we hebben 1 gek, een 'man' van rond de 30 ofzo die altijd loopt te bleren bij het 1e.. en op trommels slaat en met toeters loopt te spelen. denk dat je die bedoeld
gister was onze vaste supporter er ook weer, een oud vrouwtje dat niet helemaal goed bij de kop is, zat op de tribune de tegenstanders voor klootzakken uit te schelden was wel geinig
um.
er is wel een andre die dre word genoemd. maar die is vrij normaal moet ik zeggen. speeld nu in de A2 volgens mij.
freek heb je weleens dat je op vrijdag naar een feest ga en dat je dan zaterdag een wedstrijd speel met mega veel energie ?
na awakenings pas ( no drugs ), ff lekker geslapen. en savonds ( gelukkig redelijk laat ) wedstrijd moeten spelen maar had vet veel energie..
ik ken een hele stoere gast die korfbalt: permanent verbannen
laatste aanpassing
slaapverwekkend dat korfbal......
korfbal makkelijk kwa techniek? het spelletje zit ingewikkelder in elkaar dan welke andere sport ook.
Je moet best veel handelingen kunnen doen. [...]
Heb je gelijk in, maar ik doelde meer op de basisbeginselen. Ik ben van mening dat korfbal op jonge leeftijd wat makkelijker te leren is dan hockey of voetbal.
dont know. met voetbal kan je kinderen op jonge leeftijd al een functie en plek geven. jij op het middenveld, jij in de spits, jij in de verdediging. Bij korfbal lopen er 4 kinderen door elkaar heen en weet niemand wie wat doet.. Maar om hier over te discussieren, denk dat iedereen zijn eigen mening heeft dus hier kap ik mee
daarom is basketbal een olympische sport en bestaat het al meer dan 100 jaar, en daarom staan er bij de beste verdiendende sportmensen ter wereld ook 5 basketballers in de top 10.
Korfbal is zeker geen wereldsport en zal t niet worden ook...overigens heeft de moeilijkheidsgraad van een sport weinig te maken met hoe groot een sport is....
alleen is t moeilijker aan de top te komen des de groter de sport is aangezien er meer concurrentie is...
Er zijn bijvoorbeeld zat moeilijkere sporten dan basketbal & voetbal waar je veeeeeel minder verdiend...
verder loop je t af te kraken terwijl je nie eens weet wat t is...