3702x bekeken
ik ben nog maagd
is dat erg?
is dat erg?
wackiejacky 17 juni 2004 10:20
Ja ik hou ene boekje bij en schrijf daarin precies alles op.
Wel geslacht, hoe oud, welke handelingen (beffen, pijpen), op welke plaats (bed, wasmachine), hoe lang, hoe vaak ik klaarkwam, geilheidsfactor 1-10, hoeveel tepels hij/zij had, lengte van lul/schaamlippen...
Djeez heej!
Dat ga ik echt allemaal niet lopen bijhouden hoor!
Ja ik hou ene boekje bij en schrijf daarin precies alles op.
Wel geslacht, hoe oud, welke handelingen (beffen, pijpen), op welke plaats (bed, wasmachine), hoe lang, hoe vaak ik klaarkwam, geilheidsfactor 1-10, hoeveel tepels hij/zij had, lengte van lul/schaamlippen...
Djeez heej!
Dat ga ik echt allemaal niet lopen bijhouden hoor!
Ik las deze reply nog eens terug in een aangeschoten bui laatst en dacht: Als ik t nou eens echt ga opschrijven!
Te grappig want er was een gozer die idd 3 tepels had al heb ik daar nooit echt all the way mee gesext...En dr waren erbij die ik echt ver, VER weg verdrongen had in mn hoofd omdat ik bijv. heel erg dronken was of t echt compleet waardeloos was (zo was daar een sukkeltje die me al maanden de wildste verhalen vertelde, over trio's en gruwelijke sex...Hij deed zich echt voor als een superminnaar dus ik werd steedsbenieuwder. Toen t er dan eindelijk van kwam had 'ie een enorm klein pikkie wat niet eens omhoog wilde blijven...en dat kwam dus omdat ie me toen effe opbiechtte dat 'ie nog maagd was en alles had verzonnen! Hij begon zelfs te huilen
Moest toch wel effe graven soms, zeker naar de dames, en heb best dubbel gelegen toen ik aan bepaalde keren terugdacht. Moet zeggen dat ernaast een paar missers toch ook een stel heeeeeeeel erg lekkere kerels bijzaten met wie ik echt de allermeest geile nachten heb beleefd.
Toch wel grappig hehe, t kan me ook niet zoveel boeien. Heb jaren vaste relatiesgehad en ben nu lekker de bloemetjes buiten aan t zetten. Zolang je t safe doet is er niets aan de hand lijkt me. Daarbij, als ik weer aan een relatie begin weet ik tenminste dat ik alles gedaan heb wat ik wilde.
Wat hebben mensen trouwens were de neiging om elkaar weer te veroordelen en zichzelf te verdedigen zeg.
Wat maakt het uit wat een ander doet? Mij kan het werkelijk niets boeien als ik een vent tegenkom waar ik iets mee begin of ie nu 1 of 100 wijven geneukt heeft. Echt niet.
En als een meisje zin heeft om lekker los te gaan vind ik haar echt geen hoer. Wat maakt dat mannen dat wel mogen en vrouwen niet?
En als ze t helemaalnooit doet, ook goed. Ieder zn ding, ieder zn behoeftes.
Ik zou me werkelijk waar ziek lachen als iemand mij anders zou gaan beoordelen omdat ik naar zijn of haar mening te vaak of te weinig geneukt heb in mn leven. Ik ben nu single en als ik een leuke vent/vrouw tegenkom, ik heb er zin in en het loopt zo, just let it be. Ben er toch zelf bij?
Wat maakt het uit wat een ander doet? Mij kan het werkelijk niets boeien als ik een vent tegenkom waar ik iets mee begin of ie nu 1 of 100 wijven geneukt heeft. Echt niet.
En als een meisje zin heeft om lekker los te gaan vind ik haar echt geen hoer. Wat maakt dat mannen dat wel mogen en vrouwen niet?
Ik zou me werkelijk waar ziek lachen als iemand mij anders zou gaan beoordelen omdat ik naar zijn of haar mening te vaak of te weinig geneukt heb in mn leven. Ik ben nu single en als ik een leuke vent/vrouw tegenkom, ik heb er zin in en het loopt zo, just let it be. Ben er toch zelf bij?
KnuffolMutz 19 oktober 2004 02:26
Ik ben gestopt bij de 10
Ik ben gestopt bij de 10
Mijn moeder is gestopt met ouder worden trouwens. Ze is lerares en zegt al jaren tegen dr leerlingetjes dat ze 22 is. Die snappen dara natuurlijk helemaal niets van en aangezien ik dr al voorbij ben in leeftijd zeg ik tegenwoordig maar dat ik 21 ben. dan kan t nog net!
Dagboeken...mijn god wat erg zeg. Ik was vroeger helemaal verliefd op ene Hans, ging zelfs alle groetjes die ie in mn agenda had geschreven uitknippen en opplakken. En in mn agenda's hield ik precies bij wanneer en hoe vaak ik sex had gehad, tekende dan een hartje (of 2, of 3..
Hahahaha 

Ik ben dus niet de enige
Ik schaam me ook altijd dood als ik mijn dagboeken doorlees in de tijd dat ik mezelf helemaal stoer vond en dat ik 16/17 was
Had het toen echt allemaal in rijtjes staan wie ik wel niet gepijpt had en wanneer mijn eerste zoen was , en wat voor cijfer hij kreeg
En ik was elke week verliefd op een ander
Eigenlijk best beschamend
Ik ben dus niet de enige
Ik schaam me ook altijd dood als ik mijn dagboeken doorlees in de tijd dat ik mezelf helemaal stoer vond en dat ik 16/17 was
Had het toen echt allemaal in rijtjes staan wie ik wel niet gepijpt had en wanneer mijn eerste zoen was , en wat voor cijfer hij kreeg
En ik was elke week verliefd op een ander
Eigenlijk best beschamend
Topen ik trouwens net mn eerste pilletje slikte heb ik ook een half jaar lang opgeschreven hoeveel ik slikte, wat voor pillen en hoeveel!
Echt te triest eigenlijk ja haha, ben dr ook maar mee gestopt en vandaar dat ik wel een aantal kerels "kwijt" was...Moet t vanaf nu maar weer eens gaan bijhouden in een boekje ofzo!

![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)