Bij mij is het ook gewoon meer het princiepe, ik kan het wel betalen opzich, maar kom op zeg, je gaat maar een avonje uit hoor, het is maar gewoon een feest met muziek, een beetje overdreven dan hé, en dan ook nog eens de wc's 50 euro cent per keer (F 1.10) jassen ophangen 5 euro, drankjes die ook nog eens een keer achterlijk duur zijn en ga zo maar door...
En beetje stevige drinker (zoals ik) is al gauw voor zo'n avond 120 euro kwijt, en dan heb je het GVD wel ff over 260 Piek!!!!!
Dat is niet normaal vind ik!!
en ja dan kan alles met die verdomde Euro wel duurder geworden zijn, het is probleem is dan ook niet dat het duurder is, maar HOEVEEL duurder het geworden !!!!
het is niet ff 2 of 3 euro of van mijn part 5 euro omhoog gegaan, maar gewoon ff het DUBBELE bedrag

Kom op zeg, hoe durven ze??????
ALS de gulden er niet had geweest, hadden ze het gewoon niet kunnen maken om zulkde bedragen te vragen...
want dat staat natuurlijk niet hé "Sensation 140 euro"
Nee DAT zouden ze niet kunnen maken tegenover het publiek, maar we betalen het nu toch ECHT WEL!!!!
en niemand lijkt het in de gate te hebben

Mensen die dat soort bedragen normaal vinden, hebben echt een mega plaat voor hun kop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!