Partyflock

Forumonderwerp · 685874

Weet niet of dit forum al geweest is want ben net nieuw!!:(

Maar wie gaat er net zoals ik:yes: ieder weekend op stap:bounce::bounce: en slaat er echt geen een over!!:d:D

Want ik moet er niet aan denken om thuis te blijven!!:s

Elk Weekend gaak wel uit indd..!! of ik moet een feest ofzow van iemand hebben!!

Altijd!!! het liefst nog naar meerdere feesten in één weekend. En daarna standaard op zondag naar t-time.

Iedere week matrixx...!! :bounce:
en soms een feestje!! HEERLIJK!!!
Hoort erbij he'!! ff lkkr de week eruit dansen!!:D

Ik ben ook wel eens een keer niet geweest een weekendje maar daar heb ik dan wel meestal een kutgevoel over. Dan voel je je echt zo'n saaie piet.
Ga vanaf m'n 14e al iedere week, kan me eigen ook niet herinneren dat ik een weekend heb overgeslagen:no:

Dus iedere weekend:bounce:

:no:
Ik ga dus echt niet ieder weekend stappen :)
Het lijkt me opzich wel best leuk,maar dan niet iedere keer naar hetzelfde.
Maar ik heb er geen geld voor en ga meestal tog echt liever shoppen en dan die avond lekker op de bank hangen met mijn lieffie :lief:
Tijd dat ik echt elke week uit MOEST is nu echt wel voorbij en bovendien vind ik een feest 1 keer in de maand ong. veeel leuker dan elke week stappen :yes:
Ik ga zéker zo goed als elk weekend stappen...alleen als ik een weekend moet werken sla ik wel eens een x stappen over...maar soms ook niet...vanuit stappen door naar werk :devil:
Ik ben al blij als ik 1x per maand geld heb :no:

Ieder weekend naar een feest zelfs :yes:
Uitzondering daar O:)
Ben dit weekend maar eens niet naar een feestje geweest, moet zeggen dat ik zaterdag avond toch wel erg veel zin had om alsnog ergens een feestje op te zoeken :)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Telkens als k zeg en NU gaak rustig aan doen krijg k t klaar om vrijdag en zaterdag tot 's morgens vroeg ( de volgende dag ) ergens aanwezig te zijn :s

Dus k zeg t gewoon niemeer en ga gewoon ieder wknd ergens naartoe :)

:yes: elk weekend :bounce::bier::xtc: