Val jij daarop een vrouw met grote borsten???????
2648x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Is wel beter een vrouw met grote borsten
donateur
dank je djidon
Haha hebben jongens nou egt verstand van Cupmaten dan..?
Ik vind gespierd absoluut mooi, maar niet te! Bijvoorbeeld: Ik kijk niet graag naar vrouwelijke body-build wedstrijden, maar Miss Aerobics vind ik geweldig!
Aantrekkelijk bij vrouwen vind ik kuiten en een mooie buik. (Lichaam he?, niet uiterlijk, dat zijn andere dingen). Het enige nadeel is dat gespierd meestal gepaard gaat met kleine borsten of silliconen, of heb ik t nu verkeerd?
Aantrekkelijk bij vrouwen vind ik kuiten en een mooie buik. (Lichaam he?, niet uiterlijk, dat zijn andere dingen). Het enige nadeel is dat gespierd meestal gepaard gaat met kleine borsten of silliconen, of heb ik t nu verkeerd?
Nee, want het is natuurlijk logisch dat vrouwelijke bodybuilders kleine tot bijna geen borsten meer hebben doordat ze al het vet wegtrainen. En borsten bestaan nu eenmaal alleen uit vetweefsel.
Vandaar dat sommige vrouwelijke bodybuilders dan kiezen voor het implanteren van siliconen en dat ziet er soms ook niet uit. Te onnatuurlijk en de verhouding is compleet zoek.
Vandaar dat sommige vrouwelijke bodybuilders dan kiezen voor het implanteren van siliconen en dat ziet er soms ook niet uit. Te onnatuurlijk en de verhouding is compleet zoek.
laatste aanpassing
is wel fij kan je ergens mee spelen
is niet belangrijk maar een fijne bijkomstigheid het belangrijkste in een vrouw is haar persoonlijkheid.
idd de mannen die het hardst roepen dat ze enorme ballen willen zien die hebben meestal thuis een vrouwtje met een standaard cuppie B
hehehehehe....
Maar op zich snap ik wel dat een man van mooie borsten houdt...ik ben zelf een vrouw maar vindt het ook lelijk als ik een vrouw zie met een theezakkie en een enorme tepel of van die grote meloenen met striae....dusj...
Maar op zich snap ik wel dat een man van mooie borsten houdt...ik ben zelf een vrouw maar vindt het ook lelijk als ik een vrouw zie met een theezakkie en een enorme tepel of van die grote meloenen met striae....dusj...
donateur
hehehehehehehe...
Mijn poepie heeft hele lekkere!!!
Mijn poepie heeft hele lekkere!!!
Toevallig een paar dagen terug op NED3 een programma gezien over vrouwen met kleine borsten (A en kleiner
) en het was behoorlijk sneu om te zien hoe die dingen hangen, zelfs al bij vrouwen van midden 20, begin 30. Laat staan als je een jaartje of 50 bent. Dus al die lui die hier foto's posten van meiden die amper droog achter hun oren zijn, met kleine (zeg maar gerust géén) borsten, die zullen over een jaartje of 10 er net zo uit beginnen te zien.
Doe mij maar mooie grote borsten, ipv die halfgebakken theezakjes. Is niks vrouwelijks aan vind ik, zo'n plat silhouet.
Doe mij maar mooie grote borsten, ipv die halfgebakken theezakjes. Is niks vrouwelijks aan vind ik, zo'n plat silhouet.
laatste aanpassing
Jammer dat je dat programma niet hebt gezien, ik dacht dat dus ook. Naarmate je ouder wordt, lijkt het wel alsof die dingen leeglopen, dr bungelt alleen nog een sneu theezakje aan elke kant met een tepel erop 
Borsten zijn een bijkomstigheid maar waar denk ik de meeste mannen op vallen en waaronder ik zelf is de persoonlijkheid van een vrouw en die is toch wel het belangrijkste.
Als je heel dik bent geweest heb je meestal ook wel grotere borsten (gehad) en dan val je niet terug naar een A-cup lijkt me.
Tuurlijk zijn borsten een bijkomstigheid, maar toch liever groot dan klein
.
Tuurlijk zijn borsten een bijkomstigheid, maar toch liever groot dan klein
Daar geloof ik niet in tuurlijk als je afvalt worden je borsten ook kleiner maar je valt meestal af bij je buik en je kont en het komt niet voor voor dat je bij je borsten afvalt maar het kan natuurlijk wel.
Lijkt me een beetje sterk, maar goed, wie weet
. Die vrouwen uit het programma hadden ook fotos van vroeger en ze waren stuk voor stuk allemaal slank, dus jouw verhaal gaat deze keer niet op.
Wat ik probeer te zeggen is, dat iedereen niet zo moet zeuren dat ze kleinere borsten mooier vinden omdat die niet gaan hangen, omdat dat uiteindelijk toch wel gebeurt, net als bij grotere borsten.
Wat ik probeer te zeggen is, dat iedereen niet zo moet zeuren dat ze kleinere borsten mooier vinden omdat die niet gaan hangen, omdat dat uiteindelijk toch wel gebeurt, net als bij grotere borsten.