Partyflock

Forumonderwerp · 685110
Ik heb vandaag maar weer eens geformateerd en direct nadat ik voor het eerst opstarte, kreeg ik die melding van de RPC bug.
Daar heb ik een fix overheen gegooid en meteen maar ff stinger gedownload (virusscanner)
Stinger vond meteen 18 virussen :vaag:

Iemand een idee hoe het kan dat ik 2 minuten na het formateren alweer 18 virussen te pakken heb?

http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=nl&categoryid=7

xp-beveiligings updates
Thnx Ms. Smokey (Y)
Ik zie het nut daar niet van in om 100 pachtes te downloaden.En dan op cd te branden en dan een voor een te gaan installeren.Terwijl een firewall plaatsen zoals Zonealarm minder tijd kost en je daarna alle updates in een keer kan downloaden.

hmm snap ik ook niet...

als je voor het updaten eerst firewall en virusscan installeerd, en dan een virusscan die ook het neterk afscand, bv McAfee Pro, moet afdoende zijn. Ik denk dat als je de sasser, netsky, agobot, en jeefo updates installeerd met fireall, en dan de rest automatisch laten doen.

Houd er rekening mee dat sommige updates eerst geinstalleerd moeten zijn voordat die andere geinstalleerd kan worden! Op de site van M$ staat dat wel, maar weet jij het? Install dus alleen de belangrijkste eerst!

pf zit vol met gekke computer freaks die met drugs op gekke dingen doen..

Meer dan een joint heb ik niet gerookt hoor.... :$
dit topic is trouwens een test om alle "nerds" eruit te pakken zeg maar en te controleren..

want hij weet het wel..

BULLSHIT !!!
Ik ben systeem-/netwerkbeheerder en ik reken mezelf niet tot de categorie nerd. Ik wil niet zeggen dat ik de oplossing zo weet, misschien als ik de pc hier heb staan en er wat mee kan kutten, maar...

IK BEN GEEN NERD !!!!!!!!!
hoop ik
Problemen zijn allemaal opgelost :D

Iedereen bedankt voor de hulp! (Y)

Tommy: Is het nog gelukt met die seagate tool???
Die deagate tool was alleen diagnostics. Behalve scandisk deed hij niets. Dus maar gewoon win bootflop gebruikt.