Partyflock
 
Forumonderwerp · 683660

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Verzorgd door verwijderd met medewerking van www.weeronline.nl.

Hier onder vinden jullie de weersverwachting voor vandaag, en de vijf dagen daarna...

De weerkaarten veranderen automatisch mee, dus dit weerbericht is altijd actueel :)

Voor een uitgebreider weerbericht, of weerberichten van andere landen kun je kijken op www.weeronline.nl

Weersverwachting voor vandaag



Weersverwachting voor morgen



Weersverwachting voor overmorgen



Weersverwachting voor over 3 dagen

laatste aanpassing door een beheerder
JA BETERRRRRRRRRR

lekker bakken denk!!!
 
hmmm kmoet werken op woensdag :o
 
Hier onder vinden jullie de weersverwachting voor vandaag, en de vijf dagen daarna...

De weerkaarten veranderen automatisch mee, dus dit weerbericht is altijd actueel
Heb vorige week bij de 30 graden melding meteen maandag en dinsdag vrij genomen :D

Leek even misgegaan maar het komt helemaal goed...

Strandtas staat klaar!! :D
Kan ik in m'n rolstoel buiten zitten, kom ik een keer van dat witte gezicht af.
ahhhhhhhhhhh beters hoef deze week niet veel te werken dus ga mooi van de zon genieten:jaja:

eindelijk:D
 
:p hmmmmm :d
 
gaan we maar ff bruin bakken he :D
Morgen 25 graden in Rotterdam.. lekker hoor.. B)
jesssss, beter man! Toppie, all1 zaterdag werke... rest van de week all1 naar sgool om aan mn afstudeerproject te werken :(
 
Dit weerbericht is van www.weeronline.nl, dus het kan natuurlijk zijn dat andere weer-sites iets anders aangeven...
 
Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Je zou maar moeten werken :S
 
Ach, ik moet ook werken alle dagen dat het nu mooi lijkt te gaan worden, maar ik werk dan wel lekker op 'n terrasje :D

Vind ik totaal niet erg! (Y)
 
hmm... ze zeiden dat het vrijdag ook vet warm zou worden en vandaag ook. Ik heb weinig vertrouwen in volgende week moet ik eerlijk zeggen :/
 
Nou, alle terrasjes zitten goed vol, en op het strand schijnt de zon volop vanaf 14.00 uur, dus da's toch best warm?!
kutzooi zit de hele week op kantoor achter een pc... Geen zon voor melvin dus :no:
Lekker..lekker..lekker.. word dus flink bakken deze week.. :D:D:D:D
Heb ik er toch nog wat aan dat ik ziek thuis zit :p
dat is wel lekker jah ;P
maar k krijg dinsdag me tatoo :( is minder als t dan 31 graden word
balen zeg:( moet de hele week in een fabriekshal werken zonder airco.
 
Goed weer (Y)
Woensdag benk jarig dus komt mooi uit.
 
Alvast gefeliciteerd dan! (Y)
 
Bedankt man ;)
voortaan met zun allen naar weeronline dan maar?? :P:P strax zit het actueel forum vol met weer topics :S
 
Hoezo? Zoveel weer-topics zijn er niet toch? En deze blijft altijd actueel... hij hoeft niet aangepast te worden :)
 
Denk dat ze niet goed gezien hebben dat vandaag er ook bijstaat...

Ze verwachten ws de weersverwachtingen vanaf vandaag...
mwaah eerst zien dan geloven dat van dinsdag 31 graden zal wel lekker zijn trouwens want dan benk k vrij hehehe :bounce:
Ben benieuwd... Maar 't ziet er wel goed uit voor deze week :jaja: :D
 
Het wordt wel tijd idd!! Wel als ik bruiner wil worden dan vorig jaar 8)
Ik ga dinsdag naar six flags :D
Lekker wild in de waterbaan :P
daarvoor ga je toch niet specifiek naar six flags mag ik hopen? kun je net zo goed naar de efteling ofzo
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
Wheheh, tof topic, Ik ben een "severe weather freak"

Dan ook direct maar ff twee radars: Regen en Bliksem:


en
http://www.blikseminslagen.com/vdh/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp?Update=Refre

Kun je checken of het verstandig om te BBQ'en of niet :P

*** sniff vinyl ***


Btw, een betere weersite: www.meteonet.nl
laatste aanpassing
 
Nou, de verwachting voor morgen is gelukkig nog niets verandert :D

(Y)
 
:[ kutweer, moet morgen na school dus dat word zweten
 
fijn om te weten dat wanneer ik moet werken het lekker weer is :(
 
Moet vanavond werken, zal wel druk worden (Y)

Als ik niet te laat klaar ben, zet ik mooi m'n wekker vroeg, zodat ik nog ff naar het strand kan, voordat ik moet werken morgenavond :)
 
Damn, leuk als je de hele week moet werken... :/
 
Speciaal voor die mensen Mandy... 8)

Ik zelf ook hoor.
 
als het nu ff een hele tijd mooi weer blijft!!!
 
Alleen woensdag zie ik 'n wolkje op de plek waar ik woon, maar voor de rest ziet het er veelbelovend uit :)
 
Man-D 7 juni 2004 09:52
Damn, leuk als je de hele week moet werken... :/


Inderdaad.. Niet echt fijn..
Ik zit op kantoor langs een redelijk drukke weg in Nijmegen.. En ik zie de hele dag alleen maar mensen voorbij komen, in cabrio's, en mensen met korte luchtige kleding enzo.. Best frustrerend, als je weet dat je tot aan eind juli non-stop moet werken :(

Gelukkig kan ik tussendoor wel wat dagen vrij pakken, maar als je de enige bent, en de rest van je vriendengroep moet werken, dan schiet het ook niet echt op.. In je eentje op het balkon is ook niet echt supergezellig..

En het strand is aan de andere kant van NL, ook jammer..

Maaaaaaaaar, we blijven alles positief inzien :) En voor iedereen die vrij is.. Have fun :)
Lekker weertje :D
heerlijk zo zonder air condition :S

gelukkig hebben we woensdag een uitje naar het strand, maar dan schijnt de zon weer uitgerekend niet :/
 
Lekker, voor de mensen die vrij zijn!!!

:[
 
en ik zit hier op me stage heel de dag achter me computertje :(
ziet er wel heerlijk uit morgen!!


je zou maar moeten werken...



:frusty::frusty::frusty::frusty: