Blondine87: Whahah wat een opmerking maak je me daar? Zo'n fototoestel bedoel je waarschijnlijk een spiegelreflex camera mee. Met de vraag die jje stelt geef je aan dat je misschien beter eerst wat eenvoudiger begint en leert wat sluitertijd en diafragma doen en betekenen en wat licht is en doet.
Shameless: Sterke platen van Rob joh
Am: idd technisch niet zo lekker deze plaat maar een leuk aandenken (Ook al was een tas beter geweest

)
Michael: Die eenna laatste huilfoto is geweldig. De eerste iets te geposeerd voor mij. Hoop dat je snel weer aan de slag kan en het met je vrouw iets beter gaat.
Froggie: Wow man.
Cheffie: Beetje ongenuanceerde reclame vind je niet? Ondanks dat het een gave plaat is denk ik dat PF daar niet de plaats voor is.
LaBellaa: Tip: Als je op een arm steunt dan buig deze altijd iets naar buiten. Op foto's lijkt deze anders overstrekt en gebroken. Had je fotograaf eigenlijk moeten zien.
Plutogirl: Heeft niets met het figuur te maken maar met de manier waarop de fotograaf je neerzet.
Zelf pas een gave shoot gedaan met Danielle (mijn eigen vriendin en fotografe van DNF) en jessica. Een lastige omdat we de intimiteit en niet de erotiek wilden uitbeelden. Maar wel een geslaagde denk ik.
Hier een paar beelden:
Frenk