Dames die niet slikken zijn saai en verdienen het niet om gebeft te worden, want dat smaakt echt niet lekkerder hoor! Dat is 100 keer zuurder. Dames die vies zijn van sperma zijn zeurdozen (en niet alleen zuurdozen) waar ik echt direkt op zou afknappen! Dus niet zeuren maar doe eens wat geiler voor de verandering.
nie zeiken gewoon slikken en zo ranzig vind ik het eigenlijk nie t enige wat ik wil is eigenlijk da me vriend het oke vind en ach ik vind het geen straf hoor
> Slikken slet, dat is goed voor je tanden!
< Hoezo? Worden ze daar wit van?
> Nee, maar anders sla ik ze eruit!!!
Oeh elisa
nou ik vind het niet erg om te doen... anders word het ook maar zo een rommeltje en echt vies is het niet echt, en ze mannen zijn er gek op!
Nou lieffie (knuffolmutz) geef het nou maar toe wat je altijd tegen mij zegt: je vind het wel zoet smaken, je verlangt er vaak naar en je vind het gewoon geil om te doen! Heb ik gelijk? Dus nie zo verlegen zijn hier op dit forum
donateur
Als het enige probleem in je leven is dat "sperma vies smaakt" dan moet je erg blij zijn toch
En aan de andere kant moet je geen dingen doen die je niet wilt doen.
heb er totaal geen problemen mee..
alleen heren als je, je meissie een plezier wilt doen eet dan die kiwi`s en doe t rustig aan met t bier.. dan word t toch wel bitter..
maar hoe dan ook mij hoor je nie klagen
Hmmm, meer kiwi's eten dus
donateur
Nou Joyce, dan moeten we es wat gaan afspreken he
.....
Hahahaha, meneer wil te graag
jaloers??
Ikke niet..................
jawel
Hahahhaa, moet ik eerst Kiwi's eten
er is wel veel meer nodig om er voor te zorgen dat ik um uberhoud in me mond wil steken
Hihihi, ik doe mijn best
Maar ja, daar gaat het me ook eigenlijk helemaal niet om
Dat is pas de volgende fase............die overigens wel erg is
ja vrouwtje moet wel slikken dat is geil !!!
volgende fase?? denk je dat je daarvoor in aanmerking komt dan??
Denk het niet, ben ik te lelijk voor
sperma slikken,,,bah ,,vind dat dus nie lekker
je moet er ook niet mee gorgelen, je moet het gelijk doorslikken
justperfect 26 juli 2004 21:31
er is wel veel meer nodig om er voor te zorgen dat ik um uberhoud in me mond wil steken
5 euro dan ?
laatste aanpassing
ik heb toch wel zelfrespect!!
en nawi wat is dat voor bullshit antwoord..
Hihihi, weet ik ook niet, het is gewoon de waarheid...............maar dat had je al gezien denk ik