Partyflock

Forumonderwerp · 687307
11 volgers · 377321x bekeken
Waarschuw beheerder
heeej mensuuh
hebben jullie wel 's een fotoshoot meegemaakt???
ik gisteren voor het eerst en het beviel onwijs..

Waarschuw beheerder
nee nog nooit, amar lijkt me wel een keertje leuk :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond een leuke shoot gepland :D

WEER met Wouter, haha, hij is populair hier :D

En wacht vol spanning op de foto's van katja Govoruschenko :D (heb ik het nou eindelijk goed gespeld?)

Waarschuw beheerder
Leuke pics Moniek! Candy meets Chacha :D je bent Echt lekker bezig, Wouter, Katja.... Wacht maar! de 21ste ga ik ook weer super pics met Wouter maken!!! :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd :D

Hou me ogen goed open!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 16:14:
En wacht vol spanning op de foto's van katja Govoruschenko

ik zag ze al op dutchheaven staan!! wat een ogen heb je poe poe

Waarschuw beheerder
donateur
Op mijn weblog staan er nog een paar :)

www.modacha.web-log.nl

Next: shoot met John Smeets
Waarschuw beheerder
kep sinds kort ook zo'n online dagboek; is wel leuk om in te schrijven af en toe!

http://www.livejournal.com/users/modelsylvia/

ik heb de 11de september een duoshoot met Jeffrey :D en wat is de grap?! de foto's worden GEPUBLICEERD in een nieuw fashionmagazine dat heet Me Me! In november de 1e editie!!! Heb ik dus gewoon zélf een publicatie gefixt hahaha. Heb net met m'n boeker van Peperoni overlegd en ze vindt het erg leuk voor me :D

Waarschuw beheerder
donateur
hej wat leuk joh :D congrats!!

Je bent goed bezig :jaja:

Waarschuw beheerder
sta vandaag in de breakout, allemaal ff kijken he O:)

Waarschuw beheerder
Katja asked me to work with her! :D

gister Stefan, ik ga zo naar John toe! morgen Wouter! :D
Waarschuw beheerder
wat leuk meid!! maak er wat moois van!

ik ga woensdag naar hans mooijer en natasja paskas voor een shoot :D het wordt een soort van victorian style shoot met de link naar modern.

nou hoop dat het wat moois oplevert voor me portfolio! maar ja kan eigenlijk niet missen met zulke professionals :D
zodra ik weer wat nieuws heb zal k het hier showen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 10:07:
gister Stefan,

FOTOOOOO'S !!!!

Waarschuw beheerder
donateur
*roept mee*

foto's foto's!

en ik zal vanavond Wouter even onder druk zetten. Misschien krijg ik een voorproefje haha :D

dinsdag leuke shoot :D met een mustang, beetje levi's, replay stijl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op zondag 20 juni 2004 om 22:23:
heeej mensuuh

zovaak ;)

vandaag nog, voor 3 shoots 70 euro gehad ;)

Waarschuw beheerder
afzetteritus :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 20:47:
afzetteritus

haahhaa ja hou jij maar op Sjoerd!!! jij verdient waarschijnlijk bakken met geld.. :)

heb je al foto's van de Italian Vogue?

Waarschuw beheerder
donateur
Leuke foto's Ghislaine :D

Waarschuw beheerder
JAAA lekker snel was ik weer he pffff hhahaha DRUKWEEKEND!
Ik heb nieuwe pics op me musecube! de rest bij wouter op zn msnspace en die andere moeten nog komen!!! :D:D:D

I'm a happy girl :D
Waarschuw beheerder
k zag ook nog wat foto's van je bij john smeets! goed gedaan hoor meid :)
hopelijk vind Xistanz een paar foto's van al die shoots die je net hebt gedaan goed genoeg voor je portfolio! dat is altijd maar afwachten... (ik deel hetzelfde lot ;))

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op zondag 21 augustus 2005 om 21:06:
haahhaa ja hou jij maar op Sjoerd!!! jij verdient waarschijnlijk bakken met geld..

heb je al foto's van de Italian Vogue?

Nee helaas verdien ik geen bakken met geld :(.
Nog even wachten trouwens op die vogue... volgende maand als t goed is :). Jij al wat in de planning?
Waarschuw beheerder
in september heb ik een fotoshoot voor publicatie in november! ik kom samen met een ander model in een nieuw fashionmagazine te staan :) wel heel leuk; zelf geregeld namelijk :D
verder vorige week nog casting gedaan voor Mexx maar was niks geworden :( zóveel meiden altijd!

Waarschuw beheerder
More pics! :D still a happy girl! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op dinsdag 23 augustus 2005 om 19:05:
verder vorige week nog casting gedaan voor Mexx maar was niks geworden zóveel meiden altijd!

Nee en die job was ook niet echt heel boeiend.. Interne shoot :S Zit je ook niet echt op te wachten. Ik moest daar eigenlijk ook heen maar khad mn mail niet gelezen :P

deze ziet er trouwens cool uit Snowboda:):
[img width=279 height=400]https://partyflock.nl/images/user/3915_large.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha ik wil NET die hier op gaan zetten :D

goed he die pic :D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder
ja toppieoppie :D ;) lijkt een beetje op de style van erwin olaf
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind deze erg Amerikaans, maar de rest van de serie weer heel erg Frans... moet je maar eens op zn site kijken..

de pics van Stefan zijn (Y) echt naturel! :D

en de pics van Smeets zijn ook (Y) happyhappyhappy!
Waarschuw beheerder
YEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!

vandaag was echt een TOPDAG :D gewerkt met een superteam :D visagie natasja paskas, styling angela kuperus en fotografie door hans mooijer :D:D:D Gewoon supervette kleding van ESCADA o.a.!!! whoaaa
5 kledingsets gedaan :D over 3 weken foto's. fotograaf ging vanavond op vakantie naar Sicilië... :(

MORGEN: fotoshoot met toppertje Edland Man (de cover van deze maand voor BLVD geschoten!!) de shoot van morgen word gepubliceerd in de JEWELS & WATCHES :d yessss...

mijn week kan niet meer stuk :D

Waarschuw beheerder
donateur
Nieuwe fotoooooooooooooooo's :D

ben er zooo blij mee!

ze staan op dutchheaven: http://www.dutchheaven.nl/modules.php?op=modload&name=Forum&file=viewtopic&topic=8019&forum=27&9

en voor degene die geen DH hebben staan er een paar losse op mijn website: www.modacha.info

B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op zondag 20 juni 2004 om 22:23:
heeej mensuuh

ja stuk of 30 nu

Waarschuw beheerder
waarom moet iedereen hier toch altijd zo stoer doen :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nou eenmaal stoer ;p

Waarschuw beheerder
ohw vandaar! :O

Waarschuw beheerder
donateur
ben gewoon trots :jaja:

is toch geen schande? :P

Waarschuw beheerder
Roodharige zijn stervende :(
Waarschuw beheerder
donateur
Blijft een leuk topic dit :jaja:

Kijk vaak even op jullie eigen site's, wordt steeds professioneler, mooi hoor :jaja: !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 augustus 2005 om 20:18:
waarom moet iedereen hier toch altijd zo stoer doen

ja wat heeft stoer doen ermee te maken.
Er valt helemaal niks stoer te doen. Het word wel vaak in de hand gewerkt door anderen moet ik zeggen.
Als ze weten dat je modellenwerk doet ben je ineens een stukje boeiender dan daarvoor. Vraag me af waarom...
Iedereen kan model staan. Je moet wel fotogeniek zijn... maar als je kijkt hoeveel foto's er in een shoot mislukken en hoeveel er goed zijn... geloof me.. er mislukken er veel, maar die krijg je natuurlijk nooit te zien.

Het is ook maar net wat een opdrachtgever vraagt. Als hij een bepaald type wil word dat type gevraagd en dat kan voor hetzelfde geld je oma zijn :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 08:59:
Roodharige zijn stervende

:jaja: ik vind dat heel erg als natural blondje :9

Waarschuw beheerder
ik wil ook publicatie :(
Waarschuw beheerder
als het goed is volgende week lig ik in de winkel,met een artikel over clonen :p
Waarschuw beheerder
ook een foto met jou als gecloonde stardust ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 09:37:
ja wat heeft stoer doen ermee te maken.
Er valt helemaal niks stoer te doen. Het word wel vaak in de hand gewerkt door anderen moet ik zeggen.
Als ze weten dat je modellenwerk doet ben je ineens een stukje boeiender dan daarvoor. Vraag me af waarom...
Iedereen kan model staan. Je moet wel fotogeniek zijn... maar als je kijkt hoeveel foto's er in een shoot mislukken en hoeveel er goed zijn... geloof me.. er mislukken er veel, maar die krijg je natuurlijk nooit te zien.

Het is ook maar net wat een opdrachtgever vraagt. Als hij een bepaald type wil word dat type gevraagd en dat kan voor hetzelfde geld je oma zijn

En dat ga je aan mij vertellen.. :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 13:32:
En dat ga je aan mij vertellen..

nee dat had ik niet tegen jou... alleen die eerste zin ja want die sloeg als *** op Dirk. :D

Of probeer je nu ook stoer te doen? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb vanavond en maandag were fotoshoots,

1 bij rob van gelder mymodels)
en maandag bij erik elstra van www.wetclothinggirls.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op vrijdag 26 augustus 2005 om 11:16:
als het goed is volgende week lig ik in de winkel,met een artikel over clonen

welk blad?? :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:24:
en maandag bij erik elstra van www.wetclothinggirls.com

wat ga je doen dan?? in de zee, het zwembad of in de vla of appelmoes?? haha.. lachuh!! met wie ga je?? of ga je alleen? :S samen is leuker ken je lol maken en krijg je spontanere fotos :P ;)
vraag maar of wij ook keertje samen kunnen vind ie vast niet erg.. succes (K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahah ik ga met 2 andere mieden die ik ken, ik wil wel nog een keer met jou hoor maar hij houd niet van herhaling, omdat dit al mn 2de keer is, ik mail hem wel ;)
op het gestmerambacht :d in een meer dus

Waarschuw beheerder
whahaha MEEN JE DAT Moniek??? Me mams was echt overtuigd dat je rood was, en ik Neeee mam moniek is van natuur Blond! :D

Waarschuw beheerder
donateur
haha ja ben echt HEEL erg blond van mezelf :$
maar verf het al jaren.. ssstt! is geheimpje!

Zondag een shoot met Rick,roos,sil en maandag met Herman,sil en styliste die ik niet ken.

leuk leuk leuk :D

Waarschuw beheerder
ik ben 2x gevraagt maar zou nu egt nie weetuh wat the fuck iemand met mijn kop moet op een papiertje?????????

Waarschuw beheerder
ik en net terug van een fotoshoot, was were gezellig

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een shoot gedaan met frank boots, was erg gezellig en ik vind de foto's heel mooi. is toch leuk om een paar mooie foto's van jezelf te hebben, gewoon voor later. :)

[img width=493 height=480 cacheid=00000045001cf5df9d3af2511a00f1d12e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ITI36RAQ[/img]

[img width=493 height=480 cacheid=00000045001cf5e1f94342ac1a00f1d12e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=TRHGOIGP[/img]

[img width=403 height=480 cacheid=00000045001cf5e317596dfe1a00f1d12e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=ACRKOHHN[/img]
laatste aanpassing