9745x bekeken
donateur
donateur
haha leuk altijd die boetes kan de muur ermee behangen
maar de ergste zijn:
gepakt met de videoauto en een 7 tal boetes
van geen richting to bumperkleven bij 155 en verdrijvings vlak
heb daar een boete van gekregen die ongeveer een maand salaris is en twee jaar voorwaardelijk
dan nog de flits boetes maar die valle mee
een paar in de twintig en 2 in de dertig hoogste 39 te hard
dus valt over het algemeen wel mee
maar de ergste zijn:
gepakt met de videoauto en een 7 tal boetes
van geen richting to bumperkleven bij 155 en verdrijvings vlak
heb daar een boete van gekregen die ongeveer een maand salaris is en twee jaar voorwaardelijk
dan nog de flits boetes maar die valle mee
een paar in de twintig en 2 in de dertig hoogste 39 te hard
dus valt over het algemeen wel mee
Stoplicht stond op oranje(ik kon niet meer stoppen),sprong net op rood,achter de stoplicht stond een politiewagen.Zwaailichten,stopteken,ik gestopt,boete
200 euro,direct betalen.
Was in Belgie
hoe dom ben je dan ook om toe te geven dat je geld bij je hebt
ik bedoel ze kunnen die boetes in NL tog niet vorderen...
Met de motor: Het aanrijden van oom agent zonder rijbewijs en verzekering lijkt me toch wel het ergste wat ik tot nu toe heb misdaan
jah... het is echt misdadig dat je dr niet met een stoomwals overheen bent gegaan
Als je geen geld bij hebt, mag je even meerijden naar de pin automaat om direct af te rekenen. En als dat niet lukt kun je mee naar het politiebureau.
Strenge agenten daar
Mijn enigste was boete 150 euri voor te hard op de snelweg, met 155 geflitst
laatste aanpassing
Ik ben met 220 geflitst op de A37 richting Hoogeveen, op een rustige zondagochtend.
Ik heb de bekeuring nooit gezien
Met mn scooter moest ik eens 2x 400 gulden betalen. De eerste vanwege 32 km/h te hard in bebouwde kom, en de tweede voor meer dan 2 kw op de rollenbank. Plus nog een 800 gulden aan onderdelen kwijt, en 600 gulden aan nieuwe onderdelen. Tel maar op.
Ik heb de bekeuring nooit gezien
Met mn scooter moest ik eens 2x 400 gulden betalen. De eerste vanwege 32 km/h te hard in bebouwde kom, en de tweede voor meer dan 2 kw op de rollenbank. Plus nog een 800 gulden aan onderdelen kwijt, en 600 gulden aan nieuwe onderdelen. Tel maar op.
Aantal keren binnen de grens van 10km te hard, toch iedere keer iets van 30 euro.
Keer met een aanhanger die geen eigen kenteken had, was officieel wel nodig. Heb wel B-E rijbewijs, aanhanger was in orde, maar wel 200 euro boete
(hoezo zinloos)
Een keer vies geluk gehad, 160km waar je 100km mag, flitser stond er, maar oom agent was nog aant instellen, nooit die acceptgiro thuis gezien gelukkig
En nu , . . . ff afkloppen
Keer met een aanhanger die geen eigen kenteken had, was officieel wel nodig. Heb wel B-E rijbewijs, aanhanger was in orde, maar wel 200 euro boete
Een keer vies geluk gehad, 160km waar je 100km mag, flitser stond er, maar oom agent was nog aant instellen, nooit die acceptgiro thuis gezien gelukkig
En nu , . . . ff afkloppen
3 keer met een borrel op gepakt.doe ik echt nooit meer.
zoveel ellende van gehad.bijelkaar €1200 boete,ema cursus,een jaar me rijbewijs kwijt,5 jaar geen auto meer mogen verzekeren en heb nu een tijdelijk rijbewijs.
geen aanrader dus.ben blij dat ik nooit anderen heb aangereden,alleen een stel bomen.
zoveel ellende van gehad.bijelkaar €1200 boete,ema cursus,een jaar me rijbewijs kwijt,5 jaar geen auto meer mogen verzekeren en heb nu een tijdelijk rijbewijs.
geen aanrader dus.ben blij dat ik nooit anderen heb aangereden,alleen een stel bomen.
laatste aanpassing
Dit alles bij een aanhouding door een politie in burger
kaffers zijn het...
1. 147 rijden waar ik eigenlijk maar 70 mocht rijden
2. Niet meer APK
3. Aan het bellen
4. Geen gordel om
5. Blaadjes met "te koop" op plekken waar ze niet mochten hangen
6. Geen richting aangeven bij het inhalen
7. Lichten in m'n auto die er niet in mogen zitten
Uiteindelijk heb ik het zo kunnen lullen dat ik maar een boete van 90 euro heb gekregen en dat was voor de snelheid.
Nou is 90 euro nog weinig want volgens mij hadden ze niet door dat ze daar aan de weg bezig waren en maar 70 mocht rijden
1. 147 rijden waar ik eigenlijk maar 70 mocht rijden
2. Niet meer APK
3. Aan het bellen
4. Geen gordel om
5. Blaadjes met "te koop" op plekken waar ze niet mochten hangen
6. Geen richting aangeven bij het inhalen
7. Lichten in m'n auto die er niet in mogen zitten
Uiteindelijk heb ik het zo kunnen lullen dat ik maar een boete van 90 euro heb gekregen en dat was voor de snelheid.
Nou is 90 euro nog weinig want volgens mij hadden ze niet door dat ze daar aan de weg bezig waren en maar 70 mocht rijden
laatste aanpassing
Uitspraak vanPQ
op woensdag 14 december 2005 om 01:57:
Als je geen geld bij hebt, mag je even meerijden naar de pin automaat om direct af te rekenen. En als dat niet lukt kun je mee naar het politiebureau.
Strenge agenten daar
in dat geval moet je zeggen dat je geen geld hebt omdat je bent gerold... doe je aangifte netjes officieel alles en krijg je de boete thuisgestuurd... die betaal je niet en tot 2007 kunnen ze die niet invorderen buiten België
donateur
K'maak zo vaak overtredingen als ik haast heb en als ik niet haast heb
Maar wat is erg? Als je het maar veilig doet zie ik het probleem niet zo
Ben tot nu toe alleen een keer geflitst met 60 waar je 50 mocht dus ben er goed vanaf gekomen tot nu toe
Maar ook vaak zat 200+ gereden op de snelweg, rode lichtjes gepakt (ik wil niet tellen hoeveel), inhalen waar niet mag enz
Maar wat is erg? Als je het maar veilig doet zie ik het probleem niet zo
Ben tot nu toe alleen een keer geflitst met 60 waar je 50 mocht dus ben er goed vanaf gekomen tot nu toe
Maar ook vaak zat 200+ gereden op de snelweg, rode lichtjes gepakt (ik wil niet tellen hoeveel), inhalen waar niet mag enz
Mijn ergste was de €468,- voor te hard rijden 
Is al een paar jaar terug,
maar dot me nog pijn als ik er aan denk
Eigen schuld,
ja ik weet het
Weet wel dat het dragen van een gordeltje tegenwoordig €75,- is.
Dat was ook altijd minder...
Is al een paar jaar terug,
maar dot me nog pijn als ik er aan denk
Eigen schuld,
ja ik weet het
hoeveel is dat eigenlijk nu?
Weet wel dat het dragen van een gordeltje tegenwoordig €75,- is.
Dat was ook altijd minder...
laatste aanpassing
2x 33 te hard 205,- euries
en nog een keertje en dan dag rijbewijs.
en nog een keertje en dan dag rijbewijs.
mijn broer had een video auto 8ter hem een opel astra hij haalde 2 x in op een doorgetrokken streep en reed vervolgens langs een industrieterrein waar ze aan het werk waren met 143km/h gecorigeerd waar je 50 mag 4 maanden rijbewijs pleite 500 euries bekeuring en vanwege zijn verleden ook nog is 2jaar voorwaardelijk
dus 1 bekeuring en zijn rijbewijs weer foetsie
1e wat hij deed toen hij um terug had ?
> auto op mijn moeders naam
dus 1 bekeuring en zijn rijbewijs weer foetsie
1e wat hij deed toen hij um terug had ?
> auto op mijn moeders naam
Linksom door de rotonde en invalide parkeren, voor dat laatste heb ik een boete van 70 euro gehad...
Gister reed ik nog op de snelweg, 2 baans en rechts daarvan was de invoegstrook.
1 auto was al helemaal links gaan rijden om de invoegende auto ruimte te geven... Deze was al bijna op het eind, maarja, kwam met 140 aanrijden en had geen zin om te minderen, dus toen maar tussen die 2 auto's door!
Gister reed ik nog op de snelweg, 2 baans en rechts daarvan was de invoegstrook.
1 auto was al helemaal links gaan rijden om de invoegende auto ruimte te geven... Deze was al bijna op het eind, maarja, kwam met 140 aanrijden en had geen zin om te minderen, dus toen maar tussen die 2 auto's door!
auto was al helemaal links gaan rijden om de invoegende auto ruimte te geven... Deze was al bijna op het eind, maarja, kwam met 140 aanrijden en had geen zin om te minderen, dus toen maar tussen die 2 auto's door!
hehe doe je goed
hehe doe je goed
Me vriend zat langs me en die vond het niet zo goed
zat ie langs je?
Ja, mij beetje vuil aan te kijken omdat ie niet vond kunnen.
o zo
Uitspraak van oxOLuv_AngelOxo op vrijdag 27 januari 2006 om 14:00:
o zo
Of hij zo netjes is op de weg... NOT! Haha! Vonk wel grappig!
Of hij zo netjes is op de weg... NOT! Haha! Vonk wel grappig!
ehehe wat doet hij dan?
ehehe wat doet hij dan?
hij heeft een keer een auto ingehaald in de bocht van een uitvoegstrook zeg maar, die vent reed helemaal rechts op de vluchtstrook en mijn vriend kon zo links voorbij om in te voegen... snappie?
En verder overal 140 rijden, zonder gordel, door rood, te hard
hij heeft een keer een auto ingehaald in de bocht van een uitvoegstrook zeg maar, die vent reed helemaal rechts op de vluchtstrook en mijn vriend kon zo links voorbij om in te voegen... snappie?
nee niet echt of le dat aan mij?

![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)

![S ][ Nickname ][](/images/user/276497_2160707.jpg)