Partyflock

Forumonderwerp · 686083

Catscan is een tijdje geleden weggegaan bij The Third Movement en heeft nu bij Masters of hardcore getekend. Hopelijk brengt ie nu weer wat platen uit als WWIII en Secret Valley. Vond zijn laatste producties steeds minder worden namelijk... met die industrial sound.
Catscan moet doorgaan met z,n idustrial sound maakt niet uit welke label

Hoeveel keer moet ik het nog zeggen dat Catscan geen INDUSTRIAL produceert !!!!!!!!!!
Artiest {SHOWLIST artist 1068, 115740}
Hij is nu aan de BOOKINGS AGENCY van MOH toegevoegd, dat wil zeggen dat je hem via MOH kan boeken.

Heeft verder niks met het 'eigen label verhaal' te maken...

Mensen moet echt eens leren lezen

:yes: idd...hij bracht toch, toen Bart nog bij TTM zat, ook onder 2 labels uit? (TTM voor catscan, en MOH voor base alert. het is maar net hoe de artiest dat onderling regelt met de agency namelijk.
Catscan heeft gezegd dat Catscan LTD.6 gewoon uitkomt, niet bij TTM en NIET bij MOH....

Dus wordt het z'n eigen label, ik geloof dat het iets van Pro Artist Management gaat heten ofzo :)

Dat plan heeft ie vast niet van de baan geschoven.
laatste aanpassing
Ja zo ook goed kunen dat X-ess het label begint.
Artiest {SHOWLIST artist 31905, 99427, 6757, 173826}
ik vind dat hij 1 van de beste producer is in de hardcore stream ......catscan heeft totaal zijn eigen stijl .... all zijn platen vind ik echt helemaal vet .....maar ik vind ook dat hij maar een live act moet worden ...dat past bij hem zeker ....CATSCAN ...RESPECT
jellyhead [Requiem]>Ja, of samen :jaja:
ik zeg ook dat alzijn nummers echt industrial maar idustrial getint net als somige nummers van nosferatu

Ik dacht da xsses weer trug ging na Idt? maar een eigen catscan label zou wel ruig zijn
Zn laatste paar nummers zijn idd goed geproduceerd en erg ondergewadeerd! Bart als je dit leest;the world is yours!!!!

Artiest The Vanisher
catscan @ oldschoolmadness :yes: