Partyflock

Forumonderwerp · 687307
11 volgers · 378295x bekeken
Waarschuw beheerder
heeej mensuuh
hebben jullie wel 's een fotoshoot meegemaakt???
ik gisteren voor het eerst en het beviel onwijs..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 22:23:
@spikewoman: binnenkort weer een shoot?? Je bent lekker bezig he!!

nee nee nu effe niks; helaas. wil daarom graag weer een shoot doen; heb ook echt zin om gewoon weer m'n eigen shoots te regelen maar m'n bureau neemt dat nu van me over en op dit moment zit me boek genoeg vol met testfoto's. daarom hoeft t nu effe niet; gaat echt om de tearsheets voornamelijk...

wel gaaf zeg dat je naar Iconogenic gaat :D ze is erg goed bezig laatste tijd.. wat voor soort shoot ga je doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 18:37:
Kep ook weer nieuwe foto's!! Hier een paar !!

Ik zie dat je bij Dmma bent geweest. Daar heb in in januari een shoot gepland. Echt hele mooie foto's op je site meis! Op sommige foto's lijk je echt veel op Nicole Kidman. Mooi hoor!

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heej Bacobabe.
Ik zag op je site dat je ook een mayofles leeg moest spuiten, haha.
Heb ik ook gedaan. ;) Easy Money .... EUR 25,0 in 5 minuten :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op vrijdag 25 november 2005 om 23:54:
wel gaaf zeg dat je naar Iconogenic gaat ze is erg goed bezig laatste tijd.. wat voor soort shoot ga je doen?

Ja, ze maakt echt super foto s de laatste tijd:D Heb t geduld wel voor haar..haha!

Mag je nu nog wel zelf shoots gewoon op tfp doen of is dat not done, bij je bureau?
Ik ben ook druk bezig fotografen te benaderen, krijg namelijk mn eigen site binnen 3 maand, dus wil even nieuw werk hebben!
Alleen wat er met de fotografen op dh aan de hand is:S vol enthousiastme reageren ze, plannen doorspreken....en dan komt de datum in zicht...en dan zijn ze spoorloos en dan reageren ze niet meer:S Dus baal als een stekker, dus maar weer andere benaderen:S

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 10:00:
Easy Money .... EUR 25,0 in 5 minuten

Haha, ideaal zijn dat soort opdrachtjes he! Ik heb ook een keer in 5 minuten 50 euro verdient:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 10:20:
Mag je nu nog wel zelf shoots gewoon op tfp doen of is dat not done, bij je bureau?
Ik ben ook druk bezig fotografen te benaderen, krijg namelijk mn eigen site binnen 3 maand, dus wil even nieuw werk hebben!
Alleen wat er met de fotografen op dh aan de hand is vol enthousiastme reageren ze, plannen doorspreken....en dan komt de datum in zicht...en dan zijn ze spoorloos en dan reageren ze niet meer Dus baal als een stekker, dus maar weer andere benaderen

hee

als een fotograaf interesse heeft dan verwijs ik diegene door naar mn agent. tot nu toe heb ik een stuk of 5 aanbiedingen gehad maar geen 1 fotograaf heeft de ballen om mn agent op te bellen! wel bijzonder omdat het namelijk fotografen zijn die hun modellen bijvoorbeeld ook van de Boekers (www.deboekers.nl) halen.. maar ja goed als ze geen moeite willen doen dan niet! zie je ook gelijk weer hoe groot hun motivatie is ;) niet zoveel dus. en ik werk alleen met gemotiveerde mensen anders schiet t niet op.

verder jeuken mn handen om weer zelf shoots te regelen eigenlijk.. maar voortaan moet t in overleg met mn bureau, omdat ze willen dat ik alleen met goede professionals werk en de foto's moeten ook klanten trekken zodat klanten mij gaan boeken voor een opdracht.

lijkt me wel heel gaaf om een keer met Iconogenic te werken :) ben benieuwd naar je foto's!

Waarschuw beheerder
Hmm, das wel balen idd:S
Soms dan heb je inderdaad van die periodes dat je wil shootenO:) En als ze dan niet naar je agent durfen te stappen...pfff...haha! Inderdaad wat een motivatie:S

Kan je anders katja niet gewoon mailen en uitleggen dat het via het bureau moet? Denk dat ze wel interesse in je heeft hoor:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 10:20:
Uitspraak van Tigerlily op zaterdag 26 november 2005 om 10:00:

Haha, ideaal zijn dat soort opdrachtjes he! Ik heb ook een keer in 5 minuten 50 euro verdient

Altijd baas boven baas, haha :respect:

Waarschuw beheerder
Pff ben een partij gaar :S mij benieuwen voor morgen :S Ook omdat het zulk shitweer is, moet toch naar Zwolle rijden.

Donderdag was ERG apart. Aantal meiden waren wel aardig/ok. Maar degene die al langer bezig waren waren boel arro :S Wat erg apart was, was de meid die was al 5jaar bezig, nu 20jaar, durfte niet echt dr top uit te doen met doorpassen :S Apart :S en wel een BIG AIR hebben he...

Kleding was ook vaag hahah! Laatste 2 outfits waren wel goed, iets wat ik ook wel aan zou kunnen doen. Zacht roze jurk, en een soort of pyama broek onwijs strak om je kuiten met een top erbij en een kralen oorwarmer hehehehe

Zijn wel pics gemaakt maar wanneer ik die krijg te zien :S ik weet het niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 09:24:
Ik zie dat je bij Dmma bent geweest. Daar heb in in januari een shoot gepland. Echt hele mooie foto's op je site meis! Op sommige foto's lijk je echt veel op Nicole Kidman. Mooi hoor!

Hee thanks :$!!
Ja Danny van DMMA is echt een hele aardige man en zeker een goede fotograaf! Hij is ook gewoon onwijs relaxed, dus klikte goed! En ben blij met het resultaat..
Haha grappig, dat van N.Kidman had ik vorige week voro het eerst gehoord, ook hier op PF van iemand, nog nooit iemand horen zeggen haha :)!

En die Mayo verdiende idd lekker goed ;)!! Heb het 2x gedaan... zal vast voor dezelfde man geweest zijn bij jullie, want hij had toen meer dan 100 mensen nodig.. geniaal!!

@ Syl: En hoe was de BLEND?!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2005 om 10:36:
Uitspraak van Tigerlily op zaterdag 26 november 2005 om 10:00:

Haha, ideaal zijn dat soort opdrachtjes he! Ik heb ook een keer in 5 minuten 50 euro verdient

Altijd baas boven baas, haha

wow, ik had 1 keer in een middag 70 euro verdiend, en voor 4 series 110 euro, ook lekker :P
Waarschuw beheerder
sweety jij hebt echt een heel goed koppie hr!! wat zijn je maten en hoe lang ben je?

@ baco: maandag ga ik kijken als ik tijd heb :D

Waarschuw beheerder
2 keer fotoshoot gedaan...
Erg leuk om te doen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op zaterdag 26 november 2005 om 22:00:
sweety jij hebt echt een heel goed koppie hr!! wat zijn je maten en hoe lang ben je?

ik ben maar 1.65, ik ben te klein
Waarschuw beheerder
oh da's jammer; als je langer zou zijn zou je denk wel een heel goed fashionmodel zijn namelijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op zondag 27 november 2005 om 12:46:
oh da's jammer; als je langer zou zijn zou je denk wel een heel goed fashionmodel zijn namelijk!

dank je :D, maar je hebt tog ook specials? van die iets kleinere modellen? zoals kate moss?
Waarschuw beheerder
ja klopt

bij Max Models hebben ze specials bijvoorbeeld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 13:06:
dank je , maar je hebt tog ook specials? van die iets kleinere modellen? zoals kate moss?

Kate Moss is 1.73 en dat kan nog wel, haar uitstraling composeert weer ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tsja.. aan je gezicht valt soms nog het een en ander te veranderen, maja aan je lengte doe je niet zoveel he? :P ik ben ook vrij klein en tsja.. nix aan te doen :P

Waarschuw beheerder
Today! I stole another show! was echt super gave kleding! wel helemaal in Zwolle maar wel de moeite waard! :D
Waarschuw beheerder
kijk dat doe je goed zeg.

dat heb ik nog niet gehad haha.

maar wat moest je die 10 min doen dan?

Waarschuw beheerder
Ik ook, voor reclame, nog geen 10 min
Waarschuw beheerder
kijk dat doe je goed dan
Waarschuw beheerder
Yep, vorig jaar (juli) heb ik een fotoshoot gehad, was altijd al benieuwd hoe zoiets ging. Was wel leuk, maar niet dat ik het nog een keer zou willen hoor. :)

Waarschuw beheerder
en wat zie ik daar? Vickje ook bij Xistanz!! ;)

Waarschuw beheerder
Ha Ghislaine,

ja dat klopt, ben alleen vollop bezig met shoots regelen. Pfff dat is ook en karwei zeg! Ik vond Pieter daar echt super aardig! En ik kan zelf veel shoots regelen om aan mijn portfolio te werken dus we zullen zien hoe het uitpakt!

Heb jij de catwalk training al gehad? Ik moet die nog doen maar uit hoeveel delen bestaat die? Pieter zei dat ik maar 1 keer zou moeten komen omdat ik al catwalk had gedaan. Maar ik zit toch wel een beetje met die schulden die je dan opbouwt in m'n maag. Je betaald het idd gewoon af met opdrachten maar het is een raar iets natuurlijk. Vandaar dat ik eerst zelf shoots regel.

Nog opdrachten in de vooruitzicht voor jou?

(K) Vic

Waarschuw beheerder
Zozo! Congratz! :) Jaa Pieter is heel aardig :)
Ik heb 1keer zo'n training gedaan. En had dus afgelopen donderdag en zondag een show gelopen.Ging goed! 1 daarvan was betaald, maar de helft daarvan wordt ingehouden door die training. Denbosch is voor mij ook wel een eind weg hoor :S

Heb verders wel aangegeven dat ik het heel leuk vond om te doen! Ik hoor/merk het wel...

Waarschuw beheerder
Ik had gister weer een fotoshoot, en ik heb er binnekort 1 bij Roy Fenstra, heb ik echt zin in :D en vanaf 1 april mag ik foto's plaatsen van de coiffure award :D

Waarschuw beheerder
Heb morgen weer een opdracht:cheer::D

Waarschuw beheerder
Heb afgelopen zondag shoot gehad voor een kalender :) en heb er voor december 2gepland staan :cheer:

Waarschuw beheerder
half jaartje modelle werk gedaan, super kick :D
Waarschuw beheerder
donateur
:O

Nog meer mooie vrouwen hier. 8)

Waarschuw beheerder
heb vandaag weer 1 gehad :d met frank doorhof :)
hier effe 2 platen wel extreem maar ben erg tevreden over (is trouwens nepbont hoor ;) )

[img width=400 height=600]http://groups.msn.com/_Secure/0ZgAAAG4cY4WJ1EL0QoMzS9t7qWSqYS!GuY!s*dwM*Hp1Kk7DH9IH3mLdKA57pRuwSCq91ts0mU86OYV5rgw60jZIGa1k!VeihY!C6qR3AS*9wEr4QGhrMOSF!0Ci0wPU3Ptm67KwZoKlPRltZg7cJg/Danielle%20A%20--108--%201%20December%202005.jpg?dc=4675549988269004089[/img]

[img width=378 height=600]http://groups.msn.com/_Secure/0ZQCJAkEcgnGJ1EL0QoMzS9t7qWSqYS!Gdq7c4MBqb!3YHAS7NeU7p8UKbqWWAxsbMh5pYeYgy!94PnoVD76w5bxbvsWTXD3ONsaieGaaXiZYJ4psuNUArGNwE4G0HUagOH3RpQUhSS*G7SkUQLcYFg/Danielle%20A%20--93--%201%20December%202005.jpg?dc=4675549988666129491[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 Ghislaine;
Je hebt ook echt hele leuke en mooie foto's op de site staan. Heb je vaak shoots of vaker catwalk? Ik vind beide heel leuk om te doen maar ik heb niet echt perfecte maten. Mijn taille klopt niet helemaal in verhouding (die zou 30 cm moeten schelen met je heupen) maar ach, komt goed. Ik heb tot nu toe zo'n 4 shoots in de kerst-vakantie en 2 in de week erop.

2 ••Donder_D­ane••;
Wow! Mooie foto's op je site zeg!
Echt om trots op te zijn!

(K)

Waarschuw beheerder
ikhad gister een shoot, en ik heb volgende week zondag een shoot bij roy :D:D

Waarschuw beheerder
Ik heb afgelopen donderdag een aparte fotoshoot gedaan.

Ik moest net doen of ik aan het huilen was.
Wel raar hoor ... een potje gaan zitten janken om niets, haha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 10:54:
Ik heb afgelopen donderdag een aparte fotoshoot gedaan.

Ik moest net doen of ik aan het huilen was.
Wel raar hoor ... een potje gaan zitten janken om niets, haha.

haha heb ik ook gedaan met Ton Dirven :D

was echt wel leuk om te doen, echt anders :D

bij wie was dat?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dit was bij Hans de Vries. ( rotterdam )
Hij is bezig met een opleiding voor fotografie en ik help hem bij zijn opdrachten voor school.
Wel leuk hoor ! Lekker afwisselend :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 11:38:

Dat is dan al de 3de fotograaf die Hans de Vries heet...

Waarschuw beheerder
Haha, ja, het is zowiezo een veel voorkomende naam. :jaja:
Hij staat ook op DH

Waarschuw beheerder
Heej, ik zie dat Esther op jouw site staat :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 15:48:

yeeey die is een tijdje geleden bij me geweest :)

leuke meid enzo !
Waarschuw beheerder
ja ik heb mee gedaan aan een modelenwedstrijd en ik ben tot de halve finale gekomen.....ik vond het onwijs gaaf om eeen fotoshoot mee te maken en ik ga me zeker in schrijven bij een modellenburo....er zijn en 5 die me willen als model
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben ook gevraagd voor de coiffure award :D
door iemand die vorig jaar heel ver gekomen is :D:D:D
Waarschuw beheerder
Leuk zeg.

Ik heb net telefoon gehad van het casting buro. En ik moet voor gesprek komen. Alleen is er nog iemand en gaat om 1 rolletje.

Dus weer afwachten
Waarschuw beheerder
donateur
Hee thanks !!
Ja Danny van DMMA is echt een hele aardige man en zeker een goede fotograaf! Hij is ook gewoon onwijs relaxed, dus klikte goed! En ben blij met het resultaat..

ik ben ook gevraagd door dmma maar ik moest dan ook in lingerie en dat wil ik niet dus helaas pindakaas...
Waarschuw beheerder
[img width=1 height=1]http://www.extrafilm.nl/appdata/{3C3B73DC-2272-431B-9AAC-4DFF3D0A356C}/images/{A1655578-D2AD-4C07-A912-A6EF4C86E0A1}/pixel.gif[/img]

mijn laatste werk
ik zoek nog mensen voor portretten..pfp
www.karimdegroot.nl