Partyflock

Forumonderwerp · 684977
1 volger · 60158x bekeken

Waarschuw beheerder
ik ga deze zomer naar Gran Canaria op vakantie (playa del ingles), maar uh, wat zijn de beter plekken om heen te gaan? en weet iemand iets over het hotel Buen Avuntura?

tell me!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op zondag 17 juli 2005 om 14:36:
zeker weten.........

pf onderonsje....

*zullen we die engelsen en duitsers es ff wat laten zien!*

Deal..... er gaat niet boven nederland ;P

Waarschuw beheerder
de vakantie was super
appartement was ook superrrrrrrrrrrr
strand in het begin druk als je doorloopt perfect te doen kan je goed liggen in de buurt v de duinen ongeveer!
Stappen ook heeel goedgekeurd vooral voor r&b liefhebbers en skihut gangers veel te doen en veel leuks om op te dansen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 juli 2005 om 21:22:
strand in het begin druk als je doorloopt perfect te doen kan je goed liggen in

is dat het strand van playa del ingles of puerto rico??
Waarschuw beheerder
kben vorige week in playa del ingles geweest.
was eg wel lachen! wel veel engelsen daar.
mijn vakantie zit er op. (snik, snik)
Waarschuw beheerder
donateur
nog steeds veel engelsen daar dus hoor ik, nou ja, die zijn toch om 12 uur lam en dan rotten ze weer op naar hun appartement en dan zijn wij(nederlanders) aan de beurt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Toricelli, Engelsen zijn overal, waar je ook op vakantie gaat. En overal zijn ze irritant :[. Maar wij nederlanders staan daar boven toc'h ;)

Ik ga zondag weg, vlieg om 05.00 uur! Gaan er nog meer mensen dan?

In principe kunnen we meteen door na uitgaan...:d Iets eerder weg, je moet tenslottte om 03.00 op schiphol zijn, maarja. Het jammere is dat je verboden kan worden mee te reizen als ze denken dat je iets te veel op hebt...:nocheer:

Ik heb er in ieder geval zin in!

Waarschuw beheerder
Ik ben ook in Playah del Ingles geweest. Veel homo's en ook veel van die tenten.
Ik ben daar dan niet uitgeweest omdat ik erwas voor werkzaamheden.
Maar voordat je bij de zee bent moet je door een woestijn met erg hoge duinen. Achter die duinen liggen weer allemaal van die volslanke meestal Duitsers met hun billen bloot.
Het was dus een misselijke vakantie voor mij!
Je moet ervan houden!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HARDSTYLECHICK #1 op maandag 18 juli 2005 om 12:56:
Toricelli, Engelsen zijn overal, waar je ook op vakantie gaat. En overal zijn ze irritant :[. Maar wij nederlanders staan daar boven toc'h

wij staan er boven ja absoluut :D

pfff, nog 16 dagen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij vliegen zondag ook om 5.00 in de morgen, onze taxi gaat om 1 uur tot die tijd gaan we naar de tilburgse kermis, zal wel weer een wazige vlucht worden denk ik :p
Waarschuw beheerder
donateur
wij zijn vorig jaar naar Gran Canaria geweest, kwou dat ik weer kon gaan...........:cry:
Waarschuw beheerder
je kunt zo met mij mee... hehehehe...

Heb er zo'n zin in!!!!!!!!!!!!!!

Ik vertrek de 14de op een zondag dus.. (en ja eerst nog ff stappen zaterdag's!!!!!!!!! )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op maandag 18 juli 2005 om 16:10:
je kunt zo met mij mee... hehehehe...

Moet je nog naar de tilburgse kermis dan? :p haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmmm as wel een beetje omrijden.. (ong. een uur of 4 omrijden.......)

maar denk wel dat ik ook extra vrolijk in het vliegtuig zit na het stappen........

Waarschuw beheerder
Ja of himmal wous haha :p....

4 uurtjes maar dan blijf je bezig heb je wat te doen die zaterdag toch.. maak je er een weekendje tilburgse kermis van vrijdag is om 10 uur de opening en dan non stop door tot zondag 1.00 dan vertekt de taxi richting amsterdam om daar om 3.00 in de morgen te arriveren en om dan om 5.00 in de mrogen in de lucht geschoten te worden. :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juli 2005 om 15:40:
Wij vliegen zondag ook om 5.00 in de morgen, onze taxi gaat om 1 uur tot die tijd gaan we naar de tilburgse kermis, zal wel weer een wazige vlucht worden denk ik

Nou drieske, dan zien we je op het vliegveld he...! Gezellig! :bounce:
Enne, ze mogen je weigeren in het vliegtuig als ze denken dat je te dronken ofzow bent he :p.

Waarschuw beheerder
Ben altijd heel braaf op het vliegveld dus ik val nooit zo op dat scheelt. Je kan ook als een dolle in een paal klimmen (hè ariba :p) en dan met je rug tegen het dak aan gaan hangen en dan naar de mensen zwaaien en wachten tot ze omroepen ´wil die idioot in die paal onmiddelijk naar beneden komen´. Ja dan vraag je om problemen.

Doe maar normaal doe je al gek zat.....
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan je inderdaad ook doen. Is this for real?

:cheer: dan gaan we een leuke vlucht tegemoet! ;)

Waarschuw beheerder
ja it's for real.. die gast die is alleen wat vreemd in z'n doen en laten... maar het was niet op het vliegveld, anders hadden we niet gevlogen denk ik....

Waarschuw beheerder
Van de vlucht of de rest ook nog? Anders kan ik wel een online verbinding leggen denk ik....... wil zoveel mogelijk van de tijd bewust meemaken dus dat wordt weinig slapen........ kan ik na mijn vakantie een week als een zombie op bed gaan liggen :p
Waarschuw beheerder
wil alles weten...

en euuuh, kun je voor mij ook onthouden waar de leuke jongens te vinden zijn? ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op maandag 18 juli 2005 om 22:55:
wil alles weten...

en euuuh, kun je voor mij ook onthouden waar de leuke jongens te vinden zijn?

appartement Australia ;) drie hoog haha :bounce: :kusje2:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op maandag 18 juli 2005 om 22:55:
wil alles weten...

en euuuh, kun je voor mij ook onthouden waar de leuke jongens te vinden zijn?

Vindt je het heel erg als ik het bij de vrouwen houdt om naar te kijken. Wordt daar nou niet zo heel happy van om een beetje venters te gaan zitten spotten op mijn vakantie :p....

Maar mocht mij door vrouwelijke personages toegefluistert krijgen zie daar lopen zal ik dat vastleggen ;)
Waarschuw beheerder
aaah voor mij????? ff beetje opletten???

heb ik al gezegd..... DAT IK HEEL VEEL ZIN IN DE VAKANTIE HEB?????

* en jij moet niet zo zeuren met die 2 dagen werken!*
Waarschuw beheerder
donateur
iemand enig idee hoe het zit met entree bij pubs/discotheken??

Artiest Nomad
Waarschuw beheerder
wij vliegen zondag ook aan,dacht om 7 uur s'morgens ofzo...begin er nu ook wel zin te krijgen,zit er iemand meer in de Koka??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op dinsdag 19 juli 2005 om 10:50:
aaah voor mij????? ff beetje opletten???

Nou vooruit dan ik zal een oogje in het zeil houden, hoe wil je de communicatie per rooksignaal?

heb ik al gezegd..... DAT IK HEEL VEEL ZIN IN DE VAKANTIE HEB?????

Hmmmm volgens mij heb ik ook HEEL VEEL ZIN IN VAKANTIE :p hebben we samen zin, altijd gezellig...

* en jij moet niet zo zeuren met die 2 dagen werken!*

Ik heb dat verdeind vind ik vakantie dus ik mag klagen, zal niet zeggen dat jij het niet verdiend, maar je krijgt wat je verdient zeg maar dus er zal wel iets zijn wat je niet helemaal goed doet denk ik :d

Waarschuw beheerder
Dat is brabantse kwats moet je gewoon langs heen lezen ;) komt erop neer dat..............;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Ja ik zit er ook nog die datum... zal denk vaak in de zig zag,

Daar kom ik zeker niet meer. OP het hele eiland trouwens niet meer. Tis dat we zelf een leuke vakantie ervan hebben weten te maken maar dat is niet dankzij het eiland zelf.
Wat een bij elkaar geraapt overtoeristisch zootje zeg. :S
Alle dingen waaraan ik me normaliter irriteer kom je hier tegen. Je kunt niet eens normaal bij een restaurant eten zonder 20 zonnebrillen, 10 horloges, ooglampjes en een knijpend piepbeestje aangeboden te krijgen. Geen restaurant zonder proppers naast je tafel te vinden en heb welgeteld één terras gevonden die enigszins gezellig was (grenzend aan een danspleintje met live muziek).

Nee, voor mij niet meer. De muziek op de duitstalige eilandzenders (radio) was de beste die ik daar gehoord heb. ;)
Waarschuw beheerder
als iemand het hier verdiend heeft...................

Dan ben ik het wel... vraag me niet waarom... tis gewoon zo.. :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op woensdag 20 juli 2005 om 12:55:
vraag me niet waarom

Dan zullen we je dat leed besparen...... als jij het zegt zal het wel zo zijn :p vrouwen hebben toch altijd gelijk ;)
Waarschuw beheerder
zucht, de ideale man...

vrouwen hebben altijd gelijk.. eindelijk 1tje die het door heeft..............................

nog 3,5 week en dan vakantie!!

Waarschuw beheerder
Discussie´s zijn toch nutteloos je kan je tijd beter indelen met andere dingen :p :d :x

Uitspraak van Xclusive-entertainment op woensdag 20 juli 2005 om 13:58:
nog 3,5 week en dan vakantie!!

Je zal toch pas over 3,5 week vakantie hebben dan zou je balen :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehehe wacht maar.. als ik op vakantie ga ben jij alweer thuis........

kan ik jou daarvoor nog ff goed pesten!!!!!
*en eventueel als ik er zit ff via het internet cafe!!!*

Waarschuw beheerder
een jaar of 5 geleden geweest, weet er nie veel meer van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op woensdag 20 juli 2005 om 14:19:
hehehe wacht maar.. als ik op vakantie ga ben jij alweer thuis........

Hmmmm misschien heb ik wel geld teveel en boek ik gewoon bij, ga ik jou de hele vakantie plagen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xclusive-entertainment op woensdag 20 juli 2005 om 14:29:
*anders lekker plagen*

Hoef je je zeker niet te vervelen als alle geile mannen naar huis zijn ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit hier nu op Playa del ingles, tis echt super hier!! lekker warm. Het uitgaan is wel oke. De discorheek Cream & Chiq is echt super. Roog was er eergister. Ik ga weer lekker langs het zwembad liggen. Doei :)
Waarschuw beheerder
In ieder speelhal kun je achter internet.... en er zijn zo'n 100 speelhallen ofzo. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 15:43:
Ik zit hier nu op Playa del ingles, tis echt super hier!! lekker warm. Het uitgaan is wel oke. De discorheek Cream & Chiq is echt super. Roog was er eergister. Ik ga weer lekker langs het zwembad liggen. Doei

dit ga ik ook lekker doen als ik daar ben, lekker stoken hoe leuk ik het daar wel niet heb :jaja:

is dat groot dan, dat Cream & Chic?