bij rob van gelder
Vind nog steeds de foto's van glamour-foto helemaal geweldig, maar ik durf nog steeds niet zo goed
Ik snap niet dat Rob nog steeds zo creatief is. Hij heeft af en toe wel 2 shoots per dag.. Moet zeggen dat zijn werk een tijdje terug wat aan het inzakken was. Maar vind dit een mooie foto Gisella (van Photoplace zo te zien).
Geen van beide Het is een rattenslang..
California Lampropeltis om precies te zijn..
Vangt zijn prooi en eet em levend op. Dus geen gif
of wurg in het spel. Om je nek is wel een kleine
risico maar het ergste wat ze kunnen doen is bijten.
Dan is het wachten tot ie los laat of alcohol in z'n
bek gooien.
(Is uiteraard ook niet fijn)..
Ze zijn wel sterk, maar niet sterk genoeg om je te kunnen
wurgen. Met 2 handen heb je em wel los
heej willem ja idd van pp jij ook toch?
dit zijn echt de meest gave fotos die ik ooit van hem heb gehad die hele serie was leuk
ben er heel blij mee
En je kan inderdaad trots zijn op een foto als dit..
Hoorde trouwens dat Maan is afgevallen bij Hollands Next Top Model, wat jammer ! Ze heeft het wel !
ja balen he na de derde aflevering al,maar ze is er zelf niet echt rouwig om hoor ze vond zichzelf er natuurlijk ook al niet tussenpassen ze is heel anders als de rest!die schopt het toch wel ver gok ik
hoe komt dat toch tegenwoordig dat iedereen tegenwoordig 'fotoshoots' heeft?? de helft van vrouwelijk nederland denkt dat ze een model is, what happened...?
ste noemen zich niet model hoor doen gewoon fotoshoots als iedereen daar nou lol in heeft waar maak jij je dan druk om
Alleen toen k x een fotoshoot had, was die vet mislukt.. vond ze echt lelyk
er is zoveel overkill tegenwoordig en dat komt het niveau natuurlijk niet ten goede...
Alleen toen k x een fotoshoot had, was die vet mislukt.. vond ze echt lelyk
er is zoveel overkill tegenwoordig en dat komt het niveau natuurlijk niet ten goede...
hoe komt dat toch tegenwoordig dat iedereen tegenwoordig 'fotoshoots' heeft?? de helft van vrouwelijk nederland denkt dat ze een model is, what happened...?
nou ik kan me er niet druk over maken hoor.. ik vroeg me alleen af what happened...er is zoveel overkill tegenwoordig en dat komt het niveau natuurlijk niet ten goede...
@Wisdom: schrijf je in bij Dutchheaven.nl , daar vind je genoeg fotografen die je kunnen helpen. Dan werk je op tfp-basis, oftewel gratis en voor niks, het is dan de bedoeling dat beide, zowel fotograaf als model, aan zijn of haar portfolio kan werken.
Het is maar een tip
Dutchheaven is beter zitten wat betere fotografen op vind ikmeer profs.