Partyflock

Forumonderwerp · 687307
11 volgers · 376517x bekeken
Waarschuw beheerder
heeej mensuuh
hebben jullie wel 's een fotoshoot meegemaakt???
ik gisteren voor het eerst en het beviel onwijs..

Waarschuw beheerder
Dat is het nadeeel.
Maar ik vind het wel best zo, ik ga alleen niet zo snel meer in zee met een fotograaf

Waarschuw beheerder
Het lijkt me een beetje moeilijk elke fotograaf maar te vertrouwen.. misschien kun je iemand meenemen ofzow..?

Artiest Sarah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 20:04:
Maar dan moet je aan veel eisen voldoen toch? als je naar een modellenbureau toestapt?

Niet altijd, als je echt aan high-fashion wilt beginnen dan wel. Maar voor specials maakt het niet uit of je nu 160cm lang bent of 173cm en of je nu maat 34 of 38 hebt.

Kijk anders eens op www.aftgroup.nl of http://modellenburo.pagina.nl/
Of zoek eens op casting sites via google.
Is namelijk ook erg leuk werk! :yes:

Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op dinsdag 17 mei 2005 om 20:09:
en dat is juist het kutte ervan, want wie betaalt dat uiteindelijk?! juist: het model. je betaalt verdories alleen al voor een testshoot tussen de 200 - 400 euro.

:( Is inderdaad vaak het geval en in dat geval zou ik het zelf ook niet doen hoor. Als ze je echt goed vinden hoef je ook niks te betalen aan shootings, omdat ze ervan uitgaan dat je [veel] opdrachten krijgt. Dan is dat ook zo terug verdient.
Maar anders moet je het zeker niet doen. :no:
Ben je er veel geld aan kwijt en heb je er nog niets aan...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 mei 2005 om 20:21:
Het lijkt me een beetje moeilijk elke fotograaf maar te vertrouwen.. misschien kun je iemand meenemen ofzow..?

Zeker altijd doen als je naar een onbekende fotograaf gaat!
Meestal voel jij je dan ook meer op je gemak met een bekende erbij en de fotograaf kan natuurlijk niet al te ver gaan...Lijkt mij tenminste.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het lijkt me wel heel leuk enzow, maar ten eerste week nie ofk wel geschikt ben, me ouders vinde et nix :P (al die foto's van jezelf, wat is daar nou leuk aan) en ik durf zelf ook eigenlijk nie zow goed

Waarschuw beheerder
Heb 2x een shoot gehad, vond het wel leuk werk.. maar je moet er zelf ook wat voor doen om ergens te beginnen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op dinsdag 17 mei 2005 om 20:09:
en dat is juist het kutte ervan, want wie betaalt dat uiteindelijk?! juist: het model. je betaalt verdories alleen al voor een testshoot tussen de 200 - 400 euro.

ik heb nog nooit voor een shoot betaald en zal dat waarschijnlijk ook niet doen.. ik zie het zo: het bureau is jouw werkgever, die hoort jou te betalen en niet andersom.. stel je wilt schilder worden, dan ga je toch ook niet je baas betalen zodat hij kan kijken of je het wel goed doet voordat ie je aanneemt??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeeCee op woensdag 18 mei 2005 om 18:28:
ik heb nog nooit voor een shoot betaald en zal dat waarschijnlijk ook niet doen.. ik zie het zo: het bureau is jouw werkgever, die hoort jou te betalen en niet andersom.. stel je wilt schilder worden, dan ga je toch ook niet je baas betalen zodat hij kan kijken of je het wel goed doet voordat ie je aanneemt??

jij kunt het misschien op die manier bekijken, maar de bureaus waar ik het over heb (bv Elite Models, Max Models, Anka Models, Peperoni - dus de betere bureaus) hanteren deze methode! ik heb zelf ook nog nooit een cent betaalt voor een testshoot; heb er al twee gehad maar ja werd er naderhand toch uitgekickt helaas. dus toen had ik mazzel; hoefde niks te betalen.

om de hele mikmak van testshoots te onwijken probeer ik nu al een zodanig portfolio op te bouwen dat ik geen tests meer hoef te doen. maar ja soms kom je er niet onderuit. ik sta nu ook bij www.cosmoworlds.com ingeschreven en hun vonden mijn portfolio gewoon goed genoeg! 't is ook maar net bij welk bureau je komt....

@ druiffie: bij welk bureau sta jij ingeschreven?
Waarschuw beheerder
ik sta niet echt bij een echt bureau ofzow.. ja alleen bij harry klooster.. maar das casting..
ik heb gewoon ingeschreven bij bbabes.nl, modellenportfolio.nl, uhm modelzijn.nl, eyecontacteye.nl, noem maar op en ook bij musecube..
ik regel me opdrachten gewoon zelf zegmaar.. krijg een mailtje van een bedrijf dat me wilt voor iets en ik ga er gewoon zelf heen.. das tot nu toe nog maar 1 keer gebeurd dus met die automaxx.. maargoed.. ik stuur zelf ook gewoon fotos in naar bijvoorbeeld FHM en panorama en schrijf me in bij missverkiezingen.. maar ik heb ook gewoon een eigen site he? dus das wel makkelijk (www.mymodels.net/cynthia)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
1 Fotoshoot gehad,
Met wilrondsi...
Iemand hier die ook bij hem is geweest?

Verder veel foto's gemaakt met een vriendin...
Zoals deze...
<--
Waarschuw beheerder
Vandaag Foto's gemaakt in de Orangerie in Den Bosch is een oude Kerk ...
mooie LOKATIE DAMNNNNNNNN alleen moeilijk met licht had eiegenlijk mijn lampen mee moeten nemen ..

spike ken je pascale Tesser ?? Visasiste
of mensen van de house of orange ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spliffstar op woensdag 18 mei 2005 om 23:49:
spike ken je pascale Tesser ?? Visasiste
of mensen van de house of orange ??

heeey

nee pascale tesser zegt me niks. ik ben voor een modeshow wel een keer opgemaakt door mensen van house of orange. geen idee meer hoe ze heten; was vorig jaar in oktober ;)
Waarschuw beheerder
hhaahah ja sylvia wat zagen we eruit :s

Waarschuw beheerder
haha ja een fotoshoot voor moederdag;)
Mijn vriend en ik gingen mooi foto's van ons laten maken voor mijn moeder, en ze zijn heeeeel mooi geworden:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
House of Orange is erg gerenommerd bureau. Ik produceerde de laatste paar jaar de Robijn Fashion Award (helaas door lever faberge stopgezet) en daar werd flink gebruik gemaakt van House of Orange (styling en visagie).
Ze hebben ook een opleidingscentrum voor visagie.

Kost een beetje maar dan heb je ook wel wat!

trip/tych: altijd je lampen mee nemen he? Orangerie zeker gave lokatie! Ook het keldertje en de tuin er achter gebruikt?

Waarschuw beheerder
2 Sarah, Ehh nou het komt zover ik weet niet in een blad, maar ik denk (eerst nog afwachten op het resultaat) dat het goed genoeg is voor in een blad. We wachten af!
De shoot is 26juni op een Bijzondere locatie met 5modellen, 3 visagisten, fotograaf, ass fotograaf, en stylist... :bounce:

ECHT wil het heel graag vertellen maare :S mag nie :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op donderdag 19 mei 2005 om 09:01:
hhaahah ja sylvia wat zagen we eruit

hahaha!! nou hè.. in één woord afschuwelijk

Waarschuw beheerder
FF een vraagje he.
K heb nog nooit een shoot met visagie gehad en die fotograaf waar ik mijn laatste shoot mee had, wil nog een shoot, portret met visagie die hij hefet geregeld.
Mijn vraag, zou die visagiste erbij blijven? of is het opmaken en weg?
Want als zij er bij blijft doe ik het denk ik wel.

Waarschuw beheerder
Ik weet niet beter dan dat ze erbij blijven hoor. Beetje hier en daar bijwerken elke keer :)
Waarschuw beheerder
hangt van de visagie en fotograaf af..heb vaak genoeg meegemaakt dat ze na het opmaken vertrekken.maar als je in een shoot meerdere looks krijgt dan blijft de visagie erbij.
Waarschuw beheerder
heb 2 shoots gehad..
1 van rene de haan
en 1 van arjan Brest :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 mei 2005 om 22:14:
FF een vraagje he.
K heb nog nooit een shoot met visagie gehad en die fotograaf waar ik mijn laatste shoot mee had, wil nog een shoot, portret met visagie die hij hefet geregeld.
Mijn vraag, zou die visagiste erbij blijven? of is het opmaken en weg?
Want als zij er bij blijft doe ik het denk ik wel.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 mei 2005 om 20:26:
Maar ik werk liever niet meer met hem.
Want ik voelde me niet zo op mijn gemak.
Merendeel waren de foto's in een rokje met alleen een jasje erover.
Dat is ok, dat doe ik wel.
Maar het was mn derde shoot en hij probeerde me gewoon heel erg uit, daar hou ik niet zo van.

Ben bang dat als ik nee zeg, dat ik mijn foto's niet krijg.

Gezien al je vorige reakties op die fotograaf zou ik het gewoon echt niet doen.

Als jij je niet op je gemakt voelt straal je dat ook uit op de fotos dus tja zou zeggen zoek een andere bv op DH er zijn er genoeg.

Zou het eerder omdraaien en zelf een fotograaf zoeken waarvan je denkt dit is wel ok, ipv een fotograaf jou uit laten kiezen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Models wanted !!!

Ameland 29 mei, for a bikini glamour beach shot.
The plan is to make a calendar with the pictures.

We have 6 models aready, need 6 more. We also have makeup artists and several photographers. (I'm one of them)

No full nudity, but swimsuits (Speedo Nederland) can be provided in some sizes.

We are all working on TFP/TFCD basis. You can be a beginner but need to have a good body and know how to move it !

Drop me an email with a few pictures to digitalfrog@gmail.com and I will give you more details.

Cheers

Ralph
Waarschuw beheerder
Ik heb vroeger regelmatig voor de camera gestaan, vond ik super leuk maar was helaas niet goed genoeg. Tegenwoordig sta ik een soort van achter de camera. Doe nu de styling en binnenkort ook visagie, is ook errug leuk!
Waarschuw beheerder
geinig toch!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik heb 2 keer een fotoshoot gedaan, ik vind het best leuk om tedoen:D Ik zoek nog naar een goede fotograaf voor een nieuwe sessie.:D

Waarschuw beheerder
Hebben jullie je al ingeschreven voor de Elite modellook 2006? Wie niet waagt wie niet wint..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 mei 2005 om 10:38:
Hebben jullie je al ingeschreven voor de Elite modellook 2006? Wie niet waagt wie niet wint..

:(:(:( ik ben te klein.. je moet 1.74 zijn geloof ik :(
Waarschuw beheerder
Vereisten voor de nederlandse Elite inderdaad tussen de 15-21 jaar en minimaal 174 cm (dames)

Andere landen afwijkende getallen, bv frankrijk 172cm en tussen de 14 en 20 jaar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmz.. kate moss is ook maar 170 ofzow.. misschien wel kleiner.. :(
maarja ik focus me op de dingen waar je geen lengte voor hoeft te hebben zoals veronicas lekkerste (lekker fout maar toch leuk :P:P ) enzow..

wie hebben zich er wel ingeschreven voor elite modellook??
want die wens ik dan onwijs veel succes!!

Waarschuw beheerder
Dikke Fotomodellen hiero :D

Waarschuw beheerder
nog mensen die mee doen zondag met bodypaint battle in Zandvoort aan zee?
Ikke wel :D
www.sparksoflife.nl

Waarschuw beheerder
Ja ik ben maar 1.67 :( Net te klein.. Maja je kan het altijd proberen.. Laatst heb ik gereageerd op een bericht voor promogirl op zandvoort..
Waarschuw beheerder
ik heb me ingeschreven.. vast ontzettend nutteloos omdat er echt duizenden meiden mee doen met het perfecte uiterlijk ;)

en ik ga ook naar SparksOfLife zondag :D Jeej echt veel zin in!

Waarschuw beheerder
voor wat heb je je ingeschreven?
hoezo nutteloos?
Voor de bodypaintbattle?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AJ (www.xplicitmedia.com) op zondag 22 mei 2005 om 19:10:
Vereisten voor de nederlandse Elite inderdaad tussen de 15-21 jaar

daarom ga ik samen met een vriendin een "bejaardenbureau" opzetten :D
Waarschuw beheerder
Ingeschreven voor Elite look 2006
En nutteloos omdat er duizenden mooie meisjes mee doen :D

En sparksoflife is de bodypaintcontest ja :p
Waarschuw beheerder
Waar kan je je inschrijven voor Elite look 2006 dan?
Kan het op de site nergens vinden. Staat alleen iets over 2004 en 2005.
Waarschuw beheerder
je moet echt een graat zijn om daar nummer 1 te worden :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van S*Y*L*V*I*A op woensdag 18 mei 2005 om 19:46:
Uitspraak van Druiffie op woensdag 18 mei 2005 om 18:28:

jij kunt het misschien op die manier bekijken, maar de bureaus waar ik het over heb (bv Elite Models, Max Models, Anka Models, Peperoni - dus de betere bureaus) hanteren deze methode! ik heb zelf ook nog nooit een cent betaalt voor een testshoot; heb er al twee gehad maar ja werd er naderhand toch uitgekickt helaas. dus toen had ik mazzel; hoefde niks te betalen.

om de hele mikmak van testshoots te onwijken probeer ik nu al een zodanig portfolio op te bouwen dat ik geen tests meer hoef te doen. maar ja soms kom je er niet onderuit. ik sta nu ook bij www.cosmoworlds.com ingeschreven en hun vonden mijn portfolio gewoon goed genoeg! 't is ook maar net bij welk bureau je komt....

@ druiffie: bij welk bureau sta jij ingeschreven?

bij een goed modellenbureau laten ze je een shoot doen als ze echt iets in je zien. je hoeft daarvoor niks te betalen, als jij straks opdrachten krijgt dan verdienen zij daar ook geld mee....
Artiest {SHOWLIST artist 95822, 39766}
Waarschuw beheerder
Nee hoor...bij de grote bureau's verrekenen ze de testshoots met je opdrachten. Je betaalt er dus zelf voor. Belachelijk maar het is wel waar...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb drie keer een fotoshoot gedaan maar verder niks mee gedaan eigenlijk... ben te klein :( 1.65

Waarschuw beheerder
volgende maand of de maand daarna 6 paginas in de italiaanse luomo vogue :D

overmorgen schieten hier in milano
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee hoor...bij de grote bureau's verrekenen ze de testshoots met je opdrachten. Je betaald er dus zelf voor. Belachelijk maar het is wel waar...

dat bedoel ik, ze verekenen het :yes:
Waarschuw beheerder
Natural beauty citeer 24 mei 2005 16:24
dat bedoel ik, ze verekenen het

Ze zijn gewoon heel slim om modellen toch geld te laten betalen :jaja:
Waarschuw beheerder
maar ze zijn zeer kritisch. :yes:

dus maat 34 t/m 38, smalle taille, min 1.73 ofzo, mooi hoofdje, en de formaten moeten juist zijn dus geen korte benen en lange armen bv.....

Waarschuw beheerder
heb vorig jaar meegedaan met de elite modellook 2004

(dit jaar is het overigs 2005, weet niet onder welke steen jij vandaan ben gekropen)

maar zeg je wel, alsj word uitgekozen om proeffoto's te maken, zorg datje niet tever hoeft te reizen,
want ik ging van amsterdam naar groningen,voor 2lullige foto's waar ik r maar 1 vn heb gehad uit eindelijk en dan ook echt pas 4maanden later :/
meisje naast me had spijkerbroek maat 29, werd ze naar huis gestuurd omdat ze te "dik" was , meisje helemaal huilen :s
ik was tot de 400 gekomen, en toen afgewezen omdat ik 2 cm te klein was terwijl de min. leeftijd 15 is, wint er een kind van 14 :vaag:

elite SUX!

schoonheid moet van binnenuit komen, en niet uit een spijkerbroekmaat!

overigs nieuwe foto's met dank aan glamour_foto8)

[img width=453 height=309]http://jex.ath.cx/mc/eyecatchers/24-05/9.JPG[/img]

[img width=453 height=677]http://jex.ath.cx/mc/eyecatchers/24-05/19.JPG[/img]

[img width=443 height=694]http://jex.ath.cx/mc/eyecatchers/24-05/6.JPG[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mmmm....... tsjaa... what to say? Je fonkelt niet op de foto's MC... hoe kan dat? Vind de sfeer en style ook niet echt vrolijk of zo. Ik krijg zelfs een beetje medelijden met je. Het is net alsof je het tijdens de shoot niet leuk vond of zo.

Glamour-foto.nl kan beter.... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Obsessive op dinsdag 24 mei 2005 om 19:06:
dus maat 34 t/m 38, smalle taille, min 1.73 ofzo, mooi hoofdje, en de formaten moeten juist zijn dus geen korte benen en lange armen bv.....

vergeet vooral niet dat je geen dikke tieten mag hebben! ;)en MC, ik vind de bovenste foto erg mooi! maar die andere twee vind ik wat minder.. ik vraag me alleen af of die onderste bewerkt is of dat het een schaduw is in je taille?!

Waarschuw beheerder
ik heb ook mooiere fotos gezien op je profiel MC maar deze zijn ook mooi :D(Y)