Partyflock

Forumonderwerp · 684313
Liefde............
heel mooi gezegd!!!

dank je ..... :D
is alleen jammer dat het zo mooi kan zijn maar toch ook zoveel pijn & verdriet kan doen.
laatste aanpassing
NaNsJuH!!

Schat ik hou ook van jou!! Ga je vreselijk missen, en je hebt zoals gewoonlijk weer een mooi stukje geschreven!!!

Ik hoop je gauw te zien meisje!!

(K)

Liefde=cool :yes:
Privilege_!!! 10 juni 2004 20:52
heel mooi gezegd!!

dank je .....
is alleen jammer dat het zo mooi kan zijn maar toch ook zoveel pijn & verdriet kan doen.laatste aanpassing: 10 juni 2004 20:55

Ook weer waar.. Voor je die persoon gevonden hebt ben je namelijk al een paar gescheurde hartjes verder :(! Maar op dit moment hoor je mij niet klagen :D
laatste aanpassing
Ja leven kan soms moeilijk zijn en tja liefde is pas raar.
Als je denkt je het ff hebt gehad, gebeuren de meest onverwachtste dingen waardoor je hart weer op hol slaat.
Maar dat is maar goed ook de afgelopen 3 weken waren weer helemaal te gek.... :D
laatste aanpassing
Liefde is lekker fijn en super!!!!!!! als je het hebt!!!

Liefde is: zowel geinverteerde met solarize bewerkte schaduwen met de sterke lightsource aan de horizon waarbij alle objecten zich binnen het persoonlijke domein bevinden maar gezien worden als door een omgedraaide telescoop als: het verdwalen in het zwartste donker, meest striemende kou, gebeten worden door de schimmen van de wereld en van je geest, maar enkel bevangen zijn van overgave.
Zo hey ophidian heeft gesproken jij ken ook wel wijs lulle kerel :D:D:D
Hahaha.... klinkt heel vertroetelend :D:D

Liefde is het verlangen meer te geven dan te ontvangen

Liefde is waar alles gezegd kan worden
of niets gezegd hoeft te worden

Liefde is je partner de vrijheid laten zichzelf te zijn
Crisis Con..zo klinkt het ineens een stuk minder lief als hoe ik het zei!
Liefde is wat je er zelf van maakt
Liefde is iets tijdelijks.

Yeah right, dus de liefde van mijn ouders voor mij zal binnenkort ophouden? Ja als ze dood gaan, maar tot die tijd zal de liefde er zeker wel zijn hoor :yes: En misschien zelfs ook na die tijd.
laatste aanpassing

liefde is...ehhhh :/

liefde is ik en _-_-_SERIAL KILLER_-_-_ :)

liefde is...uhm...uhm...vna iemand houden:P

heel dubbel....
liefde is zwaar kut

helemaal als het nie van de andere kant komt

liefde is wel grappig
laatste aanpassing

hoe doen jullie dat met dat witte eromheen
probeer t maar lukt nie
liefde is voor iedereen belangrijk!!

ik hou zelfs van mijn computer!! :P

nee geintje, maar ik ben al een half jaar en 3 weken en 1 dag superhappy met mijn schatje, en die geeft mij onwijs veel liefde!!

(L)rulezzz!!

(K)(K)(K)

Liefde is.........iets waar ik kennelijk niet voor weggelegd ben :-)

Liefde... is iets heel moois.. wederzijds vertrouwen respect..en het gevoel is groots :D
Liefde = Gevaarlijk
Liefde = een lijdensweg
Liefde is iets tijdelijks

Dit geldt natuurlijk niet altijd maar ik hoop toch zo dat het voor mij deze x wel geld :X

Liefde = Gevaarlijk

:yes: en toch kun je niet zonder..

Liefde = een lijdensweg

Als het goed zit niet, op dit moment wel!

Liefde is..

Een verscheurd hart als het fout gaat
Liefde............

is vaak nep! ;)
Liefde is lekker maar lekker is niet altijd liefde!!! ken je dat nummer...das Hannie en de Reekels!!