Ben inmiddels 1 week terug, ik zie al dat de meningen over GC flink verdeeld zijn. Dan mijn mening maar even.
Ik zat in Las Olas, naast de Kasbah, ideaal dus. Uitgaan heb ik niet zoveel gedaan, maar orange enzo is wel leuk.
Wij hebben een auto gehuurd, kan je in een dag het hele eiland zien, en het kost je weinig, wij waren met 5 man, en die auto was dan 15 euro pp. Dus prima te doen.
Jeepsafari bij ZigZags gedaan, is echt een aanrader! Wij zaten in de voorste jeep, dus weinig stof, en we staan vaak op de film

Ook nog een zeiltocht met de world of Tui Catamaran gedaan, was ook leuk, maar voor de prijs (50 eurie) krijg je alleen lunch en een bananenboot rondje.
Voordelen: Lekker weer, lekker eten, genoeg te doen in 2 weken (lees de folders!!) Jeepsafari, goedkope sigaretten, relatief goedkoop in vergelijking met NL.
Nadelen: proppers, illegale excursies (je moet vooraf betalen, ze beloven je op te halen, maar komen niet.......dag 50 euro!), zogenaamde 'happy hour' in de kroegen (je bestelt er 4 en krijgt er 8, maar moet ze ondertussen wel allemaal betalen!) afrikaanse vrouwtjes die je een bandje om willen doen, NIET DOEN! dat bandje halen ze er pas af als je betaalt!
Lijken veel nadelen, maar dat zijn meer dingen waar je op moet letten, wij waren door onze reisorganisatie goed ingelicht, als je het eenmaal weet en deze mensen negeert dan is er niets aan de hand! Maar oplettendheid is wel geboden!
Voor de mensen die nog gaan, veel plezier!!!