Partyflock

Forumonderwerp · 683750
moe en dan toch niet naar bed gaan.. nog meer mensen hier? O:)

dance :lief: wat ben je toch altijd lief !!
KoHeN 7 juni 2004 02:19
Een opmerking en jullie staan allemaal op je achterste poten. Stel je niet aan man. Hoe serieus kun je zijn op dit tijdstip?

serieus genoeg om jou een dweeb te vinden :gaap:

KoHeN het maakt nie uit of het internet is als je hier zulke opmerkingen plaats maak je die in het echt ook dus !!!

je moet eerst nadenken voordat je iets zegt lul wij zijn allemaal mensen met gevoel hier hoor waar je tegen lult, internet of geen internet :@ :@ :@

:jaja:
laatste aanpassing
je moet eerst nadenken voordat je iets zegt lul wij zijn allemaal mensen met gevoel hier hoor waar je tegen lult, internet of geen internet

sluit ik me geheel bij aan

ingewikkeld he

Kim :lief:

Komt door jouw jij geeft me energie voor de hele dag :-P

:bloos:
Als ik iets zeg op het net betekent niet dat ik dat in het echt ook doe. Dat slaat helemaal nergens op, wat weet jij daar nou van? En uiteraard heeft elk mens gevoel,duh. Wat wil je nou dan? Dat ik mijn excuses ga aanbieden voor iets te bijdehande, impulsieve opmerking van 5 woorden!? Ik ben een lul en een dweeb, moet ik daar nou van wakker liggen?
vergeet niet dat je ook kansloos bent (y)

nee in het echt durf je dat natuurlijk niet !!!

je ben een grote loser en meer nie !!!!

ik :kots: op figuren zoals jij :@

En nie te vergeten nutteloos :yes:

Nie op mij he kim :flower:

nee joh nie op jou :D

:hug:
Eerst doe ik het in het echt ook en nu weer niet.Jullie kennen me ook allemaal zo goed. Een foute opmerking op het net en jullie hebben me meteen volledig in de gaten.Kansloos? Tuurlijk, ik heb de basisschool niet eens afgemaakt...

Tuurlijk, ik heb de basisschool niet eens afgemaakt...

Dacht ik al :yes:
Als je op een hogere opleiding dan mij zit bied ik openlijk mijn excuses aan Trucklady aan!
koHen, het lijkt me verstandiger dat je weg gaat uit dit topic... iedereen lacht je uit vanwege je kortzichtige uitspraak

* edit

KoHeN 7 juni 2004 02:32
Als je op een hogere opleiding dan mij zit bied ik openlijk mijn excuses aan Trucklady aan!

Uitspraken --> meervoud...

het gaat niet om jouw opleiding, lulletje... het gaat om die waardeloze opmerking van je
laatste aanpassing

:devil: voor Partynurse :-)
Het vervelende is dat ik nog niet echt slaap heb. En een prive berichtje is een uur geleden al naar Trucklady gestuurd...

justin had jij partynurse nog niet verteld van onze relatie :@ :9

en kohen idd rot maar op want als je me nu ook nog wijs gaat maken dat je een onwijs hoge opleiding doet, vin ik het helemaal erg dat je niet beter na kan denken....
waarin je zei dat ze het zich niet aan moest trekken...

dat is nog tever verwijderd van alles dat ook maar IETS op excuses lijkt...
justin had jij partynurse nog niet verteld van onze relatie

:O :nee: :cry: :@

Maar dan heeft ie jou ook niks gezegd over onze relatie :X ;P
Het is mooi geweest mensen. Get a life! Ga je energie nuttiger besteden dan topiclang een flauwe opmerking van iemand bestrijden terwijl je die gast toch een ontzettende, onverbeterbare loser vind.

Ik heb un leve... en ng een leuke owk :)

jij nie cker...das wel te merke aan die achterlijke reactie's die je geef..!!

kohen (Y)
KoHeN 7 juni 2004 02:38
Het is mooi geweest mensen. Get a life! Ga je energie nuttiger besteden dan topiclang een flauwe opmerking van iemand bestrijden terwijl je die gast toch een ontzettende, onverbeterbare loser vind.

ik heb een nieuw pispaaltje :D

En jij mag dr owk 1 gaan zoeke KRAAY_UHF doe je ng is wa

ik doe zat voor de samenleving

nee justin da heb je me niks over verteld !!!! :@
Ik maak zelfs mensen blij door alleen maar de computer af te sluiten en te gaan slapen. Nou ben ik al beroerd en ook nog het pispaaltje van die koeiekop hier boven. Ain't life a bitch!?
wat heeft kimmie er mee te maken?

Oei ik val door de mand :bloos:
Hoor je dat Kimmie? Krank Im Kopf vind je een koeiekop. Ik ben bang dat je het nu zwaar te verduren krijgt.

Tsja... Je hoogste wat je ooit zult kome eej kohen..!!

Hebben wij een relatie parynurse :x
van die koeiekop hier boven

ik zal toch echt zweren dat kimmie boven je post?

probeer je me nu klem te lullen?? HAHA :D dan zou je echt de eerste worden als het je lukt :D

hej pispaaltje, jij ging slapen :) weltrusten!
Sorry Trucklady, dat was een impulsieve, ondoordachte, flauwe kutopmerking van me.
en nu met gevoel! alsof je het meent!
Hebben wij een relatie parynurse

:O ga je het nou nog ontkennen ook :cry:
had ik niet van je verwacht..

Hoor je dat Kimmie? Krank Im Kopf vind je een koeiekop

volgens mij waren dat je eigen woorden hoor..
Sodemieter toch een end op met je wijsneuzerige meestergedrag. Mislukte moraalridder. Zeg ik openlijk sorry wat ook prive had gekund, begin je nog met een grote bek dat het anders had gemoeten.En wie heeft er hier als enige een koeiekop in zijn forumfoto!?
whahaha ik heb em boos B)

gaat nog vaker gebeuren hoor, wees maar niet bang :D

:x

Hoor je dat Kimmie? Krank Im Kopf vind je een koeiekop. Ik ben bang dat je het nu zwaar te verduren krijgt.

ten 1e is het KIM voor jou en ten 2e ik krijg het nooit zwaar te verduren met niels hoor :[
je bedoeld "mevrouw Kim" ;)