Partyflock

Forumonderwerp · 682829

Als een vrouw een man pijpt en hij komt klaar in haar mond MAAR.......
het zaad van de desbetreffende man is ontzettend goor (verkeerd gegeten of wat dan ook)
wat doen jullie als vrouw daar dan mee?

Zijn jullie welgemanierd en slikken het zaad toch maar netjes door om zo de man geen minderwaardigheidscomplex te bezorgen, laten jullie het stiekem langs jullie lippen naar beneden glijden of roggelen jullie het gewoon vol in z'n bek uit!?

Kan ik me vast indekken als ik weer haring heb gegeten O:)

Slagroom :respect:

njah heb geen suiker :p wel van die chemische zoete poeder zonder vet :9
Slagroom is lekker nadeel is alleen dat je er zo'n minder prettige lucht van uit je mond krijgt. Ontopic: Dus gewoon ff naspoelen met iets anders, dat kan gedeelt worden tijdens een innige zoen :p

en als je het gebruikt onder de sex gaat t plakken :o

tj... das ook wel weer wat minder, maarja... heb ik dr wel voor over :D

had ook eens choco-bodypaint! die troep gata er niet af! :|
tuurlijk wel heeeeellll hard likken
tj... das ook wel weer wat minder, maarja... heb ik dr wel voor over

Douchen erna en nix plakt meer en alles ik weer likbaar schoon :kwijl:

dat wil ik ook nog wel eens proberen, choco/bodypaint!
Ik zal ervan weer houden zo'n typisch PF man antwoord te geven :yes:

in de richting van : ik stel me beschikbaar?
Ja zo'n maar al te standaard ordinair antwoord. Wil namelijk niet in de menigste thuishoren hiero

nouja als ik sommige reply's van je terug lees O:)
Hey ik zeg niet dat ik in alles anti PF ben want dan zou ik hier al geeneens zitten. Maar sommige dingen vind ik wel is leuk om aan mee te doen, of om ze met een bepaald sarcasme te laten overkomen. Tenminste als dat lukt :/

]x[ : pf is sarcasme, dus als je niet mee wilt doen mket de rest.....
moet je gewoon een serieuze happer zijn ;p
Nou omdat jij zo aandringt zal ik het trachten te doen, zie hier mijn eerste poging.

Wilt gij, < RestleSs > SC © als paars konijntje dat niet luisterd eens het bed met mij delen mocht gij een x in de stemming zijn voor een passionele nacht zonder verplichtingen ?

En hoe vond je die ?

matig, ben je zo zielig dat je iemand op pf gaat vragen het bed met je te delen?
laatste aanpassing
Nee we hadden het over sarcasme en dat ik niet op PF volk wou lijken, maar toen zei zij dat als ik juist wel erop probeerde te lijken er weer eigenlijk meer van afweek. Soort van omgedraaide en onderste boven psychologie snap je het nog >?
normaal zou ik dus kunnen zeggen

neuQen ?

jaaaaa in die richting :p nou ik ben ff in bad!

oke ik volg t.

t is het helemaal duidelijk :yes:
Ok dus ik sta nog positief in de punten, niet negatief zoals sommige van dat ordinaire manvolk hiero ?

( Stiekum ben ik het misschien ook wel :no: maar misschien durf ik er wel niet voor uit te komen :yes: of ik gedraag me gewoon beschaafder :no: )

gewoon slikken die hap!

:9

Catjelos, ik ben trots O:)
ik vin dat vrouwen die op pf zitten en slikken, iets herkenbaar moeten krijgen op hun profiel.....en kleurtje ofziets.....
laatste aanpassing

Of een herkenbare witte klodder ofzo (Y)

on the count of 3

RUKKEN en op elk profieltje richten die daar behoefte te heeft (Y) O:)

Stiekum ben ik het misschien ook wel maar misschien durf ik er wel niet voor uit te komen of ik gedraag me gewoon beschaafder

:yes: ;p
:$