Partyflock

Forumonderwerp · 683347
Waarschuw beheerder
Het is nu ongeveer 02.00 heb net 3 xtc-tjes op,en begin me nu erg wazig te voelen ....en nu??
Waarschuw beheerder
idd 15 juni kunnen we er weer tegenaan
gelijk de eerste week maar een familie starten
Waarschuw beheerder
nee wazig.rellen doe je maARbij een voetbalwedstrijd ofz
Waarschuw beheerder
donateur
rel?
Waarschuw beheerder
anne je naam past in ieder geval bij.....gutteguttegut wat een agressie
Waarschuw beheerder
mijn nieuwe naam word: Ivo version 2.0 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
rel?
Waarschuw beheerder
whehehe ik weet mijn nieuwe naam nog niet... :S

zal er es ff grondig over nadenken....
Waarschuw beheerder
*bla*

ik ga mijn bed eens opzoeken

tjo (K)
Waarschuw beheerder
slik der nog maar ff 10 bij joh! komen we goedkoop van je af :yes: .. met je middle earth.. ga zelf ff verkassen naar de evenaar dan!

Waarschuw beheerder
vieze hardkoor slet!!

:kots:
aggressssie :kots:...

ik zou zggen probeer een techno feestje...leef je langer;)
Waarschuw beheerder
donateur
rel?

Waarschuw beheerder
lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:lonsdale kutjes zijn uitgerekt van de pep:):yes:

:flower:

heerlijk die vooroordelen:lief:

partyflock:lief:

Waarschuw beheerder
deze clubkut hakt menig stampend pepwijf dr uit....met de nieuwe knkrhardcore....bah....de ouwe school en de snelle hardcore:lief:...maar de peeps:kots:

op 50.000 mensen 3 mooie mensen...das hardcore(y)
*probeer techno;)*deze clubkut hakt menig stampend pepwijf dr uit....met de nieuwe knkrhardcore....bah....de ouwe school en de snelle hardcore:lief:...maar de peeps:kots:

*probeer techno;)*deze clubkut hakt menig stampend pepwijf dr uit....met de nieuwe knkrhardcore....bah....de ouwe school en de snelle hardcore:lief:...maar de peeps:kots:

*probeer techno;)*
Waarschuw beheerder
ik was vroeger ook gabber,VROEGER de echte gabber is dood

Waarschuw beheerder
morgen legalize.......damned hard iedereen dr uit hakken.......echte sfeer dus(y)

alles doorelkaar zoals het hoort......fuckin niks verbonden aan niks ....marrokkaan aan de hardcore en eenn gabeer op techno.......zoals het hoort......house is van iedereen.........als je maar gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaTT:yes:

zoals het hoort:yes:
Waarschuw beheerder
zij is er een hoor..un rel? waar is ze nou? rellen nondeju! :D
njah dan maar ff rellen over ouwe en nieuwe hardcore (hokjes zuigen :yes: ) en techno? :D
Waarschuw beheerder
deze clubkut hakt menig stampend pepwijf dr uit....met de nieuwe

nicht!! kijk naar je leeftijd dan, met je oldschool, die tijd heb jij nie meegemaakt en dat weet ik wel dus hou je gore smoel maar ff jij!!
Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA rellen!!!! whoei, maak me gek!
agressieve annie oh sorry, zei ik anie ik bedoelde anne, sorry..waarom ben je zo aggressief?