Partyflock

Forumonderwerp · 683093
1 volger · 853x bekeken
Waarschuw beheerder
nu is mijn vraag een goede vriend/vriendin van jullie gaat dood om wat voor rede dan ook

zouden jullie dan een tattoo durven nemen waar hun naam in staat ?

bij mij is ook een vriend van me overleden ik zou het rustig doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
van jullie gaat doodt

:O
Waarschuw beheerder
donateur
Nee zou ik niet doen..

Geen namen op mijn lijf.. van niemand!
Artiest Lanz
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou het wel doen... maar dan wel oppassen dat je geen schrijffouten maakt. :/
Waarschuw beheerder
van jullie gaat doodt

:o

ik weet het al veranderd maar heb dislectie dus zie dat niet zo snel

Waarschuw beheerder
stempel
Waarschuw beheerder
Ik zou het zelf nooit doen. tenminste nu is je gevoel heel sterk en wil je het graag. maar dat kan later altijd weer veranderen en dan krijg je er spijt van. maar als je er zelf helemaal achter staat moet je het gewoon doen. het is wel een mooie herinnering aan iemand die overleden is.
Een tato van degene met wie je een relatie heb vind ik het weer heel anders das gewoon het stomste wat je kan doen. tenminste dat vind ik dan.
Waarschuw beheerder
Ik ben het met stoeipoes eens!!

Nooit doen!
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik al een naam zou laten tattooëren is het de naam van mijn baby...

Waarschuw beheerder
donateur
nu is mijn vraag een goede vriend/vriendin van jullie gaat dood om wat voor rede dan ook

zouden jullie dan een tattoo durven nemen waar hun naam in staat ?

bij mij is ook een vriend van me overleden ik zou het rustig doen

Mijn beste vriend is eind 2002 vermoord, en Ja ik zou het wel doen, binnenkort laat ik zijn naam op me enkel tatoeeren
Waarschuw beheerder
donateur
Ja zou het wel doen..heb de naam van me broer op me pols gezegt..:lief:

Hij blijft me lieverd voor altijd!!Was me maatje en me broer....

Waarschuw beheerder
ik weet het al veranderd maar heb dislectie dus zie dat niet zo snel

sorry

Waarschuw beheerder
ik zou het ook nooit doen.. ;)
Waarschuw beheerder
als het echt een hele goede vriend was zou ik het misschien ook wel doen..
maar wel goed over nadenken
Waarschuw beheerder
Mijn beste vriend is eind 2002 vermoord, en Ja ik zou het wel doen, binnenkort laat ik zijn naam op me enkel tatoeeren

dat is nou heel mooi

en

Ik zou het zelf nooit doen. tenminste nu is je gevoel heel sterk en wil je het graag. maar dat kan later altijd weer veranderen en dan krijg je er spijt van. maar als je er zelf helemaal achter staat moet je het gewoon doen. het is wel een mooie herinnering aan iemand die overleden is.
Een tato van degene met wie je een relatie heb vind ik het weer heel anders das gewoon het stomste wat je kan doen. tenminste dat vind ik dan.

ik weet dat het een herinnering is aan iemand die is overleden maar is ook iest van dan heb je een stukkie je van hem of haar altijd bij je

en bij mij is het niet echt vers meer is nu al bijna 4 maanden geleden dat een goede vriend van mij is overleden
Waarschuw beheerder
precies!!! die herinnering aan iemand die je voor altijd bij je draagt is heel mooi. Tis gewoon goed dat je het niet te impulsief doet en er wat tijd over heen laat gaan. Zo kan je ook goed bedenken wat je precies wil missch wel geen naam maar juist een symbool dat je doet denkne aan die persoon!!

succes ermee!!

Waarschuw beheerder
MZ zou het niet doen.
Je kunt op zoveel andere manieren iemand herdenken.
.Zou niet zijn of haar naam op mn lijf laten kladden..:no:
maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk..

Waarschuw beheerder
ik zou zo iets ook wel kunnen doen, maar dan niet de hele naam.
Ik zou bijvoorbeeld begin letter van voornaam en begin letter van achternaam doen.
Waarschuw beheerder
precies!!! die herinnering aan iemand die je voor altijd bij je draagt is heel mooi. Tis gewoon goed dat je het niet te impulsief doet en er wat tijd over heen laat gaan. Zo kan je ook goed bedenken wat je precies wil missch wel geen naam maar juist een symbool dat je doet denkne aan die persoon!!

succes ermee!!

jah een symbool die heb ik niet echt aan hen jah nou een oranje roos dat is het enige en dan zijn naam er onder dat is wel wat ik zou willen

thx:)

Waarschuw beheerder
donateur
je zou ook alleen de eerste letter van zijn naam kunnen laten tattoeren..niemand weet danprecies wat ut betekend...alleen jij weer waar die voor staat...van een naam kan je toch al snel spijt krijgen..

(K)

Waarschuw beheerder
donateur

Daarom heb ik er ook eerst bijna 2 jaar over nagedacht, nu weet ik gewoon zeker dat ik de naam van mijn beste vriend op mijn enkel wil hebben.

Een tattoo met de naam van mijn geliefde zou ik nooit doen, al ben ik al 50 jaar getrouwd met hem, je weet nooit wat er gaat gebeuren en dan zit je wel de rest van je leven met zijn naam op je lijf
Waarschuw beheerder
je zou ook alleen de eerste letter van zijn naam kunnen laten tattoeren..niemand weet danprecies wat ut betekend...alleen jij weer waar die voor staat...van een naam kan je toch al snel spijt krijgen..

(K)

nou ik wil gewoon graag dat iedereen ken zien dat het voor hem is hij heeft veel invloed op mij gehad

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon doe als je daar een goed gevoel bij hebt, ik zou het ook doen.
Waarschuw beheerder
precies maar de nama van me geliefde nooit van me leven

Waarschuw beheerder
Ik zou het zeker doen....:yes:

Ik zet van de zomer de namen van me kinderen op me arm:yes:

Waarschuw beheerder
Ik zou het alleen van mijn kinderen doen, niet van mijn man.

Waarschuw beheerder
Misschien niet helemaal wat je bedoelt, maar ik ga binnenkort de naam van mijn overleden paardje laten tattooeren :)

Ken meerdere mensen die een tattoo hebben met de naam van de jongen die helaas niet meer in ons midden is :'( Als ik die zie krijg ik kippenvel..

Waarschuw beheerder
Van een overleden persoon is wel mooi ja, ligt eraan wat je met degen had denk ik.

Waarschuw beheerder
Als mijn beste vrien zou overleiden deed ik het oko meteen zonder twijfel. Krijg ik ook nooit geen spijt van.

Waarschuw beheerder
Omg wat een typefouten.:vaag:
Waarschuw beheerder
Van een overleden persoon is wel mooi ja, ligt eraan wat je met degen had denk ik

hij had geen ziekte of zo was heel onverwacht dat hij doodt geen was eigenlijk zelf moord maar toch hij heeft veel voor mij betekend

Waarschuw beheerder
Nou dan zou ik het gewoon doen! Het is iets wat niemand je meer afpakt, je draagt het voor altijd bij je.
Waarschuw beheerder
precies dat bedoel ik

Waarschuw beheerder
ik heb de naam van mijn moeder op me schouder..
ze leid aan de ziekte van huntington..hersenziekte..wegkwijnend..wegrottend.­.ze kan niet meer praten, woont in een tehuis..wat heel moeilijk voor me is..
ze is er nog wel..maar toch ook weer niet..
daarom ben ik er trots op,op die tattoo op me schouder..zo zal ik altijd nog wat bij me dragen wat een beetje voor "haar" is.
ik heb er geen minuut spijt van,ik hou van dr en zal dr nooit vergeten..

toch is het ook wel iets voor mezelf hoor,gewoon als laatste eer voor dr..

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik het wel zou willen, als diegene veel voor mij betekent heeft waarom niet!!!!!

Maar zou het nooit doen voor iemand op wie ik verliefd zou zijn!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Het broertje van nance_1984 heeft na de dood van zijn oudere zus meteen een hele mooie tattoo op zijn arm laten zetten, met haar naam, geboortedatum, overlijdingsdatum, en in memory of...

Persoonlijk zat ik te huilen toen ik het zag, zo ontzettend mooi! met sterretjes ed erbij.

Waarschuw beheerder
Als die persoon heel veel voor jou heeft betekent..doen, het is waarschijnlijk het laatste wat je voor hem/haar kunt doen!

Waarschuw beheerder
nee ik zou niet snel een naam tattoo laten
zetten zeker niet hele leesbare letters
zijn naam in vorm van een symbool word al weer heel anders
of in keltiche letters vind ik het ook wel gaaf
als ik een naam tattoeer wat ik denk ik
nooit ga doen dan is t die van me kindje!
die ik nog moet krijgen ooit hehehe :P
maar het idee erachter een naam van een overleden
vriend zou ik zelf wel heel tof vinden *hebben gevonden in zijn geval*
*maar niet bij mezelf*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zelf ook hij denk ik ook

2 GWENÐA [Wicked Hardcore]

snap ik best heb de verhalen over der gelezen snap helemaal waarom haar broertje dat heeft gedaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb de naam van mn broertje in egyptische hierogliefen en hij de mijne op zijn arm.
Waarschuw beheerder
dat is wel mooi :)
Waarschuw beheerder
als naam zou nemen zou ik hem aan de binnen kant van me lip nemen :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
heb ik over 50 jaar vet veel namen op me lijf zeker :/
Waarschuw beheerder
2 sandortje nou dat is een beetje te pijnlijk voor mij( lijkt me hoor)
Waarschuw beheerder
hahah en denk ook niet dat het allemaal past in aan de binnen kant van me lip

Waarschuw beheerder
nee, iemand kan je toch ook gewoon herinneren in je hart? waarom moet daar zo'n naam voor op je lijf komen...vind dat echt geen porum!
dan zou ik op mijn 70e wel heel veel namen hebben getattoeerd (hoe je t ook schrijft ;))
Waarschuw beheerder
ik zou het ook niet bij iedereen doen

en het gaat er om omdat hij heel veel voor me betekend heeft en mijn geliefde komt nooit maardan ook nooit op me lijf te staan
Waarschuw beheerder
hahah en denk ook niet dat het allemaal past in aan de binnen kant van me lip

=======================

af korte kees word dan k ;)
heb op geven moment heel het alfabet binnen kant van je lip staan
Waarschuw beheerder
nou het hele alfabet komt er niet in hoor de mensen di eik ken zullen niet zo snel het zelfde doen als die goeie vriend van me
Waarschuw beheerder
JA! Zou ik doen. Sterker ik ga het doen. De initialen van een overleden familielid.

Ken meerdere mensen die een tattoo hebben met de naam van de jongen die helaas niet meer in ons midden is Als ik die zie krijg ik kippenvel..

Veel jongens bij FC Utrecht hebben de initialen van de jongen die zichzelf 23 december van het leven beroofde laten tatoeren. Uit respect voor hem en voor hetgeen waar ie voor stond en wat ie nastreefde... Absoluut erg mooi.
Waarschuw beheerder
nee, iemand kan je toch ook gewoon herinneren in je hart? waarom moet daar zo'n naam voor op je lijf komen...vind dat echt geen porum!
dan zou ik op mijn 70e wel heel veel namen hebben getattoeerd (hoe je t ook schrijft )

Ben ik niet met je eens. Er zijn meerdere redenen waarom mensen zoiets doen. Niet alleen voor de herinnering. Kan ook een soort 'afsluiting' zijn voor de persoon die het laat zetten. Of een eerbetoon, of een drang iets van de dode bij zich te hebben. Is het geen kettinkje met as of en foto dan maar zijn/haar initialen of zijn/haar naam.
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij hoeft het niet
Waarschuw beheerder
switchblade begrijpt me (Y)