Miss ME : zoals fairytale het beschrijft klinkt het nog het meest logisch tog , ik bedoel hyperventilatie kan iig heel hard inslaan en zeker als het een 1e x was als de klap die je lichaam krijgt maar groot genoeg is kan je jezelf daar lang beroerd van voelen , en wat mensen ook zeggen , red bull is gewoon naar spul , je lichaam kan daar egt anders op reageren. Sinds dat ik af en toe gebruik reageert mn lichaam ook anders op stoffen , heb serieus 3x gewoon gehad dat ik van 8 stingers ofzow niet eens kon slapen

!!!! waarschijnlijk was het gewoon hyperventilatie ,
Geloof niet dat er wat in je drankje is gegooid tog , je kan het laten testen , ff bloed onderzoek laten doen, maar aangezien dat je zelf zegt dat je aan de wodka red bull hebt gezeten moet je redelijk helder geweest zijn ,GHB proef je , MDMA tja week niet of je dat egt proeft

ik nog niet egt last van gehad nml

Peppi : die nep red bull is meestal egte Xi climax

die proeft ook wat anders maar die ook is verkrijgbaar op postmix ipv blikjes wat dus goedkoper is. Over verschillende mate van cafeine doe ik geen uitspraak , alleen dat er in de EU bepaalde invoer maten zijn over dat er een max aan cafeine ergens in mag zitten dus geloof ik niet dat het egt door de hoeveelheid komt.
kut nu is mn koffie koud dus ga weer verder

Miss ME nog 1 ding > je kan op zondag wel naar de dokter , maar meestal niet naar je eigen huisarts. Er bestaan week-eind artsen

en vaan ook gewoon Huisartsposten die in het weekend geopend zijn, de politie stopt tog ook niet op zondag

hoop dat je jezelf al wat beterderderder voelt

laterzzzzz