Partyflock

Forumonderwerp · 684703

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik heb sinds kort een nieuw vriendje...

Vorige week zaterdag ben ik totaal onverwachts naar Legalize geweest, waar hij ook was...

Eenmaal daar aangekomen en elkaar gevonden te hebben, bleef meneer maar achter me aan lopen..:S

Als ik ergens ff stond te dansen (wat ik graag doe) dan kwam hij erbij staan, en pakte hij me vast, terwijl ik aan het dansen was..:S:S

Als ik iemand gedag zei die ik kende (en gedag zeggen is dus aanloop nemen, bespringen en hallo zeggen), dan hobbelde hij weer achter me aan, en bleef de hele tijd maar plakken...

Aan de ene kant hartstikke leuk om een vriendje te hebben, maar aan de andere irriteer ik me dood aan dit soort gedrag...

Na verschillende 'mislukte verkeringen' en een hele poos vrijgezel te zijn geweest, kan ik niet hiermee omgaan. Ik weet heel goed wat ik wil, en tegen welk gedrag ik absoluut niet tegen kan.. En wat hij deed, is er een van...

Heeft er iemand misschien een tip voor me, hoe ik hiermee moet omgaan?

Ik heb aan hem al duidelijk gemaakt, dat ik van feesten houd, en er niet tegen kan als mensen de hele tijd achter me aanlopen. Blijkbaar drong het niet tot hem door.

Als ik 1 dag niks van me laat horen, dat zegt hij dat in een sms. Zo van : "Je laat niks meer van je horen"... en dan heb ik 1 keer niet op een smsje gereageerd...:S:S

WAT MOET IK NOU???
Waarschuw beheerder
Het lijkt erop dat je niet gelukkig bent met je nieuwe vriendje en dat hij je teveel claimt. Ik zou er een heel lang en serieus gesprek over aangaan. Ik denk dat jullie dan tot de conclusie komen dat jullie beter niet door kunnen gaan. Tenzij je natuurlijk heel veel gevoel voor deze jongen hebt ontwikkeld en er voor wilt vechten, dan zullen jullie beiden water bij de wijn moeten doen. Ik denk dat hij dan meer water erbij moet gooien, maar dat is weer een tweede.

Succes straks/vanavond! (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb je je sleutels bij je ;)

ik doe de deur nooit op slot :|
Waarschuw beheerder
Ik begrijp het wel lijkt mij ook vreselijk irritant!Gewoon heel duidelijk nog een keer zeggen dat je het niet leuk vind als iemand als een hondje achter je aan loopt, je hebt toch geen honing aan je reet ofzo!!!Als hij dan nog niets door heeft of hij doet er niets mee.....dumpen die jongen want hoe langer jullie met elkaar hebben hoe erger die wordt denk
Waarschuw beheerder
Zulke jongens heb ik ook zat van meegemaakt ja, t is dan te benauwend!!!

Gelukkig heb ik er nu 1 gevonden die ook z'n eigen leven nog heeft!!
(soms een btje te veel...maarja t is ook nooit goed!!!)

Dus dumpen die gozer en gewoon lekker verder leven en feesten, de goeie kom je vanzelf wel tegen!

Waarschuw beheerder
nou we hebben het erover gehad...

en het viel allemaal best wel mee....

hij zegt dat hij gewoon graag in me buurt wilde zijn, voor het geval er wat zou gebeuren...(wel lief, maar beetje standaard)

ik heb hem gezegd dat ik best op mezelf kan passen, en ik dat beschermede gedoe een beetje vervelend vind. Hij heeft daar begrip voor getoond, en beloofd dat het in de toekomst niet weer zou gebeuren.

Waarschuw beheerder
hey lekker ding van me ;)(K)

of hij is gewoon trots op je en stapel verliefd....

maar kan ook jaloezie wezen en laten zien dat jij bij hem hoort dus ik denk dat dat hij een beetje onzeker is :yes:

en wat je daarmee moet uhmz...

ik heb eigenlijk geen idee

Waarschuw beheerder
donateur
Een goede relatie is als een goed haardvuur, ver genoeg van elkaar om lucht te krijgen en dicht genoeg bij elkaar om warmte van elkaar te krijgen. Wat die gast doet is inderdaad een beetje te veel van het goede, maar een beetje uitleg en inderdaad (zie Hupka's posting) ook een beetje water in de wijn van jouw kant zou de oplossing kunnen zijn. Een relatie is niet iets wat uit de lucht komt vallen, daar moet (hard) aan gewerkt worden....

Waarschuw beheerder
donateur
ik bied me aan:D

:P

Waarschuw beheerder
hij zegt dat hij gewoon graag in me buurt wilde zijn, voor het geval er wat zou gebeuren...(wel lief, maar beetje standaard)

ik heb hem gezegd dat ik best op mezelf kan passen, en ik dat beschermede gedoe een beetje vervelend vind. Hij heeft daar begrip voor getoond, en beloofd dat het in de toekomst niet weer zou gebeuren.

niet negatief bedoeld maar, geloof mij dat je binnen een maand ermee nokt omdat blijkt dat ie nog precies hetzelfde doet... been there, done that

Waarschuw beheerder
kzou me er keihard aan eriteren!!!

Waarschuw beheerder
donateur
gesloten op verzoek :)