Partyflock

Forumonderwerp · 683144
2308x bekeken

Waarschuw beheerder
Ja of nee??

Ik vind het wel lekker en makkelijk...
Vrijgezellen hebben toch ook last van hormonen?!

Vaak is het ook nog spannend..
maar het moet wel puur sex zijn, geen gevoelens voor de ander hebben

Waarschuw beheerder
whooeee een catfight.

maar ff serieus dames..kunnen jullie deze puberale internetruzie niet ff ergens anders voeren? spreek af op een veldje ofzo en schop elkaar dood..laat dit topic lekker voor wat het is :@
Waarschuw beheerder
Hmmzz nou ik kom haar waarschijnlijk voorlopig tog nie tegen maar over een tijdje zijn we er allemaal wel weer voor in de stemming tog Dames???

Pffff mevrouw doet owk alsof ze al de meeste ervaring heeft met d'r 23 jaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jah ik denk dat ik dit topic nu maar laat voor wat het is jah. T'is mooi geweest.

vaag dat je dat nu al weet maar ok. Tot dan;)

Waarschuw beheerder
:gaap::d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben er altijd in de stemming voor

maar don moet ze toch nog ff wachten ;)

nog 3 mnd te gaan ...

Waarschuw beheerder
Jah idd

OKe prima, maar tis wel opvallend dat je elke x van stijl veranderd, je past ej aan aan de mensen waar je mee omgaat, ben je dan een meeloper ofniet?!
Waarschuw beheerder
tjah ik heb nog minimaal 6 maanden te gaan dus jah...maar daarna komt ze wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Super KANSLOOS meeloopstertjuh

Niemand komt aan ANNE wie aan haar komt komt aan MIJ!!!

Waarschuw beheerder
:gaap:
morgen lekker op vakantie

Waarschuw beheerder
waar ga je heen wijffie?

Waarschuw beheerder
Idd, heb er zin in :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
k ga volgend jaar pas op vakantie:(:(

heb dit jaar moeten annuleren!!!:(

vanwege kleine junior!!

Waarschuw beheerder
wat een stilte opeens
:s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap: t word zo wel saai jah IDD!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Turkije :S:S

moet ook vet mooi zijn!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een stilte????...............

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoef niet naar Turkije
Ik woon al in Turkije

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ghahahaha jah snap wat je bedoel!!!:P:P

maar jah mn tante is daar nou al 2 keer geweest en het blijkt dat die gastuh daar vet relax moeten zijn

ze zijn ook blij dat wij hun afval hebbuh :S:S
om het ff zo te zegguh!!

maar voor vakantie!! lijkt me prima!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ghahahaha het onderwerp is wel sterk veranderd:P:P

Waarschuw beheerder
Jah idd, wel jammer vind je niet?

Waarschuw beheerder
hahahahahahaha chanine wat lul je nu weer stoer !!!!!!!!! en maar zittuh jankuh achter die computer , ken je wel zegguh is nie zo .... maar is wel zo ....
en ik ben blij dat ik je nie meer met je omga en had veel eerder na alwin enz moete luistere , maar moest er zelf achter komuh en je zegt dat met ons heb gebrokuhhhh wij toch duidelijk met jou, EN JOU MISSE DAT GEZEIK EN GEJANK ZEKER ECH NIE .......... En je moet is ophouwe met iedereen teguh alwin op te stokuh en nie zo lieguh teguh mij , over wat peter en aal teguh jou gezegt zouduh hebbuh ... allemaal bull shit !!!!!!!!
denk je nou echt dat ze jou zouden gaan helpuh , geloofde het meteen al nie , heb ik zelf nog teguh je gezegt .......
en je ken nu wel zo veel praatjes hebbuh , maar ondertussuh ben je maar een zielig figuur , ken het wetuh jah .........
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en je ken anne wel zo de grond in trappe , maar dat is pure jaloezie ........................
Waarschuw beheerder
hahahahaha dacht zal ook ff wat zegguh.
heb ik recht op want mijn naam word gvd genoemd.

te lief voor jou he.
dat was voor ik wist wat voor drol ik in de kuip had.

ik weet nu wel beter.ik heb het een beetje van afstand gevolgd maar chanien wat ben jij een hoopie hopeloos.

het is een stuk rustiger zonder jou en je rare fratsen. dus ik moet je eigenlijk bedanken voor het feit dat jij je laat als prik bord.neem aan dat je weet wat ik bedoel.zo als jij gebruik maakt van anderen zo heb ik beruik gemaakt van jou(heb ook maar ff op soa laten testen.kun je me niet kwalijk nemen).

hoop dat je me niet lief meer vind want dan is het wederzijds.

Waarschuw beheerder
hey chanine je bent echt zwak!! maaruh geen gefuck met hola of wie dan ook van ons!! veel plezier met je sneue vriendjes

Waarschuw beheerder
hahahahahahaha chanine wat lul je nu weer stoer !!!!!!!!! en maar zittuh jankuh achter die computer , ken je wel zegguh is nie zo .... maar is wel zo ....en ik ben blij dat ik je nie meer met je omga en had veel eerder na alwin enz moete luistere , maar moest er zelf achter komuh en je zegt dat met ons heb gebrokuhhhh wij toch duidelijk met jou, EN JOU MISSE DAT GEZEIK EN GEJANK ZEKER ECH NIE .......... En je moet is ophouwe met iedereen teguh alwin op te stokuh en nie zo lieguh teguh mij , over wat peter en aal teguh jou gezegt zouduh hebbuh ... allemaal bull shit !!!!!!!!
denk je nou echt dat ze jou zouden gaan helpuh , geloofde het meteen al nie , heb ik zelf nog teguh je gezegt .......
en je ken nu wel zo veel praatjes hebbuh , maar ondertussuh ben je maar een zielig figuur , ken het wetuh jah .....
en je ken anne wel zo de grond in trappe , maar dat is pure jaloezie ........................

hahahahaha dacht zal ook ff wat zegguh.
heb ik recht op want mijn naam word gvd genoemd.

te lief voor jou he.
dat was voor ik wist wat voor drol ik in de kuip had.

ik weet nu wel beter.ik heb het een beetje van afstand gevolgd maar chanien wat ben jij een hoopie hopeloos.

het is een stuk rustiger zonder jou en je rare fratsen. dus ik moet je eigenlijk bedanken voor het feit dat jij je laat als prik bord.neem aan dat je weet wat ik bedoel.zo als jij gebruik maakt van anderen zo heb ik beruik gemaakt van jou(heb ook maar ff op soa laten testen.kun je me niet kwalijk nemen).

hoop dat je me niet lief meer vind want dan is het wederzijds

wuahahahahahaha :respect:

Waarschuw beheerder
moet kunnen vind ik, maar het is idd lastig als 1 van de twee er gevoelens bijkrijgt...
Waarschuw beheerder
chanine enzo hebben duidelijk teveel gevoelens erbij gekregen!

Waarschuw beheerder
Zeg Placid Hooligan... Als een vrouw je niet moet. Hoef je geen dingen te gaan verzinnen, staat heel onvolwassen. Wie is er nou hopeloos:s. Ga lekker weer aan de drugs en werken in t leger.

En Heidi.hehehe.Je ben nog net zo dom.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dommer don jou:S:S:S

is dat mogelijk don!!:S

lijkt me onmogelijk

ghahahahaahah

Waarschuw beheerder
hey chanine ga niet met heidi ouwehoeren , krijg je er nog meer problemen bij geloof mij, ennuh jij vond frank ook leuk dus niet stoer gaan doen want dat ben je niet

Waarschuw beheerder
:gaap: die kutkinderen van tegenwoordig

Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahah­ahahahhahahahahahahahahaha chanine , als we het over mensen gaan hebbuh die dom zijn , dan ben jij toch wel het ergst ..... en jij met je volwassen , word jij maar is volwassen dan lul je is nie zo dom ... want je doet je zo stoer voor , maar onder tussuh een zielig hoopje ellende ...

Waarschuw beheerder
ZO DAN !! wel gezellig hiero !! :yes: ghehehe

Ik geloof niet dat het zo goed is afgelopen tussen jullie is het wel ?

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Als we nu allemaal even gaan doen wat 97 uur op zn profiel heeft staan :kwijl:

[img]http://dickcream.com/s/10835_1077960816717.gif[/img]

Waarschuw beheerder
whehe ja dames besteed jullie tijd liever aan wat nuttigs!!
(Zou jullie denk ik goed doen stelletje gefrustreerde pubermormels:-))

Waarschuw beheerder
kan er me zekr in vinden.. :respect: goed met elkaar op kennen schieten en seks hebben zonder enige verplichtingen naar een ander.. tot nu toe bevalt dat me beter als een vaste relatie!!
Waarschuw beheerder
bah die griet!
Waarschuw beheerder
donateur
niks mis mee toch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pfffffffff Trieste bedoeling!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou niet weten waarom

Waarschuw beheerder