Partyflock

Forumonderwerp · 682225

Waarschuw beheerder
Ik dacht zaterdag echt even dat ik doodging!
Ik denk natuurlijk niet gelijk, dat ze iets door me drinken hadden gegooit, maar ik was zooo super bang :/

Ik zat gewoon helemaal te shaken, had het benauwd, me ogen trilden (!! Ik kon niet eens meer gewoon kijken..!!), me hart sloeg steeds over en had veel steken bij me hart..

Ik had wel 5 wodka red-bull gedronken, weet iemand misschien waaraan het kon liggen??

Waarschuw beheerder
iemand heb wat in je drank gegooid :jaja:

Waarschuw beheerder
denk t ook..
Waarschuw beheerder
Voortaan goed op je drinken letten! ;-)
Doe ik ook! :D

Waarschuw beheerder
5 wodka red-bull

daar kan t niet aan liggen...

zal wel weer zo'n klootzak zijn geweest!
Artiest {SHOWLIST artist 41608, 62962}
Waarschuw beheerder
paniekaanvalletje misschien???

Waarschuw beheerder
Ik heb geen ervaring met drugs, ik heb het nog nooit gehad... :/

Waarschuw beheerder
Ik heb geen ervaring met drugs, ik heb het nog nooit gehad

nu dus wel 8)
Waarschuw beheerder
donateur
:/ idd, altijd goed op je drinken letten en nergens laten staan enzo ...

Waarschuw beheerder
paniekaanvalletje misschien???

Nou kijk, ik denk het niet.
Ik werd er wel steeds banger bij, en ik dacht op den duur ook echt, dat het zo met me gedaan was... stom heh..
Waarschuw beheerder
donateur
Kutzooi dat gebeurt mij nou nooit he dat ze wat door mijn drinken gooien :no:
Waarschuw beheerder
Ach je leeft nog.....nix aan de hand dus :D
Maar idd is niet leuk als het je gebeurt.....in jou geval dan ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klinkt dan toch echt als een paniekaanvalletje hoor...
Na hoe lang voelde je je weer ok??
Waarschuw beheerder
Bloedtest laten doen, dan pas klagen op internet. Je kan ook gewoon hart ritme stoornissen hebben die je nu pas voor het eerst opmerkt. Had een kennis van mij ook. Ziekenhuis & jaar revalidatie ahoy :(