Partyflock

Forumonderwerp · 683487
3536x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat er nog steeds te weinig lekkere wijfen op hardcore feesten zijn. wat vinden jullie daarvan?

Waarschuw beheerder
zoooow, moet je Belle aka Beest in BED is horen he. kijk die foto van jouw nou is. Met je bleke bek en naast je een frans bouwer look a like.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind dat er nog steeds te weinig lekkere wijfen op hardcore feesten zijn.

Komt misschien omdat er op hardcore feesten alleen maar lelijke mannen rondlopen?
Waarschuw beheerder
donateur
Kijk nou eens naar een individu en niet naar een groep.. Ik zie zovaak een lekkere opgeschoren chick lopen op een feest (ook al houdt ik er ook niet zo van)

En ga helemaal niet beginnen over de eeuwige wazi discussie want dat maakt alles alleen maar erger! Net alsof mensen hun manier van leven gaan veranderen omdat wij dat zo hard roepen met zn allen :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zoooow, moet je Belle aka Beest in BED is horen he. kijk die foto van jouw nou is. Met je bleke bek en naast je een frans bouwer look a like.

Dude get a life...grow up...

Dit soort opmerkingen ken ik van mensen van een jaar of 13 en niet van een jaar of 18... :S

En begin nou niet van zij begint...
Ze geeft je enkel een koekje van eigen deeg omdat je tegen cono begon... :(
Waarschuw beheerder
Het triestheidspunt van dit topic is weer ver beneden N.A.P gedaald.

Closed dus.