Partyflock

Forumonderwerp · 683015
Iedereen die een beetje serieus produceerd kent de programma's wel ;..Cu base ,Reason,Fruity loops en Cool edit. Nu weten we veel maar nog nie alles... Stel hier je vraag ,misschien leren we er nog wat van..zelf wou ik weten hoe je in reas on je midi contoller op reason laat werken,welke instellingen moet je hebben ?? Bvd!

hoe werkt die shit met accoorden

en hoe werken DIE dingen weer op hun beurt

owja bij cubase moet ik wete...

kan je niet gewoon ergens in typen die acoord die je wil? :P

Werkzaam bij KraakPiep
fiets kope?

Sjonge jonge .. doe zelf even moeite wil je?

Maarja, het is natuurlijk ook een

8)
laatste aanpassing

tjah :(

kleurtjes dan op je tracks?

hoe moet dat kan ik echt nergens vinden.....

Zelf inspelen dude!

:D

jaaaaaa hoor tuurlijk :P

Erg gruwelijke kaart bla. Slechts 1333 euri bij Thomann :)
Zit er idd erg strak uit!! Leuk voor thuis.

fiets kope?: stop dan maar met muziek maken ..

ja he ;)
Leuk voor beginners ;)

Maar ik laat het voorlopig ff voor wat het is qua geluidskaarten, ik koop liever voor 100 euro's een S-950
he mensen als je meer van muziek wilt weten koop dan een keer een magazine interface

staat van alles in op het gebied van vst en hardware gebruik

en als je echt de nieuwste snuffjes wilt hebben op het gebied van muziek maken ga dan een keer naar de MUSIKMESSE in Deutsland dat is dan ergens in april

daar is echt alles over muziek te vinden
laatste aanpassing
zijn er reason ook mogelijkheden voor vocals (zonder externe apparatuur)dus zelf ingesproke vocals, niet die standaard vocals wat er in zitte want die lijke nergens op..(en dan heb ik t over de oudste reason :) )

Of je nou een kick of een vocal inlaadt ..
ja maar waar zou je die kunnen inlade dan..(:blos: misschien beetje stomme vraag maar ben pas net begonne...) want hoe zet je je mp3 formaat om zodat je m reason krijgt..

in cubase
Je kunt een mp3 bestand openene in een wave editor als Cooledit of soundforge en dan opslaan als .wav bestand... hoe het voor reason zit weet ik niet maar die zul je vast wel ergens in kunnen laden...
wie weet er nu een goed antwoord op mijn vraag?want als ik een wave bestand probeer in te laden in de nn19 sampler gebeurd er bij mij nix :s

Artiest Sane
misschien:

-moet je je geluidskaart goed instellen
-moet je een wav inladen die ook daadwerkelijk geluid bevat
-moet je je volumeknop omhoog zetten
-moet je je NN-19 aansluiten op de 14:2 Mixer (kanaal 1-14) en die weer op de Audio Hardware Interface
-moet je wat duidelijker zijn in je vraag

;-)
Artiest XoNaR
LEES de Operation Manual of in ieder geval de Getting Started.

Pffff.

XoNaR

RTFM!! :@

:P