Partyflock

Forumonderwerp · 686117

wat is je grootste blunder die je ooit gemaakt hebt?
:/

Dit topic openen :p

een jongen uitnodigen en binnen een half uur staan er 8 vrienden voor mijn deur :S

dat had ik net ff niet nodig :S
laatste aanpassing
hahahahaha, blunder...
laatste aanpassing
Vroeg iemand uit, gaf ze geen antwoord!

Bleek het mijn opblaaspop te zijn :S

bij vreemden het huis binnenstappen :bloos:

per ongeluk... dacht dat me tante daar woonde :p
dat ik met carnaval 2002 voor honderd man knock out ging
laatste aanpassing

In de omgeving waar ik woon verdwaalt raken met een vriendin en in belgië uitkomen na anderhalf uur waar je een half uurtje over doet
hier op te klikken en dan zien dat gaby em heeft geopend :P
Vroeg iemand uit, gaf ze geen antwoord!

Bleek het mijn opblaaspop te zijn :s

damn toch geen trauma aan over gehouden he???:P

mjah denk meestal standaard blunders iemand roepen die je meent te kenne en dan blijkt t dat het iemand anders is en dan als reactie achterom te kijken maar jah

blunders, ehhhhhhhh

Zat op de plee in de douche,komen er opeens glazenwassers...ja dan zit je daar :s

ha thundertoob grapjas vertel mij je blunder maar es anders vraag ik hem wel aan mel
haha toob

idd iemand denken te zien lopen en je begint te roepen blijkt het iemand anders te zijn

de lichten van me auto aan laten staan en hapjes de auto laten duwen terwijl die in een kuil stond

De eerste keer dat ik scooter ging rijden s avonds, vergat mn lichten aan te doen,had niks door en opeens stapte er een jongen uit de auto voor me en die zei dat mn lichten uit stonden, ik wist helemaal nie hoe alles werkte hahaha
De eerste keer dat ik scooter ging rijden s avonds, vergat mn lichten aan te doen,had niks door en opeens stapte er een jongen uit de auto voor me en die zei dat mn lichten uit stonden, ik wist helemaal nie hoe alles werkte hahaha

en dan je eigen maar afvragen goh wa is t toch donker hier :P

euhm blunder uh tjah
ergens in een winkel lopen en een trui paken die je wel mooi vindt maar op t moment dat je die trui pakt de stelage naar beneden flikkerd:$ das ook geen aanraaier om na te doen o:)
kermis luykgsetel 2002

De hele avond drinken drinken drinken en dan naar huis toe rijden op de brommer via de weeboch en dan achter moet komen dat je moet tanken en je bent aan het tanken met je zatte bakkes en dan er een vuurtje bij moet houden dat je niks ziet en dan je brommer in de hens zet.

dat is pas een blunder
mn toch geen trauma aan over gehouden he???

Ik heb het meteen uitgemaakt!
kermis luykgsetel 2002

De hele avond drinken drinken drinken en dan naar huis toe rijden op de brommer via de weeboch en dan achter moet komen dat je moet tanken en je bent aan het tanken met je zatte bakkes en dan er een vuurtje bij moet houden dat je niks ziet en dan je brommer in de hens zet.

dat is pas een blunder

nou noem dit eerder stom dan een blunder :S :P
Ik heb het meteen uitgemaakt!

:D :respect:
en hoe pakte ze het op ???:P

iemand denken te zien lopen en je begint te roepen blijkt het iemand anders te zijn

:yes: :bloos:
gehhehee en toen heb je der maar gedumpt in de kliko ":P

Mz, heb wel meerdere blunders..
Vorige week was wel erg.
Zo veel gedronken dat ik niet meer kon en gespuugd..
Vervolgens blijkt dat mn buurjongentje en de vriendin van mn andere buurjongen in mijn spuug zijn gaan zitten..:bloos:

ok .... komt ie...

ik heb een keer op een volle afdeling bij mn vorige werkgever gevraagd..

Hoe een "Paper Clip" in het engels heet :$:$:$:$:$:$:
mijn leven = 1 grote blunder :yes:

*Hoe een "Paper Clip" in het engels heet*
Hahaha die is mooi! :D

Ik wilde een keer schoenen kopen maar mijn maat stond helemaal onderaan de stapel schoenendozen.. Ik dacht dat hard trekken wel zou helpen, niet echt dus.. Alles viel op de grond! En die verkoopsters gingen me heeeeeeeeel boos aankijken! :$
kwou op school ff heel stoer drie treden tegelijk pakken....ging natuurlijk vol op mn smoel...gelukkig stond de gang niet vol met andere studenten:S
lig je dan met je goede gedrag

hahah lol @ ireen! ;) haha

een blunder? ehm
sjej niet dat ik weet zo! ze zijn in elk geval niet zo erg als die hiero staan! ;)

aan iemand gevraagd of ze zwanger was,tenminste hoeveel maanden ze zwanger was,en dan vervolgens zo n blik krijgen ,van hoe bedoel je zwanger???? bleek ze gewoon een buikje te hebben,,zwaar voor lul

Over iemand praten tegen iemand....Staat diegene achter je :S OOPS!
zo zat als een aap in mijn onderbox in een over vole discoteek met een danseres op een podium staan danse en je vriendin die toe staat te lachen :bloos:

pfff dat is wel de ergste denk ik ;)
Dat is echt retedom om iemand te vragen hoelang ze al zwanger is terwijl je helemaal niet zeker weet of ze dat wel is.......
sorry hoor maar dat check je toch eerst voor je iemand zo vernedert
zo zat als een aap in mijn onderbox in een over vole discoteek met een danseres op een podium staan danse en je vriendin die toe staat te lachen

pfff dat is wel de ergste denk ik

jaja da zal wel nie t ergste zijn menneke
ik bedoel iemand zoals jij die nergens met zen handjes van af kan blijven ;):P

nou tovallig ben ik kapster,,en die klant had tegen mij gezegd dat ze een kindje wilde,,,en toen ze dus een half jaar later weer is kwam,dacht ik dus van,,geweldig ze is zwanger,,,vind t ook zwaar voorlul,en heb duizend x mijn excuses aangeboden,,dus deed dat nie met opzet!!!!!!!!!!!!!!oke

Over me nek gaan midden in een discotheek... :S

Op een bowlingbaan onderuit gaan net toen ik de bal wou gaan gooien :P
Over je nek gaan midden in een discotheek is niet echt charmant idd, en je trekt zeker veel bekijks
Me op een forum gaan aanmelden als vriend en vriendin en achterlijke topics openen.

:Z:

Goeie opmerking godfather (y)
jaja da zal wel nie t ergste zijn menneke
ik bedoel iemand zoals jij die nergens met zen handjes van af kan blijven

idd kan echt nergens van af blijven vooral als er staat niet aan komen leid ook tot leuke gevolgen :jaja:
laatste aanpassing

Ik moest op school een vrouw helpen naar de toilet die blind was.
Toen we bij de toilet waren en ik deed voor haar de deur los vraag ik aan haar als ik het ligt aan moet doen:S

GF wat zeur jij hier op het forum zeg!
no offense hoor, verder.. viel me ff op!

enne mijn blunder?
njah.. blunder... t domste wat ik gedaan heb is bij mn ex blijven, terwijl ik ergens wel wist dat dit HEM niet was :)
Ik was gisteren bij mijn meisje aan het slapen en ik vroeg waarom heb jij twee slopen voor je kussen?? bleek het een 2persoons bed te zijn
ja ja ja
laatste aanpassing
Ik was gisteren bij mijn meisje aan het slapen en ik vroeg waarom heb jij twee slopen voor je kussen?? bleek het een 2persoons bed te zijn

vertel nou is gewoon echte blunders :vaag:
ik bedoel dis meer bedoeld als grapje dan blunder nie ???
:vaag:e vent :P