Partyflock

Forumonderwerp · 681703
OP 9 juli is voor iedereen bekend dat ie gewoon maar ff naar de carte te komen voor wat gruwelijk lekkere battles, maar ter verduidelijking check hier nog maar es:
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/17373

Op 10 september is er ook weer een vet feessie vanne zelfde organisatie, maar daar is ook al een topic over geopend...by me :yes:

Als laatste staat nog een feessie van hun gepland en da belooft weer gruwelijk ramdul te worden....

][\/][asters of ][\/][assacre Part 3
--The Slaughterhouse Edition--
Met onder andere:
-Buzz Fuzz-
-Akira-
-Angerfist-
-Bass D-
-Viper-
-Omar Santana-
-Catscan-
-Lunatic-
-Miss Hysteria-
-The Viper-
-Pavo-
-Promo-
en vele andere...

Datum 19 november....dus da duurt nog wel ffkes :D

check voor meer info:
https://partyflock.nl/SECTION/party/ACTION/single/PARTYID/22524

Be there......................

We vertrekken zo , zal wel weer een grote warme hete zooi worden :(

Maarja na 3 uur alle kinderen naar bed en kunnen wij gaan :bounce:en

waar komen de fotos van van8 te staan???
het was wel weer n geslaagd feestje, maar t was (gelukkig) niet zo druk als k had verwacht... en als je n beetje connecties hebt bij de carte, hoef je ook niet zo lang in te rij te staan:P
Was zkr wel vetjes ja :D:D:D

Foto's:

www.bshvn.tk

www.haelen.tk

www.momdj.com

Dit zijn de sites die k weet...misschien da er nog wa andere zijn, kzou het nie weten.

Vet feestje, vooral area 2 (niet zo heel erg warm haha) Darkraver, Vinyljunk, Pita & Mol: super !
Was toppie!~!(y)
Heb me goed vermaakt!~:d

Was 3 uur rijden wel waard!~:d

nog meer fotos???

Was best gezellig ja :$
Misschien beetje te gezellig:D
Alleen wat hing er in de grote zaal een sfeer :kots: bah bah!
Mensen van buiten weert die denken dat ze ff kunnen komen vertellen hoe wij ons moeten gedragen :/
Mafkezen :yes:
Maar de kleine zaal :O volgende keer nie meer zo veel drinken dan ken ik het misschien nog allemaal volgen:d
ja wel een bietje rare...en andere sfeer als anders...maar evengoed lekker losss kunne gaan, toch ??