Partyflock

Forumonderwerp · 684977
1 volger · 60158x bekeken

Waarschuw beheerder
ik ga deze zomer naar Gran Canaria op vakantie (playa del ingles), maar uh, wat zijn de beter plekken om heen te gaan? en weet iemand iets over het hotel Buen Avuntura?

tell me!
Waarschuw beheerder
donateur
heimwee, wil terug naar die warme zon, ken het niet vaak genoeg zeggen.

feit is dat ik morgen weer achter een pc-tje zit te kloten op werk :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::*TØ®®i©elli*:: op woensdag 17 augustus 2005 om 00:34:
heimwee

Hier nog een, mooi klote hier met het weer mag je weer aan de slag geven ze weer tempraturen boven de 25 graden aan ze kunnen het wel verzinnen hier prutsers....
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 augustus 2005 om 10:19:
Hier nog een, mooi klote hier met het weer mag je weer aan de slag geven ze weer tempraturen boven de 25 graden aan ze kunnen het wel verzinnen hier prutsers....

Tsja, dacht lekker op tijd te gaan en zo al het mooie weer in Nederland nog even mee te pakken met een lekker bruin kleurtje al. Vandaag is serieus de eerste dag dat ik zon zie in Nederland. :D Inmiddels precies een maand terug in Nederland en alle kleur weer kwijt. :S
Waarschuw beheerder
donateur
zo gaat dat dus he. heb cafe mokum niet gevonden man trouwens, wel broodje mokum maar die was dicht :S

je kan beter wat later in het seizoen gaan he.
Waarschuw beheerder
Het heet ook "mokum's paradijs". ;)

Maar goed, nog geen dag strand in nederland gehad dit jaar godverdomme. 1 keer die kant op gegaan en begon toen direct te regenen.
Waarschuw beheerder
Ik moet nog lekker gaan eerst decibel en woensdag gran canaria :D!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LauZz op woensdag 17 augustus 2005 om 19:11:
Ik moet nog lekker gaan eerst decibel en woensdag gran canaria !!!

:O goeie agenda :jaja: hoe lang dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LauZz op woensdag 17 augustus 2005 om 19:11:
Ik moet nog lekker gaan eerst decibel en woensdag gran canaria !!!

Ik ga ook woensdag..!!
Lekker ff 8 dagen naar de zon :jaja:

Aanraders en afraders..?!?!?
Waarschuw beheerder
"t is te hopen dat je geen noodweer meer hebt....

Waarschuw beheerder
zo we zijn weer terug in pays-bay.... ik kan terug kijken op een super vakantie met veel fun en veel zon. vandaag las ik in de krant dat het op de canarisce eilanden noodweer is geweest... "net optijd vertrokken dus" :$....

hier een pic met Luna en G-spott......

[img width=500 height=375 cacheid=0009f37e001ca28ab8fd87321a00ec4dbf]http://www.mijnalbum.nl/Foto=BDYPQLH3[/img]

Waarschuw beheerder
ZIG-ZAG voor al je stamp avontuurtjes tussen 03.00 en 04.00

Waarschuw beheerder
Zig-Zags sucks. :[ :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:22:
Zig-Zags sucks.

ben je wel eens in heaven geweest?? is een disco in de yumbo.. echt een super vette tent.. slik wel een vork in haha

Waarschuw beheerder
Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er nog geen druppel is gevallen op gran canaria. Zat wel in de verwachting maar er is niks gevallen...
Waarschuw beheerder
donateur
t mag van mij nu met bakken uit de hemel komen daar, de meesters zijn toch weg van t eiland o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:22:
Zig-Zags sucks.

Echt nie als er n goeie DJ komt! :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:51:
ZIG-ZAG voor al je stamp avontuurtjes tussen 03.00 en 04.00

(Y) :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -DaNis- op vrijdag 19 augustus 2005 om 11:14:
Aanraders en afraders..?!?!?

Do's: Jumbocenter (shoppen, uitgaan, restaurants/barretjes, homogedeelte) en Kasbha (shoppen, stappen) voor als jullie wat willen ondernemen daar: kamelen en jeepsafari (3x1 Safari) Aqualand, Maspalomas (mot j van houden) Atlantico (shoppingcenter), Ternerife Loro Park.

Dont's: zeiljacht 'Bouche en Coeur' (met eten en bananenboot erbij) dat is echt nix! :S

Tip: als jij/jullie naar het Jumbocenter gaan ga dan naar cocktailbar 'Peppermint' dat is op d beganegrond in het homogedeelte en daar zit een belgische jongen op, leuke en mooie vent en heel gezellig!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben inmiddels 1 week terug, ik zie al dat de meningen over GC flink verdeeld zijn. Dan mijn mening maar even.

Ik zat in Las Olas, naast de Kasbah, ideaal dus. Uitgaan heb ik niet zoveel gedaan, maar orange enzo is wel leuk.
Wij hebben een auto gehuurd, kan je in een dag het hele eiland zien, en het kost je weinig, wij waren met 5 man, en die auto was dan 15 euro pp. Dus prima te doen.
Jeepsafari bij ZigZags gedaan, is echt een aanrader! Wij zaten in de voorste jeep, dus weinig stof, en we staan vaak op de film :D
Ook nog een zeiltocht met de world of Tui Catamaran gedaan, was ook leuk, maar voor de prijs (50 eurie) krijg je alleen lunch en een bananenboot rondje.

Voordelen: Lekker weer, lekker eten, genoeg te doen in 2 weken (lees de folders!!) Jeepsafari, goedkope sigaretten, relatief goedkoop in vergelijking met NL.

Nadelen: proppers, illegale excursies (je moet vooraf betalen, ze beloven je op te halen, maar komen niet.......dag 50 euro!), zogenaamde 'happy hour' in de kroegen (je bestelt er 4 en krijgt er 8, maar moet ze ondertussen wel allemaal betalen!) afrikaanse vrouwtjes die je een bandje om willen doen, NIET DOEN! dat bandje halen ze er pas af als je betaalt!

Lijken veel nadelen, maar dat zijn meer dingen waar je op moet letten, wij waren door onze reisorganisatie goed ingelicht, als je het eenmaal weet en deze mensen negeert dan is er niets aan de hand! Maar oplettendheid is wel geboden!

Voor de mensen die nog gaan, veel plezier!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van IK! :lol: op vrijdag 19 augustus 2005 om 22:13:
Echt nie als er n goeie DJ komt!

luna was Qnalluh hoor in de zig-zag, sloot daar sowieso elke avond af rond een uur of 4, whoooooooo hoho hoooooo dj paul- brohymn :respect:

ps. kicke forumpica wijffie ;) ghehe :D
Waarschuw beheerder
nou kijk dat bedoel ik dus maar whehe :yes:

whehe jah he thx :D :P
Waarschuw beheerder
donateur
wij gaan lekker over een weekkkkkk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Simoontje* (K) op zaterdag 20 augustus 2005 om 16:13:
wij gaan lekker over een weekkkkkk

wij gaan over anderhalve week :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 10:03:
wij gaan over anderhalve week

maak me nog gekkkkkker :(

Waarschuw beheerder
ik ben al te lang trug :P
Waarschuw beheerder
jah ikke ook :S
Waarschuw beheerder
ik zit er nu nog.....

tis zoooooooooo leuk hier..... lopen veel leuke guapo's rond....

ik wil hier noooit meer weg!

Waarschuw beheerder
Ja en je zal inmiddels alweer een week aan het werk zijn en het gevoel hebben dat je niet eens op vakantie bent geweest terwijl het pas 2 weken geleden is :s mooi leven :p
Waarschuw beheerder
donateur
oef dat aftellen is killing me!! die laatste paar dagen schieten niet op

Waarschuw beheerder
vandaag en gisteren zijn er wer veel mensen vertrokkn naar huis toe, het is hie nu heel e rustg me uitgaan enzo, verder heeft gogo tours ook geen excursies meer, omdat het te rustig is....

ik moet nu weer stoppen post een verslag als ik terug ben..

sorry voor typefouten maar toetsenbors is gaar !çç
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2005 om 18:30:
Ja en je zal inmiddels alweer een week aan het werk zijn en het gevoel hebben dat je niet eens op vakantie bent geweest terwijl het pas 2 weken geleden is mooi leven

jah idd. dat is nie wat neej :S
ik heb einde van de week 1,5 week vakantie zit me al te bedenken om weer ff terug te gaan v een weekie? e.v mensen die ook meewillen? :9 whehe
Waarschuw beheerder
:( ben vanmiddag weer thuis gekomen. Vond het echt een supervakantie! Heerlijk weer op gister na, genoeg te doen en uitgaan is errug leuk. Iemand nog dj jose gezien in Zigzags? Vond 'm echt bagger draaien. Darkraver was vetjes! Echt baluh dat het weer voorbij is. Gelukkig hoef ik morgen niet meteen te werken want daar heb ik echt geen zin in!
Waarschuw beheerder
donateur
goh, vorige week rond deze tijd landde ik ongeveer op schiphol, tijd gaat hard zeg :s

ps. JA, wil nog steeds terug :cry:
Waarschuw beheerder
wat een heerlijk gevoel dat ik woensdag ochtend om half 9 s'ochtends daar ben.. :p

Uitspraak van IK! :lol: op vrijdag 19 augustus 2005 om 22:34:
Do's: Jumbocenter (shoppen, uitgaan, restaurants/barretjes, homogedeelte) en Kasbha (shoppen, stappen) voor als jullie wat willen ondernemen daar: kamelen en jeepsafari (3x1 Safari) Aqualand, Maspalomas (mot j van houden) Atlantico (shoppingcenter), Ternerife Loro Park.

Dont's: zeiljacht 'Bouche en Coeur' (met eten en bananenboot erbij) dat is echt nix!

Tip: als jij/jullie naar het Jumbocenter gaan ga dan naar cocktailbar 'Peppermint' dat is op d beganegrond in het homogedeelte en daar zit een belgische jongen op, leuke en mooie vent en heel gezellig!laatste aanpassing 19 augustus 2005 22:35

Dankje..!! :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op zondag 21 augustus 2005 om 16:23:
ik zit er nu nog.....

tis zoooooooooo leuk hier..... lopen veel leuke guapo's rond....

ik wil hier noooit meer weg!

dat zei ik toch :P die Guapa's vind ik leuker in hun string aan de beach!!
Waarschuw beheerder
Nog iemand hier die rond 18 t/m 21 september aanwezig is daar? Kans bestaat dat er een aantal DJ's vanuit Nederland die kant op gaat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -DaNis- op maandag 22 augustus 2005 om 13:22:
wat een heerlijk gevoel dat ik woensdag ochtend om half 9 s'ochtends daar ben..

Spoedcursus Spaans????????

Voor jouw een vriendenprijsje ;)
Waarschuw beheerder
vanavond Marco V! In zig zag..

vorige week was ook erg gezellig.. met The Prophet en dj Jose..

zucht woensdag alweer naar huis.... heb nu gelukkig wat contacten dus probeer hier zeker volgend jaar een paar maand te werken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben alweer een dagje terug uit het zonnige Gran Canaria. Heb echt een super vette vakantie gehad. FUCK YEAH!!!

Mooie stranden, lekker weer, mooi appartementencomplex (broncemar) en veel uitgaansgelegenheden. We zijn het meeste uitgeweest bij de plaza en dan specifiek Zig Zag's en Life (zat onder ons appartement haha).

Heb het echt super naar mij zin gehad, voor mij waren het allemaal pluspunten. Behalve een groot ding, wat voor mij toch erg belangrijk is. Namenlijk de sfeer die er hing. Vooral tijdens het stappen.

Een opgefokte/aggresieve sfeer. En dan vooral in het weekeinde. En dat is dan te danken aan die ontzettende arrogante Spanjaarden. Ik heb echt een hekel aan dat volk gekregen.
En dan nog die irritante proppers. Ik weet wel dat dat er bij hoort, heb het wel vaker gezien in andere landen. Maar zo gierig en geldbelust als op Gran Canaria heb ik het nog nooit meegemaakt. Heel dom van ze, want ze jagen op die manier eerder toeristen weg dan dat ze ze lokken.

Ben dit jaar ook in Chersonnisos Griekenland geweest. Ik vond Gran Canaria niet zo gek veel verschillen. Alleen zijn Grieken velen malen aardiger dan die Spanjaarden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 23 augustus 2005 om 00:52:
Mooie stranden, lekker weer, mooi appartementencomplex (broncemar) en veel uitgaansgelegenheden. We zijn het meeste uitgeweest bij de plaza en dan specifiek Zig Zag's en Life (zat onder ons appartement haha).

oh ja kick, alleen life was 3x niks man, 4 jaar geleden was dat echt DE tent die tot 7 uur doorging :jaja:

Heb het echt super naar mij zin gehad, voor mij waren het allemaal pluspunten. Behalve een groot ding, wat voor mij toch erg belangrijk is. Namenlijk de sfeer die er hing. Vooral tijdens het stappen.

had je naar heineken cafe in gran chaparral moeten gaan, alleen maar vriendelijke hollanders onder mekaar :bier:

En dan nog die irritante proppers

daar geef ik je gelijk in, liep je die trappen af van de kasbah kwamen er gelijk 5 proppers op je af, wij wisten toch al waar we heen gingen, Zig Zag natuurlijk ff hakkuh laatste uurtje altijd :bounce:
Waarschuw beheerder
Een opgefokte/aggresieve sfeer. En dan vooral in het weekeinde. En dat is dan te danken aan die ontzettende arrogante Spanjaarden. Ik heb echt een hekel aan dat volk gekregen.
En dan nog die irritante proppers. Ik weet wel dat dat er bij hoort, heb het wel vaker gezien in andere landen. Maar zo gierig en geldbelust als op Gran Canaria heb ik het nog nooit meegemaakt. Heel dom van ze, want ze jagen op die manier eerder toeristen weg dan dat ze ze lokken.

Ben dit jaar ook in Chersonnisos Griekenland geweest. Ik vond Gran Canaria niet zo gek veel verschillen. Alleen zijn Grieken velen malen aardiger dan die Spanjaarden.

Kijk, en dat waren ook precies dingen waar ik me ontzettend aan ergerde. De sfeer tijdens het uitgaan, maar eigenlijk ook verder tijdens de dag, was nou niet echt om over naar huis te schrijven. Vind het er niet gezellig. Terrasjes ook niet...
Gasten die 30 keer met brillen naar je toekoment tijdens het eten enzo... tyfushekel daaraan. :S
Waarschuw beheerder
donateur
(broncemar)

(y) Heb daar echt een paar jaar geleden een heerlijke vakantie gehad. Wel een keertje voor een paar uur eruit gezet, maar wat wil je als je met ongeveer 30 man in één appartement zit, hahaha.

Hoe kan je je in godsnaam ergeren aan mensen als je op vakantie bent? Ik geef toe, dat die Spanjaarden hinderlijk zijn en vooral die proppers en mensen die je hun restaurant in willen trekken, maar daar trek je je toch niks van aan?

Moet je eens naar Turkije gaan. Daar laten ze je vaak niet gaan voordat je iets gekocht hebt. En als je dan wegloopt, dan krijg je toch een paar Nederlands scheldwoorden naar je hoofd want dat hebben ze wel geleerd van ons, hahaha.

Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 23 augustus 2005 om 09:20:
De sfeer tijdens het uitgaan, maar eigenlijk ook verder tijdens de dag, was nou niet echt om over naar huis te schrijven. Vind het er niet gezellig. Terrasjes ook niet...

Na het lezen van deze opmerking heb jij volgens mij een heerlijke vakantie gehad of niet???

Mensen wees blij, dat je minstens 1x per jaar ff lekker mag onthaasten en relaxen en chillen want voor de rest van het jaar loop je je weer de tyfus te werken!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nessepes op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:10:
Mensen wees blij, dat je minstens 1x per jaar ff lekker mag onthaasten en relaxen en chillen want voor de rest van het jaar loop je je weer de tyfus te werken!!!

Juist :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
goed gesproken, maar zo zie je maar dat elke belevingswereld anders is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nessepes op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:10:
Na het lezen van deze opmerking heb jij volgens mij een heerlijke vakantie gehad of niet???

Zoals ik al eerder had gemeld heb ik er, samen met mijn vriendin, van alles aan gedaan om er een leuke vakantie van te maken. Dat is weliswaar gelukt maar ik vind persoonlijk niet dat het je er echt gemakkelijk gemaakt wordt.
Ik hou van gezelligheid, sfeer die er is. Niet die gemaakt wordt door dronken aanwezigen zeg maar. Als ik merk dat ze me proberen te flessen dan ga ik daar bijvoorbeeld ook niet mee akkoord en dan krijg je ineens 5 uitsmijters met knuppels achter je aan omdat je niet gewoon slikt wat andere (dronken) vakantiegangers doen. En dat gebeurt dan alleen doordat je niet akkoord gaat met het 2 bestellen, 4 krijgen en 4 betalen principe... dan geef ik er twee terug en betaal er 2. Nou, mooi niet dus. :no: