Partyflock

Forumonderwerp · 685800
934x bekeken
Waarschuw beheerder
gaan jullie ook gereleld naar de sauna? En wat vind je er van?
Waarom ga je er naar toe?

Waarschuw beheerder
donateur
Sauna is heerlijk, ga helaas veel te weinig (komt omdat er geen sauna in de buurt is)..Zit er wel al heel lang over te dubben om er zelf een te (laten) bouwen....
Waarschuw beheerder
donateur
jaja in de winter ga ik regelmatig :yes:

Kwil niks zeggen maar deze is al heeeel vaak langs gekomen

Waarschuw beheerder
donateur
en ook kijken...

waar is de relaxte sauna is een andere insteek
zo ook Sauna/bar/disco...
en de rest is al meer dan een jaar oud

Waarschuw beheerder
Ik verkoop heel toevallig infrarood sauna's... :-)

Maar ben absoluut ook fervent saunaganger :yes:

In Putten zit een hele mooie... En ook Hierden, Veenendaal en Lunteren zijn erg gezellig op de Veluwe (y)

Waarschuw beheerder
hmmm sauna is lekker :)
Waarschuw beheerder
Sauna is heerlijk! Niet alleen dat maar ook nog eens heel goed voor je stofwisseling/bloedsomloop.

Ik ben regelmatig in de sauna te vinden vind het toppie. In Bleiswijk zit de mooiste...thermen elysium..

Waarschuw beheerder
Sauna is zeker zeker lekker en nog goed voor je ook :D
Waarschuw beheerder
donateur
Veel te benauwd. :(

Waarschuw beheerder
gaan jullie ook gereleld naar de sauna? Yes zowiso 1x in de maand soms vaker als er de tijd voor is

En wat vind je er van? Lekker relax, even aan niets tehoeven denken

Waarom ga je er naar toe? I'm lovin'it ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
De laatset x sauna voor mij is zeker 10 jaar geleden.

Daarna durfde ik niet meer in mijn blote kont tussen allemaal vreemden.
Maar nu wil ik wel weer eens :jaja:

Waarschuw beheerder
wij hebben er zelf 1 thuis, beschikbaar voor alle mooie vrouwen :d
Waarschuw beheerder
We gaan altijd naar sauna Swoll in Zwolle die is echt goed, zelfs super

Waarschuw beheerder
Sauna is lekker...:yes:
Waarschuw beheerder
Ja vooral die in en bij Zwolle
Waarschuw beheerder
Wie is daar mee eens!

Waarschuw beheerder
ik vind de sauna maar niks.. kan echt niet meer normaal ademen daar.. :s
ik vind Turks stoombad veeeeeel chiller!! :jaja:

Waarschuw beheerder
ik ga altijd naar Harderwijk "De zwaluwhoeve" is echt (Y)

Waarschuw beheerder
Bij ons in de sportschool zit een saunagedeelte met verschillende sauna's en een stoomcabine, echt heerlijk!!

Waarschuw beheerder
ik ga elke week bij mijn sportschool.
Waarom ga je er naar toe?

wat een vraag...om vieze mannen te kijken? :bah:

om te relaxen natuurlijk!

Waarschuw beheerder
De sauna is echt geweldig!! :yes:
Ben toevallig afgelopen dinsdag nog geweest. Kga altijd in Eindhoven, bij Thermen Kastelenplein.
(y)
Waarschuw beheerder
in de sportschool is het bwel oke, ergens anders ga ik nooit eigenlijk
Waarschuw beheerder
zooo k ben echt heel erg fan van de sauna, t liefste in de 5 mei sauna in leiden.
drie verdiepingen en ze hebben echt alles, van turks stoombad romeinse kruidenbaden ijsgrotten etc.
ga je dr op n zondag om n uurtje of 1 heen, kan je daar s avonds in t restaurant ook nog eens vet lekker eten en dan s avonds op t dak onder de sterren zwemmen, ohhh dr is echt weinig beters gewoon. tenminste is er wel hehe vooral in combi met sauna hehe kay sorry nu krijg k er echt te veel zin in maar t is wel erg duur
maar goed echt super gewoon en als je dan de sauna uitstapt ben je zo lekker rozig en kan je echt de hele wereld aan
als k t geld had, ging iedere week!
Waarschuw beheerder
donateur
ja de sauna is echt te goed!

TO :
Dumb & Dumber...

kan je geen korting regelen dan.. infarood is veelste duur!

Waarschuw beheerder
ik ben er wel eens geweest... tis ook echt wel lekker alleen dat naakt daar rond hobbelen vind ik maar niks
Waarschuw beheerder
Helemaal goed!!!Ben echt sauna verslaafd, ging eerst altijd met mijn mams, lekker een beautydagje pakken samen.

Nu is mijn vriend 1 keer meegeweest (ik dacht dat hij het niks zou vinden...) maar die is helemaal gek op de sauna! Dus nu gaan we vaak samen.

In Goirle zit ook een hele fijne, in Oss ook!
Ben laatst naar een pas geopende geweest in Schiedam, die was erg mooi maar iets te groot.

www.saunagids.nl

Hier staan alle sauna's op met reacties van bezoekers :)

Waarschuw beheerder
gelukkig dat ik nooit hoef te betalen :d
Waarschuw beheerder
donateur
heb de moed nog niet verzameld:P

Waarschuw beheerder
ben wel eens een paar keer geweest ... tis niet echt een zomer iets geloof ik ;) ... gewoon op een koude winter zondag in de ochtend (rond een uur of elf) na een nacht RUST .. :P en dan gewoon lekker de hele dag in de sauna chillen.

tis goed voor je afweer systeem zeggen ze ;)
Waarschuw beheerder
donateur
heel vaak

sauna de 'hemkade'
open op zaterdag nacht
Waarschuw beheerder
Ik werk in een sauna, ga zelf vaak na t werk nog ff...super rlxd :)
Waarschuw beheerder
Wel aantal keer geweest, maar kan er niet aan wennen naakt rond te lopen, vind het zelfs vreselijk!! :no:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga dr graag heen..:p
heerlijk gewoon..:yes:
je komt helemaal ontspannen terug..:9
Waarschuw beheerder
Ik was in het begin ook best sceptisch, je loopt toch in je blote billen daar ;) maar geloof mij...een dagje sauna kan heel goed werken voor je ego hoor...;)

En als je 5 minuten naakt bent is het alweer gewend!

Waarschuw beheerder
heerlijk naar de sauna ...
Waarschuw beheerder
En als je 5 minuten naakt bent is het alweer gewend!

dat zegt iedereen ja.. ik denk er toch anders over :/
vooral als je in het zwembad of bubbelbad bent geweest ofzo en dan moet je eruit komen, aaargh vreselijk :|
Waarschuw beheerder
vind turks stoombad ook erg lekker
en die heb je ook in het zwembad hoef k nie naakt :P :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kan je geen korting regelen dan.. infarood is veelste duur!

Alles is mogelijk ;-)

Waarschuw beheerder
vind turks stoombad ook erg lekker

das ook lekker indd. alleen in een sauna hou ik het langer uit..
Waarschuw beheerder
donateur
Alles is mogelijk

;)

wat ben je kwijt voor alleen die stralers bij jou dan (y)(y) ?

zo sneekie onder de toonbank door..:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Damietje: ben je wel eens naar de sauna geweest dan? Ik ben echt geen exibionist ofzo maar iedereen loopt naakt! En je zou pas echt voor schut lopen met je badpak aan ;)

En je moet echt niet denken dat er allemaal maatje 36 perfect bodies rondlopen in de sauna...verre van en dat is maar goed ook!

Ik heb ook geen Barbiefiguur hoor :) en je stapt uit het bad of komt uit de sauna en dan doe je lekker meteen je handdoek om, problem solved!

Waarschuw beheerder
met je badpak in 80 graden celsius gaan leggen, dat word erg heet !
Waarschuw beheerder
ga af en toe naar de sauna. Op wintersport lagen we elke dag in de sauna. Je zweet gelijk weer al het alcohol eruit :D

Na de sauna voel ik me altijd weer lekker schoon en fris!
Waarschuw beheerder
Ja Bridget, ik ben er een stuk of 4 keer geweest! Maarre.. kan er niet aan wennen! Als het kon dan zou ik zeker wel een bikini/badpak aan doen, zelfs als alle andere mensen naakt rond zouden lopen!

Ja kweenie hoor ik vind dat gewoon heel erg, moet je uit zo'n bad komen en dan kunnen 3 van die gasten van jou leeftijd lekker gaan zitten kijken hoe jij er naakt uitziet :| Ieeeh no thnxx :P
Waarschuw beheerder
Ik snap natuurlijk wel een beetje wat je bedoeld ;) maar ik heb gelukkig tot nu toe bijna nooit leeftijdsgenoten en zeker al geen mannen om me heen gehad in de sauna.

Heb me wel 1 keer gruwelijk zitten vergapen aan een gozer met echt een misselijkmakende grote l*l...damn, zat rustig in het kruidenbadje met een vriendin toen hij uit een ander bad kwam..we werden allebei een beetje stil.

4 the guys die nu denken dat een grote is wat wij dames willen: NEEEEEEEEE :no: werd er helemaal naar van!
Waarschuw beheerder
Is voor mij ook alweer een hele tijd geleden:S

Wel weer zin in:d

Lekken zweten en daarna in één keer onder een ijskoude douche springen!

:P

Waarschuw beheerder
Elyssium
vitalizee

dat zijn de beteren

:yes:
Waarschuw beheerder
Toch wel grappig dat best veel PFers naar de sauna gaan...eens kijken of ik wat bekende gezichten zie de volgende keer ;)

Die site die ik eerder vermelde is echt fijn, daar staat superveel info op over alle sauna's in heel NL!
Waarschuw beheerder
als je me zoekt hoef je daar in ieder geval niet te kijken. want ik ga dus echt NIET in een sauna!!
VEEL TE WARM VOOR MIJ!!:DOOD:
Waarschuw beheerder
Ik kan zelf ook niet lang in die hele hete sauna's zitten hoor, ik doe dat meestal per 5 minuten.

Maar een infraroodsauna is niet zo warm maar wel erg lekker voor je spieren daar kun je met gemak 15 min. onder liggen onder die lampen!

Turks stoombad is juist heel vochtig en goed uit te houden!