Partyflock

Forumonderwerp · 687307
11 volgers · 379164x bekeken
Waarschuw beheerder
heeej mensuuh
hebben jullie wel 's een fotoshoot meegemaakt???
ik gisteren voor het eerst en het beviel onwijs..

Waarschuw beheerder
:O ik ga ook misschien naar wilron

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 14:59:
zondag katja!

Ja daar ga ik de 12e van januari heen :jaja:
Waarschuw beheerder
ik wil ook naar katja :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 09:48:
En Nas? Hoest nu?

Nog steeds ziek :S heb verzorging nodig :(;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 22:06:
Ja daar ga ik de 12e van januari heen

Cooool!! Leuk joh, ik ergens in maart!:cheer:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 14:59:
Zaterdag portfolio shoot at my agency!

Succes wijfie!! Laat me even weten hoe het was, ik ga woensdag heen:yes:

En hebben jullie nog een visa kunnen vinden voor morgen?? Hope so (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 09:48:
En ja Wilron daar heb ik ook nog veel van tegoed!

Hehe... Oh, jij hebt al eens een duo gehad met Nathalie he?

Waarschuw beheerder
hoe komen jullie toch allemaal aan al die shoots??
lijkt me zo gaaf om dat een x te doen..
mja moet je zeker wel echt aan de 90-60-90 standaard voldoen?
Waarschuw beheerder
elke mafkees kan tegenwoordig een shoot doen joh; stelt niks voor!

www.dutchheaven.nl is het toverwoord

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op zaterdag 17 december 2005 om 19:18:

:yes: ongeloofelijk af en toe he, wat er voorbij komt:S :no:

Waarschuw beheerder
ja fotoshoot van de webcam... :S
Waarschuw beheerder
nope nog niet gehad, mja soort van haha,, maar nog niet profeccioneel. lijkt me wel heel koel :yes:

Waarschuw beheerder
Ja is niet zo moeilijk om een shoot te regelen. Maar wat er soms uit komt, ja dat is soms meer dan erg!!!
Elk persoon met een foto is opeens fotomodel! hahahaha

Ach ja, gelukkig zijn de mensen die ik hier herken en die ook van DH zijn, wel weer de mooiere meiden zijn! Helaas te weinig mannen als model!
En 90 - 60 - 90,,, Is niet heilig hoor!!!

@NAS
De verzorging komt er aan hoor!!!
;-)
Waarschuw beheerder
ik heb wel respect voor al die mensen die niet de ideale maten hebben maar toch fotoshoots doen :) het vergroot je eigenwaarde. maar ja je hebt wel sommige mensen die denken dat ze "god" zijn als ze een aantal shoots hebben gedaan en sommigen beweren dat ze écht model zijn. daar kan ik niet tegen.

Waarschuw beheerder
wat is er dan met wilron? ik ga ook misschien naar hem toe, en idd, ik heb ook veel respect voor mensen met een wat grotere maat die gewoon er niks van aan trekken, ik ben ook geen standaard maatje,

Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op zondag 18 december 2005 om 12:06:
ik heb wel respect voor al die mensen die niet de ideale maten hebben maar toch fotoshoots doen het vergroot je eigenwaarde. maar ja je hebt wel sommige mensen die denken dat ze "god" zijn als ze een aantal shoots hebben gedaan en sommigen beweren dat ze écht model zijn. daar kan ik niet tegen.

ja dat is ook zo, ik zie zovaak mensen, die hebben 1 serie gedaan, zijn ze gelijk model, dat wil nou niet zeggen dat ik ook een echt model ben, ik zit er nog tussenin

Waarschuw beheerder
Ghislaine, nog dank voor de groetjes! Hoe ging je shoot? Ik moest ook voor m'n portfolio komen en voor expressie oefenen. Het was echt top! Ik ben echt blij dat ik voor Xistanz heb gekozen! Was echt super leuk gister. De tijd vloog echt heel snel voorbij! En ik heb er echt HEEL VEEL van geleerd!!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 12:11:
wat is er dan met wilron?

Ik heb echt super mooie foto's aan de fotoshoot over gehouden. Dat is eigenlijk de hele reden dat ik bij Xistanz zit nu. Ik heb er alleen een paar gehad via de mail en de rest moet ik nog krijgen op CD. Dat duurt een beetje langer als verwacht maar hij heeft het ook super druk. Dus ik wacht gewoon nog even. Ik heb van de week een mailtje gehad dat hij deze week erachter aan zou gaan. Voor de andere kan ik niet praten maar ik vond het een super relaxte man om mee samen te werken. En ik ben hem heel erg dankbaar voor de mooie foto's.

Succes met de beslissing!

(K)

Waarschuw beheerder
He jij bent ook bij xitanz geweest gisteren? Ghis toch ook? Ik kon gisteren ook om 1 uur komen alleen was nog ziek...dus ga woensdag heen
Maar is Pieter aardig? Ben erg benieuwd hoet het gaat :)
Waarschuw beheerder
ja dat is ook zo, ik zie zovaak mensen, die hebben 1 serie gedaan, zijn ze gelijk model, dat wil nou niet zeggen dat ik ook een echt model ben, ik zit er nog tussenin

sorry maar niet om t 1 of ander hoor, maar ik vind dat jij jezelf in verste verte nog geen model mag noemen..

volgens mij is jou pappie gewoon fotograaf en jij een beetje fotogeil want die shoots van jou zijn echt alles behalve proffesioneel..:S

ik moet toegeven dat je op je pf een aantal mooie foto's heb staan..maar als ik dan doorklik naar je mymodels-site..echt..hoe goedkoop!! die achtergrond, die houdingen, die kleding!!!
ik kan me niet voorstellen dat dit echt serieus bedoelde shoots zijn..dit
lijkt meer op een speelmiddagje thuis in de bijkeuken even "een shootje" doen met wat vriendinnetjes in je alledaagse coolcat-outfitje..(ik speelde vroeger met barbies..mja ieder zn meug, i guess..)
ja je bent wel dun (weinig vorm verder, maargoed je bent ook nog niet volgroeid waarschijnlijk, maar ik vind je koppie ook niet echt, tja hoe zeg je dat?? prettig om naar te kijken...

btw als de fotograaf echt je vader is, moet ik zeggen dat ik t best wel ziek vind dat hij zulke foto's maakt van zijn 16jarige dochtertje en haar vriendinnetjes..

mja das mijn mening en het viel me gewoon op.. B)
no hard feelings verder..:)

Waarschuw beheerder
DISORTED NERVES nou sorry hoor met je grote waffel over sweety.
die fotos; vind ik er wel goed uitzien.
en die zijn absoluut niet door n amateur gemaakt.
zielig om zo te schelden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Disorted Nerves op zondag 18 december 2005 om 14:10:
sorry maar niet om t 1 of ander hoor, maar ik vind dat jij jezelf in verste verte nog geen model mag noemen

dat zegt ze toch niet
lees dan
buikdanseresje

Waarschuw beheerder
ben t toch wel met Disorted Nerves eens :jaja:

Waarschuw beheerder
Zaterdag was leuk bij Pieter! Pieter is aardig hoor Nastas ;) hoef je niet bang voor te wezen. Hij zei nog, komt nog een model zo, ik vroeg Wie dan? Ja Victoria. OOO!! :)

Ben net terug van Katja en ik kan je zeggen ik heb echt MEGA vette foto's! :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Jaaaaa, toch nog een visa gevonden?? Wie heeft het gedaan? Wat voor pics worden het?? Im curious:P

Ja dus het was leuk ?? Ben erg benieuwd, wat voor foto s heb je gemaakt dan? Ook visa enzo? Of alleen naturel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 17:42:
ben t toch wel met Disorted Nerves eens

ik ook ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Disorted Nerves op zondag 18 december 2005 om 14:10:
sorry maar niet om t 1 of ander hoor, maar ik vind dat jij jezelf in verste verte nog geen model mag noemen..

volgens mij is jou pappie gewoon fotograaf en jij een beetje fotogeil want die shoots van jou zijn echt alles behalve proffesioneel..

ik moet toegeven dat je op je pf een aantal mooie foto's heb staan..maar als ik dan doorklik naar je mymodels-site..echt..hoe goedkoop!! die achtergrond, die houdingen, die kleding!!!
ik kan me niet voorstellen dat dit echt serieus bedoelde shoots zijn..dit
lijkt meer op een speelmiddagje thuis in de bijkeuken even "een shootje" doen met wat vriendinnetjes in je alledaagse coolcat-outfitje..(ik speelde vroeger met barbies..mja ieder zn meug, i guess..)
ja je bent wel dun (weinig vorm verder, maargoed je bent ook nog niet volgroeid waarschijnlijk, maar ik vind je koppie ook niet echt, tja hoe zeg je dat?? prettig om naar te kijken...

btw als de fotograaf echt je vader is, moet ik zeggen dat ik t best wel ziek vind dat hij zulke foto's maakt van zijn 16jarige dochtertje en haar vriendinnetjes..

mja das mijn mening en het viel me gewoon op..
no hard feelings verder..

je mening zo verkondigen naar iemand is keihard. je had het best neutraler kunnen brengen; zo wek je alleen maar negatieve gevoelens op en maak je mensen onzeker. het valt me zo op dat als mensen kritiek op elkaar hebben dat ze snel op het negatieve aspect ingaan. waarom de dingen niet positiever verwoorden? ik snap dat niet. een koe kan uitrekenen dat Sweety (ik weet je echte naam niet) dit niet leuk zal vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 18:53:
Zaterdag was leuk bij Pieter! Pieter is aardig hoor Nastas hoef je niet bang voor te wezen. Hij zei nog, komt nog een model zo, ik vroeg Wie dan? Ja Victoria. OOO!!

Ben net terug van Katja en ik kan je zeggen ik heb echt MEGA vette foto's!

heeeeeeey SNOW :D
gaaaf hr!!! ben zooo benieeeuwd!!!!!!!!!! wel showen hier he die foto's :D:D:D

"kan niet wachten"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 13:10:
He jij bent ook bij xitanz geweest gisteren?

Hey! Ja dan heb ik jou sessie gevuld. Ik ben om 1 uur gegaan. Was echt heel leuk. Vooral expressies oefenen. Moest ik overdreven boos doen enz.

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 18:53:
Zaterdag was leuk bij Pieter! Pieter is aardig hoor Nastas hoef je niet bang voor te wezen. Hij zei nog, komt nog een model zo, ik vroeg Wie dan? Ja Victoria. OOO!!

Ben net terug van Katja en ik kan je zeggen ik heb echt MEGA vette foto's!

Tof meid! De foto's op de site van Xistanz vind ik ook super van je! De naam Katja is hier vaker voorgevallen (heb het niet helemaal gevolgd) maar ik kijk uit naar je foto's!

En nog voor Disorted Nerves...
Lees voortaan waar een topic over gaat voordat je je bek open gaat breken over een ander... Heb jij welleens een fotoshoot gedaan? Dat is niet uit je verhaal op te maken. Alleen dat je erg jaloers bent op een ander. Maar ach 'I can't blame you'. Sweety schrijft er nog zo bij:

dat wil nou niet zeggen dat ik ook een echt model ben,

Wat loop je dan te zeiken? Ga lekker op een andere topic verneuken. Hier hebben we leuke gesprekken met elkaar. Als je een meid niet mooi vind is dat lekker boeiend dat jij ermee zit.

Waarschuw beheerder
bij de site dutchheaven.nl moet je eerst een kopie van je id sturen! Ik vraag me dan af waarom!
Waarschuw beheerder
tja in verband met de betrouwbaarheid ofzo.
controle is er wel veel op DH door de moderators..

ik vind het wel prettig aan de ene kant omdat je niet zo snel 'wijvengezeik' hebt op de forums

Waarschuw beheerder
donateur
Tjonge tjonge....wat is het toch allemaal weer genuanceerd Distorted nerves. Het leuke aan fotografie is dat het allemaal zo subjectief is als je het maar hebben wilt. Wat de een mooi vind is voor de ander bagger. Maar heb in ieder geval het fatsoen om het normaal uit te drukken.

Ik vind tweety een erg fotogeniek meisje. Of ik een meisje op die leeftijd in zelfophoudende kousen zou willen fotograferen is een andere zaak en de karate-foto in haar profiel is ook niet helemaal mijn smaak maar voor de rest is het naar mijn mening allemaal doordacht en mooi gedaan.

Ik werk reeds 15 jaar in theatertechniek en bedrijfsevenementen......vanuit mijn ervaring daar heb ik zeer gegrond vermoeden over het kwaliteit danseresje wat jij in een professionele markt voor zou stellen maar ik hou maar even wijselijk mijn mond.

Bij DH is het sturen van een kopie van je id om de site zo schoon mogelijk te houden van fakers en ander gespuis.

Een ieder veel plezier bij wat voor fotogeknutsel je ook maar betrokken bent!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op zaterdag 17 december 2005 om 19:18:

Dus er is toch nog hoop voor me. :$

O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jewwy op maandag 19 december 2005 om 06:10:
Dus er is toch nog hoop voor me.

ik laat je graag in die waan :P hahaha!!!

*grapje*

Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen zaterdag ook weer een shoot gedaan, met Mark Steffelaar (Digitaal op DutchHeaven)...
Was erg leuk om te doen en zaten nu al super resultaten bij!
Ben benieuwd naar het eindresultaat!....

Greetz

Waarschuw beheerder
Disorted Nerves

Sorry.. maar misschien had je dit iets subtieler kunnen zeggen. Ik vind dat sweety mooie foto's op haar profiel heeft staan, professioneel of niet... wat boeit dat nou..

Waarschuw beheerder
ach, de beste manier om jezelf beter te voelen is om anders af te zeiken toch?

Waarschuw beheerder
ehh heb nog nooit id gestuurd naar dh :S maar ben geen faker hoor ;)

kan Niet wachten tot ik pics binnen heb!Die bij Katja zijn echt zoooo gaaf! kan ik echt goed gebruiken! :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 12:05:
ach, de beste manier om jezelf beter te voelen is om anders af te zeiken toch?

:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
wat een drama weer hier :gaap:

Ben benieuwd naar de foto's ghislaine :)

Waarschuw beheerder
wat een drama weer hier

Drama alom :P

Waarschuw beheerder
ooooooo! heb wat binnen van zaterdag, maare dat bekijk ik thuis wel even, doe dan wel wat plakknip werk :D en dan laat ik wel wat zien!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 13:29:
wat een drama weer hier

hahhaha! het is hier een soap wist je dat nog niet ;););)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op maandag 19 december 2005 om 19:02:
hahhaha! het is hier een soap wist je dat nog niet

nu wel ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:32:
Ik heb afgelopen zaterdag ook weer een shoot gedaan, met Mark Steffelaar (Digitaal op DutchHeaven)...

Hij is goed he !! En nog een aardige vent ook :d
Ik ben ook 2 keer bij hem geweest. Sta ook op zijn site.

Waarschuw beheerder
ehh heb er nu ff snel 2pics uitgehaald, staan allemaal op sheets, hoop knipwerk. Op het moment echt te druk om nog meer uit te halen en ook omdat de mooiste in lingerie zijn, zijn gewoon echt gaaf, kan zo in een boekje, maar de mensen hier op pf hoeven dat niet allemaal te zien ;) MAAR als ik die van katja heb, die zijn allemaal apart, en die gooi ik dan op een site en kan ze dan hier neerzetten...

Waarschuw beheerder
@ Tigerlily...Ja hij is heel goed...Heb 1 foto en die is al toppie!! :yes: Hij is idd ook aardig...Ik heb je idd gezien op zijn site...Jouw foto's zijn ook zeker gaaf!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind tigerlily iets weg hebben van chantal jansen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 21:06:
Jouw foto's zijn ook zeker gaaf!!!!

Thanx :d
Ben er ook onwijs blij mee. :d
Heb wel aan hem gevraagd of hij die ene in dat rode lingeriesetje nog een andere wil bewerken van die serie, want ik vind me haar niet goed zitten op die foto.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 20:54:
ehh heb er nu ff snel 2pics uitgehaald, staan allemaal op sheets, hoop knipwerk. Op het moment echt te druk om nog meer uit te halen en ook omdat de mooiste in lingerie zijn, zijn gewoon echt gaaf, kan zo in een boekje, maar de mensen hier op pf hoeven dat niet allemaal te zien MAAR als ik die van katja heb, die zijn allemaal apart, en die gooi ik dan op een site en kan ze dan hier neerzetten...

ik heb je foto's gezien van katja!! met waterdruppels!! origineel :D
mooie sfeer

Waarschuw beheerder
Mooie foto's:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op maandag 19 december 2005 om 09:18:
ik laat je graag in die waan hahaha!!!

:O

:X
Waarschuw beheerder
Ja 1 keer.. niet zo lang geleden. Ik heb de foto's nog niet gekregen, hoop wel snel. Ben benieuwd. Echt fotogeniek ben ik niet, vind ik zelf. Maar het was wel een leuke ervaring.