Partyflock
 
Forumonderwerp · 681540
Mogelijke liquidatie in Zandvoort

ZANDVOORT - Op het Ing. Friedhoffplein in Zandvoort is vrijdagmorgen om 9.45 uur een nog onbekend persoon neergeschoten. Het slachtoffer zat in een auto en werd door het hoofd geschoten. Volgens een politiewoordvoerder lijkt het er sterk op dat het om een liquidatie gaat. Volgens nog niet bevestigde berichten zou het om drugsgangster Gijs van Dam gaan.


Als het een gangster is... (y) Prima, weer één minder!!
IK denk zelf dat het gewoon van die Joegoslavische huurmorrdenaars zijn. DIe zijn nu aan het incasseren en zitten over een half uurtje in Duitsland.

Als Nederland wel zo'n geheime dienst zou hebben... :respect:
 
Ik geloof er eerder in dat de onderwereld een beetje op ze kop staat waardoor er allemaal mensen afgemaakt worden.....
 
IK denk zelf dat het gewoon van die Joegoslavische huurmoordenaars zijn. Die zijn nu aan het incasseren en zitten over een half uurtje in Duitsland.


En dit is dus precies wat iemand van de recherche in Amsterdam eens tegen mij zei na de moord op Cor van Hout. Zeer professioneel en waarschijnlijk Joegoslavische huurlingen die hun hand daar niet voor omdraaien.

Wat ik niet uit het stuk in de Telegraaf haal. Leeft van Dam sr. nog? Waarschijnlijk komt er natuurlijk weer een afrekening. :S
laatste aanpassing
Weet ik ook niet. Denk dat ze het wel hadden vermeld als de goede man ook was omgelegd.
 
Zit er dik in Sanderman en zo blijven we eeuwig doorgaan actie = reactie.....
 
op een gegeven moment zijn ze toch wel op....
 
op een gegeven moment zijn ze toch wel op....


Nee Ruud... want waar vraag is, is aanbod! :D
Als ze allemaal op zijn, neem ik het over :devil:
Don Christiano!
Nieuwe Nederland:

Tulpen
Klompen
Kaas
Weed

[edit]XTC[/edit]

en

liquidatie
laatste aanpassing
Vergeet xtc niet! Ons exportproduct numero uno! :-D
laatste aanpassing
risico van het vak..anders is iedereen wel crimineel,want het is natuurlijk makkelijk geld verdienen.

toch is het een klote dood...op straat doodgescoten worden en de helft van je hersens liggen eruit :kots:
goed bezig die topcriminelen, zo blijft er niemand meer over als het zo door gaat
In Zandvoort is vanochtend rond 9.45 uur een onbekend persoon neergeschoten die in een auto zat. Het heeft er alle schijn van dat het om een liquidatie gaat. Het slachtoffer zat op het Ing. Friedhoffplein in een auto en werd door het hoofd geschoten. De dader vluchtte per auto.

De politie heeft een helikopter ingezet bij de zoekactie naar de dader.

Update 11:10
De neergeschoten man zou Gijs van Dam jr. zijn, zoon van een voormalig hasjhandelaar. Van Dam jr. was op 5 december 2002 ook al doelwit van een liquidatiepoging.

Op zijn 18e (in 1985) werd Van Dam jr. ontvoerd door criminelen die uit waren op een deel van het vermogen van zijn vader. Mogelijk had het te maken met een mislukte drugsdeal; er werd in ieder geval 8 miljoen gulden geëist. De politie wist hem toen na een paar dagen te bevrijden.



Van Dam jr. op brancard in Zandvoort

Update 11:38
Inmiddels heeft de politie bevestigd dat het inderdaad om Gijs van Dam jr. gaat. De schutter is na zijn daad bij een andere man ingestapt. De vluchtauto van het duo is vlakbij de plek van de aanslag brandend teruggevonden.

Het is nog onbekend hoe de toestand van Van Dam jr. is. Bij de aanslag in 2002 raakte hij blijvend invalide. Van Dam was na een lange revalidatie korte tijd geleden naar Zandvoort verhuisd.

Update 13:50
Het slachtoffer Gijs van Dam jr. is in de loop van de ochtend in het VU-ziekenhuis in Amsterdam overleden. Hij werd daar na de schietpartij in kritieke toestand opgenomen.


hier het volledige bericht :)
 
Ik heb er absoluut geen medeleiden mee..:no:
 
hoe gebeurde het:

Kindje was door moeders op de achterbank gezet.Moeders hielp Gijsje uit zijn rolstoel in de auto. Op dat moment komt er een man aanlopen legt zijn arm over de schouder van moeders, zet een pistool op zijn hoofd en: BAM
 
Gijsje had al tijdje ruzie met Willem,, Willem zijn ex had relatie met Gijsje en een kind van Gijsje + Gijsje was bevriend met Joegos.

To Crizz@Soest:

Als het een gangster is... Prima, weer één minder!!

Vind je ja.
Was het maar een "hooligan" Dan was het pas prima.
 
Als ik jou was zou ik nog maar even overdenken of je doorgaat met je studie.....
 
:d hahahahaha das een hele goeie ja :d