jaar geleden dat ik er mee gestopt ben, ik ben van de tijd van Ulla,Elite, the bookers, AFT en modelpromotion :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 14:05:
Dutchheaven is best leuk als je foto's wilt, maar als je echte prof. foto's wilt en aan de carriere wilt werken, kun je beter een bureau binnenstappen denk ik.

Ik heb jaren terug wel wat shoots gedaan maar die zijn gewoon zwaar veroudert :/

Ik heb zoiet van; als je zelf amateur bent en niet kweet-niet-hoeveel geld voor foto's wilt uitgeven kun je je toch gewoon lekker voeral inschrijven?

Misschien zijn er genoeg meiden die een leuke start hebben kunnen maken via b.v. Duthheaven als ze nog helemaal geen portfolio hebben.

Je kunt toch vooralsnog uitkiezen welke shoots je wel of niet doet?

Je zult toch wat foto's moeten hebben voor je portfolio en niet geschoten is altijd mis...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op vrijdag 17 maart 2006 om 22:17:
Ik heb zoiet van; als je zelf amateur bent en niet kweet-niet-hoeveel geld voor foto's wilt uitgeven kun je je toch gewoon lekker voeral inschrijven?

Misschien zijn er genoeg meiden die een leuke start hebben kunnen maken via b.v. Duthheaven als ze nog helemaal geen portfolio hebben.

Je kunt toch vooralsnog uitkiezen welke shoots je wel of niet doet?

Je zult toch wat foto's moeten hebben voor je portfolio en niet geschoten is altijd mis...

dat is zeker waar :) er zitten ook goede fotografen hoor, maar ook een hele berg erg vreemde en doordrammerige mensen :/ ik denk dat je dat iets minder hebt met een goed bureau.

Maar ik zeg niet dat er verder wat mis is met dutchheaven, ik sta er zelf ook :9 vind het er wel lollig!En ik ben gek op fotos kijken, dat kan daar ook prima!
Waarschuw beheerder
dutchheaven is een hartstikke leuke site. je moet t niet zo serieus nemen met DH haha. gewoon voor de lol! enne je kan er heerlijk foto's kijken van andere mensen en je mening erover geven. zo werk je ook aan je kritische blik! dat is belangrijk als je model bent; je moet altijd kritisch naar je zelf ook kunnen kijken.

Waarschuw beheerder
goeie tips ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, dat wou ik eens horen ;)
Ik wil ook meteen met de beste fotografen werken, amar dat hoeft toch niet helemaal in het begin!

Misschien dat ik me er eens een keer in ga schrijven... O:)

Waarschuw beheerder
jaaaaa daarom wil ik dus ook winnen, want dan krijg ik de shoot mooi gratis!! o:) dus als je wilt graag stemmen
groep 2 nummer 17

http://www.emmen.nu/index.php?option=com_content&task=view&id=6663&Itemid=227

zou trouwens zelf nooit erotische foto's durfen te laten maken. misschien wel mooi ergens maar je weet dan weer nooit waar ze opduiken.
zou me dood schamen als me pa ze opeens ziet, (heeeeeel toevalling) o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien stomme vraag hoor .. maar kan iemand die ook op DH zit mij vertellen hoe ik in mijn profiel tekst onder elkaar zet ?? :S (heb goldmember)
Alles komt achter elkaar te staan

Hoop dat iemand me kan helpen O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 19:52:
Misschien stomme vraag hoor .. maar kan iemand die ook op DH zit mij vertellen hoe ik in mijn profiel tekst onder elkaar zet ?? (heb goldmember)
Alles komt achter elkaar te staan

Hoop dat iemand me kan helpen

heej :) als je een regel wilt eindigen moet je er <br>achter zetten..dan begin je eronder de nieuwe regel (Y)

Uitspraak van Satanica op zaterdag 18 maart 2006 om 16:17:
Nou, dat wou ik eens horen
Ik wil ook meteen met de beste fotografen werken, amar dat hoeft toch niet helemaal in het begin!

Misschien dat ik me er eens een keer in ga schrijven...

moet je doen!is best leuk om via die site shootjes te doen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 23:31:
heej :) als je een regel wilt eindigen moet je er <br> achter zetten..dan begin je eronder de nieuwe regel (Y)

Thnx :D kon het echt nergens vinden :)

Waarschuw beheerder
jullie betalen allemaal voor je fotoshoots dus je bent geen model.
model ben je als je shows loopt,reclames doet enz enz me vrouwtje is pitspoes van het jaar loopt bikinishows en kledingshows en doet reclame

www.chatnu.nl/JuizyChick

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 10:11:
ullie betalen allemaal voor je fotoshoots

ik betaal helemaal niks, alles wordt voor me betaald ;)

Waarschuw beheerder

Ik weet niet hoor, maar waar zie jij staan dat er betaald wordt voor shoots? Ik heb nog nooit betaald voor een shoot, als zovelen op dit topic.
De meesten werken op tfp basis en betaald. ;)

Waarschuw beheerder
jullie betalen allemaal voor je fotoshoots

dan weet je meer dan ik :9

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 09:51:
Thnx kon het echt nergens vinden

nee ik ook niet :P irritant he ;)

Waarschuw beheerder
En daar komt nog bij, dat er hier gevraagd wordt wie er wel eens een shoot heeft gedaan, en niet of je wel of geen model bent....O:)
Waarschuw beheerder
Deze zijn van een fotosessie samen met'n vriendin, gewoon voor't plezier.

[img width=320 height=213 cacheid=000bfb1100227a3337f135671a014c537e]http://img103.imageshack.us/img103/3904/wijzw98mn.jpg[/img]

[img width=213 height=320 cacheid=000bfbac00227a54c6f1951c1a014c537e]http://img132.imageshack.us/img132/3761/5658360605dsk1it.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
leuke fotos kat (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 12:50:
leuke fotos kat

Thanx...heb er nog meer maar...hier laat'k't maar bij...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 12:02:
nee ik ook niet :P irritant he

jah inderdaad :) maar ik heb het nu voor elkaar, thnx :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Katje2 op zondag 19 maart 2006 om 12:50:
Thanx...heb er nog meer maar...hier laat'k't maar bij...

jammer O:)
Waarschuw beheerder
paar foto resultaten van shoot met stefan duursma. Ben erg tevreden.

[img width=320 height=480 cacheid=000bfbb500227a78dd3f3a6c1a014c5da3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZDL7RSFJ[/img]
[img width=319 height=480 cacheid=000bfbb700227a7e77ae10e11a014c5da3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=QAKLDZNY[/img]
[img width=319 height=480 cacheid=000bfbb900227a80d055d8261a014c5da3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=XMUYINDC[/img]
[img width=319 height=480 cacheid=000bfbbb00227a82370e573c1a014c5da3]http://www.mijnalbum.nl/Foto=3XPJJBTJ[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 14:23:
jammer

Jij mag ze persoonlijk wel eens zien ;)!

Waarschuw beheerder
heyyz Belissima!

Had je pics gezien! Ik vind je een mooi koppie hebben maar je full length foto vind ik niet zo. De pose hierboven lijkt net of je giga heupen hebt, enne volgens mij is dat helemaal niet zo! :O
Waarschuw beheerder
het was heel moeilijk om het jurkje mooi in de plooi te laten vallen omdat hij steeds opkruipt en zo. misschien moet ik hem nog ff bewerken dat je die plooitjes bij mijn heupen niet meer ziet ;)dankjewel in iedergeval :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 maart 2006 om 15:12:
Had je pics gezien! Ik vind je een mooi koppie hebben maar je full length foto vind ik niet zo. De pose hierboven lijkt net of je giga heupen hebt, enne volgens mij is dat helemaal niet zo!

Hier sluit ik me bij aan.
Ik denk ook dat het aan het jurkje ligt, want bij de andere foto's ziet het er raar uit bij je schouders.
Waarschuw beheerder
oh ja ghislaine, ik had trouwens op dh "jouw" trouwfoto's gezien (naja in die jurken dan hihi)

WOW gewoon. supermooie foto's, en behalve dat lijkt het me echt geweldig om in zulke jurken "mooi" te zitten wezen :)
Waarschuw beheerder
yeaahhhh

vandaag was mn fotoshoot top!!! mn rug is zowat gekraakt en mn knieën doen zeer enzo haha door die hoge schoenen (hak van 15 cm...) en dan nog de GEKSTE poses doen.... pffff

maar wel goeeeeeeeeeeie foto's! als de SEN uit is dan vertel ik het hier :)
enne misschien ook de cover!!!!!!!!!!!!!!!!! please duim voor me!! is dan echt mn ALLEREERSTE cover
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb trouwens een beginnende site waar je eventueel meldingen kan doen van fakers en daar staat er ook een blacklist op van fotograven en bureau's

http://www.modelblacklist.com/

Waarschuw beheerder
nog nooit, wil eigelijk wel foto's opsturen
Waarschuw beheerder
jullie betalen allemaal voor je fotoshoots dus je bent geen model

Dat zeg jij want jij hebt er verstand van 8)

je hebt verschillende manieren van samenwerking,

een fotograaf wil zijn porfolio uitbreiden en heeft een model nodig, betaald haar een leuk bedraagje en geeft haar een paar foto's die zij weer kan gebruiken.

Een model wil haar porfolio uitbreiden en vraagt een bekende fotograaf en betaald voor de foto's dus per afdruk.

Of een klant heeft een model nodig en betaald haar, maar dan mag ze niet mauwen achteraf over de kwaliteit van haar foto's O:)

Waarschuw beheerder
Inderdaad een beetje een onzinnige reactie.

Wel een mooie meid hoor, die vriendin van jou !

Dit is mijn laatste foto.
Wacht nog op de rest.
[img [ width=600 height=425 cacheid=00089b1500180a7094ee83f71a014cbfd3]http://img.photobucket.com/albums/v67/tigerrrlily/ikzelf/rozeliberty.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
erg mooie foto tigerlily!

Waarschuw beheerder
Mooie foto's allemaal!

(F)

Waarschuw beheerder
2 Belissima: Thanxx :D Ik voelde me echt een prinses gewoon, ik heb ja gezegd op de tfp alleen maar omdat ik zo graag wilde weten hoe het voelde om een trouwjurk aan te hebben en ik kan je zeggen, It feels AMAZING.. echt. Mocht je ooit gaan trouwen, of ik, het is echt speciaal...
Waarschuw beheerder
Ze willen mijn foto's nog niet openbaar maken, wat ik heel jammer vind!
Maar ze wachten tot eind dit seizoen en dan krijg ik ze ook. :D

Waarschuw beheerder
model ben je als je shows loopt,reclames doet enz enz me vrouwtje is pitspoes van het jaar loopt bikinishows en kledingshows en doet reclame

www.chatnu.nl/JuizyChick

goos... jouw vriendin is al helemaal geen model...

Waarschuw beheerder
shoots zijn leuk:D
mooie fotos allemaal
ik heb de 30ste weer een grote shoot:D

Waarschuw beheerder
donateur
Jihaaa!! Ik ben zaterdag promo-model op de Beauty Trade Special Beurs in de Jaarbeurs in Utrecht :)
Ik word helemaal in de Barok-style gemaakt en moet dan op de catwalk lopen en rondlopen om te flyeren :D

Zo gaaf :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 17:13:
Jihaaa!! Ik ben zaterdag promo-model op de Beauty Trade Special Beurs in de Jaarbeurs in Utrecht
Ik word helemaal in de Barok-style gemaakt en moet dan op de catwalk lopen en rondlopen om te flyeren

Zo gaaf

ahhh doe je goed!!leuk joh!veelplezier :D:D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 16:43:
goos... jouw vriendin is al helemaal geen model...

:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Katje2 op zondag 19 maart 2006 om 14:33:
Jij mag ze persoonlijk wel eens zien !

kom je ze showen dan? :9

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 23:03:
ahhh doe je goed!!leuk joh!veelplezier

thnx :) gaat er iemand toevallig naar die beurs?? wel effe bij mij komen kijken dan he :D
Ik ben model voor Special Cosmetics, Standnummer BO40, Hal 10