Partyflock

Forumonderwerp · 685242
Hallo,

Ben net thuis van de eerste avond Njoy... En moet eerlijk zeggen dat het me ondanks de lage verwachtingen... 100% meevalt! Relaxte mensen en muziek was ook wel oke, alleen een beetje heeeeeeel jammer dat alles om 4 uur ophoud.. :S 24 uurs tent had geen kwaad gekund!!! Maarja zit nu ff relax thuis, ff energie opsparen en mogen om 12 uur weer richting Six Flags...

Volgens mij is echt 80% gratis binnen, goede tegenvaler voor ID&T :D Moeten ze volgende keer maar die Kane bende laten valen en er echt relaxte DJ's nerzetten...

Kortom, Mysteryland 3 dagen :P

Maaruh wat vinden jullie ervan?
hehe...kijk deze reactie nu toch allemaal.

Eerst: Njoy wordt een Flop, het is niets..

Nu: Ik vond het toch leuk, volgend jaar weer!!

oftewel: Trek van te voren nou eens geen conclusie, maar geef je commentaar achteraf!

Ik vond het zelf echt wel een leuk feest. Alleen toch had ik het leuker gevonden als het festival wat langer in de avond door had gelopen op zondag. Na Kane bijvoorbeeld nog 2 uur Cosmic Gate op de mainstage ofzo :-D

De sfeer in de dance-tent was echt goed!! Bij Marco V. hoorde je weer dat heerlijke gejuich als er een lekker nummer op werd gezet. Heb een tijdje bij het cooldown cafe gestaan en ook daar was de sfeer heel goed. Moest wel lachen om dat Ola-Summerdance-gedoe. Zo'n 'BE spotted'-tent. Wat kunnen sommige mensen zich dan ineens uitsloven!! :-) Leuk om de mix te zien van rock-publiek en dance-publiek en toch ging dat wel goed samen!

Echt wel een cool feessie! Weet alleen niet of ik volgend jaar weer ga. Ik weet niet of ik hier nou 35 euro voor over heb...
laatste aanpassing

Toevallig nog een 32 jarige vrouwelijke milieutechnicus hier??? Wat heb jij een mooie ogen zeg ............om maar niet te spreken van je rooie petje te schattig
nou die regen was idd niet zo geweldig maar die dancetent was toch wel erg vet!! dana en darkraver draaiden echt lekker :) maar de cooldown tent was ook wel erg gezellig hoor. daar hing een lekkere feestsfeer!! maarre er waren toch ook fotos gemaakt door partyflock op Njoy?? ik ken ze nergens terug vinden.
laatste aanpassing