ben ik veen COMPLEET in de war zeg 
Als ik iets zeg op het net betekent niet dat ik dat in het echt ook doe. Dat slaat helemaal nergens op, wat weet jij daar nou van? En uiteraard heeft elk mens gevoel,duh. Wat wil je nou dan? Dat ik mijn excuses ga aanbieden voor iets te bijdehande, impulsieve opmerking van 5 woorden!? Ik ben een lul en een dweeb, moet ik daar nou van wakker liggen?
kan wel zijn..
maar ik ben i de war!
maar ik ben i de war!
Eerst doe ik het in het echt ook en nu weer niet.Jullie kennen me ook allemaal zo goed. Een foute opmerking op het net en jullie hebben me meteen volledig in de gaten.Kansloos? Tuurlijk, ik heb de basisschool niet eens afgemaakt...
Als je op een hogere opleiding dan mij zit bied ik openlijk mijn excuses aan Trucklady aan!
koHen, het lijkt me verstandiger dat je weg gaat uit dit topic... iedereen lacht je uit vanwege je kortzichtige uitspraak
* edit
Uitspraken --> meervoud...
het gaat niet om jouw opleiding, lulletje... het gaat om die waardeloze opmerking van je
* edit
KoHeN 7 juni 2004 02:32
Als je op een hogere opleiding dan mij zit bied ik openlijk mijn excuses aan Trucklady aan!
Uitspraken --> meervoud...
het gaat niet om jouw opleiding, lulletje... het gaat om die waardeloze opmerking van je
laatste aanpassing
Het vervelende is dat ik nog niet echt slaap heb. En een prive berichtje is een uur geleden al naar Trucklady gestuurd...
Het is mooi geweest mensen. Get a life! Ga je energie nuttiger besteden dan topiclang een flauwe opmerking van iemand bestrijden terwijl je die gast toch een ontzettende, onverbeterbare loser vind.
Ik maak zelfs mensen blij door alleen maar de computer af te sluiten en te gaan slapen. Nou ben ik al beroerd en ook nog het pispaaltje van die koeiekop hier boven. Ain't life a bitch!?
Hoor je dat Kimmie? Krank Im Kopf vind je een koeiekop. Ik ben bang dat je het nu zwaar te verduren krijgt.
Sorry Trucklady, dat was een impulsieve, ondoordachte, flauwe kutopmerking van me.
Sodemieter toch een end op met je wijsneuzerige meestergedrag. Mislukte moraalridder. Zeg ik openlijk sorry wat ook prive had gekund, begin je nog met een grote bek dat het anders had gemoeten.En wie heeft er hier als enige een koeiekop in zijn forumfoto!?

![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)

!!!!