1 volger · 60372x bekeken
Nog 4 daaggies......
Vroeger kwam ik daar elke winter , sinds mijn oma overleden is gingen we niet meer in de winter , daarna nog wel 3 x in de zomer vakantie geweest(jr 2002 , 2003 & 2004 playa del ingles) ik heb het daar altijd super naar me zin gehad en kga zeker nog een x terug 
Uitspraak van Soepbal op donderdag 15 december 2005 om 05:49:
hoe zijn de nationaliteiten op playa del ingles verdeeld? NL, duits, engels, scandinavisch?
iemand die dit weet?
De nationaliteiten die jij noemt, zie je toch overal???
Maar om even op jouw vraag te antwoorden: van alles wat...
ja ok, maar ik hoopte dat iemand wat percentages of iets dergelijks kon geven
(in zomertijd voor de duidelijkheid)
donateur
Ik zit al de hele dag binnen, het regent pijpestelen vandaag...
maar ik heb de hele week prachtig mooi weer gehad...
aanrader: Palmitos Park
Ik zit zelf in Maspalomas, wel een beetje hoog bejaarden en Ralph Lauren-polo gehalte
maar ik ben blij dat ik niet in Playa Ingles zit, wat een aftandse teringzooi daar.
maar ik heb de hele week prachtig mooi weer gehad...
aanrader: Palmitos Park
Ik zit zelf in Maspalomas, wel een beetje hoog bejaarden en Ralph Lauren-polo gehalte
maar ik ben blij dat ik niet in Playa Ingles zit, wat een aftandse teringzooi daar.
Dan moet je iig niet in Playa d'Ingles zitten, zo ook alle andere eilanden die onder Spaans grondgebied vallen...
ik weet wel dat de meerderheid daar brits is, maar misschien is er ook een redelijk aandeel nederlands en scandinavisch ofzo?
Playa del ingles is echt superrr! lekker veel scandinaviers, hele spontane mensen! Ga alleen niet af op een propper, die beweert dat er allemaal mooie meissies in zn club zijn, dan kom je gewoon in 1 of ander hoerentent terecht, waar je dus gewoon 60 euro kwijt bent voor je drankie, en het zitten naast een of andere "schaars geklede vrouw", niet dat wij dit mee hadden gemaakt hoor......
De meeste hebben er last van kakkerlakken, kheb er geen 1 gezien, waar ik last van had waar die smerige hoeren voor ons hotel, die moest je gewoon van je afslaan! "SUCKIESUCKIE!"
Voor de rest echt een onwijs leuke plaats, leuke uitgaansgelegenhede, ook rond deze periode. Drankie is misschien beetje duur, maar je hebt zowat de hele avond door happy hour, en tja je bent op vakantie!
Maar volgend jaar zeker weer rond deze periode, echt lekker!
Dag hoor!
De meeste hebben er last van kakkerlakken, kheb er geen 1 gezien, waar ik last van had waar die smerige hoeren voor ons hotel, die moest je gewoon van je afslaan! "SUCKIESUCKIE!"
Voor de rest echt een onwijs leuke plaats, leuke uitgaansgelegenhede, ook rond deze periode. Drankie is misschien beetje duur, maar je hebt zowat de hele avond door happy hour, en tja je bent op vakantie!
Maar volgend jaar zeker weer rond deze periode, echt lekker!
Dag hoor!
ik ga 28-06-2006 tot en met 19-06-2006 kan iemand mij iets vertellen over hotel ifa interclub atlantic
ja ik kan je wel wat vertellen, ik ga precies de zelfde periode naar zelfde hotel, wat een TOEVAL
Ga alleen niet af op een propper, die beweert dat er allemaal mooie meissies in zn club zijn, dan kom je gewoon in 1 of ander hoerentent terecht, waar je dus gewoon 60 euro kwijt bent voor je drankie, en het zitten naast een of andere "schaars geklede vrouw", niet dat wij dit mee hadden gemaakt hoor......
Hebben wij wel meegemaakt hehehe, maar no fucking way dat wij die 60 euro hebben betaald
waar ik last van had waar die smerige hoeren voor ons hotel, die moest je gewoon van je afslaan! "SUCKIESUCKIE!"
hahaha en die domme engelse blokhoofden trapte er allemaal in. De een na de andere ging met die smerige negerinnen mee, ongelofelijk. Die zullen nu wel een flinke rode krans rond hun lul hebben......
iemand verhalen over app. broncemar???
Bronkiemar
Jep, hebben wij in de zomervakantie gezeten. Is een mooie en gezellige locatie. Kamers waren ook mooi schoon (todat wij erin waren geweest
Neem alleen geen all inclusive. Want dat schijnt echt geen reet voor te stellen. Eten schijnt wel goed te zijn, maar erg beperkte keuze en iedere dag het zelfde. Je kunt wel de hele dag door drank halen, maar daarvoormoet je dus wel de hele dag bij het appartementencomplex blijven zitten.
Ze hebben een leuke binnenplaats met een relaxt zwembad.
laatste aanpassing
Je kunt wel de hele dag door drank halen, maar daarvoormoet je dus wel de hele dag bij het appartementencomplex blijven zitten.
tis maar 20€ per dag he... en dat drinken we der echt wel uit!!! (van 20.00 tot 23.00 uur )
zijn zijn er ook beetje goede discotheken in buurt???
pas op voor de beveiling bij bronkiemar of je kan gezelllig balkon op klimme
Herken dit probleem, maar wij mochten na twee uur buiten zitten weer naar binnen...
En daarna zo snel mogelijk vriendjes met ze worden en dan lekker je gangetje gaan, hahaha.
Supervakantie gehad daar een paar jaar terug!!!
wij hebben 2 weken geboekt in appartement koka.
wel gevraagd als preferentie dat we in het hoofdgebouw, zwembadzijde, zo hoog mogelijk willen zitten.
maar goed iemand die hier al geweest is, of er meer vanaf weet? ik blijf altijd twijfel of ik wel de goede keuze heb gemaakt
naar horen zeggen is koka wel een ok app.. wel lekker centraal gelegen!! waarom wil je zo hoog mogelijk..??
ben er ook geweest toen me ouders 12,5 jaar getrouwd waren.. wel vet hoor dat eiland!!!! veel plezier!
laatste aanpassing
donateur
Want ik zit hier nu al 2 maanden en ik vind het uitgaan echt niet zo speciaal ofzo...
Je zit ook in bejaardentijd op GC...
Ik zag overal nog van die pamfletten op muren geplakt met DJ Paul, Luna, Tiesto, etc. dus qua feesten zal het echt wel loslopen daar
Wij gaan maybe naar Playa del Ingles en dan hotel Euginia Victoriaaaaaa!
ben ik twee weken geleden geweest, ik vind dat het hotel wel achter uit is gegaan vergeleken met vorig jaar, eten was elke dag hetzelfde dus dat was wel jammer maar ja voor de rest is het een mooi hotel
ja inderdaad, en dan ben je ook niet gebonden aan het tijdstip rond etenstijd, dat je dan weer bij het hotel aanwezig moet zijn..
De Canarische eilande zijn er leuk om heen te gaan ging er vroeger altijd heen in de winter Gran Canaria heb ik geen goede herinderingen aan het ging er keihard hagelen en we moesten op een ander eiland landen omdat het anders te gevaarlijk was. Ik hoop dat jullie het beter treffen. ps. Dit was de enigste keer trouwens hoor!
laatste aanpassing
Ik zou weleens willen weten waar jullie dan allemaal uitgaan. Want ik zit hier nu al 2 maanden en ik vind het uitgaan echt niet zo speciaal ofzo...
Tell me Tell me!!!
in de put in playa del ingles.. bij de kasbah.. wat ook een super tent is is de heaven in de Yumbo.. ja echt.. geweldig daar!!!