Partyflock

Forumonderwerp · 684977
1 volger · 59108x bekeken

Waarschuw beheerder
ik ga deze zomer naar Gran Canaria op vakantie (playa del ingles), maar uh, wat zijn de beter plekken om heen te gaan? en weet iemand iets over het hotel Buen Avuntura?

tell me!
Waarschuw beheerder
hhmm.. doen jullie het toch verkeerd.

we gaan in augustus wel een cursus propper gebruiken inlassen ;)

:p

Waarschuw beheerder
@ Ominous dat ken ik wel maar ken het nu niet ff plaatsen... bij wie heb je geboekt, maar volgens mij zit zitten wij in het zelfde vliegtuig!! we houden contact.

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Zou heel goed kunnen, moet ik ook weer ff checken waar ik geboekt heb haha. Maar is goed spreek je er nog over ;)
Waarschuw beheerder
Ik ga ook naar Playa del Ingles! Van 31 juli tot 7 augustus! ook naar hotel buenaventura, maar heb er goede dingen over gehoord:)

Waarschuw beheerder
Ik ben in janauri naar Playa del Ingles geweest en het was super! Je kunt er erg goed uitgaan, er zitten superveel kroegen bij elkaar (de Kasbah heet dat geloof ik). Wij waren altijd in de Heineken kroeg (Scandic). Playa del Ingles is een goede keuze, dicht bij het strand en de kroegen. Je krijgt er vast geen spijt van!
Waarschuw beheerder
wie gaat er nog meer van 8 augustus tot 18 augustus playa del ingles? en is daar nou echt alleen maar r&b?? ik hoop het toch van niet!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Als je de topic ff doorleest, kan je lezen dat er ook old school enzo is. En ik ga ook de 8e weg, maar de 20e weer terug geloof ik.

Waarschuw beheerder
ben er ook vanaf 8 aug. je moet de tenten weten te vinden :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor degene die op zoek zijn naar het betere beukwerk, geef ik als tip dat ze naar The Cube moeten gaan (tegenover de kasbah) en naar discotheek the POD (naast appartement broncemar)
Waarschuw beheerder
Je bedoeld DiscoLife? Dat is naast apartement broncemar..Wat een saaie klote tent is dat zeg..En er zat ook elke avond anderhalve kip binnen.
Waarschuw beheerder
Life was de naam voor twee jaar geleden, heet dus inmiddels The POD. Hoe laat was je dan binnen? Het begint meestal pas tussen 4 en 5 druk te worden.
Waarschuw beheerder
dus ze draaien ook oldschool dat moeten we hebben :P
ja ik ga de 18de weer terug want 21ste is mysteryland he :D. en bedankt voor de tips weet ik wel waar ik ongeveer moet zijn
Waarschuw beheerder
Op dat verlichte bord boven de discotheek staat nog steeds disco life hoor..Ik was daar altijd pas na 4 uur als de rest van de tenten gesloten was. En toen ik er was was het erg rustig...
Waarschuw beheerder
tot hoelaat ken je daar beetje goed door gaan?

Waarschuw beheerder
tot vroeg :P ;)
Waarschuw beheerder
Die discolife en zo'n ierse discotheek in de buurt zijn tot 8 uur ochtends open...

Waarschuw beheerder
go to cream chic veel mooie mensen en gegarandeers goede muziek
Waarschuw beheerder
:D nog 2 weekjes!

heb m'n ticket al binnen..
Waarschuw beheerder
Een drankje bij de costa of beckham nemen en je krijg een stempel voor gratis intree in de cream!

Waarschuw beheerder
Nou ik ben helaas al weer terug van mijn vakantie op Gran Canaria :(

Maar ik heb het er wel onwijs naar mijn zin gehad en je kan er leuke dingen doen :)

Waarschuw beheerder
voor mij nog drie weken :P Gisteren een vidiobandje van vorig jaar gekeken, het begint echt te kriebelen :bounce:

Waarschuw beheerder
ik ga zaterdag naar gran canaria ook playa del ingles!
heb er echt mega veel zin in!!!
zie wel waar ik moet gaan stappen als ik maar niet de hele avond in een R&B bar moet gaan rondhangen vind ik alles goed. beetje hardstyle/hardcore kan ook geen kwaad toch???
Waarschuw beheerder
Over precies een week ga ik 2 weken lang gran canaria onveilig maken :-)

de tenten waar hardstyle/hardcore wordt gedraaid is helaas nog te beperkt. Ik zou iig een kijkje nemen bij de nieuwe tent The Cube (voorheen Linekers Bar).

De rest van de tenten wordt veel skihutmuziek, r&b en top 40 muziek gedraaid.

Als je meer wilt weten over de leukere tenten op het eiland, vraag maar ik ken het eiland langzamerhand wel dromen.
Waarschuw beheerder
Er zijn geen tenten waar ze hardstyle/hardcore draaien in die ierse discotheek draaien ze drum&bass dat komt nog het dichtste erbij in de buurt
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd, komende zondag ga ik naar Playa des INgles

Waarschuw beheerder
Ik ga 4 augustus ook naar Playa del Ingles!!
Kheb r echt zin in!!
Wie gaan er nog meer naar app. Broncemar?
Waarschuw beheerder
Broncemar zat ik ook..Is echt goed geregeld daar!
Waarschuw beheerder
ik ga ook na broncemar wij gaan van 8 augustus tot 18 augustus. gaan wel veel na broncemar! gezellie
Waarschuw beheerder
Ik ga ook naar Gran Canaria! Alleen aankomende zaterdag (24 juli)!! en ook naar Buena Ventura... schijnt heel mooi hotel te zijn, een vriendin van me is er al geweest en nu wilde ze er weer heen dus zal wel erg goed zijn!! Gaan er nog meer mensen dezelfde tijd misschien???

iig veel plezier!
Waarschuw beheerder
Ik zit ook in broncemar met nog 17 anderen.
is een toplocatie.

Waarschuw beheerder
ik zit zelf in los elefantes, top lokatie en lekker simpel en knus :P voorhet derde jaar op rij :D
Artiest {SHOWLIST artist 41854, 77572, 8086}
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit er van 14 t/m 26 aug en dan wordt er zekers hardstyle gedraaid neem 2 volle plaaten koffers mee (y) lekker hoor

Waarschuw beheerder
donateur
In welke tent ga je draaien dan en hoe kom je er aan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leuk!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
hou meer van techno :$
Waarschuw beheerder
me 2 :d

Ik neem een zooi techno mee en dan bouwen we wel een eigen feest ..haha
Waarschuw beheerder
dan krijg ik toch nog 4 dagen hardstyle daar:p als tonny gaat draaien. mooie afsluiter hihi

Waarschuw beheerder
@ B*I*T*C*H* beter!!! waar draai je ;P :bounce:

Ik neem zeker ook wat techno mee op vakantie :D

Waarschuw beheerder
nog twee weken :D

Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
nog 5 uur :-)

Waarschuw beheerder
Het hotel Bueanaventura is onwijs gaaf daar zat ik ook vorig jaar!!

Heel groot en mooi twee gave zwembaden erbij :yes:

Maar playa del ingles zelf is crap gewen boulevard ofzo heb je daar das wel jammer en er is in de buurt wel een watrepark en palmitos park dat is echt een aanrader!!!!
Waarschuw beheerder
Ik zit nu op Gran Canaria!! Geweldig mooi weer!! soms 50 graden vanwege de wind vanaf de sahara!! Hotel buenaventura is echt mooi!!!

Groetjes

Waarschuw beheerder
yeah boy!!!!!! laat maar komen, factor 20 zit al in de koffer.... :bounce:
Waarschuw beheerder
factor 20? soohoo jij gaat bruin worden! :P

Grappig dat veel mensen bij elkaar in het hotel zitten .Ik blijf anders wel bij jullie slapen..ben anders zo alleen in hotel mama ..haha

Waarschuw beheerder
factor 20? soohoo jij gaat bruin worden!

Dit heb je zeker de eerste dagen nodig, want die zon is niet te vergelijken met in nederland. mensen die met olie beginnen krijgen 's avodn de rekening gepresenteerd.. dit is mijn vierde jaar gran canaria dus ik kan het wel weten :D
Waarschuw beheerder
haha wijsneus.. :P

ik zit je toch alleen maar te pesten.

Heb zelf ooit eens ( in een ver verleden ) dat middeltje van Mental Theo gebruikt.

dat is olijfolie met citroensap en geloof me ..zelfs in de Nederlandse zon is dat geen pretje..haha

Waarschuw beheerder
ja hehehehe dat heb ik ook wel eens geprobeerd!!!

Echt hard hahahaha

Waarschuw beheerder
Tickets zijn binnen..

vetrek zaterdag om 10:00 uur :/ zuur tijdstip
Waarschuw beheerder
ik vertrek om 05.00 ( moet dus opm 03.00) in checken.

ruilen?
ga dan liever om 10.00.

oh ik ga wel 1 dag later dus dan moet je ff wachten