Partyflock

Forumonderwerp · 682225

Waarschuw beheerder
Ik dacht zaterdag echt even dat ik doodging!
Ik denk natuurlijk niet gelijk, dat ze iets door me drinken hadden gegooit, maar ik was zooo super bang :/

Ik zat gewoon helemaal te shaken, had het benauwd, me ogen trilden (!! Ik kon niet eens meer gewoon kijken..!!), me hart sloeg steeds over en had veel steken bij me hart..

Ik had wel 5 wodka red-bull gedronken, weet iemand misschien waaraan het kon liggen??

Waarschuw beheerder
iemand heb wat in je drank gegooid :jaja:

Waarschuw beheerder
denk t ook..
Waarschuw beheerder
Voortaan goed op je drinken letten! ;-)
Doe ik ook! :D

Waarschuw beheerder
5 wodka red-bull

daar kan t niet aan liggen...

zal wel weer zo'n klootzak zijn geweest!
Artiest {SHOWLIST artist 41608, 62962}
Waarschuw beheerder
paniekaanvalletje misschien???

Waarschuw beheerder
Ik heb geen ervaring met drugs, ik heb het nog nooit gehad... :/

Waarschuw beheerder
Ik heb geen ervaring met drugs, ik heb het nog nooit gehad

nu dus wel 8)
Waarschuw beheerder
donateur
:/ idd, altijd goed op je drinken letten en nergens laten staan enzo ...

Waarschuw beheerder
paniekaanvalletje misschien???

Nou kijk, ik denk het niet.
Ik werd er wel steeds banger bij, en ik dacht op den duur ook echt, dat het zo met me gedaan was... stom heh..
Waarschuw beheerder
donateur
Kutzooi dat gebeurt mij nou nooit he dat ze wat door mijn drinken gooien :no:
Waarschuw beheerder
Ach je leeft nog.....nix aan de hand dus :D
Maar idd is niet leuk als het je gebeurt.....in jou geval dan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klinkt dan toch echt als een paniekaanvalletje hoor...
Na hoe lang voelde je je weer ok??
Waarschuw beheerder
Bloedtest laten doen, dan pas klagen op internet. Je kan ook gewoon hart ritme stoornissen hebben die je nu pas voor het eerst opmerkt. Had een kennis van mij ook. Ziekenhuis & jaar revalidatie ahoy :(

Maarruh nog meer rara dingen meegemaakt op shaken na etc ? Drugs maken je meestal toch wel een beetje ehh kneiter :p als je alleen maar trilt en hardsteken hebt kan het wel gewoon iets lichamelijks zijn :)

Maar zou het wel ff in de gaten houden als ik jou was :)

Waarschuw beheerder
Na hoe lang voelde je je weer ok??

gisteren voelde ik me nog klote... gister avond ging het weer een beetje :/

Waarschuw beheerder
je heb dus gewoon een avondje gratis kunnen spacen...

Waarschuw beheerder
kvond het niet echt prettig.... Maar het gebeurde wel heeel laat in de nacht.. :)

Waarschuw beheerder
Maar het gebeurde wel heeel laat in de nacht

Misschien was het wel een nare nachtmerrie en lag je gewoon te slapen...

Waarschuw beheerder
Nee was geen nachtmerrie, want toen we in de auto zaten, werd het alleen maar erger.. en toen was ik gewoon helemaal van de wereld ofzo.. :/ Beetje in trance.. of hoe je dat ook zegt.. ze hebben zelfs nog even gestopt voor me, want het ging echt de verkeerde kant op...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat gewoon helemaal te shaken, had het benauwd, me ogen trilden (!! Ik kon niet eens meer gewoon kijken..!!), me hart sloeg steeds over en had veel steken bij me hart..

Typisch geval van hyperventilatie. Ik heb er ook veel last van en de eerste keer voel je je echt alsof je doodgaat of inderdaad alsof iemand je iets door je drinken gegooid heeft.
Geloof mij maar, je hebt een hyperventilatie aanval gehad. Dat kan door van alles komen, warmte, rookmachines, stress of whatever.. blowen, drinken noem maar op. Ik zou me niet te druk maken hoor.. gewoon rustig ademen als het gebeurt en niet in paniek raken!

*edit* ook je laatste stukkie is een typisch gevolg van hyperventileren. toen ik mijn eerste echte aanval had was ik ook totaal van de wereld, ogen draaien, half flauwvallen enzo.. echt heel freaky. ze wilden ook al de ambulance bellen maar mijn vriend had het ook wel eens gehad en heeft me toen een pilletje gegeven van zijn medicijnen en toen was t gelijk een stuk minder. Ik durf er heel wat onder te verwedden dat je gewoon hyperventilatie hebt gehad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Laat je eens onderzoeken door een arts

Waarschuw beheerder
2 Fairytale:

Oh, ja het kan wel zijn dan, als jij daar ervaring mee hebt ;)
Maar goed, hij heeft bij mij heel lang geduurd.. toen ik thuis was..en op bed ging liggen, ging het steeds door.. Viel niet echt in slaap.. maar half zeg maar.....
Toen heb ik me ouders maar wakker gemaakt, want wilde naar de dokter.
Maar omdat het zondag was, kon dat niet volgens me ouders :/
Anders had ik gelijk geweten wat ik had ..
Maar, heel erg bedankt, misschien was het dat dan wel...;)

Waarschuw beheerder
Kutzooi dat gebeurt mij nou nooit he dat ze wat door mijn drinken gooien

nee zit er ook nogsteeds op te wachten :yes:

O:)

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: :vaag: :p :9

Waarschuw beheerder
Maar zo te horen gaat het alweer ok met je!!

Pas op je drinken volgende keer, dan vermijd je zulke dingen!!

Waarschuw beheerder
2 ''Chiel'':

ja..nu gaat het gelukkig weer, gisteren nog niet..;)

Maar ben blij dat ik nog leef!! :p haha.. klinkt misschien stom.

Maar kan best zijn, dat het een hyperventilatie-aanval was, zoals Fairytale zei..

Ik weet het niet, maar ik let wel even goed op de volgende keer ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Had het een paar jaar terug in marcanti plaza in adam...
Vet in ene heel slap, viel steeds weg, overgeven enz...
Zat de hele avond aan de wodka red bull,
hadden ze er ghb in gegooit!
Was er toen niet mee bekend en dacht ook dat ik dood ging! Niet fijn dus!
Zelfde had een vriend van mij ook die avond... Snap echt niet waarom mensen dit doen :@

Waarschuw beheerder
nee precies.. klootzakjes, die mensen vinden het blijkbaar gewoon fijn, om andere mensen hun avond beetje te verzieken..
Waarschuw beheerder
ja dat snap ik niet gooi dan wat in je eigen drinken of verkoop het aan iemand dan maak je nog geld ook.. en dan weten de mensne dat ze wat genomen hebben:jaja:

Waarschuw beheerder
mischien gevoelig voor red-bull
Waarschuw beheerder
donateur
nu heb je ervaring en hoef je de volgende keer niet zo bang te zijn, of ga zodra je je vaag of kut begint te voelen meteen naar een EHBO post

Waarschuw beheerder
beter dan drank door je drugs :jaja:

Waarschuw beheerder
ja... ik neem nooit drugs... blowen is tot daaraan toe.. ;)
Waarschuw beheerder
dat doen ze bij mij verdomme nou nooit!!!!!

neh, ff zonder dollen, tis wel een gruwelijke kut streek.
maar bekijk het zo, je eerste ervaring was kut, dus blijf je er waarschijnlijk wel vanaf!
geluk bij een ongeluk...:yes:
Artiest {SHOWLIST artist 29366, 19985, 23871}
Waarschuw beheerder
ja... ik neem nooit drugs... blowen is tot daaraan toe..

?????????had je tog ook zon hekel aan of nu ineens niemeer, maar drugs door je drinken ja kan kutzijn soms he :jaja:

Waarschuw beheerder
2 WAZIG:

Ik heb inderdaad een hekel aan drugs ja..
Jij wou tog ook nooit een pilletje eten?? Had je zaterdag tog ook bijna gedaan????

Nou dan.. ---)> :x <(-- is beter ;)
Waarschuw beheerder
2 miss:jaja:

Nou dan.. ---)>:X<(-- is beter
yep
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jah en DAN ben je stoer ;)
Waarschuw beheerder
ik wil geen pilletjes neej ma :x ja

Waarschuw beheerder
:gaap: !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Hoeft niet persé drugs te zijn toch? Zoals Fairytale beschrijft, heb ik ook eens meegemaakt, ik wist niet wat me overkwam maar ik had zowieso niets gedronken (was net binnen)

Misselijk, verslappende spieren, vage geluiden, flitsen voor mn ogen, misselijk, benauwdheid, pijn op de borst, het was vreselijk.

Uiteindelijk een paar minuten helemaal van de wereld geweest, voelde me net een die hard junk, zioals mensen naar me keken. Ik had geen alcohol op geen drugs, goed gegeten goed geslapen etc.

Heb bijna 2 uur bij de EHBO bij zitten komen :vaag:

Waarschuw beheerder
2 stampertje:

Ja echt?!
Kijk, ik kon ook gewoon niet meer zien, ze trilden echt zo erg... toen had ik me ogen dichtgeknepen, maar ze gingen gewoon door trillen.
:/

Zo super vaag! ;)
Maar, dan hoop ik idd dat het gewoon zo'n aanval was...... ik hoop het echt! :p

Beter dan dat rommeltje.. (drugs) :d

Waarschuw beheerder
donateur
`t klinkt raar, maar van meerdere red-bulls kan je ook gaan flippen.
Wat een kutstreek als ze echt iets door je drankje hebben gegooid, wat hebben ze daar nou aan?!!!!!!!

Waarschuw beheerder
ja precies :/
Laten ze het gewoon zelf opeten.. ja tog?

Waarschuw beheerder
donateur
To Miss Me :jaja:

Ik heb t een paar weken terug ook gehad, die symptonen, maar mij werd verteld dat ik dus gewoon bijna out ben gegaan....

Nou weet ik t ook niet meer :S

Waarschuw beheerder
Ik weet ook niet veel meer... de terugreis weet ik niet eens waar we langs zijn gekomen, was gewoon beetje in mijzelf ofzo.. :/

Zou het ook niet weten anders.. zooooow vaag...

ik kreeg niet eens mee als ze iets tegen me zeiden, drong niet tot me door..

Waarschuw beheerder
donateur
Mjah, als je dat nog nooit meegemaakt hebt is dat idd vet eng, had t zelf ook nog nooit meegemaakt, zag mezelf al op de brancard liggen enzo, heeft toch ongeveer anderhalve dag geduurt voordat ik me weer wat beter voelde....Prettig is anders....Maar was wel me eigen schuld denk ik :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
maar jij gebruikt drugs en zij niet :)
Waarschuw beheerder
Tis gwoon een kkstreek als ze wa in je drinken gooie, die mense wete nie waar ze mee bezig zijn..Zelf nog nooit meegemaakt, let ook altijd goed op me drinken, of in 1x opdrinke..nog beter.:yes: Valt wienig tege te doen...als je het ziet gebeure, schop die gast dan alsjeblieft de tering in..!! Maar da zal wel niet gebeure..Gewoon goed op je glaasje lette en alles komt goed..:D:D:) Drugs moet altijd je eige keuze zijn..!!

Waarschuw beheerder
2 minimark:

Je hebt gelijk..drugs moet idd je eigen keuze zijn.... :(

Waarschuw beheerder
klinkt mij ook alsof je ene hyperventilatie aanval gehad hebt, heb het wel eens gehad en dan denk je idd eerst dat ze wat in je drinken hebben gegooid.
dokter kon me vertellen dat dat hyperventilatie was...

Waarschuw beheerder
donateur
maar jij gebruikt drugs en zij niet :)

En bedankt voor het toelichten van mn antwoord AQ :/

Maar dat was dus niet echt wat ik ermee wilde zeggen maar goed! :S

ONTOPIC maar weer
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
euhm...bij mij is er ook wellis wat in me drankje gegooid...waarschijnlijk gewoon speed, maar wist ik veel ik had nog nooit wat gebruikt.

eerst kreeg ik ook n onwijze paniek aanval. maar n vriend van me (wel onder invloed) zei dat ik ervan moest genieten omdat t waarschijnlijk maar n pilletje ofzo was en t na n tijdje weer uitgewerkt zou zijn...
Ik kan je zeggen wat heb ik me gruwelijk vermaakt daaro...

enne ff tegen die klootzak: Door jou heb ik t nog eens geprobeerd ASSHOLE

Waarschuw beheerder
2 bat-bfr:

Ja, kijk, ik had niet echt een paniek aanval.. Toen ik die steken had, vond ik het nog niet echt eng, maar toen ineens, benauwd en kreeg ik die trillingen, en trillerige ogen, toen werd ik bang..... Maar ik dacht makkelijk 'nu ga ik dood' :s stom ook dat ik dat dacht maar jah.. :/
Domme mensen moeten er zijn :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik denk toch dat het drugs is geweest, geen hyperventilatie ofzo...

als jij daarna nog wil gaan slapen, maar je slaapt half zoals je t beschrijft dan kan t niet anders...lijkt me! ik slaap ook altijd maar dan half...

Paniek raak je sowieso als je niet weet wat er met je gebeurd....zelfs als je zelf ook gebruikt en je krijgt ongewild iets in je drankje dan raak je ook in paniek als je je ineens raar voelt...
Tenminste had ik wel..ennn zeker als je nooit gebruikt heb kan dat paniekaanvallen veroorzaken bovenop de werking van de drugs....

hoop geblabla maar ik vind t een mooie verklaring...

ben blij dat je weer beter voelt.

Waarschuw beheerder
2 Taum:

Dankje.. ;) Ik ben ook blij dat ik me beter voel.
Heb alleen nog af en toe steken :/ vlakbij me hart ofzo :/

Waarschuw beheerder
Lekkere ouders heb jij hey.. dat ze denken dat ze op zondag niet naar de dokter kunnen.. Wat nou als er iemand bij jullie een hart aanval krijgt ofzo of een poot breekt?.. belt je moeder dan ook niet.. en wacht tot maandag?

Nou ja.. Ik zal als ik jou was maar eens naar de dokter gaan en het verhaal uitleggen. Voor een bloedonderzoek op drugs is het waarschijnlijk al te laat, want dat is binnen 72 uur uit je bloed (harddrugs dan) maar met die "hartklachten" zou ik wel gaan.. klinkt niet goed hoor..

Waarschuw beheerder
Hardstylemammie heeft gelijk. Ik begrijp niet dat je ouders zo reageren. Er is altijd een weekenddienst van huisartsen dus het is onzin dat je op zondag niet naar de arts kunt.

Trillende ogen herken ik wel weer van nootjes op feestjes. Hoewel dat hyperventilatie verhaal ook wel logisch klinkt.

maareh... het is nu woensdag, ben je al bij de dokter geweest inmiddels?

Waarschuw beheerder
wat ook nog kan... [img]http://www.click-smilies.de/my_smileys/smileys1/aschildi_2.gif[/img]

:yes: zou kunnen..

Waarschuw beheerder
Nee nee, van vijf wodkaatjes? Dat geloof ik niet. Anders lag half Nederland (ach wat bazel ik) heel Nederland onder de groene zoden. :P

Waarschuw beheerder
Nou, kwou afwachten of ik nog lang last hield van die steken enzo...
Dus maar heb het nu nog, kan beter wel even afspraak maken denk ik :/

Maar... bedankt..in elk geval ..;)

Ik zal vertellen als ik ben geweest..

Waarschuw beheerder
of iemand nou wat in je drankje gegooid heeft of niet, fijn dat het goed is afgelopen.

echt té triest om drugs te voeren aan onwetende mensen:(
Waarschuw beheerder
ik denk het niet, anders zou je niet twijfelen.

als er iets in je drank word geflikkerd en het begint te werken dan weet je het zeker, zo overduidelijk is dat gevoel namelijk.

je kan ook para worden en je high voelen door lichte koorts en alcohol.

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk ook eerder aan hyperventilatie dan aan een drogering...niks gemerkt aan de smaak van je drankje???? MDMA, GHB moet tog wel duidelijk te proeven zijn d8 ik zo..

ltrs

Waarschuw beheerder
ik heb nix geproefd..en niet op gelet eigenlijk :s

Maar....ik heb toen ik thuis was wel me koorts opgemeten, had geen koorts :p :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey mensen. ik kan dit niet vaak genoeg zeggen:

Drink in 1 teug je drankje leeg als je ergens bent, of hou hem in je handen tot hij leeg is.

Je gaat toch niet je drankje onbeheerd achterlaten als je ergens staat.

dit zou mij dus nooit overkomen. Er gaat wel drugs door mijn drinken, maar die pep strooi ik er zelf doorheen.

cheers m8
Waarschuw beheerder
donateur
5 wodka red-bull gedronken

Je kan gewoon gevoelig voor cafeine zijn.
En pas op in cafe's schenken ze wel eens immitatie Red-bull. Daar kan soms veel meer caffeine in zitten.

"Beter drugs in mijn drinken dan dat er drinken in mijn drugsvoorraad geflikkerd wordt."

Waarschuw beheerder
2 PEPPI:

Ehh... ik was naar The Bridge geweest..als het wel drugs was, hebben ze het daar in me drinken geflikkerd ;)

Maar tegen red bull kan ik wel :D
Als het goed is ;)
Artiest Xavi
Waarschuw beheerder
let op je drinken belangrijk als ik het ergens heb laten staan gsa ik het ook niet echt meer opdrinken ik haal wel nieuwe dan

wat wel leuk was eerst was een maatje van mij slikte best vaak wij haddden een zak met kletsers en hij zou die avond geen kletsers eten.. Ik zeg zo ee John moet je ene biertje toen was het half 10 hij zegt ja is geod eerste biertje hadde we nix gedaan 2e keer john moet je een bierjte? ja is goed hadden we 2 kletsers in ze bier gegooid :P schuimen als een gek maarja ff wachten toen aan john gegeven hij opgedronken en hij moest 1 uur thuis zijn :P om half 11 wtf ik voel me kk space.. hmmz hij d8 dat het aan het bier lag:) toen was die zwaar uiz e dak naar huis gegaan :p dat was een leuke ervaring voor john ;P

Waarschuw beheerder
Miss ME : zoals fairytale het beschrijft klinkt het nog het meest logisch tog , ik bedoel hyperventilatie kan iig heel hard inslaan en zeker als het een 1e x was als de klap die je lichaam krijgt maar groot genoeg is kan je jezelf daar lang beroerd van voelen , en wat mensen ook zeggen , red bull is gewoon naar spul , je lichaam kan daar egt anders op reageren. Sinds dat ik af en toe gebruik reageert mn lichaam ook anders op stoffen , heb serieus 3x gewoon gehad dat ik van 8 stingers ofzow niet eens kon slapen :vaag:!!!! waarschijnlijk was het gewoon hyperventilatie ,
Geloof niet dat er wat in je drankje is gegooid tog , je kan het laten testen , ff bloed onderzoek laten doen, maar aangezien dat je zelf zegt dat je aan de wodka red bull hebt gezeten moet je redelijk helder geweest zijn ,GHB proef je , MDMA tja week niet of je dat egt proeft :D ik nog niet egt last van gehad nml :P
Peppi : die nep red bull is meestal egte Xi climax :D die proeft ook wat anders maar die ook is verkrijgbaar op postmix ipv blikjes wat dus goedkoper is. Over verschillende mate van cafeine doe ik geen uitspraak , alleen dat er in de EU bepaalde invoer maten zijn over dat er een max aan cafeine ergens in mag zitten dus geloof ik niet dat het egt door de hoeveelheid komt.

kut nu is mn koffie koud dus ga weer verder :D Miss ME nog 1 ding > je kan op zondag wel naar de dokter , maar meestal niet naar je eigen huisarts. Er bestaan week-eind artsen :) en vaan ook gewoon Huisartsposten die in het weekend geopend zijn, de politie stopt tog ook niet op zondag :O hoop dat je jezelf al wat beterderderder voelt :) laterzzzzz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 bodhi:

Jah .. ik weet het niet meer, het belangrijkste is dat ik nog leef :p
haha.. maar bedankt.. wat een verhaal :D

2 DJ Xavi:

Ow, gemeen dat je dat bij iemand in het glas gooit!
Ik heb echt hekel aan mensen die dat doen :/
Maar goed.. :)

Waarschuw beheerder
Beetje drugs in iemands drinken gooien..hoe triest ben je dan...
vriendin van me is bijna overleden aan zo,n grapje..!!..echt achterlijk..!!

(k)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind het jammer dat ik diegene nooit kan bedanken die wat in me drinken gooit

Waarschuw beheerder
Beetje drugs in iemands drinken gooien..hoe triest ben je dan...
vriendin van me is bijna overleden aan zo,n grapje..!!..echt achterlijk..!!

Precies, zon moment had ik ook even toen :S

Vertellen me vrienden net even, dat ze dachten dat ik beroerd was in de auto :S Want dat had ik gezegd...maar dat heb ik helemaal niet gezegt, ze wisten niet eens dat ik dacht dat ik doodging :S:/

Waarschuw beheerder
"Goede" vrienden heb je hey..

:no: T.R.I.E.S.T..

Waarschuw beheerder
tsjah... maybe, heb ik het gezegd...maar blijkbaar heb ik niet gezegd dat ik dat allemaal had..
Ik zou ook niet eens meer weten wat ik heb gezegd...heeeel vaag allemaal....

Waarschuw beheerder
ja dan mot je ook ged opleeten;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niks mis met een lekker peppie door je cola

Waarschuw beheerder
GHB is ook lkkr drinken:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pep is voor winnaars

Waarschuw beheerder
Ja vooral als je uit Ilpendam komt..
Waarschuw beheerder
Makkelijk toch?
Gratis drugs;)

Waarschuw beheerder
voortaan toch beter oppassen he op je drinken er lopen altijd van die rare mensen rond :S
Waarschuw beheerder
donateur
heeft een tijdje geduurt voor ik weer antwoordde maar mijn eerste aanval duurde ook wel een dik uur ongeveer, en als ik die medicijnen niet had gehad had het nog wel langer geduurd.... Ik weet bijna 100% zeker dat je een hyperventilatie aanval hebt gehad en er niemand drugs in je drankje heeft gedaan.. Dus maak je maar geen zorgen... de volgende keer dat het je overkomt gewoon proberen rustig te blijven en door je neus in ademen en je mond uit, met je hoofd tussen je knieën zitten of in een zakje ademen

Waarschuw beheerder
2 fairytale:

Ja, maar ik hoor van mijn vrienden dat ik niet hardop zat te ademen :/
Ik weet er zelf niet zo veel meer van, maar... wel vaag......
Maar voorover kon ik niet bukken, want had te erge last van me hart.. :s

Maar ik ga naar de dokter........

Heb nu nog steeds last van me hart, dus kan best iets anders zijn ;)
Waarschuw beheerder
nah sorry hoor, ma das gelul van een hyperventilatie...die trillingen e.d ken ik...heb er verdomme 3 uur voor bij de ehbo gezeten enne..drink dan in vervolg iets wat ontzettend zoet is als je zoiets voelt:) dat helpt:yes:
maar echt fijn hoor als je feestje er door verpest wordt:S niet dus

Waarschuw beheerder
2 para Rebel:

Ehh.. ik had er in die discotheek niet echt last van.....Want ik was toen vet hyper aan het dansen:p of ..gek aan het doen zeg maar.. dus had ik niet echt last...
Maar toen ik één keer in de auto zat.... Voelde ik het echt, dat het helemaal verkeerde kant op ging enzo :/
Daarom, tsjah ik weet het ook niet, maar het heeft super lang geduurd, voordat het over was, want de volgende dag voelde ik me nog niej goed dus, ik weet het niet :)
Waarschuw beheerder
moet iemand terwijl ik t per ongeluk zie lijkt me leuk johh......:jaja:
ff feesten hahahaha lekerrrrrrrr hooorrrrrrrrrr......:D
denk dat hij snel spijt heb..........:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die trillende ogen zijn echt onwijs klote...als je je erop gaat concentreren ga ik meestal bijna bad...maar mensen zien t altijd meteen aan me en komen naar me toe met water ofzo...is wel ok... maar op feestje weetik t nog niet...

Waarschuw beheerder
jah dat is echt irri, als je ogen gaan trillen, ik kneep ze dicht, maar ze gingen gewoon door! :/

Errug vaag..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je bent toch niet afkerig tegn wat drugs of wel_ o fben jij er zo'n morele__________

Waarschuw beheerder
je bent toch niet afkerig tegn wat drugs of wel_ o fben jij er zo'n morele__________

?? huh... ??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je bent toch niet tegen drugsgebruik???

Waarschuw beheerder
Ik?
Nou, ik gebruik geen drugs nee.....

Hou er niet zo van..doe mij maar gewoon drank :)

hoezo?

Moet je daar per se van houden dan?
Waarschuw beheerder
mooi tog gratis drug's :P

en moet je maar niet 5 redbul dinges dinge drinke dat is een upper en een douwner te gelijk:vaag::frusty: lekker duur en je heb er geen fuck aan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Drugs in me drinken
Drugs in me eten
Drugs in me tandpasta
Drugs in me ontlasting..
Betere vraag: Waarin GEEN drugs?
Antw = NERGENS!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tuurlijk hoef je er niet van te houden ;)

Maar zolang je niet actief tegen wel gebruikers bent is er niks aan de hand.

Dat bedoelde ik.
Waarschuw beheerder
donateur
ach als ze drugs door je drinken gooien.... dan heb je mazzel...!!!

Waarschuw beheerder
Aha..... tsjah.. mazzel ja... maar bij mij werkt het verkeerd blijkbaar, dus echt blij was ik er niet mee :/
Waarschuw beheerder
Weet je wat het met drugs is..
Als je jezelf wijsmaakt dat je het verschrikkelijk vind, het een kutgevoel is etc..
Dan voel je je ook verschrikkelijk kut!
Bij mijn eerste ervaring dacht ik dat ik dood zou gaan!!
Ik drufde me ogen niet open te doen, nix!
Toen zei een vriendin van mij (ze was mij en een ander meisje aan het "begeleiden" zeg maar)..
Maar goed, ze zei: Doe je hoofd omhoog en hou je ogen dicht!
Dus ik deed dat.. Voelde me echt heeeel licht!
Toen zei ze: Sta op en doe tegelijk je ogen open!
Dus dat deed ik ook.. En toen was ik kanker uit me dak!
Heb me nog nooit beter gevoeld!
Waarschuw beheerder
donateur
maar enige optie is om gewoon geen drinken ergens te laten staan... en er gewoon goed op te letten..

zodat men geen kans krijgt om het erin te gooien...tog..??

Waarschuw beheerder
2 *Fun-E* :

Maar als je niet zeker weet dan dat het drugs was?
Want zo zit het bij mij.. ik wist echt niet hoe dat ineens kon, en ik had niet 1..2..3 bij nagedacht dat men drugs door me drinken had gegooit...
Daar dacht ik veel later pas aan.... niet op dat moment...op dat moment dacht ik alleen maar negatief..:/

2 *Marieke* :

Je hebt wel gelijk, maar ik had me drankje wel in me handen, alleen was het wel héél druk daaro, ze liepen allemaal tegen je aan.. enz.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je moet niet vergeten dat drugs sneller een verkeerde uitwerking hebben als je ze zonder eigen weten ingenomen hebt.

als je harddrugs ingenomen hebt, zonder dat je het weet, dan begrijp je niet wat je overkomt, en zal je sneller angstig en para worden.

als je weet wat je inneemt, dan stel je je er op in en dan ga je veel beter op de drugs.
Waarschuw beheerder
Ik zet mn glas altijd overal neer, maar bij mij flikkeren ze er nooit wat in :S

Jammer :[

Waarschuw beheerder
wil der wel wat snoepjes in gooien hoor:P

Waarschuw beheerder
donateur
Alle symptonen wijzen op een typisch voorbeeld van een hyperventilatieaanval.

Ook omdat je nu nog af en toe steken bij je hart voelt.

Raadpleeg het internet eens of bezoek je huisarts.

Sterkte!

Komt goed hoor ;-)

Waarschuw beheerder
2 RaverBaby:

Ja, ik ga binnenkort wel even afspraakje maken.
Maar me vrienden zeggen dat ik niet hardop heb zitten ademen ofzo :/
Of overdreven ofzo...
Maar .. me mam wil (omdat ik nu nog af en toe last heb) dat ik naar de dokter ga... dus moet ik dat maar eens doen :D

Maar bedankt ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:xtc: :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lekker goedkoop wouzeeee
Waarschuw beheerder
capelluh-relluh 6 juni 2004 22:53
lekker goedkoop wouzeeee

whehehe idd :P :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Drugs gebruiken ok, maar willen jullie eigenlijk niet liever zelf bepalen en weten hoeveel en wat voor drugs je binnenkrijgt?

Do you like Bass???? :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
idd waarom bij iemand in zijn/haar drinken gooien, lekker kansloos, als je denkt dat het troep is tieft het dan gewoon weg, probeer het niet eerst uit op een slachtoffer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik had ook zo'n aanval toen ik gisteren thuis kwam, veel overgeven, niet recht uit je ogen kunnen kijken, etc.. Bleek dus dat ze me de hele tijd bier hadden gegeven ipv cola (hoorde ik achteraf). Ga ik nu dood?

Waarschuw beheerder
Ik?
Nou, ik gebruik geen drugs nee.....

Hou er niet zo van..doe mij maar gewoon drank

uhm :(

drank is de meest gebruikte, helaas door menig overheid volledig gelegaliseerd en goedgekeurde (puur om de accijnsen), HARDDUGS van de wereld

dus spreek je jezelf niet een beetje tegen hier ??

P.S. idem nicotine

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:bier: drank is drugs :xtc:

Waarschuw beheerder
ehh..:p echt?! :/ :p
Waarschuw beheerder
laatst probeerde ze me in de war te brengen door stiekem drinken over me drugs heen te gooien :O

Waarschuw beheerder
huh?! :p drinken over je drugs?! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
da's een bekertje vol pillen alleen dan met een klein beetje cola erbij ;P

Waarschuw beheerder
owww... :D zeg dat dan! ;p

Waarschuw beheerder
ik zeg het toch???

Waarschuw beheerder
:D oh ja :p

Waarschuw beheerder
zoiets verwacht je niet
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb 2 pagina's vol replies gelezen totdat ik bij de opmerking van topicstarter kwam waarin ze meldde dat ze naar de Bridge geweest was.

Die Red Bull die ze daar schenken (XXX, heet ie) schijnt erg sterk spul te zijn.
Ik kreeg daar ook een (nog dicht) blikje van iemand en na 2 stond ik ook te stuiteren :yes:
Kan me goed voorstellen dat je van 5 blikjes (in combi bijv. met een wat mindere dag hebben) helemaal trillerig enz. wordt.

Waarschuw beheerder
2 Sunshine (CDP) :

ja.... maar... het zijn in de bridge kleine glaasjes..:/

Maar tuurlijk kan het daarvan komen :)
Waarschuw beheerder
nee ging ook helemaal fout die avond niet normaal meer :vaag: :)

Waarschuw beheerder
Bleek dus dat ze me de hele tijd bier hadden gegeven ipv cola (hoorde ik achteraf).

Bier ipv cola....?? proef je dat niet dan?:/

Waarschuw beheerder
Je moet ook altijd ff in je glas kijke als je weer gaat drinken..nerges neerzetten dat glas en zo goed mogenlijk je hand er bove houden...keb wel vaker gehad dat er wat zat te bruisen?? in me drinken
maja dan gooi je het toch lekker weg en koop je een nieuw glas

Waarschuw beheerder
ja je hebt gelijk.....

Maar zit nog te twijfelen, of drugs of hyperventilatie..

Me vrienden zeggen dachten dat het geen hyperventilatie was :/ want ik was rustig.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
ja.... maar... het zijn in de bridge kleine glaasjes.. :/

Maar tuurlijk kan het daarvan komen :)

Als jij een 'gevoelige' dag hebt gehad, kan het misschien wel zo zijn dat je heel raar reageerde op die sterke Red Bull en dat in combinatie met alcohol.

Ik zou zeggen: trek NIET je eigen conclussies, maar ga naar een dokter :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom na 1 foute avond al aan de bel trekken?? :no:

Ik zou het bij herhaald voorkomen pas aan een dokter voorleggen. :yes:

Waarschuw beheerder
Volgende x gewoon oppassen en nergens laten staan, doe ik ook nooit...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beetje op je drinken passen is het handigste.. Ik heb zo eens een wesp doorgeslikt.. Ook niet echt praktisch :) Moeilijk ademen enzow ;)

Waarschuw beheerder
Ik bel morgen de dokter :p
Het helpt niet meer voor het testen van drugs.. maar wel voor de steken die ik nog heb ;)

Waarschuw beheerder
gewoon je drinken bij je houwe en als je ut nie meer mot wegzetten en het nie meer pakken

das het handigst :D
Waarschuw beheerder
Ik bel morgen de dokter
Het helpt niet meer voor het testen van drugs.. maar wel voor de steken die ik nog heb

met een normale test kunnen ze het niet meer ien in je bloed, met een uitgebrijde nog wel duzz.

maar ga der maar vanuit dat het iets ands was hoor ;)

Waarschuw beheerder
heb nu nog steeds die steken bij me hart... :/
Maybe was het té erg voor me 'als het wel drugs was' ... anders weet ik ook niet waar het van komt, maar daar kom ik nu hopelijk snel genoeg achter ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, als het drugs geweest is waar je nu nog last van hebt, wil ik wel eens weten wat dat was :)

Ik ben benieuwd wat je dokter zegt. Keep us posted!

Waarschuw beheerder
ik ga het hier idd wel even melden als ik ben geweest;)

Waarschuw beheerder
Dat is dus echt een naaistreek
zoiets doe je toch niet?Ik heb al niet zo op drugs

Waarschuw beheerder
Neej idd.. ik heb het ook niet zo op drugs ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb het niet zo op mensen die het niet zo op drugs hebben. :devil:

What´s wrong with taking your daily medications?
:xtc: :beer: :smoke: :bounce:

Waarschuw beheerder
Ik vind wel..mensen die dat graag willen nemen, moeten het zelf weten..

Daar kan ik niet mee zitten, ookal zouden me vrienden het doen, dan zit ik er ook niet mee, maar ik blijf eraf ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en dat is zeker weten je goed recht :respect::respect::respect:

it´s all about respect :yes:

Waarschuw beheerder
:D (K)

Waarschuw beheerder
precies :/
Waarschuw beheerder
Eey bothe..
Jullie naaien die kk John echt vaak man!
Die arme gozer krijgt nog es een trauma door jou en je matenn!
Maar anyway..
Ik snap zowiezo niet dat je iets in je drankje KEN krijgen..!
Zoiets drink je toch gewoon meteen op:S??
Je weet dat mensen zo triest zijn om dat te doen..!
't Is mij ook 1 keer gebeurd.. Maar ik wist t wel en had echt wel de tijd van me leven:P!

Waarschuw beheerder
tsjah, ik had er niet aan gedacht :bloos:

Waarschuw beheerder
als ik erachter kom gaat diegene iig wel naar de ehbo ! je zal maar net een zwak hart hebben(of een allergie of whatever) en sterven.. imbecielen acties

Waarschuw beheerder
donateur
nog naar dokter geweest bianca?

Waarschuw beheerder
nope....

Kga afspraak maken voor dinsdag-ochtend.. eerder kan ik niet :(

En dinsdag ochtend ben ik vrij van school... ;)

Meld het wel .. okeej ? (K)

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het ook een keer gehad in de melkweg,
een paar provencalen hadden ghb in me biertje
gegooid, ik wist gelukkig hoe ghb smaakte en heb me biertje laten staan, aan het eind van de nacht dronk een van die gasten het zelf op!
je moet voortaan je drankje gewoon altijd bij je houden!! succes ermee

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik wist gelukkig hoe ghb smaakte

:s :no:

Waarschuw beheerder
op zeker dat ze wat in je drankie hebben gegooid.Zulke mensen moesten ze lekker ophangen.Maar je leeft nog,dus dan is t goed.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja voor het zelfde geld nemen ze je mee naar huis en verkrachten ze je want je weet helemaal niet wat je doet met die zooi op, je kunt beter pep nemen daar blijf je helder van

Waarschuw beheerder
:gaap: Daar verschillen de meningen ook over hoor.. Pep is winnaars? Drugs is voor mietjes en winnaars zijn geen mietjes.. :yes:

:9

Waarschuw beheerder
Van pep kan ik ook behoorlijk vaag gaan doen. zeker als je ff een paar dagen doorgaat.

Drugs is voor mietjes

ga je me nu een mietje noemen :(

Waarschuw beheerder
Ik is ook een mietje.. :yes:

Soort zoekt soort.. Waar je mee omgaat word je mee besmet.. enz.. enz.. :devil:

Waarschuw beheerder
ik benblij dat we dan samen mietjes zijn :D ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je bent ook niet echt een winnaar als je drugs gebruikt terwijl je kinderen liggen te slapen lijkt mij maarja dat ben ik dan weer hoor niiks persoonlijks

Pep is voor winnaars

Waarschuw beheerder
Je bent ook niet echt een winnaar als je drugs gebruikt terwijl je kinderen liggen te slapen

Wanneer ben je dan wel een winnaar? Als je het gebruikt waar je kinderen bij zijn??? Explain your self please??? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee nee zo bedoel ik het niet, ik heb geen kinderen en neem ze ook niet omdat dit mijn leven is, zou t een beetje onverantwoord vinden van mezelf

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pep nemen is meer onverantwoord dan kinderen nemen hoor :s
Waarschuw beheerder
kzou zaterdag ook even een slokje nemen van een bekende...jaaaaaaa is leidingwater hoor...zat er sos doorheen...gelijk teruggespuugd en hij dronk het nog lekker op ook :)

Waarschuw beheerder
oh..bah ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beter voor je dat ze geen lading GHB erin hadde gedaan.. anders lag je in het ziekehuis.. mense die dat doen zijn kk lijers:@
Waarschuw beheerder
Nou bij mij gooien ze altijd drugs door mijn drinken.
Ik wil die gozer nog ff bedanken daarvoor!!! :jaja:
Waarschuw beheerder
Dat iemand drugs door zn eigen drinken heengooit vind ik prima, maar ga dan niet beweren dat het kraanwater is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ben inderdaad blij dat het geen ghb was ;)

Waarschuw beheerder
:gaap: Hebben ze bij jullie dan zo troebel leidingwater dan???

:S Sos door het water.. Ten eerste proef je dat, heeft het verder bijna geen effect als het in je maag komt.. :S Lekker zonde van de SOS :no:

Waarschuw beheerder
oké iedereen,

Ik ben naar de dokter geweest..

Hij kon nix vertellen over dat drugs enzo..

Maar, hij vertelde dat die steken die ik nu nog steeds heb, dat die komen door stress en spanning :s

Dus blijkbaar maak ik mijzelf te bang en krijg ik weer die steken ;)

De dokter vertelde dat het eerder altijd hyperventilatie heette, maar dat die naam veranderd is naar... (????) ehh... nou ja dat ben ik vergeten, maar het sloeg er dus op dat het spanning was....

Dus ben ik weer gerust, en iedereen ... :D

Dus maar, van wat ik die zaterdag gehad heb, kan ik niet meer achter komen, maar waar deze steken vandaan komen weet ik nu eindelijk.. ;p

dankje.
Waarschuw beheerder
donateur
Goed om te horen dat je weet wat het is. Toch fijn dat je je daar niet meer druk om hoeft te maken.

Geniet van het mooie weer zou ik zeggen en doe rustig aan! :)

Waarschuw beheerder
ja zeker.. maar het is hier niet echt lekker weer mee ;)

Maar ik hoef me idd niet veel zorgen meer te maken... ;p

Waarschuw beheerder
dat heeft een vriend van mij ook !

die kreeg steken in zn maag door stress..

Waarschuw beheerder
maar ik heb die steken niet in me maag, maar bij me hart... :/

;p
Waarschuw beheerder
Ach joh.. Wat maakt t uit!
Je maag.. Je hart..
Zoveel scheelt t niet hoor:nee:;)

Waarschuw beheerder
nee daar heb je inderdaad gelijk in *Fun-E* ..;p

Waarschuw beheerder
mn vriend heeft ook een erg grote maag :d
die weeg 120 kilo geloof ik

Waarschuw beheerder
whahah :D

Waarschuw beheerder
waar kan je die smiley code's vinden ?
Waarschuw beheerder
Spola
Spappelsap

dat waren vroeder de namen voor drugs door het drinken
Waarschuw beheerder
je heb gewoon teveel van het GOED gehad
Waarschuw beheerder
hmm ik :kots: op figuren die zoiets flikken
Waarschuw beheerder
Bij Help En Dan Opmaak-Smily's
Daar kan je de code's vinden:)!
Waarschuw beheerder
Hyperventilatie.........

Waarschuw beheerder
tsjah... :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is dit topic nog steeds open :S

Waarschuw beheerder
Bij Help En Dan Opmaak-Smily's
Daar kan je de code's vinden

thanks !
Waarschuw beheerder
Alsjeblieft;)
Waarschuw beheerder
Het hyperventilatie verhaal komt erg bekend voor, mn wijfie heb da ook weleens.
De eerste paar keren was ook net of ze iets had gebruikt, helemaal in paniek angstig gevoel, onrustig .
Dus ik denk ook dat dat het was.
Waarschuw beheerder
Ze hadden er iets meer in moeten doen!!
Waarschuw beheerder
Eigenlijk wel ja:jaja:

Waarschuw beheerder
vind ik niet..:no:
Waarschuw beheerder
Voortaan goed opletten!! :jaja:

Waarschuw beheerder
das hyperventilatie:yes:
Waarschuw beheerder
Hmz.. ik heb het afgelopen donderdag gehad, net als je zei; Ik dacht dat ik doodging!
Ben ook naar het ziekenhuis geweest, bloed laten prikken had je ook moeten doen eigenlijk..
Maar ik wist wel zeker dat het drugs was, heb namelijk weleens meer mensen zien trippen

Waarschuw beheerder
2 Agnes...

Ik wist het ook bijna zeker....

Alleen tsjah.. Ben naar de dokter geweest..alleen ben ik er beetje te laat heengegaan :/

Hij kon mij niet meer vertellen wat het precies was.. :(

Nou jah.. hopen voor ons, dat het niet weer gebeurd hea;)

Waarschuw beheerder
drank is de meest gebruikte, helaas door menig overheid volledig gelegaliseerd en goedgekeurde (puur om de accijnsen), HARDDUGS van de wereld

dus spreek je jezelf niet een beetje tegen hier ??

P.S. idem nicotine

ik denk dat velen niet eens weten dat alcohol ook idd harddrugs zijn...

als je zat bent ben je ook van de kaart. alleen word dat niet op die manier bekeken.

Waarschuw beheerder
Dit vind ik triest dat dit gebeurd :(
Majah je proeft dat tog wel?
MDMA = Best wel bitter
Pilletje = Tsjah zie je en proef je wel
GHB = Dan smaakt zelfs Passoa Jus Zout :P

Ik vraag me best wel af wat het geweest kan zijn :P
Gekke dingen gezien ofzzo?

Waarschuw beheerder
Ik heb niets geproefd.. ik let er niet eens op..:/

Maar .. ik heb me alleen vet hyper gevoeld.. normaal durf ik niet eens te dansen, ben vet verlegen.. maar ik ging toen wel even uit me dak.. :p..

en later voelde ik me ziek..
Waarschuw beheerder
is volgens mij pep geweest, alhoewel je dat wel geproeft moet hebben.. Wat voor drankje was t?

Waarschuw beheerder
rode wodka red bull
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik snap ook echt niet waarom mensen zoiets doen
Stel dat ze t net bij iemand gooien die niet tegen drugs kan, vermoord je even iemand.
Is al eens gebeurd ook..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou misschien gaat ze wel k.o. en dan verkrachten die hap gebeurt vaak zat kun je niks aan doen en achja moet je maar op je drankje letten he simpel zat zo is t toch ja toch
Waarschuw beheerder
donateur
K*tmensen die dat gewoon zomaar in je glas flikkeren zonder dat je dat zelf wilt :@
laatste aanpassing