En jawel hoor, Cavello gaat weer volop kleding produceren! Waar het allemaal precies te koop zal zijn weet ik zo niet.
Maar 1 van deze winkel is in elk geval "Geretti" te Helmond. Cavello zal in de 2e week van Juli weer in de winkel liggen!!!
laatste aanpassing
donateur
Ik heb de mijne paar jaar geleden weggegooid *spijt*
donateur
Zo beter. Vond het vroeger wel lekker makkelijk dat iedereen die dingen droegt. Je trok je trainingsbroekje aan naar een feest en klaar
beter zou cker mooi zijn maar ja dan ook in groningen graag ga niet helemaal naar helmond mja we zulle zien k vind et wel mooi dat terug komt me ouwe broek heb k 2 jaar geleden weggegooit
mm zag gister weer de nodige videoclippies voorbij schieten op tvallemaal cavellotijd zag dr echt gezellig uit had best een paar jaar eerder geboren willen worden
vind het tog zeker wel beter zitten alty als gegoten en is nie ouwe koeien uit de sloot halen mar nieuwe
donateur
Sletjes die Cavello produceren en de winkels die t nu weer gaan verkopen omdat de hardcore scene terug is/komt en zo te zien zijn er altijd weer mensen die denken dat het weer hetzelfde word als het begin wat tog nooit meer zo word!
kijken. Kijk bij kleding. Tik bij zoeken: australian en cavello in. Staan er echt super veel, ook nieuwe (aussies)
Erg lelijk, maar zit gruwelijk lekker!!
donateur
zoals k al zei, ziet er niet uit
donateur
moet je niet naar defqon?
Agenda
Defqon 1 Festival 19 juni 2004
I Hate Trance 2 juli 2004
Hardcore 4 Life 3 juli 2004
Partyxtreme · Hardcore meets Terror 9 juli 2004
Hardcore Dedicated 10 juli 2004
Hellbound Hardcore Festival 17 juli 2004
No Entrance · Free Outdoor Festival 28 augustus 2004
Disturbed 5.0 · The early rave edition 3 september 2004
The Boss of the Bass · is Bombing! 24 september 2004
Thunderdome · 2004 23 oktober 2004
Thunderdome · 2004 4 december 2004
A Nightmare in Rotterdam 11 december 2004
Gezien je agenda?
donateur
wrm stalk je me zo
donateur
mja k zal tog maar wel ff antwoord geven..k was te laat met kaartje kopen en ben te lui om t te verwijderen..verder me de cavelo's enzo
donateur
waarom ik je stalk? Ik stalk je niet. Ik denk dat wij de enige twee levende zieltjes op partyflock zijn op dit moment. Dus ja, als je tijd teveel hebt, dan moet je wat he. En als jij de enige bent naast mij, dan blijven er weinig over om op te reageren
Maar ik bijt niet!
donateur
o das mooi dat je niet bijt
donateur
ja, en nu?
cavello is kut ,. aussie
donateur
kijk nu kan je op tokkelos ingaan
kom maar ...
donateur
waar wil je het hebben?
donateur
k heb me aussie nog liggen dubbel zijdig mja tis niet echt iets om aan te doen naar een feest ofzo
donateur
ik heb d'r nooit gehad, wil alleen gratis hebben, voor de gein. Zou d'r nooit voor dokken trouwens
donateur
wil je die van mij hebben?!
donateur
Kan je wel heerlijk in dutten en tutten
donateur
is de jouwe ook van heerlijke stof? doezelstof?
waarom hou je hem niet als lekker in-kruip-pakje of nestpakje. Als je hem weggooit wil ik hem wel
donateur
maar het is nog maar half 10
donateur
lekker toch, Rrrrrr
donateur
nee vandaag niet k heb hoofdpijn
donateur
Haha zoveel hoofdpijn dat je je aus nie aankan om te nesten?
donateur
jep
donateur
quizzz:
wat betekend nesten?
a: dansen
b: slapen
c: neuken
d: schijten
En?
donateur
a of b, c kan ook d is ook een optie