Partyflock

Forumonderwerp · 682879

Waarschuw beheerder
Wat vinden de PF people van deze stelling? Onder design kleding versta ik dan: kleding van Versace, Dolce & Gabbana, ent.

Is toch veel stylvoller, aparter en mooier en zeker bij de vrouwen sexier!!!

Waarschuw beheerder
hahahahha ja helemaal mee eens :9
Waarschuw beheerder
Ik trek vaak aan wat ik lekker vind zitten, ongeacht het merk.

Maar ik heb het voordeel dat ik in het World Fashion Centre kleding kan kopen tegen inkoopprijs.

Dus eens in de zoveel tijd ga ik daarheen en koop dan allemaal merkkleding.
Waarschuw beheerder
Waarom is dat mooier en/of sexier dan?
Omdat je dr dan aan kan zien dat ze een rijke vent heeft(Ken dr genoeg)?
Of omdat ze dan een drugsverslaafde is die al dr kleding steelt of krijg van dr net zo verslaafde vriend(Ken k dr nog meer van:S)?
Vind t allebei geen reet aan:nee:!

Waarschuw beheerder
Ik vind er echt geen reet aan
ben alleen wel een beetje fred perry verslaafd
maar dat het nou sexier is....
:S bla blaaaa

Waarschuw beheerder
Ik vind design kleding wat nichterig

Waarschuw beheerder
ik draag ook merkkleding..
maar over de kwaliteit wil dat
helemaal niks zeggen...uit onderzoek
is gebleken dat cars beter van kwaliteit
is dan indian rose..dat wil natuurlijk
niet zeggen dat indian rose niet
mooier kan zijn..ach de 'echte' design
kleding vind ik vaak TE over dreven in idd
snotaap nichterig..
Waarschuw beheerder
donateur
onzin allemaal. Of het nou merk is of bij de bristol gehaald is. Als het er mooi uitziet en goed zit dan koop ik t. En dan liever nog geen bekendemerkenkleding, maar gewoon dingen die niet zo achterlijk duur zijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Onzin!!!

Je kan overal leuke kleding kopen en sexy kleding!! Tsja en dat JIJ dat speciaal sexy vind..merk..vind ik erg onzinnig..
Niet iedereen heeft t geld op zn rug groeien!

Waarschuw beheerder
wat vind je van mijn slip ? whahaha ( moest ik dragen hoor, deed het niet uit mezelf ofzo )
Waarschuw beheerder
d&g gucci enzo vind ik veel te eenvoudig, nix voor mij.. hou ook niet van zon simpel truitje en dan met koeieletters D&G er op ofzo
Draag zeker geen markt enzo want dat ziet er zowiezo niet uit maar ik ga meer voor Morgan, guess dick boons indian rose miss sixty enzo, idd betere pasvorm en kwaliteit en tegenwoordig betaal je bij superstar de zelfde prijzen als bij morgan en dan krijg je poep
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img]http://forumspam.articblue.nl/post_related/stupid/images/0067.jpg[/img]

Die popie jopie jongens voelen zich vaak beter dan anderen,omdat ze in die kleding lopen :kots:
:kots: Echt op anderen neerkijken.

Wat boeit het allemaal... Merkkleding of niet :s
Als je iets leuk vind koop je het toch,je hoeft niet naar het merk te kijken,maar naar de KLEDING.

Durf te wedden dat heel veel jonge luitjes het dragen om stoer over te komen,en die kleding is vaak nog F****N boring ook
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tja als je het zelf maar mooi vind, merk of geen merk boeit niet!!!
vind de manier waarop je je kleed belangrijker maar niet of er een merk op staat!!

Waarschuw beheerder
Paris Hilton draagt ook designer kleding. Dat mens is zoooooooooo trashy, niet mooi en absoluut niet stijlvol. Tis maar net wie het draagt en hoe.

uitstraling en manier van voortbewegen dat is wat iemand stijlvol en mooi maakt.

De stofjes en dergelijke zijn natuurlijk veel lekkerder en dergelijke, dat moet ik toegeven:P
Als ik het zou kunnen betalen deed ik het, maar goed ik red me prima met de H&M:D Alleen de broeken wat meer merk.
Als ik geen student meer ben zullen we verder zien.:D
Waarschuw beheerder
als iemadn een spijkerbroek aan heeft dan zie ik dus echt wel of het van een merk is of niet en merkloze spijkerbroeken vind ik gewoon echt lelijk... je ziet van buiten dat de kwaliteit al nergens over gaat en die broek ziet er gewoon goedkoop uit dan.. met truitjes okee... kan ik me enigzins nog wel wat bij voorstellen maar een spijkerbroek moet bij mij echt wel van een goed merk zijn anders hoef ik em dus echt niet

Waarschuw beheerder
hoezo bij de vrouwen sexier??
Er zijn ook meissie die dat niet zo vinden hoor..
Ik vind lonsdale echt een mooi merk en mooi uiterlijk.. dus ja versace hoeft men echt niet te dragen van mij.. een sijkerbroek en polo is ook echt lekker genoeg..
Maar het gaat er niet om wat je draagt het gaat der om hoe je het draagt! Of ben je het daar niet meer eens??

Waarschuw beheerder
ik draag zelf goedkope troep en dure merk kleding, tis maar net wat ik aan wil, als iedereen in designer kleding loopt lijkt me ook maar saai

Waarschuw beheerder
Ik hou zelf wel van duurdere kleding. Maar kleding hoeft niet persee duur te zijn om stijlvol te zijn. Ik hou er van om in design kleding rond te lopen, maar niet met koeieletters het merk erop.

Waarschuw beheerder
NIET mee eens.. Design kleding hoeft niet altijd stylvoller, aparter of sexier te zijn..

Waarschuw beheerder
ik vind dat sommige mensen met wat knip en plak werk ook heel creatief eruit kunnen zien !